zaman tüneli
sakallı ve kel adam
efenim sırf kıl bölgesinde onbeş yirmi santimlik bir konum hatası nedeniyle, insanlar hakkında aşağılayıcı imalarda bulunmayalım lütfen..
bu tür kıldan tüyden meseleler koskoca sözlüğün konusu olabilir mi.. :))
bu tür kıldan tüyden meseleler koskoca sözlüğün konusu olabilir mi.. :))
devamını gör...
sözlük yazarlarının söylemek istedikleri
yormayın, genel olarak. her şey zaten zor bir de siz zorlaştırmayın.
devamını gör...
ay'da otel açılması
japonya uzaya gönderdiği plazmalarla güneş ışınlarını dünyaya ileterek elektrik üretti.
çin, sınırsız güneş enerjisine yaklaştı.
rusya, nükleer motorlu füze yaptı.
abd 6.nesil savaş uçağı ihalesi yaptı.
türkiye aynı süre de ne yaptı? 30 euro'luk gümrük muafiyeti ile milletvekili transferi gündem oldu.
ay'da otel de açılır dinlenme tesisi de kurulur.
vizyon yok ki misyon olsun, vizyon fakiriyiz.
çin, sınırsız güneş enerjisine yaklaştı.
rusya, nükleer motorlu füze yaptı.
abd 6.nesil savaş uçağı ihalesi yaptı.
türkiye aynı süre de ne yaptı? 30 euro'luk gümrük muafiyeti ile milletvekili transferi gündem oldu.
ay'da otel de açılır dinlenme tesisi de kurulur.
vizyon yok ki misyon olsun, vizyon fakiriyiz.
devamını gör...
17 ocak 2026 galatasaray gaziantep fk maçı
nazım sangare koçum benim. ne karakter koydu bu gün
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
kuş yaaaa. kalpli çiçekler.
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
#3853869 net tanımları olan yazardır.
devamını gör...
evlenmeyeceksek ayrılalım diyen kız
hayat sadece evlenip çoluk çocuk yapmaktan ibaret değil arkadaşlar.
devamını gör...
u.s. army special forces
en büyük becerileri bir ülkeye sızma, yalan dolan propaganda, casusluk, psikolojik savaş* ile sonunda başkalarının savaştığı* fiziksel savaşlar çıkarıp ülkeleri zayıflatma, istikrarsızlaştıma ve yıkma gibi görünen abd(amerikan değil, amerika koca bir kıta) ordusunun özel kuvvetleri.
utanmadan bir de "baskı altında olanları özgürleştirme"(to free the oppressed) diye motto uydurmuşlar kendilerine. ikiyüzlü herifler. kendileri bir ülkeye sızıp orayı işgal edince özgürleştirmiş oluyorlar. ama o ülkenin sahipleri* buna karşılık verince terörist ilan ediliyor. george carlin büyük adamdı. buradan
yüzeysel yorumumu yaptıktan sonra başlığı açan yazara verdiği bilgilerden dolayı teşekkürler deyip kaçayım. düşmanımızı tanımak adına güzel bir başlık olmuş.
utanmadan bir de "baskı altında olanları özgürleştirme"(to free the oppressed) diye motto uydurmuşlar kendilerine. ikiyüzlü herifler. kendileri bir ülkeye sızıp orayı işgal edince özgürleştirmiş oluyorlar. ama o ülkenin sahipleri* buna karşılık verince terörist ilan ediliyor. george carlin büyük adamdı. buradan
yüzeysel yorumumu yaptıktan sonra başlığı açan yazara verdiği bilgilerden dolayı teşekkürler deyip kaçayım. düşmanımızı tanımak adına güzel bir başlık olmuş.
devamını gör...
yalnızlık
insan ruhu için bazen gereklidir ancak fazlası zarardır.
devamını gör...
