zaman tüneli
siz hepiniz biz türkiye
tamam paşam siz togg'la dönersiniz ordan.
devamını gör...
sıfır sıfır sıfır
iyi niyetli güzel bir yazardı keşke geri dönse.
devamını gör...
colin kazım richards
biz bunu yıllardır söylüyoruz. yetenekli oyuncuyla futbol oynanır, yetenekli futbolcu risk alır, sorumluluk alır. ama günümüz futbolunda maalesef yetenekli futbolcu yerine disiplinli, düz oyuncular talep görüyor.
bu gidişat bu maalesef. gitgide robotlașıyor bu sokak oyunu.
iyi ki maradona'yı, ronaldinho'yu, zidane'ı , messi'yi canlı gözlerle izleyebildim.
yoksa z kuşağı gibi her futbol yorum videolarında, gegen press, geçiş oyunu, half space gibi uyduruk saçma sapan terimlerle futbolu öğrendiğimi sanardım.
futbolu da zehirlediler.
bu gidişat bu maalesef. gitgide robotlașıyor bu sokak oyunu.
iyi ki maradona'yı, ronaldinho'yu, zidane'ı , messi'yi canlı gözlerle izleyebildim.
yoksa z kuşağı gibi her futbol yorum videolarında, gegen press, geçiş oyunu, half space gibi uyduruk saçma sapan terimlerle futbolu öğrendiğimi sanardım.
futbolu da zehirlediler.
devamını gör...
türkiye a milli futbol takımı
#3996462 şunları yazmıştım 2 hafta önce allah belanızı versin ya. kağıt üstünde bu kadar iyi durup nasıl bu kadar futbol dışında her şeye salça oldunuz ya.
neyse analiz işini bi tık kısıcam bundan sonra mecbur gidin şimdi yüzsüz yüzsüz buralara kadar geldik falan diye maval okuyun
neyse analiz işini bi tık kısıcam bundan sonra mecbur gidin şimdi yüzsüz yüzsüz buralara kadar geldik falan diye maval okuyun
devamını gör...
türkiye a milli futbol takımı
montella "kader kısmet " demiş, türkiye'deki inançsal gelişimi çok iyi takip ediyor demek ki. öyle diyebiliyosun türkiye de ve başına hiçbi şey gelmiyo. bunu italya' da söyleyemezsin, ama türkiye'de söyleyebilirsin.
bi araba tamircisi sana " abi borcun 150 bin lira...ama maalesef arabanı tamir edemedik, kader kısmet !!" diyemez.
65 şut çektik, diyo...türkiye maçından önce brezilya- haiti maçı vardı ve brezilya maçı 3-0 kazandı. haiti teknik direktörü biz de brezilya kadar şut çektik, çok başarılıyız, diyebiliyo mu?!...
demek ki diyebilmesi lazımdı.
bi araba tamircisi sana " abi borcun 150 bin lira...ama maalesef arabanı tamir edemedik, kader kısmet !!" diyemez.
65 şut çektik, diyo...türkiye maçından önce brezilya- haiti maçı vardı ve brezilya maçı 3-0 kazandı. haiti teknik direktörü biz de brezilya kadar şut çektik, çok başarılıyız, diyebiliyo mu?!...
demek ki diyebilmesi lazımdı.
devamını gör...
colin kazım richards
güzel ve yapıcı bir öz eleştiri tweeti atmış.
paraguay yenilgisi hepimizi çok üzdü. arabamda türk bayrağı gururla asılı duruyor ama içim acıyor. çünkü her türk gibi ben de bu bayrağın neleri başardığını ve başarabileceğini çok iyi biliyorum. ancak şimdi birbirimizi suçlama zamanı değil. bu bize bir şey kazandırmaz.
sorun bizim dna’mızda ya da genetiğimizde değil; sorun tamamen mentalitede. bizim çocuklarımız 8-9 yaşından itibaren kulüplerde "diktatör" antrenörlerle büyüyor. sadece kendilerine söyleneni yapmaya zorlanıyorlar. oysa modern futbolda antrenörlerin "duygusal zekaya" ihtiyacı var. oyuncuyu robotlaştırmak değil, yeri geldiğinde özgürleştirmek gerekiyor.
sahada hocanın verdiği taktiksel emirlerin dışına çıkıp kendi gözleriyle fırsatları görebilen ve sorumluluk alan oyunculara ihtiyacımız var; tıpkı kenan gibi. problem çözme becerisi olan oyunculara... ingiltere’yi izleyin; korkunç oynadıkları maçlarda bile oyuncular sahada "farklı ne yaratabilirim, bu maçı nasıl çözerim?" diyerek bir yolunu buluyor. bizde eksik olan şey bu öz-yeterlilik. sadece hocanın dediğini yapmak yetmez. biz teslimiyetçi, sadece boyun eğen bir millet değiliz. oyuncularımıza sahada kendi fikirlerini uygulama, kendi kararlarını alma cesaretini ve özgürlüğünü vermeliyiz
paraguay yenilgisi hepimizi çok üzdü. arabamda türk bayrağı gururla asılı duruyor ama içim acıyor. çünkü her türk gibi ben de bu bayrağın neleri başardığını ve başarabileceğini çok iyi biliyorum. ancak şimdi birbirimizi suçlama zamanı değil. bu bize bir şey kazandırmaz.
sorun bizim dna’mızda ya da genetiğimizde değil; sorun tamamen mentalitede. bizim çocuklarımız 8-9 yaşından itibaren kulüplerde "diktatör" antrenörlerle büyüyor. sadece kendilerine söyleneni yapmaya zorlanıyorlar. oysa modern futbolda antrenörlerin "duygusal zekaya" ihtiyacı var. oyuncuyu robotlaştırmak değil, yeri geldiğinde özgürleştirmek gerekiyor.
sahada hocanın verdiği taktiksel emirlerin dışına çıkıp kendi gözleriyle fırsatları görebilen ve sorumluluk alan oyunculara ihtiyacımız var; tıpkı kenan gibi. problem çözme becerisi olan oyunculara... ingiltere’yi izleyin; korkunç oynadıkları maçlarda bile oyuncular sahada "farklı ne yaratabilirim, bu maçı nasıl çözerim?" diyerek bir yolunu buluyor. bizde eksik olan şey bu öz-yeterlilik. sadece hocanın dediğini yapmak yetmez. biz teslimiyetçi, sadece boyun eğen bir millet değiliz. oyuncularımıza sahada kendi fikirlerini uygulama, kendi kararlarını alma cesaretini ve özgürlüğünü vermeliyiz
devamını gör...
eski sevgiliye söylenmek istenen şeyler
hala bir şey söyleme ihtiyacı hissediyorsanız, hesap kapanmamıştır. seviyorsunuzdur demiyorum ama içinizde bitmemiştir. erkekler bu hatayı çok yapıyor. genelde kadınlar daha az ama onlar da aldatılınca epey zaman travmayı atlatamıyorlar. genellemeler yapmak istemiyorum fakat ayrılık ani bir travma şeklinde olmadıysa bilhassa erkek iseniz bunu kabullenip, önünüze bakmalısınız.
devamını gör...
eski sevgiliye söylenmek istenen şeyler
bende var 5-10 eski sevgili.
soylemek istediklerim sunlar:
1-yeni sevgililerinizi gozume sokmazsanız sevinirim. ben yapmıyorum.
2-artık bizden olmaz dedim diye durup durup nefret nobetleri gecirmezseniz sevinirim. biz oraları tatlıya baglamıstık hatırlarsanız? ilerliyoruz. geri gidiyorsunuz.
3-sana bir nefretim yok... kayıtsızım...
4-istemiyorum dedigimde zorlamayın. cok ısrar sadece itici oluyor. ara sıra selam ver ki sevgimiz ve saygımız baki kalsın.
5-biz bosandık. bunu unutmayalım. biraz iletisimde kalma ve sahiplenme kısmını abartıyoruz gibi geliyor. ihih.
6-butun selamlarınızı goruyorum. ama cesitli prensiplerim var. geri donmemem selamınızı alıp mutlu olmadıgım anlamına gelmiyor.
7-20 senedir temizim. ultra sadıgım. bunun bir anlamı olmalı degil mi? 25 sene once soyle bir hatan olmustu deyince siz cıldıyorum. kotu niyet goruyorum sizde. direk soguyorum.
8-hicbirinizi unutmadım. en ufak detayı bile beraber yasanmıs. hepinizi kalbimde ozenle hala saklıyorum.
soylemek istediklerim sunlar:
1-yeni sevgililerinizi gozume sokmazsanız sevinirim. ben yapmıyorum.
2-artık bizden olmaz dedim diye durup durup nefret nobetleri gecirmezseniz sevinirim. biz oraları tatlıya baglamıstık hatırlarsanız? ilerliyoruz. geri gidiyorsunuz.
3-sana bir nefretim yok... kayıtsızım...
4-istemiyorum dedigimde zorlamayın. cok ısrar sadece itici oluyor. ara sıra selam ver ki sevgimiz ve saygımız baki kalsın.
5-biz bosandık. bunu unutmayalım. biraz iletisimde kalma ve sahiplenme kısmını abartıyoruz gibi geliyor. ihih.
6-butun selamlarınızı goruyorum. ama cesitli prensiplerim var. geri donmemem selamınızı alıp mutlu olmadıgım anlamına gelmiyor.
7-20 senedir temizim. ultra sadıgım. bunun bir anlamı olmalı degil mi? 25 sene once soyle bir hatan olmustu deyince siz cıldıyorum. kotu niyet goruyorum sizde. direk soguyorum.
8-hicbirinizi unutmadım. en ufak detayı bile beraber yasanmıs. hepinizi kalbimde ozenle hala saklıyorum.
devamını gör...
erik turşusu
yeni yaptım ama foto çekecek halim kalmadı sabahtan beri ev işi yapıyorum. eskiden annemler kurardı bunu ama tuzlu olurdu. hayır iç anadolu da zaten erik çok neyin turşusu kurulacaktı zaten. mango mu.
umarım kışın işe yarar bir şey olur.
umarım kışın işe yarar bir şey olur.
devamını gör...
20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı
haiti'ye fena koyduğumuz turnuvadır. bizim jojuklar 47. olarak 48. olan haiti'ye haddini bildirmiştir.
devamını gör...
geçmiş
keske hayatta secme hakkımız olsa:
-gecmişin istemedigimiz tarafıyla muhattap olmama...
-sevdigimiz taraflarını ara sıra yaad etme hakkı;))
-gecmişin istemedigimiz tarafıyla muhattap olmama...
-sevdigimiz taraflarını ara sıra yaad etme hakkı;))
devamını gör...
bizim çocukların 75-0 kazandığı kupa finali reklamı
aklımdaki çılgın proje. şimdi milli takım dünya kupası finaline kalıyor. rakip de brezilya ya da en güçlü kimse o. bizim çocuklar, gol olup yağıyor. ve kupayı alıyoruz. nasıl fikir? bence iyi fikir yani.
devamını gör...
kuruyemişçilerin kuyumcu dükkanına dönmesi
fıstıklar spot ışığında, bademler kadife kutuda. ay çekirdeği iyi kötü halkın dostu, ama kaju artık zenginlerin nişan hediyesi.
devamını gör...
zor söylenen cümleler
şu şişeyi şişleyip şişirdikçe şişe şişiyor.
devamını gör...
zor söylenen cümleler
sevdiğiniz kişilere hayır demek çok zordur.
devamını gör...
siz hepiniz biz türkiye
aynen karşim
kupayı aldık ama tersten
kupayı aldık ama tersten
devamını gör...
siyasette aklansınlar gelsinler ifadesi
(bkz: mutlak aklan)
devamını gör...
insanlar büyüdükçe küçülen şeyler
doğum günü pastası
devamını gör...
siyasette aklansınlar gelsinler ifadesi
mahkeme tarafından atanmış chp genel başkanı k.k.'nun ifadesindeki "ak" vurgusuna dikkat çekmek amaçlanmıştır.
bu söyleyişte; aklanma "ak parti ile uyumlanma" "ak parti direktiflerine biat" "ak parti yoluna girme" gibi anlamlar akla getirmektedir.
müzakere edilmez mücadele edilir deyip "yeni anayasa" gerek demekle eş değer sözcük kaçamaklarından biridir. bence.
bu söyleyişte; aklanma "ak parti ile uyumlanma" "ak parti direktiflerine biat" "ak parti yoluna girme" gibi anlamlar akla getirmektedir.
müzakere edilmez mücadele edilir deyip "yeni anayasa" gerek demekle eş değer sözcük kaçamaklarından biridir. bence.
devamını gör...
