zaman tüneli
nick vermeden bir yazara seslen
bak şimdi...
tombik tombik tombik tombik hooop tombikkk hooop tombikk
tombik tombik tombik tombik hooop tombikkk hooop tombikk
devamını gör...
çetrefil
aklımın mesnetsizliğine
ruhumu karanlığa sürgün edişim örülü
biraz mahcubum size
nasıl demeli, bir yokluğun içindeyim sanki
hayırsızlığa, hudutsuzluğa bazen de
kendi kendini ikna eder insan
ben mi ben değilim, doğrular mı değişti?
daha ne kadar sürer bu yıkıcı çetrefil?
ruhumu karanlığa sürgün edişim örülü
biraz mahcubum size
nasıl demeli, bir yokluğun içindeyim sanki
hayırsızlığa, hudutsuzluğa bazen de
kendi kendini ikna eder insan
ben mi ben değilim, doğrular mı değişti?
daha ne kadar sürer bu yıkıcı çetrefil?
devamını gör...
papucaki
bugün anamın aramızdan ayrılışının 40. günüydü... akşam tüm aile onun anısına, bir aradaydık.her ne kadar 40'ında yapılan dini ritüellere inanmasamda yaptık bir takım şeyler
akşam ise hepimiz bir arada iken gelinimiz, anamın en sevdiği yemek olan yunan mutfağının enfes lezzeti papucaki. yapmış.
uzunlamasına kesilen patlıcanın içi kayık şeklinde oyulurak fırına verilir fırında yumuşayan patlıcanın içine harcı konulur beşamel sos ve rendelenmiş kaşar ile tekrar fırınlanır.
bu eşsiz lezzet, bize onun soframıza kattığı neşeyi hatırlattı.
ışıklar içinde uyu anacığım..
akşam ise hepimiz bir arada iken gelinimiz, anamın en sevdiği yemek olan yunan mutfağının enfes lezzeti papucaki. yapmış.
uzunlamasına kesilen patlıcanın içi kayık şeklinde oyulurak fırına verilir fırında yumuşayan patlıcanın içine harcı konulur beşamel sos ve rendelenmiş kaşar ile tekrar fırınlanır.
bu eşsiz lezzet, bize onun soframıza kattığı neşeyi hatırlattı.
ışıklar içinde uyu anacığım..
devamını gör...
normal sözlük yazarlarının hissettikleri
iki arada bi derede hissediyorum.
bir yandan idealize ettiğim dünyaya lâyık bir insan olmak istiyorum, bir yandan da dümdüz insan olduğum için dünyaya ve içindekilere arzu ve özlem duyuyorum, bir şeyleri kaçırıyor gibi hissediyorum sürekli.
bilmiyorum problem bu dünyaya ait olduğu için mutlaka çözümü de bu dünyada olmalı.
bir yandan idealize ettiğim dünyaya lâyık bir insan olmak istiyorum, bir yandan da dümdüz insan olduğum için dünyaya ve içindekilere arzu ve özlem duyuyorum, bir şeyleri kaçırıyor gibi hissediyorum sürekli.
bilmiyorum problem bu dünyaya ait olduğu için mutlaka çözümü de bu dünyada olmalı.
devamını gör...
normal sözlük'ün ilginç özellikleri
yazar başlığına girin
en beğenilenlere göre sırala
ilk sırada yqzarın fotosunu gmrüp güzel mi yakışıklı mı karar verebilirsiniz
en beğenilenlere göre sırala
ilk sırada yqzarın fotosunu gmrüp güzel mi yakışıklı mı karar verebilirsiniz
devamını gör...
gazapizm
“yaşanan yaşımızdan çoktu.”
“dilerdim hep güzel yarınların olsun.”
bir taraf anlam arayışındayken diğer taraf ağırlığını taşıyor.
devamını gör...
kimin ne yazacağına karışan tipi tip
istiyolsr ki her yer kahve bardağı dolsun
üstteki yqzarı sevelim
alltakşne 10 puan verelim
kankanızı yağlayalım
günlük biramızı atalım
seks yasak
futbol barbar
siyaset açsak, kızlar ilgi göstermşyor
ee ne kaldı olm geri
üstteki yqzarı sevelim
alltakşne 10 puan verelim
kankanızı yağlayalım
günlük biramızı atalım
seks yasak
futbol barbar
siyaset açsak, kızlar ilgi göstermşyor
ee ne kaldı olm geri
devamını gör...
29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi
41 yaşındaki bir kadın, 23'lük 22'lik yeni yetme kız gibi nazlanmıyorsa, kendisine bakıyorsa, daha 41'ine bile gelmeden fast-food, abur cuburla beslenmeyip kendini salmamışsa ben bile hayır demem valla. dürüst davranıyorum, size yalan borcum yok.
devamını gör...
normal sözlük
cimere yazın
ciddyim
kvkk, unutulma hakkı falan bakın araştırın şikayet edin
ciddyim
kvkk, unutulma hakkı falan bakın araştırın şikayet edin
devamını gör...
normal sözlük
çok mu zor insanlar dondurduğu zaman tanımların gözükmesini engellemek. yani bilinçle bu kadar mağduriyet yaratmak niye ben anlamıyorum. gözükmesini istemiyor işte ki hak bence.
devamını gör...
geceye bir söz bırak
"bir erkegin erkekliği, annesinin anneliğine bağlıdır .erkek eğer asil bir kadın tarafından büyütülmüşse her kadına asil davranır"
freud..
freud..
devamını gör...
29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi
peşimdeki oğlanı neden olmayacağına ikna edemezsem, üç yıl sonra yaşayacağım ilişki.
devamını gör...
normal sözlük yazarlarının hissettikleri
gerçekten fazlasıyla sıkıldım ve daraldım. yapmam gereken onca şey var ama yapmak istemiyorum çünkü sıkıldım anlatabildim mi?
devamını gör...
akıl okuyabilseniz ne yapardınız sorusu
akıl okuma gücü olan kişilerin aklını okuyup jurnallerdim.
devamını gör...
mafya dizilerinde bitmek bilmeyen türk kahvesi sahneleri
#4008739
hocam, o bahsettiğiniz dizinin tek şansı akp'nin görece liberal dönemine denk gelmesiydi. daha sonra çekilen sezonlarda da ne içki içildi, ne tütün. bolca zikir çekildi, akp propagandası yapıldı ama.
hocam, o bahsettiğiniz dizinin tek şansı akp'nin görece liberal dönemine denk gelmesiydi. daha sonra çekilen sezonlarda da ne içki içildi, ne tütün. bolca zikir çekildi, akp propagandası yapıldı ama.
devamını gör...
normal sözlük
insanlar gerçekten mağdur.
devamını gör...
armysuzy
önceki kadar yakın olamasak da çok tatlı, çok nazik, iyilikle dolu yüreği ve yaptığı her şeyi uzaktan takip ettiğim, uzaktan uzaktan gurur ve mutluluk duyduğum canım arkadaşım. normal sözlüğün de gülü gülü. çok severis.
devamını gör...
arda güler
haaland'ın yanında oynayanları yazmış adam. bunların bazıları yokken de haaland vardı ve yaptıkları ortada. fulham'a verilen adamı city diye yazmış adam daha büyük görünsün diye.
bizim ferdi de orda oynamıyor mu. ınter'le ucl finali oynamış hakan yok mu yanında. martin odegard şampiyon yazmış adam, ee hakan da şampiyon olmadı mı. yazdığın adam palace'ta oynuyor da kenan nerde oynuyor.
geçin sidik yarıştırmayı, sizin balon bı cacık oynayamadı işte. verdi mi bale, haaland katkısı. sorsak messi ya. herkese laf edip bu çocuğa toz konduramayan tapar olabilirsiniz, biz ederiz.
takımın el freni bile bu bebe. topu yavaş oynuyor, ayağında çok tutuyor, adam gecemiyor. rakibi hiç hataya zorlayamıyoruz. bunun yüzünden takım eksik oynuyor. bunun yerine alex'in ters ayağını bile tercih ederdim o noktaya.
bizim ferdi de orda oynamıyor mu. ınter'le ucl finali oynamış hakan yok mu yanında. martin odegard şampiyon yazmış adam, ee hakan da şampiyon olmadı mı. yazdığın adam palace'ta oynuyor da kenan nerde oynuyor.
geçin sidik yarıştırmayı, sizin balon bı cacık oynayamadı işte. verdi mi bale, haaland katkısı. sorsak messi ya. herkese laf edip bu çocuğa toz konduramayan tapar olabilirsiniz, biz ederiz.
takımın el freni bile bu bebe. topu yavaş oynuyor, ayağında çok tutuyor, adam gecemiyor. rakibi hiç hataya zorlayamıyoruz. bunun yüzünden takım eksik oynuyor. bunun yerine alex'in ters ayağını bile tercih ederdim o noktaya.
devamını gör...
29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi
yoga geçmişi var ve
kondisyonu yerindeyse 41 yaş bi şey dwğil
kondisyonu yerindeyse 41 yaş bi şey dwğil
devamını gör...
yoldaş benjamin franklin
#4008786 bakarsa seviniriz.
armysuzy'e girdiğim nickaltını beğenip buna yine cevap yazmaması koparttı
armysuzy'e girdiğim nickaltını beğenip buna yine cevap yazmaması koparttı
devamını gör...