zaman tüneli
kokusu yaşam sevincini artıran şeyler
yeni pişmiş kurabiye kokusu. ne zaman evde kurabiye pişse babam hep “mutlu ev kokmuş bizim ev” der. bu da beni çok mutlu eder.
devamını gör...
ensenin çok varoş bir şeyken boynun çok seksi bir şey olması
arkadaşınızın ensesine şapalak atarsınız, çok varoştur, pek bir işe yaramaz.
güneşte falan yanar enseniz, fakir gibi kararırsınız. berbattır.
ama partnerinizin boynu çok seksidir, koklarsınız edersiniz bi şeyler.
arada çok da bi santim yoktur ama boyun ile ense arasındaki fark çok büyüktür.
vesselam.
güneşte falan yanar enseniz, fakir gibi kararırsınız. berbattır.
ama partnerinizin boynu çok seksidir, koklarsınız edersiniz bi şeyler.
arada çok da bi santim yoktur ama boyun ile ense arasındaki fark çok büyüktür.
vesselam.
devamını gör...
karşı cinsten en çok duyulan cümle
keşke az daha yakışıklı olsaydın ne demek istiyorlar bilmiyorum
devamını gör...
karşı cinsten en çok duyulan cümle
“neden bu kadar soğuksun?” sana değil herkese böyleyim demek isterdim fakat sevdiğim kişilere bir soba kadar sıcağım.
devamını gör...
the weeknd
üst üste dinlediğim şu şarkının sahibi.
devamını gör...
uyuyan birinin uyuduğunu reddetme refleksi
bu durumu hemen çözüme kavuşturuyoruz.
(bkz: abi geç oldu git yat istersen)
(bkz: abi geç oldu git yat istersen)
devamını gör...
karşı cinsten en çok duyulan cümle
"mahkeme duvarı senden daha yumuşaktır biraz gülmeyi denesene." tam olarak bu şekilde olmasa da anlam buna çıkıyor genelde
devamını gör...
uyuyan birinin uyuduğunu reddetme refleksi
nedendir bilinmez ama nerede bir "uyuyor musun?" "uyudun mu?" veya "yeni mi uyandın?" sorusu gelse kimse kolay kolay "evet uyuyordum, tabi yeni uyandım hatta sen uyandırdın" demez. bunun yerine "yok ya ne uyuması, yok gözümü dinlendiriyorum, yok yahu ben uyanalı çok oldu" demeyi tercih eder.
bu sözde uykusuzluğun mağrur gururu nedir nereden gelir bilen yok. tabi ben de bunu asla kabul etmem ve sesimi dahi dinçleştirmeye çalışarak saatler önce uyanmış ve hatta uyku bana hiç uğramamış rolü keserim. gerçekten bir manasızlık denizi.
bu sözde uykusuzluğun mağrur gururu nedir nereden gelir bilen yok. tabi ben de bunu asla kabul etmem ve sesimi dahi dinçleştirmeye çalışarak saatler önce uyanmış ve hatta uyku bana hiç uğramamış rolü keserim. gerçekten bir manasızlık denizi.
devamını gör...
14 eylül 2023 rte'nin uyku hakkında konuşması
5 saat uyuyor ama 21 yıldır uyutuyor...
devamını gör...
kaldırımda yavaş yürüyen insan
terlemek istemiyordur. son dakika yola çıkmamıştır. bazılarının aksine yavaş yürüyen şahıs işlerinin o kadar da acil olmadığına inanmıştır.
devamını gör...
14 eylül 2023 rte'nin uyku hakkında konuşması
geri yürümede yürüme sayılır...
devamını gör...
anlaşılmamak
yoruyor.
hem de nasıl.
hem de nasıl.
devamını gör...
en son alınan iltifat
annem sen kirpik mi taktın kendi kirpiğin mi bu diye sordu biraz önce. öz annem sordu. şaka mısın annecim...*
devamını gör...
düşün ki kedin bunu okuyor
ya yoğurt yemeyen kedi mi olur ? fare bulsan havada kaparsın.
where is the vizyon ?
where is the vizyon ?
devamını gör...
çok eşlilik
aslında her ne kadar karşı çıksak, etikdışı bulsak da birçok antropoloğa göre çok eşli olmaya meyilimiz var. daha çeşitli genetiklerin sentezlenmesi daha sağlam bi nesil çıkarmakta oldukça başarılı.
insanlarda olduğuna inandığımız "irade" denen zımbırtı maalesef cinsel tatmin arayışında da çok faydalı kalmıyor. irade mekanizmamız bu cinsellik arzusunu, hormonları, üreme çabasını bastıramıyor. bu kadar çok isteği de tek partnerle karşılamak çoğu zaman mümkün olmuyor.
muhafazakar gelenekler, modern etik anlayışı, "aşk" tanımı gibi faktörler sayesinde tek eşliliğin varlığına inanıyor olabiliriz, fakat şahsımın ve bilim adamlarının gözlemlerime göre hiçbirimizde özünde böyle bi motivasyon yok.
partneri olmasına rağmen hala karşı cinse yeşil ışık verenlerimiz var, sosyal medyada ona buna alev atan, sevgilisi olmasına rağmen instagramda teşhirci takılan, iki selamda sabahta işi flörte döken işyerindeki evli kadın, kapıda gelene geçene sulanan 2 çocuk babası güvenlik...
maalesef hiç kendisini tamamen partnerine adayan birisini göremedim, arabesk takılan aptalları bir kenara bırakırsak.
gerekli imkanlar sağlandığında da herkesin "aldatmaya" olumlu baktığını görüyorum.
büyük ihtimal çok aşığı olduğunuz partneriniz sizden daha iyisini bulduğunda o şahısla şansını deneyecektir. hatta şaşırırsınız, aynı durumda siz de aldatmaya meyil edeceksiniz. dibinizdeki partnere sadakat taslamak maalesef kolay, uzun mesafe ilişkileri neden tutmuyor hiç düşünüyor musunuz?
