zaman tüneli
sigarayı bırakmak
bu iş biraz abartılıyor mu.. kırk yıllık tiryakiyim hiç sorun yaşadığımı hatırlamıyorum. o kadar ki aynı gün içinde yirmi otuz kere bırakabilirim. bırakıyorum.. üstüne konuşmaya değmez..
devamını gör...
alaniaris (yazar)
#3513144 hiç de limoni falan olmamıştık. *ismini çıkaramamıştım* da sen de "bana urlalı de" demiştin urlalı bey. hem limonun kilosu kaç lira biliyor musun? istesek de limoni olamayız, ekonomi çok kötü.
urlalı çok teşekkür ederim bu güzel kutlama için iyi ki varsın efeeem...
biraz yorgunum, kavgaları birikiyor insanın!
her uzvundan ayrı ayrı taşıyor acısı zamanla!
yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde!
kaç yaşındayım sahi saymadım, bilmiyorum!
belki kırklarımdayım belki otuzlarımda!
belki de doksan sene yuvarlandım bu dünyanın sırtında!
hiç bilmiyorum! hayat taviz vermediği hızı ve kavgasıyla akıp gidiyor!
baharın rahiyasından akıp coşan çiçeklerle hatırlıyorum lise yıllarımızı!
kimimize kış, kimimize bahar olup canıyla değen babalarımızı!
bu memlekette insanlar belki de en çok baba sancısıyla inliyor, en çok baba deyince aklımıza gelir çocukluğumuz!
mazinin araladığı perdeden sızıyor eski günler!
onlarla kavgalı onlarla sevdalı olduğumuz!
*
urlalı çok teşekkür ederim bu güzel kutlama için iyi ki varsın efeeem...
biraz yorgunum, kavgaları birikiyor insanın!
her uzvundan ayrı ayrı taşıyor acısı zamanla!
yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde!
kaç yaşındayım sahi saymadım, bilmiyorum!
belki kırklarımdayım belki otuzlarımda!
belki de doksan sene yuvarlandım bu dünyanın sırtında!
hiç bilmiyorum! hayat taviz vermediği hızı ve kavgasıyla akıp gidiyor!
baharın rahiyasından akıp coşan çiçeklerle hatırlıyorum lise yıllarımızı!
kimimize kış, kimimize bahar olup canıyla değen babalarımızı!
bu memlekette insanlar belki de en çok baba sancısıyla inliyor, en çok baba deyince aklımıza gelir çocukluğumuz!
mazinin araladığı perdeden sızıyor eski günler!
onlarla kavgalı onlarla sevdalı olduğumuz!
*
devamını gör...
godzillanın ayağıma basmaması için kaiju sigortası yaptırmam
devamını gör...
elma_şekeri (yazar)
hoşgelmiş olan yazar.
umarım sözlük ömrü uzun olur.
gerçek hayatta tanıyoruz birbirimizi ama tanımıyormuş gibi yapma sözü verdik.*
umarım sözlük ömrü uzun olur.
gerçek hayatta tanıyoruz birbirimizi ama tanımıyormuş gibi yapma sözü verdik.*
devamını gör...
ben saksı değilim diyen kişinin amacı
kafama gül, menekşe,ne bileyim fasulye, biber dikmeyin demek istiyordur.
devamını gör...
godzillanın ayağıma basmaması için kaiju sigortası yaptırmam
aslında çok düşündüm ama sonradan vazgeçtim...ordu için tasarlanmış son teknoloji bir robotik ayak elde etmenin mükemmel bir şey olacağına karar verdim sizce robotik ayağım hangi işlevlere sahip olmalı?
bence
uzaktan kıç tekmeleyebilmeliyim
bence
uzaktan kıç tekmeleyebilmeliyim
devamını gör...
rus pornosu
rus dedin mi ya müziği ya mafyasıdır olay babacım.
yıl olmuş 2025 ne pornosudjdjjdjdnd
*eargasm
yıl olmuş 2025 ne pornosudjdjjdjdnd
*eargasm
devamını gör...
hiç baykuş görmeden ölüp gidecek olmak
çoğu baykuş da insan göremeden ölüp gidiyor ama bunu dert etmiyor.
bence 1-1 berabere kalmış sayılırsınız.
not: ben gördüm. kuş gözlemciliği yaptığım gençliğimde...
bence 1-1 berabere kalmış sayılırsınız.
not: ben gördüm. kuş gözlemciliği yaptığım gençliğimde...
devamını gör...
okuma özürlü özetten kitap anlaşılır mı
ahmet davutoğlu'nun 2015'te başbakan iken tokat mitinginde söylediği o sözleri olup aslında 2005'te ben kitap okumuyorum kitap özeti okuyorum diyen recep tayyip erdoğan'a farkında olmadan laf sokmasıdır. özetten kitap anlaşılmaz tabiki. tayyip erdoğan da bir okuma özürlüdür. farklı türde kitap okumayan da dar görüşlü yobazın önde gidenidir.
