zaman tüneli
müzik diyemeyen nesiller
''musikii'' diye uzatarak söyleyen kuşaktan kimselerdir. ağızlarını eğe eğe söylerler sinir olurum kendilerine.
neyse ki zamanın temizliğine mahzar olmaktadırlar. pek yakında bitecektirler. maaşallah.
gecinden versin elbet te; ama dedikleri gibi ''musiki ilim'' değil bilimdir. yok senaaat tır. bilmem ne. höd höd höd. bla bla bla.
neyse ki zamanın temizliğine mahzar olmaktadırlar. pek yakında bitecektirler. maaşallah.
gecinden versin elbet te; ama dedikleri gibi ''musiki ilim'' değil bilimdir. yok senaaat tır. bilmem ne. höd höd höd. bla bla bla.
devamını gör...
bir kadına verilecek en güzel çiçek
beyaz gül.
ama geçen mavi kasımpatı aldım, çok güzel o da. çiçek 1 ay capcanlı durdu odamda.
bi' erkek alsaydı 3 günde solardı misal*dikkat ettiyseniz zaten erkeklerin aldığı çiçekler 3 günde soluyor. içlerinden gelerek almadıkları için.
ama geçen mavi kasımpatı aldım, çok güzel o da. çiçek 1 ay capcanlı durdu odamda.
bi' erkek alsaydı 3 günde solardı misal*dikkat ettiyseniz zaten erkeklerin aldığı çiçekler 3 günde soluyor. içlerinden gelerek almadıkları için.
devamını gör...
adı konmamış ilişki
adı konmuş ilişkinin yaması olarak da varlığını sürdürebilir.
bazı "arkadaşça" samimiyetler sadece hayatınızda biri yokken kabul edilebilirdir.
bazı "arkadaşça" samimiyetler sadece hayatınızda biri yokken kabul edilebilirdir.
devamını gör...
şükürsüzlük bu memleketin sonu olacak
doğru! da kimin şükürsüzlüğü ile bu memleket yıkılacak? tekel zincirlerinin, tefecilerin ve köleci patronların yüzünden mi yıkılacak yoksa zaten yoksulluk ve açlık sınırının altında yaşayan halkın şükürsüzlüğünün yüzünden mi?
devamını gör...
çocuksuz evlilik
çocuk yaparak 'tedavi' edilebileceğine inanılan bireyler vardır: ''çocuğu olsun uslanır, dinginleşir''.
ne büyük günahtır, o 'çocuğun dünyaya bu amaçla gelmesi' mümkün müdür?
ruhu ve/veya metabolizması bozuk kimselerin 'toksisitesini' gelen nesillere aktarmaya hakkı yoktur.
ruhsata bağlanması gereken uğraşlar içine alınsın bu iş, ebeveyn ehliyeti olsun!
ne büyük günahtır, o 'çocuğun dünyaya bu amaçla gelmesi' mümkün müdür?
ruhu ve/veya metabolizması bozuk kimselerin 'toksisitesini' gelen nesillere aktarmaya hakkı yoktur.
ruhsata bağlanması gereken uğraşlar içine alınsın bu iş, ebeveyn ehliyeti olsun!
devamını gör...
bu zamanda yapılacak en mantıksız iş
her yere çiğ köfteci açılıyor çoğu batıyor. artık tutmuyor çiğ köfteci açmak olabilir. bizim burada kaç kafe çiğ köfteci battı. dükkanı açayım parayı kırarız dönemi bitti.
devamını gör...
farkındalık
bir hayrını görmedim. kandıramadıklarında "sana öyle geliyor" lafına sığınırlar.
"hayır, bana öyle gelmiyor, ne mal olduğunuzun farkındayım.
"hayır, bana öyle gelmiyor, ne mal olduğunuzun farkındayım.
devamını gör...
