gözlerim doldu. herkese teşekkürler.
devamını gör...

biri size herhangi bi şey anlatıyorken dinlediğinizi belli ettiğinizde , birine sebep gerekmeden gülümsediğinizde , günaydın iyi geceler demek gibi insanları mutlu eden küçük davranışlarda bulunduğunuzda mutlaka ortamdan bir iki kişinin bile gülümsemesine sebep olabilirsiniz ve küçük de olsa o kişilerin günlerine güzel bi katkınız olmuş olur .
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

her duyduğumda elalemine...... şeklinde küfrettiğim çağ dışı boş laf.
devamını gör...

karakteri tam oturmamış bireydir. sizin kiminle görüşeceğinize bir başkası karar veremez. bu sevgiliniz- eşiniz olsa bile. hayatınıza giren kadın- adam için arkadaşlarınızı yok sayarsanız, yarın o kişi tarafından terkedilip, hüsrana uğratıldığınızda omzunda ağlayacak bir dost bulamazsınız.
devamını gör...

cem yılmaz’ın diğer filmlerine göre değişik tarzdaki filmidir. çok güzel bir filmdir. diğer filmlerine göre değer görmemesi bir izleyici olarak beni üzmüştür. izlenmediyse kesinlikle izlenmelidir.

film 2006 yılında yayınlanmıştır.


oyuncu kadrosunda cem yılmaz, mazhar alonson, özlem tekin, tuna orhan, tuncer salman gibi isimler bulunur.

filmin senaryosunu cem yılmaz yazmıştır. yönetmen koltuğunda ise ali taner baltacı ile beraber oturmuştur.

filmin konusu hokkabazlık yapan iskender ile yardımcısı maradona’nın turne sırasında yaşadıkları anlatılır.

daha önce dediğim gibi film cem yılmaz’ın sevdiğim filmlerinden biridir ama maalesef hak ettiği değeri görememiştir. cem yılmaz’ın diğer filmlerine göre hep gölgede kalmıştır.

benim bu filmi sevme sebebim çok samimi ve sıcak bir film olması. iskender ve maradona karakterinin çok samimi bir şekilde yaratılmış olması çok hoşuma gidiyor. samimi iki karakter bizden biri olduklarını hissettiriyorlar.

bir diğer sevme sebebim ise filmi yapan kişinin cem yılmaz olması. cem yılmaz’ın böyle bir film yapma cesareti göstermesi. kariyerinin başlarındayken cesur bir hareket. yapmak istediği filmi yapmış. sıcak, samimi, eğlenceli ve dramatik.

filmde hep düşündüren sahneler hem de güldüren sahneler vardır. tabii ayrıca duygusal sahneleri unutmayalım. maradona ve iskender ilişkisi beni çok duygulandırmıştı.

şöyle aileyle veya arkadaşlarla otururken kafa dağıtmak için açıp izlenebilecek bir film. tekrar açın izleyin. tebessüm edersiniz. vay be eskiden ne filmler yapılıyormuş dersiniz.

ha bu arada filmdeki ince detaylar beni bitiriyor.


gazinodan kovulduktan sonra bir tabela götürürüz ve tabelada büyük iskender yazar. tabii sonra k düşer ve büyü iskender yazar.

arada sırada karşımıza çıkan gözünüzü açın reklamı da bunlardan birisi.

ayrıca film büyük iskender’i değil küçük iskender’i yani çocuk iskender’i anlatıyor. babasının gözüne girmek isteyen bir çocuk iskender. hüzünlü film yahu.
devamını gör...

tartışma adı altında dövüşürler aslında.
devamını gör...

nobel ödülü almış, portekizli harika yazar, yüce insan.

başyapıtı genel görüşe göre “körlük” isimli kitabıdır. kilise ve tanrı ( t’yi büyük mü yazmalı) ile arası biraz bozuk olabilir. bir rivayete göre “isa’ya göre incil” kitabından sonra kilise biraz sinirlenmiş ve aforoz kozunu masaya sürmüştür. o da kanarya adalarına yerleşip, kendini iyice yazma işine vermiştir.

