sonradan görmelerin zengin kalacağı insanları padişah yaparsan sonuçları budur, ağır olur kaldıramazsın ülkeem!
devamını gör...

işte o benim, ailemde de içem olmadıgı için kokusunu dahi ev içerisinde hissetmiyoruz.
çevremde bir çok içen arkadasım mevcut fakat, özellikle kıs döneminde üşüme riskini alarak mekanların üstü acık bölümlerine dahi oturmuyorum.
onların keyif sigarası bizim titrememize neden oluyor, içecekse arada bir gidip kendini zehirleyebilir.
nitekim, sigara kırmızı cizgimizdir.:)(kokusu cok kötü be)
devamını gör...

bir yerde yazı okumuştum özlemek ile alakalı.
geçmişte, yaşadığımız olaylara, aşık olduğumuz kişilere, mutlu olduğumuz anlara özlem duymuyoruz aslında, özlem duyduğumuz şey bunları yaşarken, içimizde yaşadığımız hislerdir, temalı bir yazıydı. herkes için farklı bir tanımı vardır gerçi.
devamını gör...

karnımı içime çekerim
devamını gör...



şu cümle için;
"yaşamak zor bu şehirde,"

çünkü cidden o şehirde yaşanmıyordu.

edit: düzen.
devamını gör...

duzenli ve saglikli beslenme, stressiz yasam, spor vb. etkinliklerin dis gorunuse yansimasinin elbette etkisi var. ama asil neden, maddiyatin getirisiyle guzel insanlara ulasabilme kolayligi. buna unlulerin hayatindan ornek verebiliriz. zenginligiyle taninan insanlarin eslerine ve sevgililerine bakiniz, yanlarinda cirkin bir kadin/erkek goremezsiniz. e genetikleri guzel olan birinden dogacak cocukta, tabii ki cirkin olmayacak. kisacasi para dogacak cocugu bile guzel kiliyor diyebiliriz...
devamını gör...

ekşide gördüğüm twitterda gündemlerde olan ve burada denk gelmediğim olaydır.(varsa ve görememişsem modlar bi el atar artık)
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kırmızı çizgilerimi aşmaktan.
devamını gör...

annesi regl geçiren sağlıklı bir birey olduğu için hayatta olduğunu bilmeyen erkektir.
devamını gör...

-aşı dünya nüfusunun azalması için bir araç olarak seçilecek ama ilk olarak 65 yaş üzerine uygulanacak öyle mi?

-aşı dünya nüfusunun azalması için bir araç olarak seçilecek ama ilk olarak amerika, avrupa nüfusu üzerinde uygulanacak. öyle mi? çünkü geri kalmış ülkeler aşıya ulaşamıyorlar.

-tüm dünyada insanlar bebekliğinden beri bir çok zorunlu aşı oluyor. dünya nüfusunu azaltma aracı olarak zaten herkesin zorunlu olduğu bu aşıları rahatça kullanmayı unutup covid 19'u mu yarattılar. yaratmadılar ise kısır edecek aşı için covid 19'u fırsat mı saydılar?

aşı hakkında inanın hiç bir bilgim olmamasına rağmen daha çok soru üretirim de ne fayda.
devamını gör...

akşam rehaveti gençler...
devamını gör...

dilimize girmiş ve son yıllarda sıkça kullanılan bir kelime. bu kelime yaşadığımız ama artık geçmişte kalmış herhangi bir şeye aşırı sevgi ve özlem anlamına gelir.
devamını gör...

başta saklanmasının nedeni ne? nedeni ne ya bu suçluların bu kadar korunmasının, hak ettikleri cezanın alınmaması için her şeyin yapılmasının?
gerçeklerin gün yüzüne bu kadar yavaş çıkmasından daha doğrusu çıkmaması için uğraşlar verilmesinden, yüzsüzlüğün, acımasızlığın bu kadar hızlı yürümesinden tiksiniyorum artık. çürümüş bir şey var diyoruz ya bu dünyada, tam olarak biziz o şey.

