siyaset konuşulan ortamlar.
devamını gör...

antonio banderas'ın sesinden desperado filminden - cancion del mariachi

devamını gör...

70'li yılların sonunda piyasaya çıkmış ve döneminin en çok satan ürünlerinden olan oyun konsolu.
devamını gör...

özgüven eksikliği yaşayan kimsedir. o daima işinin övülmesine alışmıştır. onun icin eleştirilmek, beğenilmemektir. yalnışlarını da böylelikle görmeyi reddettiginden kendini 1 adım daha ileriye taşıyamamaktadır.
devamını gör...

sicak cikolata. hayalperestligin alemi yok.
devamını gör...

benim de çok sevdiğim aktivitedir. hele ki bazı mezarlarda şiirler ve sözler yazar ya, o anda çok duygulanırım.
devamını gör...

90'larda acaip ünlü olan bir popçu ikiliydi.

oya-bora hakkındaki en büyük anım, 12-13 yaşındayken bostancı lunaparkında ahtapot'a binmem*, o sırada yanımdaki çocuğun aşağıya kusmaya başlaması, lunapark hoparlörlerinden, oya-bora'nın "biz dünyaaayı çok sevdiiiiiiiiiik, ölüm bizden uzak olsuuuuuuun" sesleri yankılanırken aşağıda insanların kusmuk ziyafeti çekmesi, benim de deli gibi gülmem olmuştur.

ayrıca kesinlikle ayrı olarak anılmazlar. oya kimdir, bora ne iş yapar bilinmez. onlar birdir ve tektir.

hatta son alınan duyumlara göre bunlar birlikte anıla anıla en sonunda hücresel seviyede birleşmiş, tek bir yaratık oyabora olmuşlar. 2 high templar'dan oluşan archon gibi. çok tehlikelilermiş.

aynısı izel-çelik-ercan'ın başına da gelebilirmiş.

onlar da devastator oluşturmayı düşünüyorlarmış.
devamını gör...

''hareket etmezsen zincirlerini fark edemezsin.''
tolstoy
devamını gör...

—new york
—roma
—londra
— cape town

en bilinen şehirler arasında olsalar da gerçekten mutlaka görmek istediğim yerler *
devamını gör...

turgut berkes'in kara kutu albümünden bir parça.

"defter kalem yetmiyor anlatmaya,
oysa bir tek sözüm var sığmıyor ki şarkıya."


devamını gör...

sesimiz geliyor mu yukarıya?
çok mu esti hava mı çarptı da bu başlık açıldı.
devamını gör...

mavi saçlı bir tanrı gibi severdim burdur gölü'nü
o göl şimdi içimde kocaman bir anne ölüsü.
vişne bahçeleriyle dolu,
neşeli bir şehre benzerdi senin sesin.
bazen ölmek istiyorum
beni yeniden doğurman için
iri, ekşi bir vişne tanesi gibi.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

çektiği acıyı belli ederse, etrafında bulunan kişilerin üzüleceğini ve acı çekeceğini ya da acısını belli etmenin bir zayıflık göstergesi olduğunu düşünen insandır.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bir işin ne zaman yapılacağı sorulduğunda, hiç gelmeyecek bir zaman anlamında şaka yollu söylenir, işin hiç yapılmayacağını anlatır.
devamını gör...

ibadet adı altında neden hayvanları kesiyorlar? allah zaten kendisine taptıklarını bilmiyor mu da hediye istiyor?

amacım insanların inandığı dinle alay etmek ya da o dini küçümsemek değil sadece bazı şeyler mantıksız geliyor.

--- alıntı ---

islam dininde hayvanlara iyi davranılması, onlara eziyet edilmemesi, aç ve susuz bırakılmaması, güçlerinin üzerinde yük taşıtılmaması, eğlence için dövüştürülmemesi, yavrularının alınmaması gibi hayvan haklarını korumaya yönelik bir dizi emir ve tâlimatın verildiği, bazı idarî tedbirlerin alındığı, aksine davrananların uyarıldığı veya cezalandırıldığı bilinmektedir.

--- alıntı ---

ama ibadet için kesmek serbest.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

sol frame zaten hali hazırda bütün başlıkların biriktiği yerdir.

yazarların ilgisine göre alt kategoriler oluşturulmuş durumda, kültür-sanat kategorisinde dilediğin kitap, film, şiir, dizi vb. içeriklere ulaşabileceğin gibi, bilgi kategorisini okuyarak liste dışı başlıklardan uzak kalabilirsin.
ya da dilersen takip seçeneğine tıklayıp ; takibe aldığın yazarlara ya da takip ettiğin başlıklardaki tanımlara göz gezdirebilirsin.
devamını gör...

hmm, ben ikna oldum. * olm nedir sizin bu lgbt düşmanlığınız lan? hemcinslerin birbirine ilgi duyması, sevişmesi sizi neden rahatsız ediyor? sapkınlık daha çok dindar toplumlarda oluyor. misal 13 yaşındaki kız çocuğuyla evlenmek bunlar da, çocuklara cinsel istismar bunlar da, 4 kadınla evlenmek bunlar da. daha ne olsun? ayrıca ben hiç hayatımda çocuklara hallenen lgbt görmedim ama ensar vakfında oldu bu işlem. buna ne demeli peki?

yargısız infaz yapmadan önce düşünmenizi öneririm. ne demişler? iğneyi ilk önce kendine sonra çuvaldızı başkasına batır. sen şimdi lgbt’i kötülersen ben de senin inandığın dine saldırma gereksiniminde bulunurum.

ayrıca insanlar özgür, istediği gibi yaşayabilir ve özgürlüğe olan düşmanlığınız da midemi ziyadesiyle bulandırıyor!
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim