zaman tüneli
pandemiden akılda kalanlar
yumurtaları yıkarken kırıyorduk.
polis arabasından kaçıyorduk.
maskeden dolayı sürekli burnumuzu kaşıyorduk.
tüm kitapları okuyorduk.
dönüşümlü panik atak geçiriyorduk.
aşı olmayanları boykot ediyorduk.
kriz anı:
yanlışlıkla telefonu yıkadık, sizlere ömür.
polis arabasından kaçıyorduk.
maskeden dolayı sürekli burnumuzu kaşıyorduk.
tüm kitapları okuyorduk.
dönüşümlü panik atak geçiriyorduk.
aşı olmayanları boykot ediyorduk.
kriz anı:
yanlışlıkla telefonu yıkadık, sizlere ömür.
devamını gör...
neden et yiyemiyoss diye soran ork
imamoğlu'na oy verip kent lokantası açtırmazsan yiyemezsin.
sen söyle dilek imamoğlu haksız mıyım.
sen söyle dilek imamoğlu haksız mıyım.
devamını gör...
allaha şirk koşarken dalağı şişen ateist (yazar)
aynı renkler için çarpıyor kalbimiz. o yüzden kendisine saygım ve sevgim artmıştır.
ufak tefek sataşmalarım olmuştur tabii.
ama önemli değil herhalde.
sonuçta galatasaray'a gönül veriyoruz hocam.
bu konuda anlaşıyorsak. çoğu konuda anlaşabiliriz demektir.
galatasaraylıların birbirlerine pozitif duygular beslemesi ve kardeşlik iklimi hep çok kıymetli olmuştur ve başarıyı beraberinde getirmiştir.
ben galatasaray için kendisini seviyorum.
kendisine gıcık kaparsam biliyorum ki negatiflik kelebek etkisi gibi yayılıp sonuçta takımımızın başarısına kadar dokunabilir.
aman diyim abi.
bu konularda çok hassas olmak gerek.
galatasaraylılara bu yüzden çok iş düşüyor.
biz birbirimize karşı pozitif olmalıyız ki saha içi sonuçlar da yüzümüzü güldürsün.
ben hep buna inanırım.
dursun özbek de göreve geldiğindeki ilk konuşmasında ne demişti?
galatasaraylının galatasaraylıya yan baktıgı, küs olduğu bir ortamda başarı gelmez. galatasaray için kavgayı, küslüğü bir kenara bırakacağız.. ve sonuçlar allah'ın izniyle de görüyoruz ki hayırlara vesile oldu..
tabii bizim aramızda öyle bir problem yok ama küçük gerilimler ya da anlaşmazlıklar filan oldu. onlara da gerek olduğunu düşünmüyorum. önümüzde iki tane önemli maç var. şimdi ben burada pozitif katkımı sunarak galatasaray'ımıza destek olmuş oldum. bundan sonra el ele kol kola inş. bu pozitif iklimi tesis edeceğiz.
ufak tefek sataşmalarım olmuştur tabii.
ama önemli değil herhalde.
sonuçta galatasaray'a gönül veriyoruz hocam.
bu konuda anlaşıyorsak. çoğu konuda anlaşabiliriz demektir.
galatasaraylıların birbirlerine pozitif duygular beslemesi ve kardeşlik iklimi hep çok kıymetli olmuştur ve başarıyı beraberinde getirmiştir.
ben galatasaray için kendisini seviyorum.
kendisine gıcık kaparsam biliyorum ki negatiflik kelebek etkisi gibi yayılıp sonuçta takımımızın başarısına kadar dokunabilir.
aman diyim abi.
bu konularda çok hassas olmak gerek.
galatasaraylılara bu yüzden çok iş düşüyor.
biz birbirimize karşı pozitif olmalıyız ki saha içi sonuçlar da yüzümüzü güldürsün.
ben hep buna inanırım.
dursun özbek de göreve geldiğindeki ilk konuşmasında ne demişti?
