1.
yadsınamaz bir gerçektir. bilgi edinme ve bilgi verme özgürlüğü elin tersi ile itilmiştir. umarız hayırlı olur.
devamını gör...
2.
ben bitti demeden bitmez.
amaç hiç bi zaman bilgi olmadı.
amaç bilgi gibi görünen yorumlardı.
insanlar da sözlüğü "şu kişi acaba ne demiş" diye okuyor.
ve ayrıca sözlükler yalnız insanların sosyal medyasıdır.
yalnızlık biterse biterler
amaç hiç bi zaman bilgi olmadı.
amaç bilgi gibi görünen yorumlardı.
insanlar da sözlüğü "şu kişi acaba ne demiş" diye okuyor.
ve ayrıca sözlükler yalnız insanların sosyal medyasıdır.
yalnızlık biterse biterler
devamını gör...
3.
eskiden kahvehaneye gidilirken şimdi sözlüğe giriliyor.
ama bilgi, ama soru, belki güne ait bir söz, bir olay için bir çeşit yan masada konuşulan dinleniyor. arada ortaya yorum atılıyor...
sosyal medya sosyal alanı dır. kahvehaneye gitmeye başlarsak sözlüğe girmeyiz. haliyle sözlükler devam eder. yukarda armu'nun vurguladığı gibi yalnızlık biterse o zaman.
ama bilgi, ama soru, belki güne ait bir söz, bir olay için bir çeşit yan masada konuşulan dinleniyor. arada ortaya yorum atılıyor...
sosyal medya sosyal alanı dır. kahvehaneye gitmeye başlarsak sözlüğe girmeyiz. haliyle sözlükler devam eder. yukarda armu'nun vurguladığı gibi yalnızlık biterse o zaman.
devamını gör...
4.
e evet bittiği için burdayım zaten
devamını gör...
5.
bu sözlüğün level atlayamamasının nedeni halen yazan eski yazarlardır. anlaşılıyor ki bunların sosyal çevreleri ve arkadaşları yok olsa sözlüğe getirirlerdi. yazıları da haricen bakıldığında bişeye benzemiyor. bu haliyle sergen yalçın'ın antrenörlüğüne benziyorlar onun gibi istifa etmeliler. sözlük 5-6 sene önce ekşiye kafa tutuyordu tamam eyvallah zaten sergen de o zaman şampiyonluk kazanmıştı ama artık yeter. istifa.
devamını gör...
6.
çoktan bitti ama sözlükler yazı tabanlı sosyal medya platformlarına evrilirlerse , bunu başarabilirlerse dünya çapında önemli plaformlardan biri olabilirler.
devamını gör...
7.
bitmiştir, sahibi bile kendi kurduğu sözlüğe girmiyor.
yoldaş'ı hiç görüyor musunuz siz buralarda?
yoldaş'ı hiç görüyor musunuz siz buralarda?
devamını gör...
8.
"tür k ürt bitti demeden bitmez, bitemez!."
devamını gör...
9.
eskisi kadar popi olmasa bile bittiğini söylemek bence zor. çünkü sözlük tam bir ara yaşam formu. forum değil (ama olabiliyor, uzun uzun post kasılırsa), sosyal medya değil (ama olabiliyor yine istenirse). bu anlamda batı internetinde karşılayan net bir ürün yok ama reddit belki kullanılabilir denk olarak.
bazen insan çok da uzun olmadan, goygoycasına yazmak - bazen de ciddiye alarak bir şeyler kalemlemek istiyor. ekşi kendini saçmasapan bir hale getirmeseydi belki tek ürün olarak kalırdı ama oranın psyop hali malum. o yüzden çok da şaapmamak lazım.
bazen insan çok da uzun olmadan, goygoycasına yazmak - bazen de ciddiye alarak bir şeyler kalemlemek istiyor. ekşi kendini saçmasapan bir hale getirmeseydi belki tek ürün olarak kalırdı ama oranın psyop hali malum. o yüzden çok da şaapmamak lazım.
devamını gör...
10.
20 yıldır farklı sözlüklerde aralıksız yazarım. bakıyorum da ben bile bitiyorken hala bir sözlüğe yazmak bittiğini değil ama bir şekilde yaşadığımızı kanıtlar.
devamını gör...
11.
evet sözlükler devri bitti
tek1allahuekber
pardon
tek bir sözlük kaldı
normal sözlük
tek1allahuekber
pardon
tek bir sözlük kaldı
normal sözlük
devamını gör...
12.
13.
aslında haklı bakış açısı kafede oturup sohbet etmek varken sözlüğü kim ne yapsın.
devamını gör...
14.
eskiden sözlüklerde olmak, yazmak ayrıcalıktı. bu bahsettiğim 20-25 yıl öncesi için geçerli. sonrasında internetin yaygınlaşması ile diğer sosyal platformları öncelikli hale geldi. zamanla gitgide hayatı hızlı tüketmeye başladık. sözlükler de bundan nasibini aldı. bilginin paylaşıldığı yerden ziyade çarptıldığı yerlere dönüştü. ayakta kalması için ise bunlara göz yumuldu.
devamını gör...
15.
tek devlet tek millet tek sözlük.
devamını gör...
16.
sözlükler ne yapmış ki, dedikodudan başka?... düzgün bi bilgi kaynağı olsun diye başlayan bir projeydi sözlük fikri. ancak yazarların bilgisi kadar bilgi kaynağı olabiliyor sözlükler. aptal ve cahil sözlükçüler bir de üstüne ergen olunca, o platform trol yuvası, dedikodu yuvası oluyor.
bu sözlük de eskiden daha iyiydi, gün geçtikçe seviyesi düşüyor. ama bunu nasılsa hepiniz görüyosunuz.
bu sözlük de eskiden daha iyiydi, gün geçtikçe seviyesi düşüyor. ama bunu nasılsa hepiniz görüyosunuz.
devamını gör...
17.
reglciler bitti demeden bitmez..
devamını gör...
18.
19.
bitmiş demek biz pire diye biliyoduk olm bak öyle şeyler yazma kötü esprilerimle seni boğarım
devamını gör...
20.
tamam.. anlıyorum..
devamını gör...

