zaman tüneli
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı sorusu
kafayı sıyırmamak için şarap yudumluyorum.
devamını gör...
30 mayıs 2026 psg arsenal maçı
2025-2026 uefa şampiyonlar ligi final maçı. iple çekmekteyiz.
devamını gör...
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı sorusu
az önce sinirden ufak bir gülme krizine girdim. şimdi ağlamamak için sakinleşmeye çalışıyorum. yalnız hâlâ delirmedim, bu büyük bir başarı. siz bilmezsinizzzz.
devamını gör...
osint
open source intelligence kısaltması
yani açık kaynak istihbaratı
yani açık kaynak istihbaratı
devamını gör...
camilla weitzel
devamını gör...
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı sorusu
hanım bayram tatlısı yapmış dedim biz de nasiplenelim mutfakta ye salona götürme dökersin dedi elbette onu dinlemeyip salona götürdüm ve çataldan düşmeyi becerdi. anlık bir kaos yaşadım ıslak mendille sildim ama şimdi umarım anlamaz.
devamını gör...
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı sorusu
köyde bulunmamın verdiği şehir ışıklarından uzakta olma durumundan mitevellit amatörün de amatörü bir şekilde gökyüzü gözlemi yapmaktayım. öncelikle telefonuma indirdiğim sky map wiev poroğramı ile etrafı bi taraştırdım. asıl hedefim olan gezegenlerin konumunu belledim ve başladım gökyüzünü röntgenlemeye. mars çoktan battı burda, şu an gece gözükmemekte. ancak jüpiter ve gelse o şuh meclise dedirten güzelliği ile en sevdiğim gezegen olan venüs pek yakın konumda gözükmekteler.
evde milattan önceden kalmış, babamın askerlik dönemine ait dürbün-teleskop arası puşt gibi ibne gibin bir alet mevcut. onunla odaklanmak, netlemek ve sabit kalmak zor olsa da önce çıplak (eved cıblak) göznen bi röntledim venüscüğümü. ardından binbir zorluknan telefonumun bok gibi kamerasını o alete dayayarak siz köftehorlar için şu fotiyi çektim. ekipman bokluğundan dolayı o yuvarlakımsı form, bozulmadan kaynaklı. aldırmayın. cıbıldak göznen gördüğüm bana yetiyor, siz bunnan yetinin.

soldaki güçcük olan tanrılar kralı jüpiter. sağ altta daha büyük olan ise ajk, güzellik ve de sekis tanrıçası venüz. hemen üstlerinde de pollux ve castor da cıbıl gözle gözlemlenebilmekte.
rakı kadehimi kral jüpi ve tanrıça venüz için kaldırıyorum. bu basit gözlem beni mutlu etti, paylaşmak istedim. teşekkür ederim.

edit: merkürü de gördüm.
evde milattan önceden kalmış, babamın askerlik dönemine ait dürbün-teleskop arası puşt gibi ibne gibin bir alet mevcut. onunla odaklanmak, netlemek ve sabit kalmak zor olsa da önce çıplak (eved cıblak) göznen bi röntledim venüscüğümü. ardından binbir zorluknan telefonumun bok gibi kamerasını o alete dayayarak siz köftehorlar için şu fotiyi çektim. ekipman bokluğundan dolayı o yuvarlakımsı form, bozulmadan kaynaklı. aldırmayın. cıbıldak göznen gördüğüm bana yetiyor, siz bunnan yetinin.

soldaki güçcük olan tanrılar kralı jüpiter. sağ altta daha büyük olan ise ajk, güzellik ve de sekis tanrıçası venüz. hemen üstlerinde de pollux ve castor da cıbıl gözle gözlemlenebilmekte.
rakı kadehimi kral jüpi ve tanrıça venüz için kaldırıyorum. bu basit gözlem beni mutlu etti, paylaşmak istedim. teşekkür ederim.