şükürsüzlük bu memleketin sonu olacak
"millette şükredecek bir şey bırakmadık" demezler, "şükürsüzlük bu memleketin sonu oldu" derler. ne kadar da yüzsüzsünüz.
devamını gör...
yeni soğuk savaş dönemi
günümüz dünyasını şekillendirmeyi amaçlayan iki anlatı savaşıyor.
bunlardan biri, dünya savaşlarından galip çıkan ve değerlerini küresel olarak dayatan anlatıdır.
bu anlatı daha fazla barış, daha fazla ilerleme, daha iyi eğitim, daha iyi sağlık hizmetleri, daha az yoksulluk, daha az açlık, daha fazla adalet ve daha fazla eşitlik getirdi.
bu anlatı, yahudi-hristiyan ahlaki temeller üzerine inşa edilmiş olup, ilkeleri daha sonra sekülerleştirilmiş ve evrenselleştirilmiştir.
bu anlatı, insanın içsel değerini, bireysel yaşamın kutsallığını, vicdan özgürlüğünü, ifade özgürlüğünü, kanun önünde eşitliği ve iktidarın sınırlarını kabul etmiştir. bireyi toplumun bir aracı olarak değil, kendi içinde ahlaki bir amaç olarak ele alır. otorite, hayata hizmet etmek için vardır, onu sahiplenmek için değil.
diğer anlatı ise idollerin anlatısıdır.
bu anlatı kolektivisttir. bireyin içsel değerini reddeder ve onu daha yüksek bir soyutlamaya boyun eğmeyle değiştirir. insanlar, bir davaya hizmet ettikleri ölçüde önemlidir. bireysel haklar bir engeldir. eşitlik, iktidara hizmet etmediği sürece bir yalandır. şiddet bir araçtır.
bu iki anlatı uzlaştırılamaz. barış içinde bir arada var olamazlar.
biri özgür toplumlar üretir; diğeri ise bazen gerçek, bazen zihinsel, çoğu zaman her ikisini barındıran hapishaneler üretir.
günümüzün tüm büyük çatışmaları bu mücadelenin bir parçasıdır. biri kalıcı medeniyetler inşa eder; diğeri ise dokunduğu her şeyi yok eder. geleceği, galip gelen anlatı belirleyecektir.
dan burmawi
devamını gör...
uyuşturucu testi pozitif çıkan insana plaket veren yeşilay
uyuşturucu testi pozitif çıkarttırılan derseniz daha doğru olur.
devamını gör...
pyg'ye fırat'ın batısının boşalttırılması
en son amerikalı düşük rütbeli bir subay gidip, buradan çıkın dedi. çıkıyorlar.
devamını gör...
doğan duru
sanırım dün kendisini gördüm. hakikaten yakışıklıymış. burada, ona çok hayran olan bir yazar vardı. kadın olsam aşık olurdum, o derece derdi. abartıyorsun derdim. haklıymışsın bro. adam abide gibi. allah sahibine bağışlasın. bundan sonra ben de hayranım.*
redd'in eski solisti. iyi ki artık tek başına.
en sevdiğim şarkısı buydu bu arada. yoksa dinlemezdim pek fazla. bir de bi şarkısı daha vardı. unuttum. o da güzeldi.
*
redd'in eski solisti. iyi ki artık tek başına.
en sevdiğim şarkısı buydu bu arada. yoksa dinlemezdim pek fazla. bir de bi şarkısı daha vardı. unuttum. o da güzeldi.
*
devamını gör...
uyuşturucu testi pozitif çıkan insana plaket veren yeşilay
bunu yapan depremde kendi vatandaşına çadır satan zihniyetle aynıdır.
devamını gör...
alfa kuşağı
kuşağımızın ebeveynleri bu 'saçma dölleri' haketmiyorsa ben de bi şiy bilmiyom. hayrolsun 'alpha age'...
devamını gör...
bir kadına verilecek en güzel çiçek
en sevdiği neyse odur.
devamını gör...
bu zamanda yapılacak en mantıksız iş
laf anlatmak, akıl vermek.
devamını gör...
yazarlar ilkokulda olsa açılacak başlıklar
hepi topu sizden 1.5 yaş küçüğüm, hepinizdeki bu yetişkin poz ve bakışlarınız, sizce de komik değil mi..
devamını gör...
patron
guzel kızlar patron dinler.
cogu patronumla cok iyi anlasırım. tarzımı bilirler. ben de haddimi bilirim.
cok uzun yıllardır hepsiyle telefonlasırım.
dilime saygı gosterilmediginde istifayı basıp cıkıyorum.
cogu patronumla cok iyi anlasırım. tarzımı bilirler. ben de haddimi bilirim.
cok uzun yıllardır hepsiyle telefonlasırım.
dilime saygı gosterilmediginde istifayı basıp cıkıyorum.
devamını gör...