nokta ve virgül dışındaki noktalama işaretlerinden pek hazzetmez.
devamını gör...

füze yerine ülkeler birbirine çiçek atabilirdi.
avrupa birliği gibi birlikler çöker avrupa altın günü gibi örgütler oluşurdu.
devamını gör...

devamlı spot tus bilgileri içeren tanımlar yazarak bazılarımız için adım adım yaklaşan tus'un çanlarını çalma görevini bir nevi üstlenmiş olan sözlük yazarıdır*. ayrıca kendisi hem kaliteli ve yardımsever bir meslektaş; hem de sohbetiyle insana çokça pozitif enerji veren nazik ve değerli bir arkadaştır.

kendisiyle satranç oynamak,film tartışmak ve sıradan konularda bile olsa muhabbet edebilmek gerçekten çok güzeldir*.

*
devamını gör...

kafa sözlüğün en güzel yazarlarıdır bence, sözlüğü tam olarak amacı için kullanırlar.
devamını gör...

imkan bulduğu her yeri depolama alanına çevirmek isteyen anne davranışıdır. balkonu mutfağın içine aldırttıktan sonraki hedefi ise; antre veya odalardan birine tavana kadar dolap yaptırtmaktır.
devamını gör...

osmanlı imparatorluğu'nda bir idari birimdir.

sancak beyleri tarafından yönetilir.
devamını gör...

belki hepimiz bir gün yayıncı kadar şanslı olabiliriz. ağzınıza sağlık .
devamını gör...

"çiçek tozu üstümüz başımız... bak sen geldin."
...
"der misin ki bir gün, inşallah çok bekletmedim seni."8
...
". bazen birdenbire aklıma geliyorsun öyle olsun istemiyorum kasıtlı düşünmek istiyorum seni. "
...
"sevmek de yorulur."
devamını gör...

ingiltere ile danimarka donanmaları savaşırken cephanesi biten bir danimarka gemisi düşmanı olan ingiliz gemisinden ödünç top mermisi istemiştir.
devamını gör...

"halk gününü bekleyelim" ya da "ben o filme gitmem" diyen tipler sebebiyle uzun süre keyifle yaptığım aktivite.kimseyle uğraşamam.
devamını gör...

ben hayatımda adını duymadığım bir yemeği o seviyor diye doğum günü hediyesi olarak yapmaya çalıştığımda anlamıştım.
devamını gör...

arkadaşlar kafayı mı yediniz. yukarıda türkçülük hakkında bilip bilmeyen atıp tutmuş. biri de demiş ki, bunlara göre türk olmayan herkes ölmeli. hahah ırkçılıkla milliyetçiliği ayırt edebilecek yetkinlikte olmanızı ve felsefesini anlamadığınız bir topluluğun adına konuşma hakkına sahip olmadığınızı bilmenizi beklerdim.
ben bir türküm. gen haritama bakılsa belki biraz ermeni, biraz kürt,biraz rum, biraz bilmem ne çıkacağımı biliyorum. fakat türklük bir tarih, kültür, felsefe bütünlüğüdür. seviyorum ve benimsiyorum. türk olmayanların da kendi milletlerini sevmesini normal ve insancıl karşılıyorum. art niyet ve düşmanlık beslemediği takdirde de bütün insanlık hakkında iyi niyetli düşünüyorum. ama şunu kanıksayın , kendi ailenden, kendi sülalenden , kendi mahallenden, kendi süründen , kendi neslinden olanı dışariya karşı kollamak doğadan gelen fıtri bir özelliktir. türkçülükten rahatsız olanların iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum, belli ki bir yaraları var. keyfiniz bilir. her yerde korkmadan haykıracağız;
ne mutlu türküm dıyene *
devamını gör...

şu sıralar gerçeğini yaşadım da hayali kaldı diyorum. baktım olmuyor, küstüm bende.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim