1.
nasıl atatürk'ü savunanlara atatürkçü stalini savunan stalinist ise islam'ı savunan da islamcıdır. illa islam dan çıkar sağlaması gerekmez cı ci eki bağlılık bildirir islam'a bağlı kişilerdir. müslümanın olması gerektiği haldir. yok ben namazımı kılayım orucumu tutayım islamı siz savunun diyen kişi münafık gibidir.
devamını gör...
2.
her müslümanın olması gerekendir, eğer sen müslümansan cumhuriyetçi olamazsın, müslüman isen laik olamazsın, müslüman isen ne komünist ne de faşist olamazsın, müslüman isen şeriatı isteyecek tek bir allahı yüceltecek ve allah'ın dinini yer yüzünde yayacaksın, kalkacaksın ve cihad edeceksin. islam dini müslümanın ideolojisidir, islam zaten bir ideolojidir, ve bu din ki sizin atalarınız ve ideolojilerinizden daha yücedir, allah'ın izn-i kerimleri ile islam dini apaçık bir nur ile, semadan gelen güç ile devam edecektir.
devamını gör...
3.
atatürk ilke ve devrimlerine genel hatlarıyla muhalif olduğu anlaşılan insanlardır.
cumhuriyetin kazandırdıkları bizler için tartışılması dahi teklif edilemezken onlar için öyle değildir.
çoğunluk tarafından benimsendiği takdirde gerilemeye sebep olur ve en nihayet yıkıma götürür.
islamcılık, islam dinine inanmanın ötesinde, kendi din anlayışını (bu herkese göre değişebilir) hakim kılma, dayatma anlamına gelir. bu da kısıtlayıcı, sınırlayıcı bir dünya görüşüdür. hak ve hürriyetlerin, kazanımların geri iadesi anlamına da gelebilir.
islamcılık ile müslümanlık, dine mensubiyet kesinlikle aynı şeyler değildir.
her inananın islamcı olmayacağı gibi
her islamcının da inançlı olduğu iddia edilemez.
cumhuriyetin kazandırdıkları bizler için tartışılması dahi teklif edilemezken onlar için öyle değildir.
çoğunluk tarafından benimsendiği takdirde gerilemeye sebep olur ve en nihayet yıkıma götürür.
islamcılık, islam dinine inanmanın ötesinde, kendi din anlayışını (bu herkese göre değişebilir) hakim kılma, dayatma anlamına gelir. bu da kısıtlayıcı, sınırlayıcı bir dünya görüşüdür. hak ve hürriyetlerin, kazanımların geri iadesi anlamına da gelebilir.
islamcılık ile müslümanlık, dine mensubiyet kesinlikle aynı şeyler değildir.
her inananın islamcı olmayacağı gibi
her islamcının da inançlı olduğu iddia edilemez.
devamını gör...
4.
islamı savunana islamcı denmez müslüman denir.
atatürk'ü kullanan, ondan çıkar elde edenlere atatürkçü, islamı şahsi çıkarları için alıp satana da islamcı denir.
atatürk'ü kullanan, ondan çıkar elde edenlere atatürkçü, islamı şahsi çıkarları için alıp satana da islamcı denir.
devamını gör...
5.
çok tuhaf bir kişilik yapısı vardır. şeriat olan memleketten kaçar sonra kaçtığı laik ülkede (onlara göre darülharptir) şeriat ve islami yasalar ister. islamı yaşam tarzı dayatmaya çalışır.
kendisiyle oldukça çelişen bir tür.
kendisiyle oldukça çelişen bir tür.
devamını gör...
6.
siyasetle uğraşanları %100 hırsızlık yapar. öyle bir model bunlar.
devamını gör...
7.
zihinleri, eylemlerindeki motivasyonları, ruh halleri hakkında meraklı olanlar için türkçeye çevrilmiş ölüm siyaseti kitabı iyi bir başlangıçtır. tunu doğumlu fransız psikanalist fethi benslama'nın bir de islam'ın psikanalizi adlı kitabı vardır türkçeye çevrilen. böyle kitapları bir türk vatandaşı yazsa ölüm tehditleri alır, rejim tarafından hedef gösterilir. başka dilden çevrilmesine pek ses etmiyorlar nasıl olsa pek fazla insanın haberi olmaz diye.
türkiye de dahil olmak üzere milyonlarca müslümanın eski yıllara kıyasla neden daha agresif ve saldırgan olduğunu, neden islamı zorla dayatmaya çalıştıklarını merak edenler aradıkları cevapları bulacaktır.