zamanında leyla'nın aç bırakıldığı için öldüğünü ve kesinlikle cinsel istismar görmediğini belirttiler. buna rağmen leyla'nın katili serbestti, şimdi hem katili hem de tecavüzcüsü serbest. bu iğrenç gerçeği yediremiyorum. buna göz yumanlar o yaratık amcadan daha nefret edilesi.
devamını gör...

yazılarını paylaşımlarını ilgiyle takip ettiğim değerli bir yazar. ayrıca mahlası kulağa hoş geliyor. beğenileri için de teşekkür ederim.
devamını gör...

günaydın sözlük.
azıcık yorgun ama mutlu uyanmıştım ki müthiş bir mesaj geldi. hemen baktım, ara ara dinlediğim ama eskisi gibi videosunu izleyerek dinlemediğim müthiş bir şarkı. o kadar iyi geldi ki...* müzik zevki iyi olan insanlar kalp ben.
şuraya bırakıyorum, belki size de iyi gelir.
devamını gör...

-hocam karpuz sever misiniz ?
+ne alaka evladım ? severim!
-hocam ben karpuz sevmiyorum yağmurpuz daha çok hoşuma gidiyor.

(hani kar puz yağmur puz . kfkfkfk)




not:sene 2011 civarı bu espiri yüzünden iktisat dersi hocası 1 yıl boyunca dersine almadı ve kaldım.
devamını gör...

eylem yine düşünme.
devamını gör...

bazen senden bir parçadır, beyninin diğer yarısıdır, hayata tutunman için bir sebep, ağlanacak bir omuz, her şeyi koşarak ona anlatmak istediğin kimse, fiziksel mesafelerin zerre önemi olmayan ilişki, kız veya erkek kardeştir.
devamını gör...

otomobili icat eden adam. bilgisiz cahil cühela kesime göre şirketine kızının ismini verdiği söylenir...

karl benz'in üç kızı var evet ama hiçbirinin ismi mercedes değil. zaten mercedes almanca bir isim değil.
kızlarının ismi sırasıyla ellen benz, clara benz ve thilde benz'dir.

şirketin asıl ismi gottlieb daimler ve karl benz'in ortaklığını içerdiğinden müvelletir "daimler - benz"dir.
bu şirketin ticari işlerini yöneten, finansman kısmıyla ilgilenen asıl kişi zaten karl benz'den ziyade gottlieb daimler'dir.
karl benz işin teknik tarrafındadır.

bu ikili otomobil üretmeye başladıktan sonra
- ki burada hemen ufak bir not vereyim size 'otomobil' kelimesi yunanca auto ( kendi kendine) ve latince mobil ( hareket edebilen ) anlamlarından türeyen bir kelimedir. motoru olan her taşıt otomobildir. araba ise tekerleri olmasına rağmen herhangi bir vasıta gücü ile ilerleyebilen taşıtlardır. fayton, vagon, trailer vs. gibi -

emille jellinek ismindeki avusturyalı bir iş adamı tarafından otomobilleri sürekli satın alınıyor ve yarışlarda katılıyordu. emillle jellinek'in mercedes jellinek isminde bir kızı vardı ve emille jellinek "daimler - benz motoren gesellschaft" şirketinden satın alıp yarışıp başarılı olduğu otomobillere kızının ismini veriyordu. mercedes.

kızının ismini verdiği otomobillerle yarışıp başarılı olan emille jellinek şirketin finans beyni olan gottlieb daimler'in aklına bir bir fikir getirmişti. gottlieb daimler mercedes isminin ürettiği otomobillere ve şirkete uğur ve şans getirdiğini düşünerek kendi isminden feragat ederek benz isminin hemen yanına şanslı ismi getirdi.

mercedes- benz.

işte tüm hikaye böyledir. karl benz'in şirketine kızının ismini koyma gibi bir durumu yoktur kısaca.

otomobiller babasıdır. otomobilin annesi için (bkz: bertha benz)
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim