541.
izmir gibi guzel bir sehirde yasamak varken istanbul da ne yaptıgımızı bazen anlayamadıgımdır.:)
devamını gör...
542.
zaten izmir, kendilerini nimet sayan istanbullular ve ipini koparıp gelen doğulular olmadan önce güzeldi.
şimdi pek bir şeyi kalmadı.
şimdi pek bir şeyi kalmadı.
devamını gör...
543.
burada yaşamak varken ankaradan ev alıp ankaraya taşınan izmirliyle tanışmıştım. bir insan bu kadar vizyonsuz olur anca. ankarada ulaşım da çok kötü güya hızlı trenle neredeyse bir saatte gittim gideceğim yere.
devamını gör...
544.
havayı koklayangillerden biri (bkz: havanın elçisi) tarafından takipçilerine verilen bilgiye göre, bugün itibarıyla izmir'in donduğunu tescillemiştir
bugün ölçülen 10.8 derece, 1938'den beri kayıtlara geçen en soğuk mayıs günüymüş. 1944'teki 14.8'lik eski rekoru tam 4 dereceyle resmen gömmüş.
peki ben ne yaptım? bu güzel havada koştum…
bugün ölçülen 10.8 derece, 1938'den beri kayıtlara geçen en soğuk mayıs günüymüş. 1944'teki 14.8'lik eski rekoru tam 4 dereceyle resmen gömmüş.
peki ben ne yaptım? bu güzel havada koştum…
devamını gör...
545.
geçen hafta salı günü (falan, o civarda işte) yazlıktaydım ve yüzdüm. şöyle söyleyeyim, suya girdiğim anda “ne b.k yedim” dedim ama sahilde annem ve güneşlenen 30 kadar insan vardı, yani o saatten sonra dönüş yoktu.. 60 santim derinliğe kadar yine tahammül edilebilir gibiydi ama sonra birden bıçak gibi kesti. “ruslar hep yapıyor” falan diyerek bir iki daldım çıktım, millet de muhtemelen içinden “allah’ın salağı, bir hafta yatarsın en az” falan diyerek bana bakıyor, stilli kulaçlar attım, iki gittim geldim.. hani, “girince alışıyorsun” vesaire diyorlar ya, o yalan, alışmıyorsun.. belli bir müddet muhteşem berraklıktaki tertemiz suda can çekiştikten sonra sahile çıktım. annem “bu kadar kalmanı beklemiyordum” dedi, oturup güneşlenince biraz ısındım, eve gittiğimde de suyu güneş enerjisiyle ısınan duşu açtım. normal şartlarda o suya serçe parmağını süremezsin ama dinleyecek gibi değildim. canım ısınana kadar güzel bir duş aldım, sonra da sıkı giyindim, bir biçimde hasta olmaktan kurtardım.
bir de, dut ve erik mevsimi açılmıştır arkadaşlar.
bir de, dut ve erik mevsimi açılmıştır arkadaşlar.
devamını gör...
546.
yazlığı satmadan önceki hatıralar ve defneyle yaşadığım rüya gibi bir aşk... seneler oldu gitmeyeli biz çoktan dağıldık hayat başka yönlere aktı ama o akşamlar hâlâ hatırlanıyor. tabak sesleri kahkahalar ve şarkılar
devamını gör...
547.
soğuk havaya da çiyden diyorlardır kesin
devamını gör...
548.
eskiden harika olan, günümüzde ise yavaş yavaş ( maalesef ) dağılmaya/ bozulmaya başlamış olan şehrimizdir. her yer ziyan olduğu gibi, orası da olmaya başladı. tek artısı direniyor olması. direndiği için toplumsal çürüme olabildiğince yavaş işliyor ama engellenemiyor. el konulmaya çalışılan alanlar da cabası.. mesela çeşme.. plajları, yat limanı ve diğer bir çok alanıyla hayatta kalmaya çalışıyor.
ne hallere geldik.
ne hallere geldik.
devamını gör...
549.
fahişe çıkmayan şehrimiz.
ilginç değil mi ?
ilginç değil mi ?
devamını gör...
550.
negatif olarak:
nasıl olsa akp veya başka bir parti seçimlerde tehdit oluşturmaz kafasıyla belediyesinin sanki bir çocuğun oyuncağını boşlayıp bir yerde tozlanmaya bırakması gibi bıraktığı şehirdir. ara sokakları taş çakıl kil yığınlarından aynı kumsala dönmüş olup * yolları yağmur yağınca göle dönüşen çukurlarıyla dolu olup, bazı yerleri dümdüz kumsal gibidir tadilat sebebiyle ama hani insan hani yürüyebilsin diye bir tahta köprü yapar falan o bile yoktur. temmuz ağustosta hiç çekilmeyen şehirdir sıcaktan adım atılamaz.. (gerçi mayıs haziranda öyledir ama bu sene daha farklı gidiyor) otobüsleri terminatörden kaçar gibi sürer gece 12 olduğu vakit kimseyi beklemeden bir an önce gitme derdinde olur izmir'de gıcık olmayan yoktur bunlara herhalde..
pozitif olarak:
güzel şehirdir bazı caddelerdeki binalar acayip avrupai durur. arkadaş canlısı olan şehirdir sahilde midye dolma yiyip bira içmek en büyük keyiflerindendir buca'da hasanağa parkında da aynısı geçerlidir. ülkede gördüğüm en güzel kızları belki burada görmüşümdür bazılarını dergiden fırlamış zannetmişimdir. havası güneşli ve serin olunca güzeldir ancak ocak soğukluğu da olabilir geçen 3 mayıs gibi.. istanbul'da aylarca kimseyle görüşemezken orada 2 haftada bir sürü insanla görüşür buluşurum ama tabii pandemi öncesi daha güzel şehirdi enflasyon gerçekten karakterine zarar vermiş bu şehrin.. güzel afterpartyler yapılırdı etkinlik sonralarında ancak izmircon gibi senede bir sefer yapılan etkinlik bile inanılmaz kalitesizleşmiş olup manyaklar gibi paralar almaya başlamışlar.
evet eskiden gerçekten çok çok güzel şehirdi pozitif yazdıklarım geride kalmış.
nasıl olsa akp veya başka bir parti seçimlerde tehdit oluşturmaz kafasıyla belediyesinin sanki bir çocuğun oyuncağını boşlayıp bir yerde tozlanmaya bırakması gibi bıraktığı şehirdir. ara sokakları taş çakıl kil yığınlarından aynı kumsala dönmüş olup * yolları yağmur yağınca göle dönüşen çukurlarıyla dolu olup, bazı yerleri dümdüz kumsal gibidir tadilat sebebiyle ama hani insan hani yürüyebilsin diye bir tahta köprü yapar falan o bile yoktur. temmuz ağustosta hiç çekilmeyen şehirdir sıcaktan adım atılamaz.. (gerçi mayıs haziranda öyledir ama bu sene daha farklı gidiyor) otobüsleri terminatörden kaçar gibi sürer gece 12 olduğu vakit kimseyi beklemeden bir an önce gitme derdinde olur izmir'de gıcık olmayan yoktur bunlara herhalde..
pozitif olarak:
güzel şehirdir bazı caddelerdeki binalar acayip avrupai durur. arkadaş canlısı olan şehirdir sahilde midye dolma yiyip bira içmek en büyük keyiflerindendir buca'da hasanağa parkında da aynısı geçerlidir. ülkede gördüğüm en güzel kızları belki burada görmüşümdür bazılarını dergiden fırlamış zannetmişimdir. havası güneşli ve serin olunca güzeldir ancak ocak soğukluğu da olabilir geçen 3 mayıs gibi.. istanbul'da aylarca kimseyle görüşemezken orada 2 haftada bir sürü insanla görüşür buluşurum ama tabii pandemi öncesi daha güzel şehirdi enflasyon gerçekten karakterine zarar vermiş bu şehrin.. güzel afterpartyler yapılırdı etkinlik sonralarında ancak izmircon gibi senede bir sefer yapılan etkinlik bile inanılmaz kalitesizleşmiş olup manyaklar gibi paralar almaya başlamışlar.
evet eskiden gerçekten çok çok güzel şehirdi pozitif yazdıklarım geride kalmış.
devamını gör...
551.
işi gücü bırakıp lokma dağıtmak istiyorum. alakasız mahallenin köşesinde lokma arabası var eve giderken tatlı götürelim diye mi kurdunuz bu tarikatı.. duygulandım.
devamını gör...
552.
canım o benim.
devamını gör...
553.
son yillarda acayip göc almis sehirdir. özellikle dogu illerinden gelen vatandas sayisinda gözle görülür artis var.
devamını gör...
554.
aşk bir şehre bu kadar yakışır. bu şehir aşık kadınların ve onların aşığı olan yakışıklı aşıklarının şehridir.
devamını gör...
555.
her lokma bir vefattır şehrimde
devamını gör...
556.
gelecekte yaşamak istediğim yerlerden biri. çölde vaha adeta.
devamını gör...
557.
doğasal ve konumsal anlamda çok güzel bir şehir ama türkiye’deki potansiyeli yüksek olup bu denli harcanan başka da bir şehir yoktur.
devamını gör...