***
fethi benslama, bu ses getiren çalışmasında, radikalleşmeye psikoloji, psikanaliz ve tarihsel analizin verileriyle yaklaşıyor. ölüm siyaseti: cihatçı “üst-müslümanlar”, gençleri cihat adına ölüme ve öldürmeye sürükleyen süreçleri ele alırken, din-siyaset ilişkisine değinerek, halifeliğin kaldırılmasının yarattığı büyük travmanın ertesinde islâm’ın bir siyaset ideali olarak dağılışına değiniyor. yazar, düşman olarak görülen batı’yla karşılaşmanın yarattığı kırılmayla birlikte, “daha çok” müslüman olma, bir “üst-müslüman” olma yarışının ortaya çıkışını ve sonuçlarını somut örnekler ışığında inceliyor.
benslama’ya göre, küresel cihat çağında artık alçakgönüllü, dünyadan el ayak çekmiş, tevazuyu öğütleyen islâm değil; kibirli, müslümanlığını sergilemekten ve dayatmaktan haz duyan, nefret yüklü bir güç gösterisi içinde allah’ı kendine bağımlı kılıp, onu tekeline alan bir cihatçı özne başrolde ve bu belki de islâm’ın karşılaştığı en büyük tehlike.
“geleneksel islâm’da, şehit, ölmeyi arzulamadan ölümü karşısında bulan bir savaşçıdır. ölümü başka savaşçılarla mücadelesinin doğasında olan bir tehlike olarak kabul eder ama yaşamak ister: ölürse, fazladan bir ödül alır. islâmcılığın yeni şehidi içinse, ölüm mücadele sırasında gerçekleşebilecek bir şey değil, mücadelenin ereğidir. ölmektir zafer.”
iletişim link
kısa bir alıntı:
türkiye de dahil olmak üzere milyonlarca müslümanın eski yıllara kıyasla neden daha agresif ve saldırgan olduğunu, neden islamı zorla dayatmaya çalıştıklarını merak edenler aradıkları cevapları bulacaktır.
***
fethi benslama, bu ses getiren çalışmasında, radikalleşmeye psikoloji, psikanaliz ve tarihsel analizin verileriyle yaklaşıyor. ölüm siyaseti: cihatçı “üst-müslümanlar”, gençleri cihat adına ölüme ve öldürmeye sürükleyen süreçleri ele alırken, din-siyaset ilişkisine değinerek, halifeliğin kaldırılmasının yarattığı büyük travmanın ertesinde islâm’ın bir siyaset ideali olarak dağılışına değiniyor. yazar, düşman olarak görülen batı’yla karşılaşmanın yarattığı kırılmayla birlikte, “daha çok” müslüman olma, bir “üst-müslüman” olma yarışının ortaya çıkışını ve sonuçlarını somut örnekler ışığında inceliyor.
benslama’ya göre, küresel cihat çağında artık alçakgönüllü, dünyadan el ayak çekmiş, tevazuyu öğütleyen islâm değil; kibirli, müslümanlığını sergilemekten ve dayatmaktan haz duyan, nefret yüklü bir güç gösterisi içinde allah’ı kendine bağımlı kılıp, onu tekeline alan bir cihatçı özne başrolde ve bu belki de islâm’ın karşılaştığı en büyük tehlike.
“geleneksel islâm’da, şehit, ölmeyi arzulamadan ölümü karşısında bulan bir savaşçıdır. ölümü başka savaşçılarla mücadelesinin doğasında olan bir tehlike olarak kabul eder ama yaşamak ister: ölürse, fazladan bir ödül alır. islâmcılığın yeni şehidi içinse, ölüm mücadele sırasında gerçekleşebilecek bir şey değil, mücadelenin ereğidir. ölmektir zafer.”
iletişim link
kısa bir alıntı:
devamını gör...
8.
benimdir.
islamciligin psikolojisini 1 kitaptan okuyup ogrenmeye calisacak kadar da kit beyinli degilim allah'tan.d
sanirsin o onerdigi kitabi yazan 1 insan degil. sen de insansin, o zaman sen dusun, sen uret.
islamciligin psikolojisini 1 kitaptan okuyup ogrenmeye calisacak kadar da kit beyinli degilim allah'tan.d
sanirsin o onerdigi kitabi yazan 1 insan degil. sen de insansin, o zaman sen dusun, sen uret.
devamını gör...
9.
"üstad üstad diye gezinen; bir akpliden daha akpli, ortalama bir islamcıdan daha islamcı olan; çoğu imam hatip veya cemaat artığı, kuran kursu mağduru, rahle kafalı ırkçı tipler liberteryenizmi ayağa düşürdü çünkü.
türkiye’de kendini özgürlükçü diye tanımlayanların niyetini tartmak için merve abladan daha iyi bir indikatör yok.
hayatında görücü usulü haricinde karşı tarafın rızasını almadan seks yapabilecek tek insan yok aralarında. bu öfkenin sebebi de biraz bu."
link
bunların yeni kuşaklarının pek çoğu kendilerini liberteryen veya liberal ilan ederler. küçümseyip sürekli değersizleştirmeye çalıştıkları, yok etmeyi amaçladıkları kesimlerden çok daha ağır batı özentisi, taklitçisi ve şekilcisi olduklarının farkında değiller.
mustafa kemal hayattayken çok partili hayat girişimleri her defasında samimi liberal niyetlerin islamcılar tarafından baltalanmasıyla sonuçlanmıştı. aradan onca zaman geçti ama değişen pek bir şey yok anadolu'da.
türkiye’de kendini özgürlükçü diye tanımlayanların niyetini tartmak için merve abladan daha iyi bir indikatör yok.
hayatında görücü usulü haricinde karşı tarafın rızasını almadan seks yapabilecek tek insan yok aralarında. bu öfkenin sebebi de biraz bu."
link
bunların yeni kuşaklarının pek çoğu kendilerini liberteryen veya liberal ilan ederler. küçümseyip sürekli değersizleştirmeye çalıştıkları, yok etmeyi amaçladıkları kesimlerden çok daha ağır batı özentisi, taklitçisi ve şekilcisi olduklarının farkında değiller.
mustafa kemal hayattayken çok partili hayat girişimleri her defasında samimi liberal niyetlerin islamcılar tarafından baltalanmasıyla sonuçlanmıştı. aradan onca zaman geçti ama değişen pek bir şey yok anadolu'da.
devamını gör...
10.
bu kelimeye uyan tanım olsa olsa islam taciridir.
#106214
nasıl atatürk'ü savunanlara atatürkçü stalini savunan stalinist ise islam'ı savunan da islamcıdır. illa islam dan çıkar sağlaması gerekmez cı ci eki bağlılık bildirir islam'a bağlı kişilerdir. müslümanın olması gerektiği haldir. yok ben namazımı kılayım orucumu tutayım islamı siz savunun diyen kişi münafık gibidir.
müslüman dersin anlarım, muvahhid, davetçi, tebliğci dersin anlarım. dinini savunan kişi için islamcı demek nedir ya?
kaldı ki islam dininin savunmaya ihtiyacı yoktur. insanların islam medeniyetine ihtiyacı vardır. bir müslüman muvahhid insanlara bunu anlatmaya çalışır.
#106214
nasıl atatürk'ü savunanlara atatürkçü stalini savunan stalinist ise islam'ı savunan da islamcıdır. illa islam dan çıkar sağlaması gerekmez cı ci eki bağlılık bildirir islam'a bağlı kişilerdir. müslümanın olması gerektiği haldir. yok ben namazımı kılayım orucumu tutayım islamı siz savunun diyen kişi münafık gibidir.
müslüman dersin anlarım, muvahhid, davetçi, tebliğci dersin anlarım. dinini savunan kişi için islamcı demek nedir ya?
kaldı ki islam dininin savunmaya ihtiyacı yoktur. insanların islam medeniyetine ihtiyacı vardır. bir müslüman muvahhid insanlara bunu anlatmaya çalışır.
devamını gör...
11.
adı var, ferdi yok.
şimdi, layikçiliği ve kemalizmi kendi ilkeleriyle eleştirebilirsin; ama kur'an dininin ilkelerini eleştirecek adam daha doğmadı.
asıl tanım şu olmalı: dünya görüşünü kur'an ilkeleri doğrultusunda oluşturan ve bu yolda mücadele eden devrimci kişi.
ee, var mı beyle bir kişi? ortalık; fayizci, tekelci, hileci, çıkarcı, zinacı, yalaka, torpilci, bencil, kibirli 5 şartçılardan geçilmiyor.
şimdi, layikçiliği ve kemalizmi kendi ilkeleriyle eleştirebilirsin; ama kur'an dininin ilkelerini eleştirecek adam daha doğmadı.
asıl tanım şu olmalı: dünya görüşünü kur'an ilkeleri doğrultusunda oluşturan ve bu yolda mücadele eden devrimci kişi.
ee, var mı beyle bir kişi? ortalık; fayizci, tekelci, hileci, çıkarcı, zinacı, yalaka, torpilci, bencil, kibirli 5 şartçılardan geçilmiyor.
devamını gör...
12.
ne yazık ki günümüzde bu ada nail olanların pek çoğu israil kafalı gerici ve tahrifatçı bir zihniyeti din diye yaşamakta ve ve din simsarlığı yaparak ruhaniyetin kutsallığına kirli ellerini uzatma küstahlığını ve zalimliğini gösterebilmektedir.ve böyleleri yüzünden gerçekten ve kalpten bu dine bağlanmış sayıları pek pek az olan onurlu müminlerde kötü zan ve töhmet altında kalarak yanlış ve olumsuz bir ön yargının kurbanı olmuştur.
devamını gör...
13.
kendi inancıyla ilgilenene dindar başkasının inancıyla ilgilenene dinci derler yani islamcı.
devamını gör...
14.
son 22 yılda yapay yöntemlerle semirtilmiş, zenginleştirilmiş, makam mevki ve koltuk sahibi yapılmış olan bu kesimin son genç kuşaklarında öncekilerden daha ağır bir seküler kentli türk ve batılı özentiliği var ve şuralarda bahsedilmişti bundan.
türkiye'deki ergen ve ergen irisi islamcılar liberal-liberteryen taklidi yaparlar. özentiliklerinin ve taklitçiliklerinin sınırı burada bitmiyor. bir de özendikleri kişi ve kitleler gibi cv doldurmaya çalışırlar, sonradan görme oldukları için de bunu sürekli göze sokarlar. yöntemi nasıl olursa olsun marka okullarda yüksek eğitim almaya çalışırlar.
"200 defa yazdik, yine yazalim. bunlar sadece anglo-saxon sisteminde egitim(!) alabilir. ya ingiltere ya abd (avustralya ve kanada da olur). oralarda da derslerini ödevlerini gariban hintliye vs. yaptirirlar parasiyla. iclerinden bir tanesi bile bu yuzden cermen ekolunden mezun olmamistir, olamaz da. bilal de harvard mezunu mesela ama gelsin almanya'da lise bitirsin ben ellerini operim."
özgür eren koç
istedikleri kadar rol yapsınlar, bazı kırmızı çizgileri aşıldığında içlerindeki ağır radikal islamcı faşisti ortaya kusarlar. somut örneği:
"filistin'e insani yardımların kesilmesini savunan, batı şeria'nın ilhakını alkışlayan bu soykırımcı hesabı takip edenler var.
trump'ın seçilmesiyle cesaret bulmuş bir soykırımcı. türkçe bu fikirlerini söyleyecek kadar da yüzsüz ve canavar ruhlu"
yunus emre erdölen
ağır ruh hastası islamcı ama liberal taklidi yapana rasyonel yanıt ise şu. ama ruh hastası yunus daha da ileriye gidiyor, çünkü istediği şey sürekli onaylanmak ve destek görmek. narsisist, psikopat ve sadist olan yunus içindeki radikal islamcı faşisti açığa çıkartıyor:
"insani yardımların kesilmesi, batı şeria'nın ilhakı" yazan tweete olması gereken yazıp kalp koydun.
türkiye'de yaşayan herhangi birinin seninle konuşması, bir şirketin seninle çalışması vs büyük bir rezalet olur. tam bir soykırımcısın. r yapma. faşistsin."
