1081.
tebrik ederim.vizyon sahibi taraftar ve yönetime sahipler ,başarıları da haliyle tesadüf olmuyor.
devamını gör...
1082.
biat edin lan
devamını gör...
1083.
ateş sensin, güneş sen. üzsen de sonunda başarı sensin. öfke sensin, pes etmemek sen. ne kadar sevsem de yetmemek sen. türkiye'nin en büyüğü. 26. şampiyonluğun kutlu olsun. bir sen vardın, bir sen kaldın.
devamını gör...
1084.
kutladık bitti, hemen adam akıllı td bulunup kadro düzenlenmeli ve şampiyonlar ligi kupası alınmalı. tat vermiyor artık lig şampiyonluğu.
devamını gör...
1085.
can o can. canımın içi lan o. bu sezon baya küfür ettirdi baya sinirlendirdi ama finalde mutlu etmeyi bildi yine.
başarıları daim olsun. mucuk.
başarıları daim olsun. mucuk.
devamını gör...
1086.
ikinci kaleci, stoper, yedek stoper, sıfırdan kurulmuş bir orta saha, on numara için bir as, bir yedek transfer, yedek santrafor, kanatlara takviye şart. sol bek de güven vermiyor tam olarak. son bir ayda oyun iyice vasatlaştı, orta saha hamur gibi, on numara eksikliğini iliklerimize kadar hissediyoruz. uğurcan yokken kale güven vermiyor. acı tat bırakan bir şampiyonluk çok büyük bir coşku vermedi. galatasaray taraftarı daha iyisini hak ediyor. avrupa'da gidilen mesafenin tekrarı ya da bir adım ötesi, üst üste beşinci kez şampiyon olan ilk takım olmak için bu doymuş, sıkılmış kadroda yenilik şart. osimhen'in ofsayt konusunda biraz daha çalışması ve fizik olarak biraz daha güçlenmesi lazım. çok fazla maç kaçırsa da kızmıyoruz kendisine, muazzam bir futbolcu ama bunları halledersek, arkasında da iyi bir on numara olsa lig ve avrupa'da 33 maçta 22 gol atan, 8 asist yapan osi 40 maçta 40 gol atar. yaklaşık yarısı kadar da ön alan baskısı sayesinde asist yapar veya skor kazandırır.
devamını gör...
1087.
lan olm bi durun daha şampiyon olalı 2 saat oldu arouna kone, 1-2 gün kutlama yapın sonra transfere hocaya girersiniz hahahahahaha.
devamını gör...
1088.
4 sene üst üste şampiyon olma başarısına ulaşmış tek takım, üstelik bunu 2 kez başardı. rakiplerinden birine 7, diğerine 10 şampiyonluk fark attı.
türk futbolunun efsanesinin de dediği gibi, biz adı geçenlerin pek çoğuyla rakip bile değiliz.
türk futbolunun efsanesinin de dediği gibi, biz adı geçenlerin pek çoğuyla rakip bile değiliz.
devamını gör...
1089.
türkiye'nin en büyük spor kulübü.
devamını gör...
1090.
toplam 26 futbol lig şampiyonluğunun 20 tanesi, benim de içinde bulunduğum y kuşağı* hayata geldikten sonra kazanıldı. biz ergenken dört kere üst üste ilk kez şampiyon olan takım olmuştu gağassaray, bizden önce de üç kez üst üste ilk şampiyonluğu kazanan takımdı zaten. bir güzellik daha yapıp yine dörtlediler şampiyonlukları.
çok uzatmaya gerek yok, zaten kitaplara sığmaz. sadece şu bir dakikalık video kaydı yetiyor.
bir avrupa kupası daha lazım yalnız. o olmadan her şey eksik kalıyor.
çok uzatmaya gerek yok, zaten kitaplara sığmaz. sadece şu bir dakikalık video kaydı yetiyor.
bir avrupa kupası daha lazım yalnız. o olmadan her şey eksik kalıyor.
devamını gör...
1091.
her ne kadar inkâr etseler de fenerbahçe camiasında kompleks oluşturan takımım. fenerbahçe bir süredir artık her şeyi galatasaray ile rekabet etmek için, galatasaray'a endeksli yapıyor.
devamını gör...