"iletişimsizlik" mi sizce sorun? etrafınızdaki her aygıt sizi insanlara bağlarken. peh.
çiftleşme güdümüze inanalım a dostlar. partnerimiz ya da potansiyel olanı için en iyisi olmaya çabalayalım. birisi sizi aldattığında, terk ettiğinde şaşırmayalım sonra.
not: hayallerde yaşıyor bazı yazarlar, midesizlik bir şey yok aslında. doğamızda var, herkes "villain" değil. çok farklı geçmişlerden, çok farklı insanların aynı anda yaptığı, meyil ettiği bir eylem var ortada. buyrun, sevgilisi olanların sosyal medyasını kontrol edin, fake bi hesaptan yazın.
insanlarda olduğuna inandığımız "irade" denen zımbırtı maalesef cinsel tatmin arayışında da çok faydalı kalmıyor. irade mekanizmamız bu cinsellik arzusunu, hormonları, üreme çabasını bastıramıyor. bu kadar çok isteği de tek partnerle karşılamak çoğu zaman mümkün olmuyor.
muhafazakar gelenekler, modern etik anlayışı, "aşk" tanımı gibi faktörler sayesinde tek eşliliğin varlığına inanıyor olabiliriz, fakat şahsımın ve bilim adamlarının gözlemlerime göre hiçbirimizde özünde böyle bi motivasyon yok.
partneri olmasına rağmen hala karşı cinse yeşil ışık verenlerimiz var, sosyal medyada ona buna alev atan, sevgilisi olmasına rağmen instagramda teşhirci takılan, iki selamda sabahta işi flörte döken işyerindeki evli kadın, kapıda gelene geçene sulanan 2 çocuk babası güvenlik...
maalesef hiç kendisini tamamen partnerine adayan birisini göremedim, arabesk takılan aptalları bir kenara bırakırsak.
gerekli imkanlar sağlandığında da herkesin "aldatmaya" olumlu baktığını görüyorum.
büyük ihtimal çok aşığı olduğunuz partneriniz sizden daha iyisini bulduğunda o şahısla şansını deneyecektir. hatta şaşırırsınız, aynı durumda siz de aldatmaya meyil edeceksiniz. dibinizdeki partnere sadakat taslamak maalesef kolay, uzun mesafe ilişkileri neden tutmuyor hiç düşünüyor musunuz?
"iletişimsizlik" mi sizce sorun? etrafınızdaki her aygıt sizi insanlara bağlarken. peh.
çiftleşme güdümüze inanalım a dostlar. partnerimiz ya da potansiyel olanı için en iyisi olmaya çabalayalım. birisi sizi aldattığında, terk ettiğinde şaşırmayalım sonra.
not: hayallerde yaşıyor bazı yazarlar, midesizlik bir şey yok aslında. doğamızda var, herkes "villain" değil. çok farklı geçmişlerden, çok farklı insanların aynı anda yaptığı, meyil ettiği bir eylem var ortada. buyrun, sevgilisi olanların sosyal medyasını kontrol edin, fake bi hesaptan yazın.
devamını gör...
üstteki yazarın mahlasını cümle içinde kullanmak
doktor! ejderha ölüyor, yardım et.
devamını gör...
sözlükte yavaş yürüyen insan
temkinlidir, öncesinde hedef hakkında tüm doneleri toplar, nelerden hoşlanıyor, ne dinliyor, din iman var mı?, içiyor mu? nereli? iş güç? meslek?
medeni durum? (tabi bu ilk başta), zekası? vs vs
sonuç: kapat kapat....
dip: şüphesiz ki biz sizi anket açasınız diye yollamadık, buda doğaçlama yapmaya uygun bir başlıktır, seçenek yoktur.
medeni durum? (tabi bu ilk başta), zekası? vs vs
sonuç: kapat kapat....
dip: şüphesiz ki biz sizi anket açasınız diye yollamadık, buda doğaçlama yapmaya uygun bir başlıktır, seçenek yoktur.
devamını gör...
kokusu yaşam sevincini artıran şeyler
sevdiğin kişinin boynundan derin bir nefes ile içine çekilen kokudur.
devamını gör...
en son alınan iltifat

her gün kız arkadaşlarımı hem modunu hem de gününü güzelleştirmek için iltifatlara boğarım. bana onlardan gelen iltifat olunca 'yiaaa' diye kalıyorum, hiç alışık değilim...
burunlarımızı karşılaştırıyorduk. burnunu beğenmiyormuş hanımefendi. sonra ben de burnumu attım. benzediğini vs. söyledi kendi burnuna. niye benzemesin ki zaten diye bir şeyler geveledim. sonunda da kirpiklerimin uzunluğuna düştü. *
devamını gör...