galatasaraylının galatasaraylıya yan baktıgı, küs olduğu bir ortamda başarı gelmez. galatasaray için kavgayı, küslüğü bir kenara bırakacağız.. ve sonuçlar allah'ın izniyle de görüyoruz ki hayırlara vesile oldu..
tabii bizim aramızda öyle bir problem yok ama küçük gerilimler ya da anlaşmazlıklar filan oldu. onlara da gerek olduğunu düşünmüyorum. önümüzde iki tane önemli maç var. şimdi ben burada pozitif katkımı sunarak galatasaray'ımıza destek olmuş oldum. bundan sonra el ele kol kola inş. bu pozitif iklimi tesis edeceğiz.
devamını gör...
proxy war
vekil güçler arasındaki savaştır. tabii ana güçler gizli aktördür. vekil güçler, bu ana aktörler adına vekalet savaşı yürütür.
devamını gör...
pandemiden akılda kalanlar
sessizlik, sakinlik ve daha bir sürü şey.
sokağa çıkma yasağından muaf olma, bomboş caddelerde keyfince gezebilme...
sürekli balık & dalış organizasyonları.
yaşlı komşuların kapısını çalıp ihtiyaçlarını sormak. (bir ara gerçekten çıkamıyorlardı)
izlenecekler listesinin içinden geçip, tekrara düşmek.
he bir de çok alkol ya...
o süreçte biraz abarttım.
haftada 3-4 gün ya birindeydim ya da birini alıp bana gelmiştim.
sürekli iç iç iç iç iç.
of, bak aklıma geldikçe yoruldum.
ama çok keyifliydi pandemi, en azından benim için öyle.
kötü anısı olanlara saygıyla...
sokağa çıkma yasağından muaf olma, bomboş caddelerde keyfince gezebilme...
sürekli balık & dalış organizasyonları.
yaşlı komşuların kapısını çalıp ihtiyaçlarını sormak. (bir ara gerçekten çıkamıyorlardı)
izlenecekler listesinin içinden geçip, tekrara düşmek.
he bir de çok alkol ya...
o süreçte biraz abarttım.
haftada 3-4 gün ya birindeydim ya da birini alıp bana gelmiştim.
sürekli iç iç iç iç iç.
of, bak aklıma geldikçe yoruldum.
ama çok keyifliydi pandemi, en azından benim için öyle.
kötü anısı olanlara saygıyla...
devamını gör...
röprodüksiyon
sanat için sanat anlayışını benimsemiş ve kendi gelişimine yardımcı olacağını öngörerek ustalarının eserini taklit etmek ve renkleri nasıl kullandığını anlamak ve benimsemek amacıyla yapılan eğitim amaçlı uygulama.
fakat bunun yanı sıra ticari amaçla ve matbaa yordamı ile de çoğaltmalar da röprodüksiyona girer.
her büyük sanatçı istisnasız bu yoldan geçmiştir. kimisi benimsemiş ve olduğu yerde kalmış kimisi de çıtayı yükseltmiştir.
fakat bunun yanı sıra ticari amaçla ve matbaa yordamı ile de çoğaltmalar da röprodüksiyona girer.
her büyük sanatçı istisnasız bu yoldan geçmiştir. kimisi benimsemiş ve olduğu yerde kalmış kimisi de çıtayı yükseltmiştir.
devamını gör...
pandemiden akılda kalanlar
hes kodu kullanımı, şehir meydanlarındaki bankların ve oturma alanlarının sökülmesi, uyarı yazıları, tüketimin artması, maske kullanımı, insanların gezme ve dışarıda yemek yeme gibi aktivitelere ilgisinin artması, insanlarda hep bir panik ve korku olması, sarılma ve tokalaşma gibi yakın temaslarda bulunmamak, ayakkabıları ve eve alınan gıdaları dezenfekte etmek, havlu gibi eşyaları ortak kullanmamak, ekmeği dışarıdan almak yerine evde yapmak, harcama ve tüketim alışkanlıklarının değişmesi, örneğin panik ve sokağa çıkma yasaklarının belirsizliğinden dolayı stokçuluğun artması, temizliğe edilen aşırı dikkat, normal sayılabilecek davranışların bile yanlış anlaşılması, örneğin normal bir şekilde "hastayım" dendiğinde bile "corona oldum" olarak anlaşılması..
devamını gör...
caps lock açtım bekliyorum
i.melih gökçek, sen misin?*
devamını gör...
percewell
söylediği her şeyi gerçekten planlamadan, olduğu gibi, yaranmadan söylediği için entrylerini okumayı seviyorum. eğriye, gerçekten eğri diyen, doğruyla karıştırmayanlardan.
devamını gör...
pandemiden akılda kalanlar
ruffles paketlerini lavaboda yıkıyorduk olm.
devamını gör...
fine sexting
(bkz: mauro icardi) gibi bamyalı sexting*
maddi açıdan size zenginlik hissiyatı verip sizi doyurmayan sextingdir.
zaten doyurmadığını da wanda nara'nın aldatmalarından anlayabilirsiniz.
bugün de ablaya yakalım, üzüldük.
maddi açıdan size zenginlik hissiyatı verip sizi doyurmayan sextingdir.
zaten doyurmadığını da wanda nara'nın aldatmalarından anlayabilirsiniz.
bugün de ablaya yakalım, üzüldük.
devamını gör...
m83
stranger things müziği yana grup
2 kişiler
2 kişiler
devamını gör...
özgür özel'in chp ile dem'in arasını açmak istiyorlar beyanı
chp lideri özgür özel'in, güngören mitinginde dile getirdiği beyan. özel, bir süredir iki parti arasında süren "cellat" tartışması ile iktidarın, chp ile dem'in arasını açmak istediğini söyledi.
kaynak
kaynak
devamını gör...
etli ekmek
hekimhan'da yenir. kasaptan et al, fırına ver ve ye.
devamını gör...
sözlükte gözlemlenenler
bak bak yine bir şeyler olmuş, birileri birileriyle bir şeyler yaşamış ama ne olmuş hiçbir fikrim olmayan bir gözlem oldu.
sırf bu tarz olaylar yüzünden sözlük dedikoducularından biriyle samimi olup tg'da her şeyi öğreneceğim.**
emeği geçen herkese teşekkür edip, haklıları öper haksızlara da püh size be pis insanlar diyerek uzaklaşıyorum.*
sırf bu tarz olaylar yüzünden sözlük dedikoducularından biriyle samimi olup tg'da her şeyi öğreneceğim.**
emeği geçen herkese teşekkür edip, haklıları öper haksızlara da püh size be pis insanlar diyerek uzaklaşıyorum.*
devamını gör...
m to the b
millie b adlı hamfendi tarafından seslendirilen, gördüğüm en "british" video klibe sahip şarkı.
kfc'nin dandik tavuk bite'leri, tesco, berbat aksan... memleketi özledim.
kfc'nin dandik tavuk bite'leri, tesco, berbat aksan... memleketi özledim.
devamını gör...
pandemiden akılda kalanlar
kalabalık otobüs içinde 30-35 derece sıcakta bile ağzımızdan maskeyi çıkarmayışımız.
devamını gör...
5 aralık 2025 bahis operasyonu
söylenen o ki, gözaltına alınanlardan bir yönetici, şirketi üzerinden bir bahis oynatan yere icra davası açıyor. davalı sonrasında delil olarak yazışmaları sununca, bu paranın bahis parası olduğu ortaya çıkıyor, ve yamulmuyorsam bu ancak illegal bahis platformundan gelecek parada olacak bir durum, çünkü yasal sitelerde zaten para otomatik ödeniyor.
şaşmamak lazım. bu memlekette, sergen yalçın'ın yazdığı at yarışı kuponu reklamı çıkıyor beşiktaş maçı önlerinde.
şaşmamak lazım. bu memlekette, sergen yalçın'ın yazdığı at yarışı kuponu reklamı çıkıyor beşiktaş maçı önlerinde.
devamını gör...