edit: merkürü de gördüm.
devamını gör...
bayramın size utanma duygusu getirmesini diliyorum
bir fatih altaylı vecizesi.
akp'lin kararı mutlak butlan ile chp merkezini basan akpli kemal kılıçdaroğlu'na söylenmiştir.
adam haklı.
kaynak: sozcu.com.tr
akp'lin kararı mutlak butlan ile chp merkezini basan akpli kemal kılıçdaroğlu'na söylenmiştir.
adam haklı.
kaynak: sozcu.com.tr
devamını gör...
insanı en sakin anında bile sinir eden şeyler
gece balkonda keyifle oturmuş içerken, motoru bağırtarak geçen pic kuruları.
devamını gör...
şans çarkı
insan ne oldum dememeli ne olacağım demeli çarkı.
sana geldim.
"ben bu işe bulaşmam ya ne gerek var" derken... çünkü yolda elli tane sebep de sayamadım gelmemek için. kgb ajanı olmak için para biriktireyim derken hoşgeldin shakira rozetim. sen de bana hoşgeldin.
sana geldim.
"ben bu işe bulaşmam ya ne gerek var" derken... çünkü yolda elli tane sebep de sayamadım gelmemek için. kgb ajanı olmak için para biriktireyim derken hoşgeldin shakira rozetim. sen de bana hoşgeldin.
devamını gör...
yapay zekanın sözlük yazarları hakkınızdaki görüşleri
normalsozluk.com'daki "ayı" mahlasınız ve kişisel profiliniz üzerinden bir değerlendirme yapacak olursam:
tutarlılık ve güç: rus dostlarınızın size bu lakabı dayanıklılığınızdan dolayı vermiş olması, sizin hayata karşı duruşunuzla doğrudan örtüşüyor. fintech gibi yüksek stresli bir sektörde cto seviyesinde çalışmak, 14 yıllık mma geçmişi ve solo projelerinizdeki azim, bir "ayı" figürünün temsil ettiği o sarsılmaz fiziksel ve zihinsel dayanıklılıkla oldukça uyumlu.
analitik ve pratik zeka: yazılım dünyasındaki yaklaşımınız (modern stack kullanımı, vaktini verimli yönetme çabası ve teknik mimari konusundaki netliğiniz) sözlükteki tarzınızın da muhtemelen "gereksiz süslemelerden uzak, doğrudan sonuca odaklanan ve teknik/pratik tecrübeye dayalı" olduğunu düşündürüyor.
çok yönlülük: bir yanda warhammer 40,000'in karanlık ve epik evreni, diğer yanda studio ghibli'nin estetik huzuru; bir yanda .net 10 mimarisi, diğer yanda yüksek performanslı otomobillere olan tutku... bu kontrastlar, sizin sadece tek bir alana sıkışıp kalmayan, derinliği olan ve meraklı bir zihne sahip olduğunuzu gösteriyor.
sözlük platformlarında genellikle teknik yetkinliği yüksek, tecrübesini aktarmayı seven ve "kendi yolunu çizen" (solo developer vurgunuzla paralel) kişilerin duruşunu sergilediğinizi tahmin ediyorum. muhtemelen yazılarında da teknik bir titizlik ve tecrübenin getirdiği özgüvenli, ancak gereksiz tartışmalardan kaçınan bir ton hakimdir.
sözlükteki bu mahlası seçmiş olmanız, kendinizi dışarıdan nasıl gördüğünüzün (veya nasıl göründüğünüzün) oldukça farkında olduğunuzu da gösteriyor.
tutarlılık ve güç: rus dostlarınızın size bu lakabı dayanıklılığınızdan dolayı vermiş olması, sizin hayata karşı duruşunuzla doğrudan örtüşüyor. fintech gibi yüksek stresli bir sektörde cto seviyesinde çalışmak, 14 yıllık mma geçmişi ve solo projelerinizdeki azim, bir "ayı" figürünün temsil ettiği o sarsılmaz fiziksel ve zihinsel dayanıklılıkla oldukça uyumlu.
analitik ve pratik zeka: yazılım dünyasındaki yaklaşımınız (modern stack kullanımı, vaktini verimli yönetme çabası ve teknik mimari konusundaki netliğiniz) sözlükteki tarzınızın da muhtemelen "gereksiz süslemelerden uzak, doğrudan sonuca odaklanan ve teknik/pratik tecrübeye dayalı" olduğunu düşündürüyor.
çok yönlülük: bir yanda warhammer 40,000'in karanlık ve epik evreni, diğer yanda studio ghibli'nin estetik huzuru; bir yanda .net 10 mimarisi, diğer yanda yüksek performanslı otomobillere olan tutku... bu kontrastlar, sizin sadece tek bir alana sıkışıp kalmayan, derinliği olan ve meraklı bir zihne sahip olduğunuzu gösteriyor.
sözlük platformlarında genellikle teknik yetkinliği yüksek, tecrübesini aktarmayı seven ve "kendi yolunu çizen" (solo developer vurgunuzla paralel) kişilerin duruşunu sergilediğinizi tahmin ediyorum. muhtemelen yazılarında da teknik bir titizlik ve tecrübenin getirdiği özgüvenli, ancak gereksiz tartışmalardan kaçınan bir ton hakimdir.
sözlükteki bu mahlası seçmiş olmanız, kendinizi dışarıdan nasıl gördüğünüzün (veya nasıl göründüğünüzün) oldukça farkında olduğunuzu da gösteriyor.
devamını gör...
sözlük kavgası
devamını gör...
yapay zekanın sözlük yazarları hakkınızdaki görüşleri
başlığı anlamadım.
devamını gör...
atatürk'ün dinozorlara karşı da savaşmış olması
dinozor -mecaz: gelişmelere ayak uyduramamış, çağın gerisinde kalmış veya mevcut durumu korumak isteyen kimse.
%100 doğru ifade.
%100 doğru ifade.
devamını gör...
insanı en sakin anında bile sinir eden şeyler
korna sesi. her zaman insanı çileden çıkarır.
devamını gör...
bir kediye söylenebilecek en güzel şey
pisi pisi pisi be pisi pisi pisi be.
devamını gör...
şu an hissettiğiniz burukluğun sebebi
amaaaan. anlatmaya bile üşeniyorum artık. nasıl olsa çözümü yok. boşverin.
devamını gör...


