nagehan alçı'nın öğretmenleri suçlaması
evde çocuklara dayanamayan annenin sağa sola salça olması durumu.
öğretmenler aşı nerede diye sesini yükseltiyor da ablacım, senin yalıdan duyulmuyor zaar.
zaten daha da yükseltseler seslerini , biri muhakkak gelir gözünün üstünde kaşın var der.
hem bu durumun muhatabı öğretmen mi yahu? akıllı kadınsın sen(!) canın mı sıkılıyor yoksa?
öğretmenler aşı nerede diye sesini yükseltiyor da ablacım, senin yalıdan duyulmuyor zaar.
zaten daha da yükseltseler seslerini , biri muhakkak gelir gözünün üstünde kaşın var der.
hem bu durumun muhatabı öğretmen mi yahu? akıllı kadınsın sen(!) canın mı sıkılıyor yoksa?
devamını gör...
mor ve ötesi
şarkılarının kalitesi kadar sözlerinin güzel olduğu gruptur. deli ve daha mutlu olamam favorimdir.
devamını gör...
havantopu
'96 kayıt tarihli olup, '99 çıkışlı hassickdir? albümünde kendine yer bulan fuat ergin şarkısı. albüm adı böyle, yapacak bişi yok. çok beğenilince ikincisini hatta üçüncüsünü yaptı fuat abi, ben napam.**
- naber kokoş serbest bu stil
- naber kokoş serbest bu stil
devamını gör...
yiğit özgür
devamını gör...
normal sözlük'ün en yaşlı yazarı
bilgi ve kültürünü buraya aktarmasını istediğimiz yazardır. hayat tecrübeleri dinlemeye değerdir her zaman. en yaşı değil tüm yaşlı olan yazarlara çağrıdır bu. ama sözlükte gerçekten en büyük yazar kim merak ediyorum bende.
devamını gör...
bu yazara yakın zamanda çok fazla beğeni yaptığınız için oyunuz kaydedilmedi
çoğu yazarın sevmediği ve yakında bu yüzden isyan çıkaracağı kısıtlamanın bildirim mesajı.
yönetim uyuma! sabrımızı taşırma! nidaları hafif hafif yükseliyor, benden söylemesi.*
yönetim uyuma! sabrımızı taşırma! nidaları hafif hafif yükseliyor, benden söylemesi.*
devamını gör...
sözlükte canlılık yok diye trolleri ölümüne savunmak
evet dostlar, sözlüğümüzün hali içler acısı hala göremeyen var ise göz doktoruna gidebilir. ve ortam güve gibi troll istilasına uğruyor bu durumda doğal olarak. ee bende de kurt var eleştiren tanım yazmadan duramıyorum trollere.(bkz: swh) sonuç ne oluyor sizce? evet efenim sevgili sözlük emekçileri sizce? tabii ki 3 5 ergen trolle muhtaç hale gelen yönetim beni tehtid ediyor ve tanımımı siliyor! çünkü troller giderse iyice bitecek burası aciz duruma bakar mısınız? yüzlerce binlerce saygı ve mantık çerçevesinde yazdığım tanıma saygı duymazlar, trollere bayılırlar! buradan giden de bu sebeple gitti anladınız kim olduğunu siz! darısı başıma inşallah bakalım.
troller, daddy ve ben ile ilgili yarası olan ''sek'' fun club üyesi (bkz: cözülemeyen sudoku) harici geri kalan tüm yazarlara yapıcı eleştirileri için teşekkür ederim. bunca pislik arasında senden bir b*k olmaz sözünü de hakaretin dibi sayanlara saygılarımı yollarım.
kimsenin burada kurallara itiraz ettiği yok da birazda kalite politikanız olsun yahu franklin, benim karşımdaki 20 metrekare elektrikçinin kalite sertifikası var. ha burası dingo'nun ahırı akredite kalite denetçileri tarafından denetleniyor diyorsan o ayrı.
ha yanlış anlaşılmalar görüyorum ayrıca, ben burada gidecem şeklinde bir algı yaratmak istemedim, ben gitsem noluuur gitmesem nolur hayatım boyunca kendimi bu resti çekecek kadar önemli hissetmedim yanından bile geçmedim hatta. kastettiğim emeğe yazık hareketlere sitem mayetinde.
troller, daddy ve ben ile ilgili yarası olan ''sek'' fun club üyesi (bkz: cözülemeyen sudoku) harici geri kalan tüm yazarlara yapıcı eleştirileri için teşekkür ederim. bunca pislik arasında senden bir b*k olmaz sözünü de hakaretin dibi sayanlara saygılarımı yollarım.
kimsenin burada kurallara itiraz ettiği yok da birazda kalite politikanız olsun yahu franklin, benim karşımdaki 20 metrekare elektrikçinin kalite sertifikası var. ha burası dingo'nun ahırı akredite kalite denetçileri tarafından denetleniyor diyorsan o ayrı.
ha yanlış anlaşılmalar görüyorum ayrıca, ben burada gidecem şeklinde bir algı yaratmak istemedim, ben gitsem noluuur gitmesem nolur hayatım boyunca kendimi bu resti çekecek kadar önemli hissetmedim yanından bile geçmedim hatta. kastettiğim emeğe yazık hareketlere sitem mayetinde.
devamını gör...
beğenmediğin tanıma eksi vermek
sözlükte bitmeyen bitmek tükenmek bilmeyen muhabbettir.
yahu kardeşim bu sözlükte artı vermiyorlar nasıl eksi verecekler. sözlükte havai fişek patlatan iko eksi butonu koymaya mı üşenecek bir bildikleri var o yüzden koymuyorlar.
artı veren bir kitle var sağ baştan say deseler sayarım hep aynı tipler hep aynı yazarlar.
hakkıyla hak edene artı veren olmadığı sürece hakkıyla hak edene eksi veren kişiler olmayacaktır.
adam sana gıcık olacak mantıklı tanımına eksi basacak.
iki tane seninle aynı düşüncede olmayan eleman eksi basacak sonra sürü psikolojisiyle tanımın eksi dolacak.
o yüzden artı vermeyi öğrendiğimiz zaman gelmesi gereken bir özellik.
yahu kardeşim bu sözlükte artı vermiyorlar nasıl eksi verecekler. sözlükte havai fişek patlatan iko eksi butonu koymaya mı üşenecek bir bildikleri var o yüzden koymuyorlar.
artı veren bir kitle var sağ baştan say deseler sayarım hep aynı tipler hep aynı yazarlar.
hakkıyla hak edene artı veren olmadığı sürece hakkıyla hak edene eksi veren kişiler olmayacaktır.
adam sana gıcık olacak mantıklı tanımına eksi basacak.
iki tane seninle aynı düşüncede olmayan eleman eksi basacak sonra sürü psikolojisiyle tanımın eksi dolacak.
o yüzden artı vermeyi öğrendiğimiz zaman gelmesi gereken bir özellik.
devamını gör...
robert e. howard
1906 - 1936 yılları arasında yaşamış amerika’lı yazar ve şairdir. karanlık fantezi, korku, tarihsel macera gibi türlerde eserler vermiştir.
kaynak
kaynak
devamını gör...
kokulu mum
yaktığınızda misss gibi koku veren, hem loşluğuyla hen kokusuyla sizi mest eden mumdur. beni açıkcası mutlu ediyor. yaptığım işi daha keyifle yapmamı sağlarken motivasyonumu artırıyor. bu kokulu mumlarda var bir şey bak deneyin.
devamını gör...
exulansis
latince kökenli bir sözcüktür. anlattığımız bir konu hakkında, karşı tarafın bizi anlamadığını fark ettiğimizde hevesimizin kaçması anlamına gelmektedir.
-bir espiri/şaka yaparken karşı tarafın bizi anlamaması üzerine espiriyi açıklama durumu ile örneklendirebiliriz.
-bir espiri/şaka yaparken karşı tarafın bizi anlamaması üzerine espiriyi açıklama durumu ile örneklendirebiliriz.
devamını gör...
eş cinselliğe karşı çıkanları aşağılamaya kalkmak
doğadan bahsediyorsun da eşcinsellik diğer canlılarda da mevcut. 'çoğalmama' gibi bir sorun da yaratmıyor, hetero nüfusa göre oranı belli ve dünyada çiftleşmeyi bekleyen son pandalar değiliz. aşağılamaktan dem vurmuşsun ancak bu tarz başlıkların ters psikoloji icerdigini düşünüyorum. sözlükte sürekli islama hakaret edildiğini iddia eden bir başlık okumuştum ve onu görene kadar dine hakaret eden bir yazı grubu görmemiştim. şimdi de sizi aşağılayan bir yazı göremiyorum, acaba 20 yıllık mağdur iktidarına özenmiş olabilir misiniz?
devamını gör...
daha neler
hayatımda yaşanan nerdeyse her olaya “yok artık” dedikten sonra kullandığım söz öbeği.
devamını gör...
yazarların duydukları enfes cümleler
suçlunun beraat ettiği yerde,yargıç hüküm giyer. kim söyledi bilmiyorum,uğur dündar'ın bir yazısında okumuştum..
devamını gör...
georges jacques danton
devrim çocuğunu yedi deyiminin ortaya çıkmasına sevep olan, fransız ihtilali'nin sembolü devrimci, avukat.
devamını gör...
iltifat edildiğini anlayınca küplere binmek
küplere binmek demeyelim de utanıyor diyelim.
iltifat ile baş başa kalınca utanan insanlar çok oluyor.
iltifat ile baş başa kalınca utanan insanlar çok oluyor.
devamını gör...
friends: the reunion
yeni bir bölüm gibi olmayacağını, sadece oyuncuların bir araya geldiğini duyduğum ve merakla beklediğim friends'in özel bölümü. minik bir doğum günü hediyesi olacak bana.
devamını gör...
günaydın sözlük
günaydın sözlük.
ankara mahzun ve mat bu gün.
gözleri ıslanmış gibi.
ısıtmak istemiyor bu gün.
kendi başına olmak istiyor.
ona, bana ve sözlüğe yeni türkü'den sezenler olmuş şarkısı gelsin.
türkü olmuşsun
umudummuşsun
ellerimde gözbebeğimde
ankara mahzun ve mat bu gün.
gözleri ıslanmış gibi.
ısıtmak istemiyor bu gün.
kendi başına olmak istiyor.
ona, bana ve sözlüğe yeni türkü'den sezenler olmuş şarkısı gelsin.
türkü olmuşsun
umudummuşsun
ellerimde gözbebeğimde
devamını gör...
insan olmasaydın ne olmak isterdin sorunsalı
fotoğraf makinesi olmak isterdim kesinlikle.insanların en mutlu günlerine ya da en mutsuz oldukları hatta zorunda kaldıkları için çektirdiği fotoğraflara bakmak ama en çok da doğa manzaralarını görmek isterdim ve onları bana göre ölümsüz olan fotoğraflara çevirebilmek isterdim.
devamını gör...
