zaman tüneli

bir ara üstsüz fotoğraf atıyordum, o zamanlar vardı.
sonra bıraktım.
fotoğrafı, yoksa yine üstsüzüm*
devamını gör...

kadin erkek farketmez bakar misiniz yeterli.
devamını gör...

"pardon, bakar mısınız?"
devamını gör...

mümkün değildir, o yanak ısırılacak o şaplak atılacak.
devamını gör...

ben zeytin yersem hıçkırık tutuyor beni zeytin yemiyorum, pek gelmiyor bana hıçkırık.
devamını gör...

günde en az elli kişiyle konuşmama rağmen tam olarak yorucu olarak nitelendirmediğim şey.

sadece anlaşılmaz belki.
lüzumsuz ya da.
devamını gör...

kalple bakan, gönlünden geçeni soyleyen, sıcacık konuşan biri yerine sadece mantıkla yaşayan insanların beni yorduğunu kabul ediyorum.
devamını gör...

bir çok uçlu kalemim ve defterim var.
bir çok derken israf olmuş kadar değil tabii
en fazla 5'er tane. israf etmek yanlış.
tükenmez kalemlerde var ama onları kullanıyorum.
devamını gör...

tebrikler! asosyallik kilidiniz açıldı.


şaka maka buna asosyallik mi denir bilmem ama bir gün insanlara maruz kaldıysam bir kaç gün kendimi evde izole etme isteğiyle dolup taşıyorum, insanlar mı çok katlanılmaz varlıklar olmaya başladı yoksa benim kafa mı artık kaldırmıyor orası muamma
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bilindiği üzere garson kelimesi fransızca genç erkek çocuk anlamına gelen garçon kelimesinden dilimize gelmiştir, bu bağlamda bayan bir garsona garson diye hitap etmemiz aslında uygun değildir diye düşünmekteyim
devamını gör...

bir kız arkadaşımla bir şarkı üzerinden dönen hesaplaşmamız aklıma geldi.

uzun değil , sadece 3 hafta sürmüş bir ilişkiydi aslında ama hızlı ilerlemiştik o yüzden de travması olmuş olabilir onda.

şarkıyı bana göndermişti ayrılınca.
yazdım ne alaka ağlamıyorum ki dedim. biliyorum benim için ağlamazsın zaten ama bir gün bir kadın seni ağlatırsa bunu dinlersin de beni hatırlarsın çünkü ben bütün gece ağladım dedi. üzgündük, üzgündüm , bunu öğrenmek de üzüntümü katladı.

biliyorum marifet değil bunlardan bahsetmek ama ben kötü değilim ( belki bazen, bilmiyorum) sadece imkansız bir ilişkiydi ya. o da biliyordu aslında.

erkekler ağlamaz...
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

benim yok. zaten soğuğum.
devamını gör...

sad-i şirazi'nin gülistan'ını okuyup, george harrison'un karısı ve aynı zamanda saplantılı aşkı patti smith'e yazılmış. *
devamını gör...

düşünsenize orda ureyerek milyonlarca nufusa erisiyorlarmis kanalizasyon tikaninca birden heryerden suriyeli fiskiriyormus.
devamını gör...

amakusa shirō ( 1621 - 1638), amakusa shirō tokisada olarak da bilinir, shimabara isyanı'nın genç lideriydi. zamanla japon kültürünün, özellikle de jidaigeki temelli kurgunun temel öğesi haline geldi.

shirō,bağzı kaynaklara göre eski konishi klanı hizmetlisi masuda jinbei'nin oğluydu... ancak bazı kaynaklara göre de toyotomi hideyori'nin gayri meşru oğlu olabiliceği belitiliyor. günümüzün kami-amakusa'sında, kumamoto'da katolik bir ailede doğdu. 15 yaşında bir çocukken, takipçileri tarafından "cennetin habercisi" olarak anılacak kadar karizmatikti. iyileşme ve suyun üzerinde yürüyebilme gibi mucizevi güçleri olduğu söyleniyordu.
shimabara bölgesindeki hıristiyanlara yönelik soykırımdan ve köylülere yapılan kötü muameleden bıktığında shiro, hara kalesi'nin savunmasına liderlik etti ve bir dizi koordineli savunma saldırısında shogun saldırılarının en güçlüsünü yendi. ancak isyancı gücün lojistik desteği olmadığından sonraki günlerde moralleri ciddi şekilde zayıfladı. shiro, isyancı güçlerin moralini yükseltmek amacıyla kalede posterler sergileyerek, "şimdi bu kalede kuşatılırken bana eşlik edenler, sonraki dünyadaki dostlarım olacaklar" dedi.

asi bir asker olan yamada uemonsaku, shiro'ya ihanet etti ve shogun'a isyancıların yiyecek kaynaklarının zorlanmaya başladığı gerçeğini bildirdi. şogunluk güçleri son bir saldırı gerçekleştirerek hara kalesi'ni ele geçirdi. şogunluk güçleri aralarında kadın ve çocukların da bulunduğu 40.000'e yakın isyancıyı katletti. daha önce isyancı arkadaşlarına ihanet eden yamada, hayatta kalan tek kişiydi.

17 yaşındaki shiro, düşüşün ardından idam edildi; başı, diğer potansiyel hıristiyan isyancılara bir uyarı olarak daha sonra uzun bir süre nagazaki'de bir mızrağın üzerinde sergilendi. son sözleri şu oldu: "100 yıl sonra geri döneceğim ve intikamımı alacağım!" şu anda bile birçok japon hıristiyan shiro'yu bir aziz olarak görüyor ancak roma katolik kilisesi onu resmi olarak bu şekilde listelemiyor.
devamını gör...

fan denmez o farkli kategori sevenlerimiz var şükür. bende meleklerimi seviyorum.emoji serbest olsa kalp gondereceğim.
devamını gör...

abi moderatör başlığı değiştirmiş ya :) garsondan istenen karabiberin gecikip belki hiç gelmemesi şeklindeydi. işin esprisi zaten o başlıktaydı, şimdikinin ne anlamı var? moderatör, garson sen misin abi doğru söyle :)
devamını gör...

asla gerçekleri yazamam çünkü bayan yazarlar tarafından mesaj yağmuruna tutulmak istemiyorum
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim