zaman tüneli
kedilerin garip hareketleri
kediler normal bence, garip olan sizsiniz. yau bu çocuklara bir ara mısırda tanrı diye tapmışlar. bizim insani aklımız onların gerekli gördüğü şeyi neden yaptıklarını anlamaya yeterli olabilir mi.
dünya kedi olsun, güzel bir dünya olurdu o dünya.
dünya kedi olsun, güzel bir dünya olurdu o dünya.
devamını gör...
güne bir şarkı bırak
devamını gör...
toplum içinde en rahatsız hissettiğiniz yer
"toplum" içinde en rahatsız hissettiğim yer.
devamını gör...
adana deyince akla gelenler
lisedeyken, set sinemasında üçü birden filmleri izlediğimizde koltuklar arasında elindeli feneri tutarak gezip "beyler burda yapmayalım, helaya gidelim" diye uyaran dayı. ya biz buna 1 sene güldük.
+ meslek nedir?
- osbir önleyici
set sineması müdavimlerine saygılar bu arada. kesin yoktur mazbut ama aşk mabedi mekanımızda.
+ meslek nedir?
- osbir önleyici
set sineması müdavimlerine saygılar bu arada. kesin yoktur mazbut ama aşk mabedi mekanımızda.
devamını gör...
adana deyince akla gelenler
devamını gör...
normal sözlük motosiklet kulübü
profil resmimde 2007 model kawasaki zzr1400 var. abs’liydi. 187 beygir. 1352 cc. 4 silindir. başlangıç için iyi bir tercihti (öbür tarafa geçmek için tabi).
kuzenimle ortak kullandık bir süre. çok tehlikeli bir cihazdır işi bilmeyenler için. çok rahat 300 km/h hızları görüyordu. yer füzesi diyorduk biz buna. arkada akrapovic egzoz.
ondan sonra ben kuzene bıraktım tamamen. şimdi 125 cc’yi geçmiyorum.
kuzenimle ortak kullandık bir süre. çok tehlikeli bir cihazdır işi bilmeyenler için. çok rahat 300 km/h hızları görüyordu. yer füzesi diyorduk biz buna. arkada akrapovic egzoz.
ondan sonra ben kuzene bıraktım tamamen. şimdi 125 cc’yi geçmiyorum.
devamını gör...
yazarların şu an içtiği içecek
protein tozlu sütlü shake yaptım
devamını gör...
konuşmak
the sopranos'un bir bölümünde eşi, tony'e psikiyatristle napıyorsunuz da hızlı bir ilerleme kaydettin tarzında sorunca; tony, sadece konuşuyoruz demişti. sağlıklı iletişim kurabilmeyi bu kadar saf, açık şekilde anlatması çok hoştu. bazen ihtiyacımız olan sadece konuşmak ve anlaşılmaktır belki de. konuşma sırasının kendisine gelmesini beklemeden, sabırla dinleyen birine kimin ihtiyacı olmaz ki. insan ilişkilerinin takım çantası açıldığında içinden iletişimden fazlası çıkmaz.
devamını gör...
hiç komik değil
argo kullanabilsek o zaman görürdün sen bizi. b*k bile yazılmıyor sözlükte.
devamını gör...
saçma sapan başlıklara tanım girmeme kampanyası
görmezden gelmek bence dikkat çekmek için saçmayalanlara verilecek en iyi ceza.
doğal tartışma ortamlarından bahsetmiyorum. yani biri fikrini yazar, bu insanların hoşuna gitmez ve öyle ya da böyle tartışma çıkar bu çok doğal bir reaksiyon.
online oyunlar oynayanlar bilirler. bazen oyuna bir tip gelir. hiçbir sebep yokken direkt allah'a küfreder. eğer tepki görmezse bu sefer atatürk'e küfür eder. insanların tüm hassasiyetlerini dener. yine tepki alamazsa ya susar ya da çıldırıp iyiden iyiye saçmalamaya başlar.
burada da birkaç tip var. bahsettiğim troll olmaya çalışan taklitçi tayfa değil. yani toplumun genelinden tepki çekecek bir konu buluyor ve dönem dönem gelip onun üstünde tepiniyor. reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığı ya da ilgi nasıl gelirse gelsin ilgidir düşüncesi bunların can damarı.
özetle katıldığım kampanyadır. oldum olası bu tarz başlıklara yazmamayı tercih ettim.
doğal tartışma ortamlarından bahsetmiyorum. yani biri fikrini yazar, bu insanların hoşuna gitmez ve öyle ya da böyle tartışma çıkar bu çok doğal bir reaksiyon.
online oyunlar oynayanlar bilirler. bazen oyuna bir tip gelir. hiçbir sebep yokken direkt allah'a küfreder. eğer tepki görmezse bu sefer atatürk'e küfür eder. insanların tüm hassasiyetlerini dener. yine tepki alamazsa ya susar ya da çıldırıp iyiden iyiye saçmalamaya başlar.
burada da birkaç tip var. bahsettiğim troll olmaya çalışan taklitçi tayfa değil. yani toplumun genelinden tepki çekecek bir konu buluyor ve dönem dönem gelip onun üstünde tepiniyor. reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığı ya da ilgi nasıl gelirse gelsin ilgidir düşüncesi bunların can damarı.
özetle katıldığım kampanyadır. oldum olası bu tarz başlıklara yazmamayı tercih ettim.
devamını gör...
az tanım gireyim de önemli bir insan zannetsinler düşüncesi
aşırı ince özel sinsisi vurucu bey davranışı.
"güneş ve sarıyer..........................." > olay biter burada. al sana bıcık der hanımlarımız.
"margarette sümsülüque............" > al sana meme.
ince anlarda girip, fırçalar gibi yalayacaksın alttan. bu bir taktik. benim tarzım değil ama her tür vurkaç beye saygım var. ekmeğimizdeyiz.
"güneş ve sarıyer..........................." > olay biter burada. al sana bıcık der hanımlarımız.
"margarette sümsülüque............" > al sana meme.
ince anlarda girip, fırçalar gibi yalayacaksın alttan. bu bir taktik. benim tarzım değil ama her tür vurkaç beye saygım var. ekmeğimizdeyiz.
devamını gör...
hiç komik değil
(bkz: normal sözlük trolleri)
devamını gör...
yine seks hikayesi mi yazıyorsun feridun abi
yatmadan önce yüz fırça darbesi, grinin elli tonu gibi eserleri dünya çapında üne kavuşturan kızların verdiği bkz.
devamını gör...
az tanım gireyim de önemli bir insan zannetsinler düşüncesi
çok tanım girersem boş beleş zannederler öyleyse az yazayım da adam zannetsinler düşüncesidir.
varsa böyle bir şey gerçekten çok komik bir düşüncedir. az yazmakla olmuyor o işler.
içimden hiç yazmak gelmiyor son zamanlar ve bugün de dahil hiçbir zaman mühim biri olmadım.
tabii bu çok yazanların da alim olduğunu göstermez. insanların ne yazdıkları önemli, ne kadar yazdıkları değil..
sizi çenebazlar sizi..
ay ama bi yerde de imreniyorum be bu delilere.
ne kadar da enerjileri var diyorum. gülmeye, tartışmaya. çok hoş.
keşke benim de enerjim olsa.. iyi ki de yazmayı çok seven manyakları var bu sözlüğün. onlar olmasa hiç çekilmez buralar.
yazın, canınızı yiyim be. cansınız siz.
varsa böyle bir şey gerçekten çok komik bir düşüncedir. az yazmakla olmuyor o işler.
içimden hiç yazmak gelmiyor son zamanlar ve bugün de dahil hiçbir zaman mühim biri olmadım.
tabii bu çok yazanların da alim olduğunu göstermez. insanların ne yazdıkları önemli, ne kadar yazdıkları değil..
sizi çenebazlar sizi..
ay ama bi yerde de imreniyorum be bu delilere.
ne kadar da enerjileri var diyorum. gülmeye, tartışmaya. çok hoş.
keşke benim de enerjim olsa.. iyi ki de yazmayı çok seven manyakları var bu sözlüğün. onlar olmasa hiç çekilmez buralar.