yunus gibi ruh hastası olanlar onaylanmadıklarında her zaman karşısındakine faşist iftirası atarlar. ne güzeldir ki dünya güzel ve adil bir yer ve yunus gibi hasta beyinlilerin borusu ötmüyor.
ayrıca belirtmek gerekir ki, gazze'de bir soykırım yok. islamcılar da kaybetmeye devam edecekler. kesin bilgi.
türkiye'deki ergen ve ergen irisi islamcılar liberal-liberteryen taklidi yaparlar. özentiliklerinin ve taklitçiliklerinin sınırı burada bitmiyor. bir de özendikleri kişi ve kitleler gibi cv doldurmaya çalışırlar, sonradan görme oldukları için de bunu sürekli göze sokarlar. yöntemi nasıl olursa olsun marka okullarda yüksek eğitim almaya çalışırlar.
"200 defa yazdik, yine yazalim. bunlar sadece anglo-saxon sisteminde egitim(!) alabilir. ya ingiltere ya abd (avustralya ve kanada da olur). oralarda da derslerini ödevlerini gariban hintliye vs. yaptirirlar parasiyla. iclerinden bir tanesi bile bu yuzden cermen ekolunden mezun olmamistir, olamaz da. bilal de harvard mezunu mesela ama gelsin almanya'da lise bitirsin ben ellerini operim."
özgür eren koç
istedikleri kadar rol yapsınlar, bazı kırmızı çizgileri aşıldığında içlerindeki ağır radikal islamcı faşisti ortaya kusarlar. somut örneği:
"filistin'e insani yardımların kesilmesini savunan, batı şeria'nın ilhakını alkışlayan bu soykırımcı hesabı takip edenler var.
trump'ın seçilmesiyle cesaret bulmuş bir soykırımcı. türkçe bu fikirlerini söyleyecek kadar da yüzsüz ve canavar ruhlu"
yunus emre erdölen
ağır ruh hastası islamcı ama liberal taklidi yapana rasyonel yanıt ise şu. ama ruh hastası yunus daha da ileriye gidiyor, çünkü istediği şey sürekli onaylanmak ve destek görmek. narsisist, psikopat ve sadist olan yunus içindeki radikal islamcı faşisti açığa çıkartıyor:
"insani yardımların kesilmesi, batı şeria'nın ilhakı" yazan tweete olması gereken yazıp kalp koydun.
türkiye'de yaşayan herhangi birinin seninle konuşması, bir şirketin seninle çalışması vs büyük bir rezalet olur. tam bir soykırımcısın. r yapma. faşistsin."
yunus gibi ruh hastası olanlar onaylanmadıklarında her zaman karşısındakine faşist iftirası atarlar. ne güzeldir ki dünya güzel ve adil bir yer ve yunus gibi hasta beyinlilerin borusu ötmüyor.
ayrıca belirtmek gerekir ki, gazze'de bir soykırım yok. islamcılar da kaybetmeye devam edecekler. kesin bilgi.
devamını gör...
15.
ne anlamda kullanildigi kisiden kisiye degisen kavramdir. kimi dini kullananlar, kimi seriatcilar icin de kullaniyor falan.
devamını gör...
16.
17.
alemcilerin, işgicilerin ve zinacıların içinde bulunmadığı dünya görüşü.
devamını gör...
18.
islamcı, adı üstünde islam dinini savunan kişidir ve bunlara siyasal islamcı da denilir. islamcı, gerçek müslüman'dır çünkü bir kişi, gerçek anlamda islam'ı savunuyorsa şeriatçı olmak zorundadır. sahtekar islamcıların hepsi din tüccarıdır.
devamını gör...
19.
dinci diye genelleyebiliriz. hangi inanca sahip olursa olsunlar aynı boku yiyeceklerdir çünkü.
devamını gör...
20.
türkiye bazında konuşursak türkçü-atatürkçü camiayı islam düşmanı olmakla suçlayıp kendi değerlerine sırt çevirmek ile itham ederken kendilerinin türk, türklük ve türkçülük başta olmak üzere türk milleti tanımı, türk ulus devleti ve hatta türk diline karşı olması ile oksimoron üstüne oksimoron işleyen camia. türkleri türk yapan her olguya karşılar ama soran olursa kemalistler kendi değerlerine sırt dönüyor.
devamını gör...