zaman tüneli
rüyalarda senaryo ve cast işini kim yapıyor sorunsalı
bilmiyorum ama bendeki ekip bu aralar tekrara düşüyor. hikaye de çok gelişi güzel yazılmış. bence baş rol için sürekli eski sevgilimi getirmek mantıklı değil. diğer yandan masraflı da.
buna ek olarak kendisi beni 2021 yılında terk etmişti. bunun üzerine kaç ilişki eskittim, kaç beden, kaç insan, kaç şehir (gittikçe dramatikleşiyor farkındayım) geçti. çoluk çocuğa karışacak kıvam ve olgunluğa eriştim neredeyse. üstelik rüyada kadını ben terk ediyorum ve bittikten sonra ohh be özgürüm***nyüm şimdi eğlenebilirim, dur bi tinder indireyim, dur bi paris'e kaçayım diyorum. bu rüya son iki üç ayda sık sık tekrar ediyor.
bilinç altım bana ne mesaj veriyor lan? git bul o kızı, tekrar elde et ve terk et böylece gururunu kurtar mı diyor? olm ben bu kadar işsiz miyim? insanın kendi bilinçaltı ona bunu yaparsa başkaları ne yapmaz?
velhasıl dargınım rüyalarıma. görmek istemiyorum onları. pardon'daki muzaffer gibi rüyamda jennifer lopez'i görmek istiyorum ben. o da yaşlandı ama olsun. minare yıkılsa da mihrap yerinde.
buna ek olarak kendisi beni 2021 yılında terk etmişti. bunun üzerine kaç ilişki eskittim, kaç beden, kaç insan, kaç şehir (gittikçe dramatikleşiyor farkındayım) geçti. çoluk çocuğa karışacak kıvam ve olgunluğa eriştim neredeyse. üstelik rüyada kadını ben terk ediyorum ve bittikten sonra ohh be özgürüm***nyüm şimdi eğlenebilirim, dur bi tinder indireyim, dur bi paris'e kaçayım diyorum. bu rüya son iki üç ayda sık sık tekrar ediyor.
bilinç altım bana ne mesaj veriyor lan? git bul o kızı, tekrar elde et ve terk et böylece gururunu kurtar mı diyor? olm ben bu kadar işsiz miyim? insanın kendi bilinçaltı ona bunu yaparsa başkaları ne yapmaz?
velhasıl dargınım rüyalarıma. görmek istemiyorum onları. pardon'daki muzaffer gibi rüyamda jennifer lopez'i görmek istiyorum ben. o da yaşlandı ama olsun. minare yıkılsa da mihrap yerinde.
devamını gör...
bugün kendin için ne yaptın sorusu
çikolata aldım
devamını gör...
köpek gezdiricileri
çankaya esat'tayım ve köpeğinizi gezdirebilirim. daha önce köpek baktım. ihtiyacı olan varsa mesaj atabilirsiniz
devamını gör...
kyk yurtlarında yaşanan asansör halatı olayları
tarikat yurtlarına yönlendirmek için mi yapılıyor diye şüphelenmeme neden oldu.
devamını gör...
sarışınların daha hızlı çökerek yaşlanması
memeleri de sarkıyor.
devamını gör...
sarışınların daha hızlı çökerek yaşlanması
göze geldikleri için olabilir fikri doğuran başlık.
(bkz: sarışınsın, sarısın güzel - ibrahim tatlıses)
(bkz: sarışınsın, sarısın güzel - ibrahim tatlıses)
devamını gör...
pazartesi sendromu
hep çalışmama yollarını başarıyla bulmuş biri olarak sadece okulda yaşardım bunu. şimdi de pazartesinin pazar'dan farksız ele alındığı bir yerde yaşıyorum. bana bu sebepten hiçbir anlam ifade etmiyor bu sendrom. salı sendromu olabilir ama.
devamını gör...
bütün dandik üniversiteler kapatılmalıdır
sadece üniversitelerin değil tüm ülkenin ctrl+alt+del ihtiyacı olduğunu düşündüren başlık.
(bkz: aslında ülkeye "low-level format" atmak gerek, ama neyse. belki "restart" ile kurtarabiliriz.)
(bkz: aslında ülkeye "low-level format" atmak gerek, ama neyse. belki "restart" ile kurtarabiliriz.)
devamını gör...
kyk yurtlarında yaşanan asansör halatı olayları
topluca başlayan asansör problemlerine bakacak olursak belli ki yapımından bakımına ihaleyi alan tek bir firma var.
ne varsa şu ülkede tekelcilik, biriciklik, hepsi benimcilikten geliyor. biri bir yere kondu mu asla inmek bilmiyor, çıkmak bilmiyor. öyle ki daha iyi imkanlar varken normalin bu olduğuna inandırılıyor.
ne varsa şu ülkede tekelcilik, biriciklik, hepsi benimcilikten geliyor. biri bir yere kondu mu asla inmek bilmiyor, çıkmak bilmiyor. öyle ki daha iyi imkanlar varken normalin bu olduğuna inandırılıyor.
devamını gör...
mcdonald's'a fare bırakan çomar
o fareleri alacan anüsüne sokacaksın, bağırsaklarını yol yapsın fareler diycemde farelere yazık olur. senin protesto aklını seveyim ya...
devamını gör...
6 kasım 2002
fenerbahçe'nin tek başarısını elde ettiği tarih.
devamını gör...
hayatın anlamı
herkesin tutunduğu yerden görebileceği gerçekleri vardır. ancak göreceli gerçeklerden ziyade içgüdüseldir yaşamak. düşünmek, kelimelere anlamlar yüklemek, bağlar kurabilmek istediğimiz kadardır bu anlam. ait olduğumuz çevrenin, canlılığın, sahip olduğunu düşündüklerimizin edebiyatını yapabildiğimiz ölçüde anlam kazanıyor herşey. kelimelerin gücüne sığınmak ile düşüncelerin gücüne sığınmak aynı noktada birleşebiliyor. ama hissetmenin ortak bir noktası yok bunlarla. hayatın anlamı, hissetmek ya da hissetmemektir diyebiliriz. yaşadığını hissedenler ya da hissedemeyenler. gerisi bu hislerin etkisiyle seni eyleme geçiren davranışların oluyor. detaylarda boğulmak yaşamak isteyenlerin bahanesi kısacası.
devamını gör...
sözlük yazarlarının yetenekli olduğu konular
herhangi bir şeyi ortalama seviyede yapabilmeyi çok hızlı öğreniyorum. konu ne olursa olsun bu böyle. dil, yemek, bilim, coding hiç fark etmiyor. yapıları kavrama konusunda gerçekten çok hizliyim fakat öğrendiklerimi keskinleştirip uzmanlaşma konusunda çok sabırsızım. bu yüzden pek çok konuda çok şey bilen fakat hiçbir konuda uzman olamayan biriyim.
devamını gör...
göktürk alfabesi
orhun alfabesi olarak bilinen göktürk alfabesi, göktürk kağanlığı döneminde resmiyette uygulamaya koyulmuş bir runik alfabe olup türklerin ilk milli alfabesidir. 4 ünlü, 34 ünsüzden oluşur ve sağdan sola doğru yazılır. göktürk alfabesi, yazılırken runik alfabelerin arasına iki nokta konulur. milli alfabemiz göktürk alfabesi'ni günümüzdeki romanizasyon eden(latin alfabesine çeviren) kişi, danimarkalı dilbilimci ve türkolog vilhelm thomsendir.
ilgili linkler:
1) bizimanadolu.com/archives/s...
2) tengriciturkiye.blogspot.co...
3) turanideali.wordpress.com/2...

ilgili linkler:
1) bizimanadolu.com/archives/s...
2) tengriciturkiye.blogspot.co...
3) turanideali.wordpress.com/2...

devamını gör...
yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var
kimse göründüğü gibi değilmiş.
devamını gör...
yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var
yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey varsa o da hiç'tir. çünkü hiç sadece hiç'tir. neden mi? işte.
devamını gör...
emil mihai cioran
yazdıklarını okuyunca acaba filozof oldum da haberim mi yok dedim. sonra düşündüm de ben filozof olamayacağıma göre o büyük ihtimalle majör depresyonda.
severim kendisini çünkü realisttir, karamsar değildir. çocukluğundan beri buz gibi bir gerçekliğin içindedir. belki de bu hastalığın en büyük katkısı ilahi bakış açısına sahip olmaktır bilemiyorum. ancak şu kadarını söyleyeyim ki zamanın içinde değil ötesinde yaşatıyor insana. insanların, kendinin, yaşamın anlamını çözüyorsun ancak müdahale edemiyorsun. hiç'i hiç olarak kabul ettiğindeyse arınıyorsun. gerçek sorun da burada başlıyor çünkü. yaşamak isteyenler hiç'e gereğinden fazla anlamlar yüklerken sen onun sadece bir hiç olduğunu daha çocukluğundan beri biliyorsun. müdahale edebileceğin tek hakikatin sadece kendi yaşamın olduğunun en başından beridir farkındasın. amacın zihninde netleşiyor. yıllardır baktığın her gerçeklikten uzaklaşıp kendi bedenine geliyorsun. artık gitmek vakti geldi diyorsun.
severim kendisini çünkü realisttir, karamsar değildir. çocukluğundan beri buz gibi bir gerçekliğin içindedir. belki de bu hastalığın en büyük katkısı ilahi bakış açısına sahip olmaktır bilemiyorum. ancak şu kadarını söyleyeyim ki zamanın içinde değil ötesinde yaşatıyor insana. insanların, kendinin, yaşamın anlamını çözüyorsun ancak müdahale edemiyorsun. hiç'i hiç olarak kabul ettiğindeyse arınıyorsun. gerçek sorun da burada başlıyor çünkü. yaşamak isteyenler hiç'e gereğinden fazla anlamlar yüklerken sen onun sadece bir hiç olduğunu daha çocukluğundan beri biliyorsun. müdahale edebileceğin tek hakikatin sadece kendi yaşamın olduğunun en başından beridir farkındasın. amacın zihninde netleşiyor. yıllardır baktığın her gerçeklikten uzaklaşıp kendi bedenine geliyorsun. artık gitmek vakti geldi diyorsun.
devamını gör...