yazın, canınızı yiyim be. cansınız siz.
devamını gör...
ali desidero
dün arkadaşlarımla gittiğim karaokede beğendiğim, beraber şarkı söylediğim ve biraz da yürüdüğüm çocuğun yabancı çıkması ile ilgim arttı ve muhabbetimiz gelişti, tek başına olduğu için onu bizim masaya davet ettim ve hatta numarasını aldım. sonra fazlaca biranın da verdiği yetkiye dayanarak müthiş bir ali desidero şovu yaptım. yerime döndükten sonra yabancı cocuğumuz benden ali desideroyu çevirmemi istedi. kulağa çok ilginç geliyormuş. müthiş bir çabayla onu da az çok hallettik. (halledemedik tabii ki çevrilir mi bu şarkı) sonra telefonu çaldı ve kız arkadaşıyla konuşması gerektiğini söyleyerek kalktı gitti. ınının ınının ınınının. bu da böyle bir anı olsun. ali desideroyu da translate ettik flört edeceğiz diye.
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
sağlam arabacıdır.
edit:
sıradanyazar için bu.
edit:
sıradanyazar için bu.
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
asiri klise tanim yapar
devamını gör...
yine seks hikayesi mi yazıyorsun feridun abi
canım çok sıkılmış demek ki ciddili başlık yerine bu tarz başlıklara ciddili entry kasarken buluyorum kendimi. iki şey var burada söyleyebileceğim.
birincisi, şayet feridun abi bu hikayeleri yazarak mutlu oluyorsa, kimseye de zararı yoksa bırakalım yazsın. bırakalım eğlensin. konusu seks diye otomatik olarak ayıplamak, zarar verici olarak düşünmek neden? ben bu püriten anlayışa da hayranım üstelik. yahu cıkcıkcık diyorsun da sen acaba nasıl dünyaya geldin cıkcık insanı? ikincisi... okuma abi? bak çok kolay bir eylem bu. seni rahatsız ettiğini düşünüyorsan kapat o browser tabını, siteyi bişeyi başka bir yere geç? inanılmaz kolay bir eylem bu.
ikincisi de, feridun abi hasbelkader abd'de veya avrupa'da doğsaydı ve yazsaydı bu hikayeleri, şayet iyi de yazıyorsa, paraya para demez malikane falan alırdı. inanılmaz geniş ve para kazandıran bir sektörmüş bu. eskinin beyaz ve pembe dizi kitap serileri mesela; ya da o kadar detaylı girmediği için "seks hikayesi" olmasa da v.c. andrews ve danielle steeleler... insanlar malikane aldı lan?
bir de günün sonunda, bu da insani bir olay, dürtü, eylem. yazmayıp yok sayınca "yok" mu olacak?
birincisi, şayet feridun abi bu hikayeleri yazarak mutlu oluyorsa, kimseye de zararı yoksa bırakalım yazsın. bırakalım eğlensin. konusu seks diye otomatik olarak ayıplamak, zarar verici olarak düşünmek neden? ben bu püriten anlayışa da hayranım üstelik. yahu cıkcıkcık diyorsun da sen acaba nasıl dünyaya geldin cıkcık insanı? ikincisi... okuma abi? bak çok kolay bir eylem bu. seni rahatsız ettiğini düşünüyorsan kapat o browser tabını, siteyi bişeyi başka bir yere geç? inanılmaz kolay bir eylem bu.
ikincisi de, feridun abi hasbelkader abd'de veya avrupa'da doğsaydı ve yazsaydı bu hikayeleri, şayet iyi de yazıyorsa, paraya para demez malikane falan alırdı. inanılmaz geniş ve para kazandıran bir sektörmüş bu. eskinin beyaz ve pembe dizi kitap serileri mesela; ya da o kadar detaylı girmediği için "seks hikayesi" olmasa da v.c. andrews ve danielle steeleler... insanlar malikane aldı lan?
bir de günün sonunda, bu da insani bir olay, dürtü, eylem. yazmayıp yok sayınca "yok" mu olacak?
devamını gör...