davutoğlu, aslında bu videosunda devlet bahçeli'ye laf sokmaktadır. bahçeli de artık nasıl bir akademisyense o da tıpkı tayyip gibi kitap yerine özet ya da rapor okuyormuş. ah okuma özürlüler ah, bitirdiniz bizi.
ilgili linkler:
1) davutoğlu'nun ''okuma özürlü özetten kitap anlaşılır mı'' sözünü söylediği o videosunun orijinali
2) davutoğlu, 2015'te ak parti'deyken farkında olmadan erdoğan'a laf sokuyor. bu kadar mı omurgasızsınız be? her sözünüz birbiriyle çelişkili.
davutoğlu, aslında bu videosunda devlet bahçeli'ye laf sokmaktadır. bahçeli de artık nasıl bir akademisyense o da tıpkı tayyip gibi kitap yerine özet ya da rapor okuyormuş. ah okuma özürlüler ah, bitirdiniz bizi.
ilgili linkler:
1) davutoğlu'nun ''okuma özürlü özetten kitap anlaşılır mı'' sözünü söylediği o videosunun orijinali
2) davutoğlu, 2015'te ak parti'deyken farkında olmadan erdoğan'a laf sokuyor. bu kadar mı omurgasızsınız be? her sözünüz birbiriyle çelişkili.
devamını gör...
fena kırmızı
sokaklar falan da hep kuşatılmış…
devamını gör...
necok (yazar)
hoş gelmiş. uzun uzun yazmanız temennisiyle.
devamını gör...
scaremongering
#3513152
bir iki güne sana yazacağım sisicanım.
bir iki güne sana yazacağım sisicanım.
devamını gör...
mühendis
türkiye'de enflasyonu olan meslek grubudur.
resmi verilere göre üç temel mühendisliğin (inşaat, makine ve elektrik/elektronik) her birinde 160bin mühendis vardır ve bu sayılara her yıl 10biner kişi katılmaktadır. (sayılar tmmob verileridir ki, normalde bu sayıyı en az 1.5'le çarpmak gerekiyor)
hal böyle olunca iş bulmak zorlaşmakta, göt işverenler asgari ücrete yakın ücretlerle mühendis çalıştırmaktadırlar.
inşaat mühendisliği durumun en kötü olduğu daldır.
mühendis olacağım diye yırtınan gençlere duyurulur.
resmi verilere göre üç temel mühendisliğin (inşaat, makine ve elektrik/elektronik) her birinde 160bin mühendis vardır ve bu sayılara her yıl 10biner kişi katılmaktadır. (sayılar tmmob verileridir ki, normalde bu sayıyı en az 1.5'le çarpmak gerekiyor)
hal böyle olunca iş bulmak zorlaşmakta, göt işverenler asgari ücrete yakın ücretlerle mühendis çalıştırmaktadırlar.
inşaat mühendisliği durumun en kötü olduğu daldır.
mühendis olacağım diye yırtınan gençlere duyurulur.
devamını gör...
normal sözlük
adında sözlük var ama "sözlük konseptinden" uzak bir yer. sözlük konseptinden kastım 2000'in başındaki ekşi sözlük'ten bahsediyorum. kendine dair mini dokunuşları da var.
özellikle radyo yayını başlıkları altında karşılıklı atışmalar ve yayıncıya gönderilen mesajlar oldukça sinir bozucu. o nedenle, o başlıklar benim için yok hükmünde. engellemiyorum * ama görmezden geliyorum.
(bkz: koyun)
(bkz: abdurrahman çelebi)
(bkz: keçi)
özellikle radyo yayını başlıkları altında karşılıklı atışmalar ve yayıncıya gönderilen mesajlar oldukça sinir bozucu. o nedenle, o başlıklar benim için yok hükmünde. engellemiyorum * ama görmezden geliyorum.
(bkz: koyun)
(bkz: abdurrahman çelebi)
(bkz: keçi)
devamını gör...
göz tansiyonu
yüksek göz içi basıncı başka sorunların göstergesi olabilir, ancak panik yapılacak bir şey değildir. sadece kontrol ettirin.
devamını gör...
göz ağrısı
ilki zor olan. sonrasında alışıyor insan.
devamını gör...
ben saksı değilim diyen kişinin amacı
kişisine bağlı olarak değişir. hatta bunu dile getirenin bizzat kendisi gerçekte bir saksı bile olabilir.. (saksıları tenzih ederim, sözüm saksıları kendi egosu uğruna aşağılayan insanımsılaradır.)
devamını gör...


