zaman tüneli
hiçbir şey yapmamak istediğinde ne yapıyorsun sorusu
sözlüğe sarıyorum. aktif yazıyorsam bilin ki çok işim var ve ısrarla kaçıyorum.
devamını gör...
hiçbir şey yapmamak istediğinde ne yapıyorsun sorusu
onu benimle benim garı bilir....
sorulan soru farklı ama cevabım aynı.
sorulan soru farklı ama cevabım aynı.
devamını gör...
hiçbir şey yapmamak istediğinde ne yapıyorsun sorusu
sims oynarim
devamını gör...
gotik makyaj
yapamiom olmuyo smokey eye bile yeni ogrendim (yapamıyorum)
devamını gör...
bir süre ara verip sözlüğe geri dönmek
1 hafta yazmadım sonra geri geldim bakarsın toptan giderim ha bu arada giderken veda mesajı yazmakta ne bileyim .
yahu anonim olduğumuz bir mecrada kim kimi ne kadar önemsiyebilir ki değil mi ama.
yahu anonim olduğumuz bir mecrada kim kimi ne kadar önemsiyebilir ki değil mi ama.
devamını gör...
ismail arı
gazetecilik yaptığı için akp ve recep tayyip erdoğan rejimi tarafından tutuklanan ve 4 gündür cezaevinde bulunan yürekli gazeteci.
birgun.net
birgun.net
devamını gör...
bir süre ara verip sözlüğe geri dönmek
ne kadar bir süre?
1 hafta mı, 2 gün mü?
giderken ne vaad ettiniz?
bunlar önemli detaylar, ona göre muamele.
1 hafta mı, 2 gün mü?
giderken ne vaad ettiniz?
bunlar önemli detaylar, ona göre muamele.
devamını gör...
hiçbir şey yapmamak istediğinde ne yapıyorsun sorusu
yatıp uyurum net.
devamını gör...
bir süre ara verip sözlüğe geri dönmek
hoş dönüşler ola.
veda yazısı yazmadiysaniz sıkıntı yok. yazınca çok pis örseliyorlar, onun dışında bir değişiklik yok bizde.
veda yazısı yazmadiysaniz sıkıntı yok. yazınca çok pis örseliyorlar, onun dışında bir değişiklik yok bizde.
devamını gör...
zalimlere lanet mazlumlara destek
27 mart 2026'da türkiye genelinde saadet partisi tarafından düzenlenecek meydan buluşmalarıdır.
genel başkan mahmut arıkan şöyle bir açıklama yapmış: "tarihin utanç sayfalarına yazılan katliamlara sadece seyirci kalanlardan, susup sırasını bekleyenlerden olmayacağız! 'zalimlere lanet, mazlumlara destek' çağrımızı gür bir sesle duyurmak için yarın tüm türkiye'de meydanlardayız. tüm vatandaşlarımızı bu çağrıya omuz vermeye davet ediyorum."
genel başkan mahmut arıkan şöyle bir açıklama yapmış: "tarihin utanç sayfalarına yazılan katliamlara sadece seyirci kalanlardan, susup sırasını bekleyenlerden olmayacağız! 'zalimlere lanet, mazlumlara destek' çağrımızı gür bir sesle duyurmak için yarın tüm türkiye'de meydanlardayız. tüm vatandaşlarımızı bu çağrıya omuz vermeye davet ediyorum."
devamını gör...
en çirkin araba modelleri
(bkz: nissan qashqai)
devamını gör...
iran
cumhurbaşkanı olan pezeşkiyan, türkçe paylaşımla mevkidaşı recep tayyip erdoğan'a teşekkür etmiş.
"t.c. cumhurbaşkanı, aziz kardeşim sayın r.t. erdoğan’ın saldırgan siyonist rejimi kınama konusundaki kararlı tutumu takdire şayandır.kardeş türk milleti, uzun yıllardır islam ümmetiyle dayanışmada önemli bir rol üstlenmiştir. bu şerefli yolu, ilahî lütufla birlikte devam edeceğiz"
kendisinin hesabı
aynı zamanda rusya'daki putin yönetimine de rusça teşekkür etmiş.
"iran cumhurbaşkanı mesud pezeşkiyan, rusya hükümeti ve halkına verdikleri destek için teşekkür etti. devlet başkanı, ilgili mesajı x üzerinden rusça olarak paylaştı.
“devlet başkanı putin’in mesajları ve rus halkının desteği bu savaşta bize ilham veriyor,” ifadelerini kullanan pezeşkiyan, “iran halkı adına rusya hükümetine ve halkına teşekkür ediyorum,” dedi.
iran lideri ayrıca, “iran halkının direnişi ve cesaretinin” bölge ülkelerinin güvenliğine katkı sağladığını vurguladı."
türkrus
türkiye'nin hangi tarafta olduğu konusunda değerli deliller bunlar.
"t.c. cumhurbaşkanı, aziz kardeşim sayın r.t. erdoğan’ın saldırgan siyonist rejimi kınama konusundaki kararlı tutumu takdire şayandır.kardeş türk milleti, uzun yıllardır islam ümmetiyle dayanışmada önemli bir rol üstlenmiştir. bu şerefli yolu, ilahî lütufla birlikte devam edeceğiz"
kendisinin hesabı
aynı zamanda rusya'daki putin yönetimine de rusça teşekkür etmiş.
"iran cumhurbaşkanı mesud pezeşkiyan, rusya hükümeti ve halkına verdikleri destek için teşekkür etti. devlet başkanı, ilgili mesajı x üzerinden rusça olarak paylaştı.
“devlet başkanı putin’in mesajları ve rus halkının desteği bu savaşta bize ilham veriyor,” ifadelerini kullanan pezeşkiyan, “iran halkı adına rusya hükümetine ve halkına teşekkür ediyorum,” dedi.
iran lideri ayrıca, “iran halkının direnişi ve cesaretinin” bölge ülkelerinin güvenliğine katkı sağladığını vurguladı."
türkrus
türkiye'nin hangi tarafta olduğu konusunda değerli deliller bunlar.
devamını gör...
iyi geceler sözlük
bugün ortalıkta yoktum ve bakıyorum ki sevilenler sevilmeyenler olarak beşe bölünmüşüz ama kaos yok..
“sen hangi kısımdasın kız elzem?” derseniz, “ben liberal muhafazakar komünist partiliyim.”
tamam tamam şakayı koyduk kenara, kaoslara geç kalmadığım için mutluyum.
huzurlu geceler diliyorum..
iyi geceler sevgi sözlük.
“sen hangi kısımdasın kız elzem?” derseniz, “ben liberal muhafazakar komünist partiliyim.”
tamam tamam şakayı koyduk kenara, kaoslara geç kalmadığım için mutluyum.
huzurlu geceler diliyorum..
iyi geceler sevgi sözlük.
devamını gör...
sevgi pıtırcığı olmak
sadece sevdiğim hatuna karşı öyle olurum, yoksa ciddiyetimi bozamam.
devamını gör...
sözlük yazarlarının sözlük yazarlıkları
''ben demiştim demek için yaşayanlar''
''o dediğin öyle değil böyle diyerek bozmak için yaşayanlar''
bir de;
''biliyoz da konuşuyoz demekten haz duyanlar''ın yaptığı iştir.
''o dediğin öyle değil böyle diyerek bozmak için yaşayanlar''
bir de;
''biliyoz da konuşuyoz demekten haz duyanlar''ın yaptığı iştir.
devamını gör...
bir süre ara verip sözlüğe geri dönmek
gece gece yaptığım eylem.* sözlüğe girmeyeli hayatımda neler neler oldu bi' bilseniz? mesela; bir keresinde yoğun stresten ve tabii ki dişlerimi aşırı sıkmamdan dolayı çenem kilitlendi, acillik oldum. bir sonraki gün acilen masseter botox denilen zımbırtıyı* yaptırmak zorunda kaldım ki dayanılmaz ağrılarım ancak öylelikle durdu. diş hekimimin önerisiyle tekrardan gece plağımı takmaya ve psikolog tedavisine başladım ve psikiyatriden ilaçlarımın dozlarını düzenlettirmem için randevu aldım. (bkz: düzeleceğiz inşallah be)*
devamını gör...
gotik makyaj
dünyanın en seksi şeylerinden biri bence
devamını gör...
kendi kendine eğlenmek
çok eğlenceli bir insanım. dün gece ya da ondan önceki gece (aman ne fark eder) ağlarken sırt üstü dümdüz durur ve hiç hareket etmezsem gözyaşının kulak memesine kadar akıp oradan yastığa damladığını tespit ettim. ayrıca gıdıklıyor da namussuz. sonra kikirdeyip ve buna güldüğüm için ne kadar salak olduğumu düşünüp daha çok ağladım.
devamını gör...