1092.
kazandığı 26 şampiyonluğun 20 tanesini gördüğüm takımım. her iki yılda bir şampiyonluk ortalamam var. hatta 20. şampiyonluk doğum günümde geldi. şahsi 4. yıldızımı taktım.
fener dördüncü yıldızı takmadan ben 5. yıldızı takarım ajsdlkdj
fener dördüncü yıldızı takmadan ben 5. yıldızı takarım ajsdlkdj
devamını gör...
1093.
son 30 senede diğer takımlar toplamda 14 kez şampiyon olurken, galatasaray tek başına 16 kez şampiyon olmuş. yani bu sürece bakarsak türkiye'nin bayern münih'i demek pek de yanlış olmaz gibi.
devamını gör...
1094.
bizim için şampiyonluk boş. ülkeye avrupa kupası almak lazım. seneye yarı finay oynayacak mısın?
devamını gör...
1095.
taraftarı olmanın büyük bir mutluluk olduğu, insanın şampiyonluklara, kupalara ve daha nice başarılara doyduğu, dünyanın en büyük spor kulübü.
devamını gör...
1096.
başarıya doymuş taraftara sahip fitbol kulubü.
devamını gör...
1097.
türkiye futbol federasyonunun kontrolündeki en üst seviye olan ligde şampiyon olup, o federasyondan kupa törenine tek bir kişinin bile katılmadığı, kendi kendine kupa alan takım.
birilerinin arkası nasıl yandıysa artık.
zamanında da pamukören mosmor olurdu kupa takdim ederken. bunlar babadan oğula nesil herhalde
kutlamalarda suriyeli tipli ahmed'in arapça seçmesi cuk oturmuş agstsgs
sane'nin tarkan ile çıkması ayrı bir boyut. bu herifte de icardi gibi bi coolluk, aura var bence. lang topçu olmasa rapçi olabilirmiş gibi. icardi her zamanki gibi icon. osimhen apayrı bir sevgi. yalnız gördüğüm kısacık görüntüye göre torrik veda etmiş gibi. herkes icardi gidecek beklerken sanki o kalmaya devam edecek ama torrik kesinleşmiş hissi aldım. ayrıca apo'nun boks olayı da tam oturmuş.
kutlamalara devam. hele ki şu birilerinin tekelindeki sözde federasyondan kimse olmayınca şampiyonluğun değeri daha da artıyor. kenetlen, sahip çık, doyasıya eğlen düşmanlar çatlasın.
birilerinin arkası nasıl yandıysa artık.
zamanında da pamukören mosmor olurdu kupa takdim ederken. bunlar babadan oğula nesil herhalde
kutlamalarda suriyeli tipli ahmed'in arapça seçmesi cuk oturmuş agstsgs
sane'nin tarkan ile çıkması ayrı bir boyut. bu herifte de icardi gibi bi coolluk, aura var bence. lang topçu olmasa rapçi olabilirmiş gibi. icardi her zamanki gibi icon. osimhen apayrı bir sevgi. yalnız gördüğüm kısacık görüntüye göre torrik veda etmiş gibi. herkes icardi gidecek beklerken sanki o kalmaya devam edecek ama torrik kesinleşmiş hissi aldım. ayrıca apo'nun boks olayı da tam oturmuş.
kutlamalara devam. hele ki şu birilerinin tekelindeki sözde federasyondan kimse olmayınca şampiyonluğun değeri daha da artıyor. kenetlen, sahip çık, doyasıya eğlen düşmanlar çatlasın.
devamını gör...
1098.
beşiktaşlı olarak tebrik ederim.
devamını gör...
1099.
tek büyük.
devamını gör...
1100.
adamlar şu anda çıtayı allahu ekber seviyesine çıkartıp eşek koysa ligi antren maçı görecrk kadroyu kuracak kasaya sahipler ama okan eşeği muhtemelen buna müsaade etmeyecek.
tek sorunu şampiyon olmasına rağmen okan buruk olan klüp.
bizim beygirciler de işte kafalarına göre takılıyor yeniden yapılanma desen yok bir şey yok.
fener desen kendi iç kavgasında şu saatten sonra bayernleşmezse tamamen kendi mallıklarından olur.
tek sorunu şampiyon olmasına rağmen okan buruk olan klüp.
bizim beygirciler de işte kafalarına göre takılıyor yeniden yapılanma desen yok bir şey yok.
fener desen kendi iç kavgasında şu saatten sonra bayernleşmezse tamamen kendi mallıklarından olur.
devamını gör...