ay'da otel açılması
hökümatımız aya sert iniş yapacağıdı.. inş. otele isabet ettirmezler.. (şaka şaka.. 'organik hoşaf pöröcesi'nden de zor bir çalışma değil ya canım. hiç olmadı cengiz efendigillere ihale edersin. ayın deel galaksinin alnına koyar evelalla, daa olmadı cebine mayışını iki kat koyup, abdurrahman efendiyi oturtursun direksiyona, togg'la bi basarki 'kaz'a, otelin lobisine parkeder arabayı..)
devamını gör...
sevişmemek için söylenen yalanlar
aşkım bugün kandil gibi.
devamını gör...
yalnızlık
jason vhoorees'in canlandırdığı karakter. o bir savaşçı.
devamını gör...
kalbin güzelliği yüze yansır mı sorusu
bunun, metafizik bağlam dışında, jung’çı bir bakışla (bilinçdışı ve kolektif bilinçdışı) ele almaya uygun olduğunu düşünüyorum ama işin orası fazla teorik ve yorucu olur. bağlam benzerliği açısından: #3483464
o yüzden kısaca, buna inanıyorum, diyeyim. hatta bunun, hem anlık olarak keskin şekilde, hem de süreçlerle beraber tedrici şekilde değişkenliğine de inanıyorum. (kümülatif değişim)
insanın fiili/düşünsel/duygusal kümülatif varlığı diğerleri tarafından algılanabilir kanaatindeyim.
bilinçdışı muhtemelen bunu bütünsel olarak algılıyor ama bilincimiz bunu mantıklı bir çerçeveye oturtmak için görmeyle bağdaştırıyor. bir diğer deyişle; bilinç, nedensellikten bağımsız bu algıyı “yüz” üzerinden anlamlı hale getiriyor. (mikromimik okuma da bunun dışında değil.)
yani birinin varlığı herhangi bir sebep olmaksızın sizi rahatsız ediyorsa sanırım bilinçaltınız sizin farkında olmadığınız olumsuz bir sinyal almıştır. (sanırım = analitik psikolojiye dönük bir referans iddiası yok)
(şimdi bunu sebepsiz sempatik bulmayla bağdaştırsan gidip enayi gibi aşık olmaya kalkanlar olur. toplumsal sorumluluk adına; orada başka değişkenler var, diyelim.)
kendi adıma, birinden hiçbir sebep olmaksızın haz etmiyorsam nedensellik bulamıyorum diye bu hissi bastırmaya çalışmam, teyakkuzda olurum. hatta aksi yönde kanıtlar olsa dahi o hisse daha çok güveniyorum, diyebilirim.
kendi tecrübelerime dair basit bir genelleme yapacak olursam; benle hiç alakası olmamasına ve hatta benle en ufak diyaloğu olmamasına rağmen, büyü cazı işleriyle iştigal edenlerden rahatsız olmadığım tek bir örnek yaşamadım. sebepsiz rahatsız olduklarımdan bazılarının o işlerle ilgili olduğunu sonradan öğrendiğim de oldu. böylelerinden oldum olası haz etmem. hatta karşı cinsle iletişimimde, hobi olarak astroloji vs ile uğraşanın ne kadar “hobi” boyutunda olduğuyla ilgiliyimdir. benzer birçok örnekte rahatsız olduklarımın farklı farklı konularda sıkıntılarını sonradan duymuşluğum da oldu.
bu çerçevede sebepsiz olumsuz hisse güveniyorum ancak sebepsiz olumlu hisler için aynısını söyleyemem.
diğer yandan, vericinin kümülatif varlığı gibi alıcının da kümülatif varlığı bu algıda etken olsa gerek.
yani bir an için kötünün ve kötücüllüğün her daim hissi olarak algılanacağını varsaysak dahi, alıcının kendisinin bu skalada nerede olduğu önem arz eder. kalbi çok temiz insanlar, karşısındakine dair muhtemelen çok daha temiz (parazitsiz) sinyal alıyordur, diye düşünüyorum.
tabi bunların hepsi faraziye. yatırım tavsiyesi değildir. bol şans.
o yüzden kısaca, buna inanıyorum, diyeyim. hatta bunun, hem anlık olarak keskin şekilde, hem de süreçlerle beraber tedrici şekilde değişkenliğine de inanıyorum. (kümülatif değişim)
insanın fiili/düşünsel/duygusal kümülatif varlığı diğerleri tarafından algılanabilir kanaatindeyim.
bilinçdışı muhtemelen bunu bütünsel olarak algılıyor ama bilincimiz bunu mantıklı bir çerçeveye oturtmak için görmeyle bağdaştırıyor. bir diğer deyişle; bilinç, nedensellikten bağımsız bu algıyı “yüz” üzerinden anlamlı hale getiriyor. (mikromimik okuma da bunun dışında değil.)
yani birinin varlığı herhangi bir sebep olmaksızın sizi rahatsız ediyorsa sanırım bilinçaltınız sizin farkında olmadığınız olumsuz bir sinyal almıştır. (sanırım = analitik psikolojiye dönük bir referans iddiası yok)
(şimdi bunu sebepsiz sempatik bulmayla bağdaştırsan gidip enayi gibi aşık olmaya kalkanlar olur. toplumsal sorumluluk adına; orada başka değişkenler var, diyelim.)
kendi adıma, birinden hiçbir sebep olmaksızın haz etmiyorsam nedensellik bulamıyorum diye bu hissi bastırmaya çalışmam, teyakkuzda olurum. hatta aksi yönde kanıtlar olsa dahi o hisse daha çok güveniyorum, diyebilirim.
kendi tecrübelerime dair basit bir genelleme yapacak olursam; benle hiç alakası olmamasına ve hatta benle en ufak diyaloğu olmamasına rağmen, büyü cazı işleriyle iştigal edenlerden rahatsız olmadığım tek bir örnek yaşamadım. sebepsiz rahatsız olduklarımdan bazılarının o işlerle ilgili olduğunu sonradan öğrendiğim de oldu. böylelerinden oldum olası haz etmem. hatta karşı cinsle iletişimimde, hobi olarak astroloji vs ile uğraşanın ne kadar “hobi” boyutunda olduğuyla ilgiliyimdir. benzer birçok örnekte rahatsız olduklarımın farklı farklı konularda sıkıntılarını sonradan duymuşluğum da oldu.
bu çerçevede sebepsiz olumsuz hisse güveniyorum ancak sebepsiz olumlu hisler için aynısını söyleyemem.
diğer yandan, vericinin kümülatif varlığı gibi alıcının da kümülatif varlığı bu algıda etken olsa gerek.
yani bir an için kötünün ve kötücüllüğün her daim hissi olarak algılanacağını varsaysak dahi, alıcının kendisinin bu skalada nerede olduğu önem arz eder. kalbi çok temiz insanlar, karşısındakine dair muhtemelen çok daha temiz (parazitsiz) sinyal alıyordur, diye düşünüyorum.
tabi bunların hepsi faraziye. yatırım tavsiyesi değildir. bol şans.
devamını gör...
iphone bataryası
hahaa. bir tane arkadaş var 20 tane kadınla flörtleşiyor telefondan. patlayacak yeter artık şarj etme dedim yok. adama çıplak fotolar yollamışlar bir de.
devamını gör...
rodrigo becao
fenerbahçe tarafından irfancan kahveci ve cenk tosun ile birlikte kadro dışı bırakılıp paf takıma gönderilen topçu.
paf takıma gönderilmedi, kasımpaşa'ya verildi diyen olabilir. ben de onu diyorum işte, paf takıma gönderilmiş.
paf takıma gönderilmedi, kasımpaşa'ya verildi diyen olabilir. ben de onu diyorum işte, paf takıma gönderilmiş.
devamını gör...




