haksız bir isyan değildir. ancak bilemiyorum, her insan da aynı değildir. herkesin benzer şeyler anlattığına kesinlikle katılıyorum çünkü insanız. demek ki bu sözlükte henüz özümüzü kaybetmemişiz. öte yandan, kendi adıma konuşacak olursam, ruhum buruşuk değil. yepizyeni. taptaze. o, ellerimizle ütülediğimiz çokomel kağıtları kadar duru. ama ben sevilmeyi isterim. sevgiye açım, doğru. acizlik ise bu acizim, ne bileyim, eksiklikse eksik; rezillik ise rezillik. kan da kustum, kusmadım değil, en âlasını yaptım, iğrençleştim, pisleştim; bağırdım kimi zaman, kan gibi aktı sesim. ben sevilmedim, sevilemedim. şimdi, bunca sene sonra, sevilmek istiyorsam rezillikse rezillik albayım.
devamını gör...

can , yaşam ve özgürlük olarak türkçeye çevirebileceğimiz kürtçe bir slogan . çok severim bu sloganı . canlılar canla gelir yaşamlarıyla var olur özgürlüğü ile yaşar ve değer bulur .
devamını gör...

o onun geleceğine karar vermesin, bu ona karar vermesin. yahu kardeşim türkiye aristokrasi olsun ya da direkt monarşiye dönelim rahatlayalım. akli dengesi yerinde olan herkes oyunu verir, vermekle de yükümlüdür. beğendiğiniz iktidar olsun istiyorsanız bu insanlarla iletişim yollarını bulup onları ikna edersiniz. sanki genç olan herkes siyasi deha bu ülkede. mantıksız bir taleptir.
devamını gör...

başlık sahibine tavsiye vermek istiyorum. fazla sinir/stres vücuda hem içten hem dıştan zarar. sakin olun azıcık.
devamını gör...

görmediğim kadarıyla hala belirlenmemiş, bana kalsa kesin "gelin kafa dinleyin" olacak slogan. neyse ki bana kalmıyor*. çok güzel öneriler geleceğine inanıyorum, bence seçim kafa halkına bırakılmalı.
devamını gör...

bipolar bozukluğu olan birisi ile ilişki yaşamakla hiçbir sorunu olmayan ben ciddiye alırım.
devamını gör...

çakmak.
bir erkek ismiymiş, yeni duydum.
devamını gör...

benim kardeşim.
çekinerek de değil açık açık yazdım.
şerbetlenmemişse oturup afiyetle yerim ama değilse, soğuk baklava olarak yiyorum. hatır için bir tane... o da üstüne, on litre suyla... .
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
kabus yemin ederim kabus yaa.*
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
ayrıca ivedik bu repliği benim için yazmadı. lütfenn.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

insan kendine rağmen yaşamayı bilmeli bazen
nev- benmişim
devamını gör...

"buralarda top var mı?"

şerefsizim arkamı tuta tuta kaçtım.
devamını gör...

dolara endeksli dediler dolar düştü mağaza hala aynı nasıl oluyor bu iş hiko baba adam mı silkeliyorsun hani indirim nerede.
devamını gör...

bu tiplerin "çok yaşa" ile büyük problemleri var. "yarhekumullah"ı ilk defa duydum ama bahsedilen tipleri iyi biliyorum.
"çok yaşa" dediğimde "öyle deme bidibidi denir" diyene, ben direk "öl açık mert korkusuz" diyorum. tavsiyedir.
(bkz: küfürsüz sözlükte yazabilmek)
devamını gör...

13 ekim 1972 and dağları uçak kazası.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

edip cansever'in 1947 yılında dirlik düzenlik isimli kitabında yer alan şiiri. şairin hiç sevmediği, hatta başına dert olmuş şiiri. bu şiir, hep peşinden gelmiş, herkesin diline bu şiiri yerleşmiş.
bir gün ahmet muhip dıranas ile oturup dertleşirlerken aynı şiirden söz açılınca üstat, bıktım ben bu masa şiirimden, benim başka şiirlerim de var. deyince dıranas da ben de fahriye abla şiirimden bıktım, ne yapalım her şairin bıktığı bir şiiri var karşılığını vermiş.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

ne güzel iş değil mi bütün yaz tatillere gidin gezin eğlenin sorun yok. kış geldi tıkın herkesi eve. hayat eve sığar bilmem ne... ben marttan beri evdeyim neredeyse. maskesiz sokağa adım atmadım. toplu ortamlara girmemeye dikkat ettim. yine de kısıtlanmaya devam ediyoruz. en başından beri bu kadar salmamalıydık olacaklar belliydi. şaşırmıyoruz.
devamını gör...

ayrımcılıkta bir şey mi? adam diktatör. kitle imha silahı. zatıma yaptığı eziyetleri bilenler bilir. yalnız adama ve sözlüğe tabiri caizse o kadar giydiriyoruz gram kelam etmiyor. hatta onu bırak elinden geldiğince bu aksaklıkları gidermeye çalışıyor ve genelde verdiği sözleri tutuyor. lakin bu işin algı yönetimi kısmı. tüm bunları yaparken yazarları evlerinden aldırıp, kgb bağlantıları sayesinde hepimizin canına okudu. o yüzden de kimse renkli mahlas kullanmasına bir şey diyemiyor. renkli mahlas kullanmak için ayrıca karma puan da harcamıyor. bildiğin ekmek elden su gölden takılıyor sözlükte. sanki babasının malı? sinirlendim bak yine...

yoldaşın bu başlığa olan tepkisini gösteren görseli de iliştirmekte fayda var.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

çaresizlik.
devamını gör...

oo iki gözüm hoş geldin. sağlam bir yazar. buyursun.
devamını gör...

3 subay bölümünü aşırı zorlanarak geçtiğim oyun. ama genel olarak başarılı bir oyun olduğunu söylemek mümkün. görsellik özellikle üst düzeydi.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim