ee kardeşim sen imamoğlu ve yavaş'ın yardım kampanyalarına "bu iş sizin değil, devletin işi." diyerek el koymadın mı? bu nasıl bir r yapmak?
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

harika kadın ya. bazen goygoy yapıyor bazen bilgi içerikli tanım giriyor bazen de delikanlı gibi masaya yumruk vurur tarzında ahkam kesiyor. bitiyorum sana be, vallahi saygı duyduğum bir insansın ve çok temizsin. keşke öz ablam olsaydın sen benim ya.

hastasıyızzzzz efendim. eksik olmasın buradan hiç…
devamını gör...

açık tek bir kural var kendimizi sevelim arkadaşlar. saçımızı kirpiğimizi yüzümüzü insanlardan bizi ayıran düşüncelerimizi. dış görünüşü geçtim insanın kendine saygı duyması dünyanın en güzel seyi. ben bunu kabul etmiyorum deyip dusuncelerini ozgurce dile getirebilmeli. her seyin başı saygı bu hep bilinir. ama saygı insanın kendine duymasıyla başlar.
devamını gör...

adı ve soyadı ile
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

hayatı çok da önemsememek.evet tam olarak bu.negatif insanları,yani o enerjimizi sömüren iyi niyet sülüklerini hayatınızdan uzaklaştırarak başlayın.sonra oturun bi düşünün,ya ben neyi yanlış yapıyorum da bu kadar negatif bir durumdayım diye.

ardından bir sıralama yapın ve sırayla hepsinden kurtulun.kurtulduktan sonrada önemsemeyin bu hayatı afedersiniz şeyinize takmayın efendim.azrail kardeşimiz olsa şu şartlarda 75 sne zor yaiarız zaten.bu kadar bi ömür bile yaşayacağım garanti değilken kimsede benim canımı sıkamaz.
devamını gör...

tip 2 diyabet tanısı alındıktan hemen sonra göz hekimine yönlendirilmek gerekliliğinin sebebi olan komplikasyondur. gözde meydana gelen hasarların önemli bir kısmının geri dönüşü olmayacağı için erkenden tanı koyulması ve gerekenin yapılması büyük önem taşır. tip 2 diyabet uzun bir süreçte meydana geldiği için retinopati gelişimi için uygun bir zamansal zemini vardır fakat tip 1 diyabette klinik tabloda ani bir ortaya çıkış söz konusu olduğu için tanı anında retinopati riski bu denli yüksek ve belirgin değildir.
devamını gör...

filtre kahve efendim. nasıl içiyorlar o zift gibi acı şeyi diye sürekli arkadaşlarıma söylenirdim. birkaç denemeden sonra tiryakisi oldum. elimde kazan gibi kupa hep beraber takılıyoruz kahvemle. o mutlu ben mutlu.(swh)
devamını gör...

çok yaramaz bir çocuk değildim aslında. ama bunu yapmayacak kadar uslu da değildim. en sevdiğim aktivitelerdendi. o zaman anlamıyorsun tabi ne kadar rahatsız edici bir şey olduğunu. büyüyünce de o adrenalini tebessümle anımsıyorsun. ne kadar da uslu çocuklardık(!) .
devamını gör...

hoşgeldin diyeceğim, içimden gelmiyor.

umarım yine o acayip fantazileri ile gelmemiştir.
devamını gör...

kadınların çoğu için: (bkz: sen zayıfladın mı biraz?)
devamını gör...

gülmeyeceğim diyorum elimde değil.


antalya’da kısıtlama saatinde boş yolda otomobil ile oto kurtarma aracı çarpıştı. iki sürücüde kazayı yara almadan atlatırken, otomobil iş yerine girmekten son anda kurtuldu.


çekici ile otomobil kısıtlama saatinde boş yolda çarpıştı
kaza, serik ilçesinde d-400 karayolu kadıoğlu kavşağında saat 21.00 sıralarında meydana geldi. edinilen bilgiye göre, osman a.'nın kullandığı 07 lım 44 plakalı oto kurtarma aracı ile ibrahim ç.'nin kullandığı otomobil kavşakta çarpıştı.

çarpmanın etkisiyle trafik ışığı direğine vuran otomobil, çevrede bulunan dükkanlara girmeye ramak kala durabildi. iki araçta da maddi hasar oluşurken, iki sürücünün sağlık problemi yaşamaması için sağlık ekipleri ambulans ile uzun süre olay yerinde kaldı.

kazayı ucuz atlatan oto çekici sürücüsü osman a., “kırmızı ışıktayken arkadaş akçaalan tarafından geldi. ben antalya istikametinden geliyordum, sol tarafa doğru kaçmama rağmen yine de geldi vurdu. olan üstünde ki arabaya oldu. tamponu zarar gördü” diye konuştu. kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.


buradan
devamını gör...

alacağı bir kaç beğeni ve yorumlarla takip listesinde ki insanların gündemine girip ilgi görme çabasıdır.

genellikle, hastane de serum ile çekilen fotoğraflardır.
devamını gör...

bir nickaltı olmasın mı, dediğim yazarımızdır, hoş gelmiştir.
devamını gör...

"nerden baksan tutarsızlık"

olay başlı başına vahim, ancak yapılan veya yapılmayan işlemler altın şirketinin korunduğu kollandığı izlenimi veriyor.
bir defa, yapılacak adli soruşturmada, "erzincan cumhuriyet başsavcılığı" emrinde çalışması gereken "adli kolluk" birimi erzincan il jandarma komutanlığı "sicilini" dolduran ve "tayin, özlük hakları" ile ilgili tüm işlemlerde gerçek patron olduğu belli olan, "iç işleri bakanlığı" nın bir memuru gibi hareket ederek, olayı araştırmaya değil, olayın göründüğünden küçük olduğuna dair tavır sergilediği. aynı şekilde valiliğin yaptığı açıklama da, benzer şekilde haraket ettiği ortadadır.

peki ne olacak? vatandaşın zehirlenmesi, yıllar içinde kanser ve diğer hastaliklarla kendisini gösterecek sürecin yaşanacak olması kimsenin umrunda değil mi??? ciddi bir soruşturma yapılabilmesi için, yurt dışından baskı veya eleştiri filan mi gelmeli?

es kaza, bu olayı soruşturmaya kalkan bir adli görevli, üç vakte kadar (3 saat, 3 gün, 3 hafta) içinde tayini çıkma ihtimali olacaktır.

vatandaşın huzur ve refahı mi?
vatandaşın hüzün ve felaketi mi?
devamını gör...

411 gündür tiyatro sahneleri kapalı. sanatçıya destek verilmedi.
allah rahmet eylesin bizim mahlas öldü.
devamını gör...

bir düş yakamızdan artık anladık be anladık, halkımız siyah havyar sürüyor ekmeğe sabahları zeytin ezmesi yerine biz de biliyoruz dediğim açıklama.
devamını gör...

15 temmuz darbe girişiminde tankların egzozuna atlet yıkayıp f16'ları da terlikle savuşturarak destan yazmışlardır.
devamını gör...

"wobegon gölü" harika erkeklerin, müthiş ötesi kadınların ve onların ultra zeki çocuklarının yaşadığı kurgu bir hikâyede geçen yerin adıdır.
ilk olarak yazar garrison keillor'ın radyo programında ortaya çıkmıştır, kendisi radyo programında her gün buradaki müthiş ötesi insanların hikayelerini anlatıyor.
oradaki herkes harikadır, kusursuzdur.
bu terim psikolojide, kişinin kendisini diğer insanlardan üstün görmesi, kendini deyim yerindeyse bir b*k sanması, eksilerini görmezken, artılarını dağ gibi büyütmesi olarak tanımlanıyor.
yine günümüzde instagram annelerinin "en zeki benim çocuğum " mealine gelen paylaşımları da bu kategoriye giriyor.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim