zaman tüneli
29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi
tam tersinin olduğu durum berbattır. neden evde kaldığı hemen anlaşılıyor...
devamını gör...
normal sözlük
asıl hesabım olan apollonia'yı sileli hemen hemen 487 gün oldu.
“hesabımı sil” butonuna tıkladıktan itibaren 180 gün içerisinde hesabınız tamamen silinicektir ibaresini tekrar tekrar sorup teyitleşmeme rağmen hesabım hâlâ silinmedi.
bu özellik eylül'e kadar düzeltilecekmiş. * *
herhangi bir yazımı, kitap yorumumu, film yorumumu başka bir mecrada paylaşmak istiyorum fakat bir kişi bile aratsa, sözlük hesabım bulunacağı için yazamıyorum hiçbir şeyimi! kendi yazılarımı kullanamaz oldum. burada da kalmasını istemediğim birçok şey var. *
defaatle mailler, mesajlar atmama, editörler aracılığı ile yönetime haber yollamama rağmen ısrarla hesap silinmemesinin sebebi nedir?
ben artık yazılarımı başka yerlerde paylaşabilmek istiyorum. daha kaç defa hesabımızın silinmesini isteyeceğiz?
istemiyoruz işte burada kalmayı. düzgünce gitmemize bile izin vermiyorsunuz.
binlerce tanımım var tek tek de sildirmiyorsunuz. onları silmeye kalksam aylarca daha burada durmam gerekirdi.
ne biçim bir yönetim ki bana ait yazıların, hesabın 180 gün içerisinde tamamen silineceğini teyit etmesine rağmen 500. günde bana hâlâ aynı konuyu konuşturuyor, asla cevap da yazmıyor.
insanız, yazdıklarımızı yok etmek isteyebiliriz. burada izim kalsın istemiyorum. kaydolurken istediğimde silinebilecek bir hesap olduğu teyidi verilmişken bunu yapmamaları çok kötü.
maille iletişim kurulamıyor, hesabın yoksa sözlük içinden mesaj atamıyorsun, duvara konuşsak daha iyi.
olay artık iletişim meselesine döndü, entryleri boşver dedim, en azından cevap versinler dedim. iletişim konusunda sıfırsınız. size anca kaos çıkarıp mı ulaşabiliyoruz? nasıl ilerlemeli olay? kavga, iftira, kaos çıkmadıkça dikkate almıyorsunuz hiçbir şeyi sanırım? ben buradayken de böyleydi, bıktırdınız, baktık 1.5 senedir yoktuk, değişen bir şey yok.
eğer yapmayacaksanız “hesabı sil” butonunuz neden mevcut?
düzgün çalıştırmayacaksanız düzgün çalıştırana kadar butonu kaldırın da insanları beş yüz koca gün bekletmeyin.
yapamıyorsanız yazılım konusunda en azından butonu kaldırmak konusunda yardım edebilirim. *
saldırgan olmak istemiyorum ama zorda bırakıyorsunuz insanları.
maile baktığınız yok, buradan ulaşabildiğimiz yok. discord kullanmıyorum, kullanmak zorunda mıyım sadece discord veriyor yoldaş.
sonra neden in cin top oynuyor...
“hesabımı sil” butonuna tıkladıktan itibaren 180 gün içerisinde hesabınız tamamen silinicektir ibaresini tekrar tekrar sorup teyitleşmeme rağmen hesabım hâlâ silinmedi.
bu özellik eylül'e kadar düzeltilecekmiş. * *
herhangi bir yazımı, kitap yorumumu, film yorumumu başka bir mecrada paylaşmak istiyorum fakat bir kişi bile aratsa, sözlük hesabım bulunacağı için yazamıyorum hiçbir şeyimi! kendi yazılarımı kullanamaz oldum. burada da kalmasını istemediğim birçok şey var. *
defaatle mailler, mesajlar atmama, editörler aracılığı ile yönetime haber yollamama rağmen ısrarla hesap silinmemesinin sebebi nedir?
ben artık yazılarımı başka yerlerde paylaşabilmek istiyorum. daha kaç defa hesabımızın silinmesini isteyeceğiz?
istemiyoruz işte burada kalmayı. düzgünce gitmemize bile izin vermiyorsunuz.
binlerce tanımım var tek tek de sildirmiyorsunuz. onları silmeye kalksam aylarca daha burada durmam gerekirdi.
ne biçim bir yönetim ki bana ait yazıların, hesabın 180 gün içerisinde tamamen silineceğini teyit etmesine rağmen 500. günde bana hâlâ aynı konuyu konuşturuyor, asla cevap da yazmıyor.
insanız, yazdıklarımızı yok etmek isteyebiliriz. burada izim kalsın istemiyorum. kaydolurken istediğimde silinebilecek bir hesap olduğu teyidi verilmişken bunu yapmamaları çok kötü.
maille iletişim kurulamıyor, hesabın yoksa sözlük içinden mesaj atamıyorsun, duvara konuşsak daha iyi.
olay artık iletişim meselesine döndü, entryleri boşver dedim, en azından cevap versinler dedim. iletişim konusunda sıfırsınız. size anca kaos çıkarıp mı ulaşabiliyoruz? nasıl ilerlemeli olay? kavga, iftira, kaos çıkmadıkça dikkate almıyorsunuz hiçbir şeyi sanırım? ben buradayken de böyleydi, bıktırdınız, baktık 1.5 senedir yoktuk, değişen bir şey yok.
eğer yapmayacaksanız “hesabı sil” butonunuz neden mevcut?
düzgün çalıştırmayacaksanız düzgün çalıştırana kadar butonu kaldırın da insanları beş yüz koca gün bekletmeyin.
yapamıyorsanız yazılım konusunda en azından butonu kaldırmak konusunda yardım edebilirim. *
saldırgan olmak istemiyorum ama zorda bırakıyorsunuz insanları.
maile baktığınız yok, buradan ulaşabildiğimiz yok. discord kullanmıyorum, kullanmak zorunda mıyım sadece discord veriyor yoldaş.
sonra neden in cin top oynuyor...
devamını gör...
mafya dizilerinde bitmek bilmeyen türk kahvesi sahneleri
onlarda fal kapatıyorlarsa demek ki...
devamını gör...
hiçbir şey olamayan insanların icra ettiği meslek
hicbir sey olamayan adam dolandirici olur. bilemedin emlakci olur.
soforluk kolay meslek degil hele turkiyede
soforluk kolay meslek degil hele turkiyede
devamını gör...
fenerbahçe
başkanı galatasaray futbol takımı teknik direktörüne denktir
devamını gör...
21 haziran 2026 belçika iran maçı
iran kalecisine helal olsun. müthiş bir performans sergiledi.
devamını gör...
arama kurtarma çalışmaları nasıl yapılır sorusu
tahmin edilebileceği üzere tek bir cevabı olmayan soru. öncelikle faaliyeti yapan kişilerin eğitimli olması gerekiyor. yetkisiz, eğitimsiz, kontrolsüz müdahalelerin can yakıcı sonuçları olduğunu gördük, yaşadık. gönüllü katılım demek sadece gönülden koparak destek olmak demek değil. bunun için eğitim almak, antrenman yapmak ve saha tecrübesi kazanmak gerekiyor. eğer bir afette arama kurtarma alanında destek olmak istiyorsanız önerim kendinizi yakın hissettiğiniz bir arama kurtarma kuruluşunda gönüllülük faaliyetinize başlamanız olur.
devamını gör...
21 haziran 2026 belçika iran maçı
0-0 . ıran 1 puanı kaptı. forveti çok beceriksiz olmasa iki tane de gol pozisyonuna girdi. gol de atabilirdi.
ıran kalecisi transfer scoutlarının radarına girmiştir. çok iyi oynadı.
ıran kalecisi transfer scoutlarının radarına girmiştir. çok iyi oynadı.
devamını gör...
21 haziran 2026 belçika iran maçı
ben hayatımda bu belçika milli takımı kadar boş bir takım görmedim. her turnuvanın gizli favorisi ama o kadar gizli ki kendileri de farkında değil sanırım. ayrıca iran milli takımını da mücadelelerinden dolayı tebrik ederim. özellikle kalecileri harikalar yarattı.
devamını gör...
barış alper yılmaz
kendisinden beklentinin altında bir dünya kupası geçirdi. zaten hangi oyuncu bekleneni verdi ki.
yine de her iki maçta da birer yarı anca oynamasına rağmen 90 dakika sahada kalan zargana balonumuzdan daha fazla tehlikeli pozisyon yarattı. muhtemelen daha fazla da çalım atıp adam eksiltmiştir.
dağlara taşlara 3 düzine şut atıp millete el kol yapmadı en azından.
yine de her iki maçta da birer yarı anca oynamasına rağmen 90 dakika sahada kalan zargana balonumuzdan daha fazla tehlikeli pozisyon yarattı. muhtemelen daha fazla da çalım atıp adam eksiltmiştir.
dağlara taşlara 3 düzine şut atıp millete el kol yapmadı en azından.
devamını gör...
türk turizminin hırtların elinde olması
turkiyeye hirtlar mi daha cok zarar vermistir yoksa karadenizlilier mi hadi bunu tartisalim
devamını gör...
geceye bir söz bırak
"yaprak rüzgarla, insan sabırla sınanır."
devamını gör...
borsa
bkz. kim kime korsa
devamını gör...
fatih terim
#4008726 dosyasi ayiklanmadi hoca magdur degil musteki degil sanik degil tanik degil. medyanin gazina geldiniz hepiniz
devamını gör...
hercümerç
kaos.
devamını gör...
uyumak isteyip uyuyamamak
yatak hazır, battaniye hazır, yastık hazır ama uyku _ben hazır değilim_ demek istiyor.
devamını gör...
uyumak isteyip uyuyamamak
çok sinir bozucu bir durumdur.
devamını gör...
21 haziran 2026 belçika iran maçı
aha kırmızıyı da gördü sömürgeciler iran gol gol gol
devamını gör...
marmaris incekum
arabayla gidilmiyor, arabanızı kuş muş sıçar endişesiyle ağaç altı olmayan bir yere bırakıyorsunuz ve yanınıza ıvır zıvırınızı alıp traktöre biniyorsunuz evet bildiğin traktör. lan yıl olmuş 21. yüzyıl traktör ne lan? insan buraya havaalanı usulü prezentabl römorklu bir teknonocik taşıt koyar, hoffff!
kamelya kiralamanızı şiddetle tavsiye ederim, akşamaçak yüzülmüyor. gölgede dinlenirsiniz.
su çok güzel, binbir ışık oyunuyla bembeyaz bir kum hareleniyor, minik balıklar bile var, gerçi minik balıklar artık leşe dönmüş sitelerde de var ama tene balık değmesi uyyyyy diye ürpertiyor.
tek sinir bozucu yanı tur teknelerinin o güzelim denizi kirletmesi, az o yanda eylensene gaptan!
editos amigos: haftaiçi gidemeyecekseniz hiç gitmeyin, haftasonu metrekareye 6 tane fedon derili insan düşüyor!
kamelya kiralamanızı şiddetle tavsiye ederim, akşamaçak yüzülmüyor. gölgede dinlenirsiniz.
su çok güzel, binbir ışık oyunuyla bembeyaz bir kum hareleniyor, minik balıklar bile var, gerçi minik balıklar artık leşe dönmüş sitelerde de var ama tene balık değmesi uyyyyy diye ürpertiyor.
tek sinir bozucu yanı tur teknelerinin o güzelim denizi kirletmesi, az o yanda eylensene gaptan!
editos amigos: haftaiçi gidemeyecekseniz hiç gitmeyin, haftasonu metrekareye 6 tane fedon derili insan düşüyor!
devamını gör...
komedinin yüzeyde trajedinin derinlerde olması
ağlayanın bir derdi varmış, gülenin beş.
devamını gör...