zaman tüneli
yazarların kullandığı parfümler
bunları aklımda tutacağıma "parfümlü peniz büyütücü" kullanırım daha pratik. bir taş ile iki taş taş...kapiş?
devamını gör...
penis büyütücü ne kadar büyütüyor sorusu
bence gözünüzde büyütüyorsunuz*
devamını gör...
kuryelere bahşiş verilmeli mi sorunsalı
normal günde asla verilmemeli.
eve 2 günde bir 1,5ltx6 su siparişi veriyorum.
motordan asansöre 10 metre yürüyor.
asansörden kapıma 5 metre.
üflemeler püflemeler...
paketi teslim alınca böyle yalandan 1-2 saniye göz teması kurmaya çalışmalar.
güzel kardeşim, yetiştirseydin kendini de kurye olmasaydın o zaman.
ne bileyim vasıflı biri olsaydın mesela...
istisnai durumlar:
yağmur yağdığında mecbur kalmadıkça sipariş vermiyorum.
onda da verdiysem evet, o zaman ateşliyorum 100 lira.
eve 2 günde bir 1,5ltx6 su siparişi veriyorum.
motordan asansöre 10 metre yürüyor.
asansörden kapıma 5 metre.
üflemeler püflemeler...
paketi teslim alınca böyle yalandan 1-2 saniye göz teması kurmaya çalışmalar.
güzel kardeşim, yetiştirseydin kendini de kurye olmasaydın o zaman.
ne bileyim vasıflı biri olsaydın mesela...
istisnai durumlar:
yağmur yağdığında mecbur kalmadıkça sipariş vermiyorum.
onda da verdiysem evet, o zaman ateşliyorum 100 lira.
devamını gör...
babaların aldığı dandik yiyecek ve içeceklere aşırı güveni
var böyle bir şey. o ürünlerin üreticisi bile böylesine kefil değildir kendi ürünlerine. yani aldıkları yetmiyor, sonuna dek savunuyorlar. bizi de bir yerden sonra ikna ediyorlar o yiyecek veya içecek maddelerinin aslında süper olduğuna. ya bak meselâ bonibon deyince aklına ne gelir insanın? milka bonibon değil mi? babaların aklına bambaşka bonibonlar geliyor abi. bir insan startop bonibon alır mı ya? kendi iradesiyle, etki altında kalmadan yapar mı bunu? migros'a gidersin tamam ama doritos alırsın, patos alırsın, patates cipsiyse de lay's alırsın hacı. formülü budur bunun. kim migros marka hardal soslu biftek aromalı mısır cipsi alır? babalar hariç kimde baş gösterir bu tatlı başına buyrukluk ve davranışına sadık kalma hâlleri? hardalı burger king yerken kullanmıyorum ben ya. hayatımda 1-2 kez yemişim. bak hayatımda bitiremediğim 2 cips var. birincisi tamamen kendi irademle aldığım doritos wasabi acısı, ikincisi de işte babamın savruk iradesiyle aldığı hardallı ve biftekli migros marka cips.
kalitesizlik yalnızca ürünün markasında yatmıyor, bazen marka bilindik ve nitelikli de olsa yiyecek maddesinin kendisi tırt oluyor. bak şimdi jelibon almak isteyince bunun bir sürü hâli var. topik var, ekşili var, kola görünümlüsü var, böğürtlenlisi var. envaiçeşit jelibon var. onlar arasında açık ara en kıytırık olan şerit jelibon kimse tarafından alınmaz. o sırada babalar devreye girer ve o görünümünde bile umut barındırmayan şerit jelibonu alır. bak bodrum'dan gelmişiz, babam bodrum'a gelemedi işlerinden dolayı, evde kaldı. bodrum'dan geldik ve mutfakta babam tarafından eve sokulmuş bir adet haribo gördük şerit şeklinde. ince bir pakette de değildi, bayağı kutudaydı yani. biz gelmeden 3-4 gün önce almış ve yarısından çoğu kutuda duruyor. kendisi de yememiş doğru dürüst.
bu kötü ürünü alırken en ufak bir tereddüt ve pişmanlık yaşamadığına da eminim. bayağı gülerek ve özgüvenle anlatıyordu alışını. arkasında yani kararının. ben babaların bu davranışlarını seviyorum. dava adamıdır babalar. bir cipsin, çikolatanın, ne bileyim jelibonun arkasında bu kadar duran ve onlar bile kendilerine inanmıyorken onlara inanan adam yarın öbür gün allah muhafaza savaş çıksa ülkeyi asla terk etmez. biliyorum çok sert bir geçiş oldu dandik yiyecekten savaşa ama ben bu kanaatteyim abi. dostuna yüz çevirmez, eşine çoluğuna çocuğuna bir çınar gibi gölgelik yapar, kol kanat gerer. ya bak çikolata alacaksın, bir dünya marka var değil mi? karmen çikolata nasıl gelir aklına yahu? nasıl bir ışık görürsün karmen çikolatada ve alırsın onu? şok'takiler bile yemiyordur onu eminim. gidip ülker falan yiyorlardır boykot moykot dinlemeyip. garip, enteresan, tuhaf :)
kalitesizlik yalnızca ürünün markasında yatmıyor, bazen marka bilindik ve nitelikli de olsa yiyecek maddesinin kendisi tırt oluyor. bak şimdi jelibon almak isteyince bunun bir sürü hâli var. topik var, ekşili var, kola görünümlüsü var, böğürtlenlisi var. envaiçeşit jelibon var. onlar arasında açık ara en kıytırık olan şerit jelibon kimse tarafından alınmaz. o sırada babalar devreye girer ve o görünümünde bile umut barındırmayan şerit jelibonu alır. bak bodrum'dan gelmişiz, babam bodrum'a gelemedi işlerinden dolayı, evde kaldı. bodrum'dan geldik ve mutfakta babam tarafından eve sokulmuş bir adet haribo gördük şerit şeklinde. ince bir pakette de değildi, bayağı kutudaydı yani. biz gelmeden 3-4 gün önce almış ve yarısından çoğu kutuda duruyor. kendisi de yememiş doğru dürüst.
bu kötü ürünü alırken en ufak bir tereddüt ve pişmanlık yaşamadığına da eminim. bayağı gülerek ve özgüvenle anlatıyordu alışını. arkasında yani kararının. ben babaların bu davranışlarını seviyorum. dava adamıdır babalar. bir cipsin, çikolatanın, ne bileyim jelibonun arkasında bu kadar duran ve onlar bile kendilerine inanmıyorken onlara inanan adam yarın öbür gün allah muhafaza savaş çıksa ülkeyi asla terk etmez. biliyorum çok sert bir geçiş oldu dandik yiyecekten savaşa ama ben bu kanaatteyim abi. dostuna yüz çevirmez, eşine çoluğuna çocuğuna bir çınar gibi gölgelik yapar, kol kanat gerer. ya bak çikolata alacaksın, bir dünya marka var değil mi? karmen çikolata nasıl gelir aklına yahu? nasıl bir ışık görürsün karmen çikolatada ve alırsın onu? şok'takiler bile yemiyordur onu eminim. gidip ülker falan yiyorlardır boykot moykot dinlemeyip. garip, enteresan, tuhaf :)
devamını gör...
yazarların kullandığı parfümler
şu anlık yves saint laurent-black opium ama sonrasında sırasıyla
jean paul gaultier-le male elixir veya le beau paradise garden
versace-eros
givenchy-gentleman society
empori armani-stronger with you
kenzo-homme
burberry-hero
bunları almayı düşünüyorum.gümak'la çok uyguna geliyorlar zaten.
jean paul gaultier-le male elixir veya le beau paradise garden
versace-eros
givenchy-gentleman society
empori armani-stronger with you
kenzo-homme
burberry-hero
bunları almayı düşünüyorum.gümak'la çok uyguna geliyorlar zaten.
devamını gör...
iktidarsızlığın çaresi
parti kurmak ve reklam yapmak.
devamını gör...
hasan şaş
mısırlı dolandırıcı tayfası tarafından nerede bir türk görseler "yavaş yavaş hasan saş" şeklinde adı hala yaban ellerde yaşatılan futbolcu.
gs'de oynaması hep canımı sıkmıştır. hep kıskandığım birkaç gsli futbolcudan biridir çünkü çok özel bir herifti.
şimdilerde topu iki defa çekip orta yapan adama ilah muamelesi yapılıyor, bu manyak topla hızlanırken çalım atar, öyle bir yerde zınk diye dururdu ki takım arkadaşları bile o çalımı yerdi.
başka bir evrende td olsam ve hasan şaş'ın hocası olsam tüm oyun planını onun üzerine kurardım.
katır gibi inatçı, domuz gibi* futbolcuydu.
açın brezilya maçında neler yapmış o zamanın prime carlos'una, cafu'suna izleyin anlarsınız.
e: düzeltme
gs'de oynaması hep canımı sıkmıştır. hep kıskandığım birkaç gsli futbolcudan biridir çünkü çok özel bir herifti.
şimdilerde topu iki defa çekip orta yapan adama ilah muamelesi yapılıyor, bu manyak topla hızlanırken çalım atar, öyle bir yerde zınk diye dururdu ki takım arkadaşları bile o çalımı yerdi.
başka bir evrende td olsam ve hasan şaş'ın hocası olsam tüm oyun planını onun üzerine kurardım.
katır gibi inatçı, domuz gibi* futbolcuydu.
açın brezilya maçında neler yapmış o zamanın prime carlos'una, cafu'suna izleyin anlarsınız.
e: düzeltme
devamını gör...
akıl okuyabilseniz ne yapardınız sorusu
en dandik şeytan meyvesidir herhalde...öyle özellik mi olur sırf dert.
devamını gör...
iktidarsızlığın çaresi
modern tıp çaresini buldu da kökten şu sorunu çözebilse keşke.
t: erkeklerin özlemle beklediği, bu illetin çaresini konu alan başlık.
t: erkeklerin özlemle beklediği, bu illetin çaresini konu alan başlık.
devamını gör...
akıl okuyabilseniz ne yapardınız sorusu
"intihar ederdim" diye cevap verilebilecek bir soru.
dünyanın en kötü süper gücü olabilir. insanların içindeki en derin, en özel, en pislik şeyleri 7/24 görmek, yabancılaşma, nefret, delilik ve sonunda ölüm.
dünyanın en kötü süper gücü olabilir. insanların içindeki en derin, en özel, en pislik şeyleri 7/24 görmek, yabancılaşma, nefret, delilik ve sonunda ölüm.
devamını gör...
penis büyütücü ne kadar büyütüyor sorusu
sözlük hep erkek kalınca olacağı bu idi, oldu şimdi. memnunuz yine de. postal kokusu yok hiç olmazsa...
devamını gör...
akıl okuyabilseniz ne yapardınız sorusu
bütün kripto fetullahçıları tespit etmek için kullanırdım. sayıları zannedilenden fazla. camide yan yana namaz kıldıklarınızın içinde mutlaka var. alışveriş yaptığınız esnafın içinde varlar, komşularınızın arasında varlar.
devamını gör...
ilhan mansız
bizim taraftarın unutamadığı adam gibi adamlardandır.
lanet olası japonyada bacağını kırdılar. sonra bir daha toparlayamadı.
ironiktir, ligdeki son golünü ankaragücü formasıyla bize yani beşiktaş'a attı, sevinmediği için a.g. başkanı tarafından kovuldu ve futbolu bıraktı.
o maça gidememiş olmak hala canımı yakar...
neyse..
yanlış planlama kısmı japonya için geçerlidir geri kalan her şeyi doğru yaptı ama bataklıkta bir güldü i.mansız.
fransa ve hollanda talipleri de vardı ama orta ayar takımlar olduğundan kabul etmedi gibi kalmış aklımda.
çünkü kaybetmeye tahammül göstermedi. herifte bildiğin akıncı ruhu vardı.
2026 model bizim cacıklar sigara içmekten, yt videolarında nasıl 6 tane yediklerinden ve ağlamaktan fırsat bulursa biraz seyretsinler de ruh nasıl olur görsünler.
e: başlayacam otomatik düzeltmesine editleri.
lanet olası japonyada bacağını kırdılar. sonra bir daha toparlayamadı.
ironiktir, ligdeki son golünü ankaragücü formasıyla bize yani beşiktaş'a attı, sevinmediği için a.g. başkanı tarafından kovuldu ve futbolu bıraktı.
o maça gidememiş olmak hala canımı yakar...
neyse..
yanlış planlama kısmı japonya için geçerlidir geri kalan her şeyi doğru yaptı ama bataklıkta bir güldü i.mansız.
fransa ve hollanda talipleri de vardı ama orta ayar takımlar olduğundan kabul etmedi gibi kalmış aklımda.
çünkü kaybetmeye tahammül göstermedi. herifte bildiğin akıncı ruhu vardı.
2026 model bizim cacıklar sigara içmekten, yt videolarında nasıl 6 tane yediklerinden ve ağlamaktan fırsat bulursa biraz seyretsinler de ruh nasıl olur görsünler.
e: başlayacam otomatik düzeltmesine editleri.
devamını gör...
komedinin yüzeyde trajedinin derinlerde olması
mizahın bir baş etme stratejisi olmasının ortaya çıkardığı durum. çoğu toplum travmatik deneyimleri mizah yoluyla şekillendirip sindirmeye çalışır. haliyle böyle bir memleketin mizah şelalesi olmasını da garipsememek lazım. yine de çok buraya yaslandırmayın kendinizi, karagöz hacivat gibi bir sona sahip olup gelecek nesillere travma bırakırsınız.
devamını gör...
penis büyütücü ne kadar büyütüyor sorusu
he valla ben de merak ettim. merak ettim dediysem kuzenim soruyor. benimki kutu kola gibi yani. yanlış anlaşılma falan olmasın.
t: bir soru.
t: bir soru.
devamını gör...
penis büyütücü ne kadar büyütüyor sorusu
ben kullandım bunu yolları kırdım
devamını gör...
shopping tv
ekonominin iyi olduğu dönemlerde ailecek oturur satılan s..ko s..ko ürünlerin bitişini izlerdik.
heyy gidi günler.
heyy gidi günler.
devamını gör...
ahmet izzet paşa
kendisi, mondros mütarekesi 'ni imzalayan hükümetin reisidir. üstelik, bütün devlet ahalisi mustafa kemal paşa'nın harbiye nazırlığına getirilmesini beklerken ve atamızın kendisi de bu konuda bir ricada bulunmuşken ahmet izzet paşa bunu kabul etmeyerek harbiye nazırlığını da kendi üstüne aldı. nitekim ahmet izzet paşa'nın kurduğu hükümetten, vatanın işgalinin tescili anlamına gelen mondros ateşkesi için tek bir ret oyu bile çıkmadı.
istanbuldaki hükümetten bir cacık olmayacağını anlayan kemal paşa önderliğinde kurtuluş savaşı başladıktan sonra ahmet izzet paşa ankara'ya ılımlı davranmaya başladı. savaşın belirsiz olduğu dönemde istanbul ve ankara arasında mekik dokuyarak ikili oynadı. kendisi mustafa kemal'e söz verip, "bir daha istanbul hükümetinde görev almayacağım" dedikten bir ay sonra gidip oraya hariciye nazırı oldu.
velhasıl kelam hain herifin tekidir. 150'liklerin içinde yer almadığı için dua etmelidir. benim kanıma göre sadece sevr antlaşmasını imzalayanlar değil, mondros ateşkesini imzalayanlar da bir o kadar sorumludurlar.
ne yazık ki lozan antlaşmasının bir maddesi gereği sadece 150 haini vatandaşlıktan atma hakkımız vardı ve bunu ağırlıklı olarak sevr'ciler için kullandık.
istanbuldaki hükümetten bir cacık olmayacağını anlayan kemal paşa önderliğinde kurtuluş savaşı başladıktan sonra ahmet izzet paşa ankara'ya ılımlı davranmaya başladı. savaşın belirsiz olduğu dönemde istanbul ve ankara arasında mekik dokuyarak ikili oynadı. kendisi mustafa kemal'e söz verip, "bir daha istanbul hükümetinde görev almayacağım" dedikten bir ay sonra gidip oraya hariciye nazırı oldu.
velhasıl kelam hain herifin tekidir. 150'liklerin içinde yer almadığı için dua etmelidir. benim kanıma göre sadece sevr antlaşmasını imzalayanlar değil, mondros ateşkesini imzalayanlar da bir o kadar sorumludurlar.
ne yazık ki lozan antlaşmasının bir maddesi gereği sadece 150 haini vatandaşlıktan atma hakkımız vardı ve bunu ağırlıklı olarak sevr'ciler için kullandık.
devamını gör...

