zaman tüneli
ten uyumu
böyle bir şey olduğunu düşünmüyorum. bazı şeylere gereksiz anlam yükleyip romantize etmeyi pek seviyoruz.
bugüne kadar sadece bir kişi hariç herkesi mutlu ettim. onda da kendimi hatırlamayacak kadar sarhoştum maalesef ahaha. neyse ama gel bana sor hepsinden keyif aldın mı ? hayır.
mesele yeğen meseleeeeeğ sadece tecrübe ve işbilirlikle alakalı. bazı şeylere kılıf uydurmayalım.
bugüne kadar sadece bir kişi hariç herkesi mutlu ettim. onda da kendimi hatırlamayacak kadar sarhoştum maalesef ahaha. neyse ama gel bana sor hepsinden keyif aldın mı ? hayır.
mesele yeğen meseleeeeeğ sadece tecrübe ve işbilirlikle alakalı. bazı şeylere kılıf uydurmayalım.
devamını gör...
erkek ısrarı
abla beylikdüzüne gel. ha gelemem dersen gümüşhaneye beklerim. ısrar ediyorum.
devamını gör...
erkek ısrarı
tehditlere aldırmam
kibarım fakat çok da sertim
teklif etmem ısrar ederim
o biçim dans ederim
kibarım fakat çok da sertim
teklif etmem ısrar ederim
o biçim dans ederim
devamını gör...
erkek ısrarı
abla yeter be, senin için konuşmayalım artık.
devamını gör...
gerçeği bul
dini videolarda anlatılanlar herkesi rahatsız ediyor çünkü araştırmamak okumamak daha huzurlu.
adam ben araştırdım anlatıyorum, sen de araştır diyor, mal gibi bana inan demiyor...
adam ben araştırdım anlatıyorum, sen de araştır diyor, mal gibi bana inan demiyor...
devamını gör...
ten uyumu
okey'in yok edeceği, aranıza fitne fesat sokacağı uyumdur.
devamını gör...
erkek ısrarı
ya ben kendim için konusacak olursam yanlıs buluyorum.
kadın zaten hazır oldugunda o kadar smooth bir sekilde kendiliginden oluyor ki.
alkolle filan olması degil bahsettigim. ayık ve ozgur iradenle.
kadın zaten hazır oldugunda o kadar smooth bir sekilde kendiliginden oluyor ki.
alkolle filan olması degil bahsettigim. ayık ve ozgur iradenle.
devamını gör...
kürt kadınları
bu başlıkta bile devşirme yazıp düşman kazanmaya çalışanlar var.
peki biz ne yapıyoruz?
sakince engeli basıp geçiyoruz.
bir şeye sebep olup mağduru oynama şekliniz artık midemizi bulandırmıyor bile ya...
edit:
şey yapsın birileri yaa.. biraz daha debelensinler. belki tiksinilebilir seviyeye çıkarlar.
bak düşün hangi seviyede bile değiller.
ırkçılığın en iğrenci bile değil bazılarının yapmaya çalıştığı. çünkü ırkçı olabilmek için bile belli şartlar var.
nasil bir yokluksa artık...
anladın?...
peki biz ne yapıyoruz?
sakince engeli basıp geçiyoruz.
bir şeye sebep olup mağduru oynama şekliniz artık midemizi bulandırmıyor bile ya...
edit:
şey yapsın birileri yaa.. biraz daha debelensinler. belki tiksinilebilir seviyeye çıkarlar.
bak düşün hangi seviyede bile değiller.
ırkçılığın en iğrenci bile değil bazılarının yapmaya çalıştığı. çünkü ırkçı olabilmek için bile belli şartlar var.
nasil bir yokluksa artık...
anladın?...
devamını gör...
deq dövmeli kadınlar
bana hep doğudaki muskaci büyücü kadınları anımsatan kadınlardır.
islamiyet dövmeyi reddediyorsa bence bu kültür yüzünden. hiçbir estetik yani olduğunu düşünmüyorum. bir de sağlıksız bence. yeni nesil mürekkepler organik ve kana zararsız bunları hiç bilmiyorum. talep olursa bile yapmam.
subjektif düşüncedir saygılar.
islamiyet dövmeyi reddediyorsa bence bu kültür yüzünden. hiçbir estetik yani olduğunu düşünmüyorum. bir de sağlıksız bence. yeni nesil mürekkepler organik ve kana zararsız bunları hiç bilmiyorum. talep olursa bile yapmam.
subjektif düşüncedir saygılar.
devamını gör...
ılık
feminist erkek demekmiş. onlarca sözlük karıştırdım, tdk ya girdim. ikinci anlamını bulamayınca hemen buraya gelerek kültürlendim.
tsk ler normal sözlük.
tsk ler normal sözlük.
devamını gör...
karınca
milyonlarca yıldır şikayet etmeden çalışıyorlar. insanlık onlardan bir şeyler öğrense fena olmaz.
devamını gör...
yaslı sözlük
yasa girmiş sözlük.
devamını gör...
hemşirelerin hastanede makyajsız gezmesi
devlet hastanesinde hemşirenin makyajsız olması hayatın filtresiz halidir. özel hastanedeki hemşire de makyajlıdır çünkü orada sağlık hizmeti bile hd yayın netliğinde veriliyor.
devamını gör...
yaşlı sözlük
(bkz: yaslı sözlük)
devamını gör...
karınca
azimlerine hayranım^^
sürekli fıtı fıtı bir şeyler taşıyorlar.
çocukluğumdan beri yuvalarına yakın yerlere buğday, meyve, sebze falan bırakıyorum.
iyi mi yapıyorum kötü mü bilemem ama yorulmasınlar istiyorum ya, çok tatlılar.
sürekli fıtı fıtı bir şeyler taşıyorlar.
çocukluğumdan beri yuvalarına yakın yerlere buğday, meyve, sebze falan bırakıyorum.
iyi mi yapıyorum kötü mü bilemem ama yorulmasınlar istiyorum ya, çok tatlılar.
devamını gör...
normal sözlük yaş ortalaması
an itibariyle sözlüğe 1,2,3 yaşlarında 15 bebe yazar yapmak lazım ki ortalama düşsün. yoksa yaşlı sözlük olarak yolumuza devam edeceğiz.
devamını gör...
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı sorusu
puding yiyorum, bir şeyler yazıyorum, belgesel seyrediyorum.
devamını gör...
elimi attığım kızın sevgili bulması ya da evlenmesi
maalesef başıma gelen şey efendim. ne zaman aha bir kız gördüm yanaşayım dedim . ya sevgili yaptı evlendi.
bana büyü yapılmış olmasın. milletin kısmetini açıyorum ancak.
bana büyü yapılmış olmasın. milletin kısmetini açıyorum ancak.
devamını gör...


