zaman tüneli

bak şimdi...

tombik tombik tombik tombik hooop tombikkk hooop tombikk
devamını gör...

aklımın mesnetsizliğine
ruhumu karanlığa sürgün edişim örülü
biraz mahcubum size
nasıl demeli, bir yokluğun içindeyim sanki
hayırsızlığa, hudutsuzluğa bazen de
kendi kendini ikna eder insan
ben mi ben değilim, doğrular mı değişti?
daha ne kadar sürer bu yıkıcı çetrefil?
devamını gör...

bugün anamın aramızdan ayrılışının 40. günüydü... akşam tüm aile onun anısına, bir aradaydık.her ne kadar 40'ında yapılan dini ritüellere inanmasamda yaptık bir takım şeyler
akşam ise hepimiz bir arada iken gelinimiz, anamın en sevdiği yemek olan yunan mutfağının enfes lezzeti papucaki. yapmış.
uzunlamasına kesilen patlıcanın içi kayık şeklinde oyulurak fırına verilir fırında yumuşayan patlıcanın içine harcı konulur beşamel sos ve rendelenmiş kaşar ile tekrar fırınlanır.
bu eşsiz lezzet, bize onun soframıza kattığı neşeyi hatırlattı.
ışıklar içinde uyu anacığım..
devamını gör...

iki arada bi derede hissediyorum.
bir yandan idealize ettiğim dünyaya lâyık bir insan olmak istiyorum, bir yandan da dümdüz insan olduğum için dünyaya ve içindekilere arzu ve özlem duyuyorum, bir şeyleri kaçırıyor gibi hissediyorum sürekli.
bilmiyorum problem bu dünyaya ait olduğu için mutlaka çözümü de bu dünyada olmalı.
devamını gör...

yazar başlığına girin
en beğenilenlere göre sırala
ilk sırada yqzarın fotosunu gmrüp güzel mi yakışıklı mı karar verebilirsiniz
devamını gör...



“yaşanan yaşımızdan çoktu.”

“dilerdim hep güzel yarınların olsun.”

bir taraf anlam arayışındayken diğer taraf ağırlığını taşıyor.
devamını gör...

istiyolsr ki her yer kahve bardağı dolsun
üstteki yqzarı sevelim
alltakşne 10 puan verelim
kankanızı yağlayalım
günlük biramızı atalım

seks yasak
futbol barbar
siyaset açsak, kızlar ilgi göstermşyor

ee ne kaldı olm geri
devamını gör...

41 yaşındaki bir kadın, 23'lük 22'lik yeni yetme kız gibi nazlanmıyorsa, kendisine bakıyorsa, daha 41'ine bile gelmeden fast-food, abur cuburla beslenmeyip kendini salmamışsa ben bile hayır demem valla. dürüst davranıyorum, size yalan borcum yok.
devamını gör...

cimere yazın
ciddyim
kvkk, unutulma hakkı falan bakın araştırın şikayet edin
devamını gör...

çok mu zor insanlar dondurduğu zaman tanımların gözükmesini engellemek. yani bilinçle bu kadar mağduriyet yaratmak niye ben anlamıyorum. gözükmesini istemiyor işte ki hak bence.
devamını gör...

"bir erkegin erkekliği, annesinin anneliğine bağlıdır .erkek eğer asil bir kadın tarafından büyütülmüşse her kadına asil davranır"
freud..
devamını gör...

peşimdeki oğlanı neden olmayacağına ikna edemezsem, üç yıl sonra yaşayacağım ilişki.
devamını gör...

gerçekten fazlasıyla sıkıldım ve daraldım. yapmam gereken onca şey var ama yapmak istemiyorum çünkü sıkıldım anlatabildim mi?
devamını gör...

akıl okuma gücü olan kişilerin aklını okuyup jurnallerdim.
devamını gör...

#4008739
hocam, o bahsettiğiniz dizinin tek şansı akp'nin görece liberal dönemine denk gelmesiydi. daha sonra çekilen sezonlarda da ne içki içildi, ne tütün. bolca zikir çekildi, akp propagandası yapıldı ama.
devamını gör...

insanlar gerçekten mağdur.
devamını gör...

önceki kadar yakın olamasak da çok tatlı, çok nazik, iyilikle dolu yüreği ve yaptığı her şeyi uzaktan takip ettiğim, uzaktan uzaktan gurur ve mutluluk duyduğum canım arkadaşım. normal sözlüğün de gülü gülü. çok severis.
devamını gör...

haaland'ın yanında oynayanları yazmış adam. bunların bazıları yokken de haaland vardı ve yaptıkları ortada. fulham'a verilen adamı city diye yazmış adam daha büyük görünsün diye.
bizim ferdi de orda oynamıyor mu. ınter'le ucl finali oynamış hakan yok mu yanında. martin odegard şampiyon yazmış adam, ee hakan da şampiyon olmadı mı. yazdığın adam palace'ta oynuyor da kenan nerde oynuyor.
geçin sidik yarıştırmayı, sizin balon bı cacık oynayamadı işte. verdi mi bale, haaland katkısı. sorsak messi ya. herkese laf edip bu çocuğa toz konduramayan tapar olabilirsiniz, biz ederiz.

takımın el freni bile bu bebe. topu yavaş oynuyor, ayağında çok tutuyor, adam gecemiyor. rakibi hiç hataya zorlayamıyoruz. bunun yüzünden takım eksik oynuyor. bunun yerine alex'in ters ayağını bile tercih ederdim o noktaya.
devamını gör...

yoga geçmişi var ve
kondisyonu yerindeyse 41 yaş bi şey dwğil
devamını gör...

#4008786 bakarsa seviniriz.

armysuzy'e girdiğim nickaltını beğenip buna yine cevap yazmaması koparttı
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim