ölümcül bir hastalığa yakalandığı için huzur içinde göl evinde ölmeyi bekliyordu. tam o sırada ; haberlerde bilim insanlarının ölümsüzlüğü keşfettiğini öğrendi. *
devamını gör...

zamanında pir sultan abdal'ın ölümüne sebep olan zihniyet ile madımak katliamını yapan zihniyet aynıdır! failleri hâlâ aramızda olan ve ülkemizde derin izler bırakan bu katliamı unutma!
devamını gör...

herhangi bir ayrılık öncesi son sözü söylemektir. bazen çok zarif bazen de çok üzücü olabilir.

yeni türkü - olmasa mektubun

devamını gör...

oldu, tavuklu pilav ayran servisi de yapalım yayın esnasında. arkadaşım herkesin inancına zevkine göre program yapılsa günler yetmez. amaç ortak zevk ve payda da buluşabilmek. git kuranı da youtube dan dinle bir zahmet.
devamını gör...

(bkz: sevgi)

eski bir afrika kabilesinde şöyle bir inanış vardır;
"köyü tarafından sevilmeyen çocuk, sonunda o sevgi sıcaklığını hissetmek için köyünü yakar."

insanlık tarihi köyü tarafından sevilmeyen çocuklarla doludur. ıste tam da bu yüzden çocuklara verebileceğimiz en önemli şey sevgidir. burada hem kendine hem çevreye karşı olan sevgiden söz ediyorum..
devamını gör...

leyla ile mecnun'daki arda karakteridir.

-leyla sen üşüyor musun?
+eh biraz.
- bu soğukta böyle tarzan gibi çıkarsan üşürsün tabi tıs tıs tıs.
devamını gör...

fikir, saygı duyulması gereken bi olgu değildir. kişi, zaten gerekli fikri olgunluğa eriştiğinde, saygı duyduğu fikrin yanında olur. saygı duyulması gereken insanlardır. politik doğruculuğun tiksinç arkaplanı budur işte. mücadele etmesi gerekenin fikirler olması gerekirken bu çapsız anlayış mücadele meydanında insanları karşı karşıya getirir.

t: hakim olan politik klişelerden birinin değerlendirildiği başlık.
devamını gör...

karabiber özellikle olmak üzere baharat eklenmesidir.
devamını gör...

8 yaşındaki yeğenimle dünyanın şekli üzerine girdiğimiz diyalog.
y=yeğenim
z=zümrüd-ü anka

y:halaa!
z:efendim halacım?
y:dünyanın şekli neye benzer?
z:dünya bir küreye benzer.
y:ama tam bir küre değil, öyle değil mi?
z:ahh evet. sebebi nedir peki, biliyor musun?
"kutuplardan basık, ekvatordan şişkin olması " cevabını bekliyordum. *
y:tabiki biliyorum. dünyada yüksek dağlar var. dağlar yüzünden dünyanın dışı düz olmuyor.
z:...*
şimdiden halasına çekmiş, coğrafyadan nefret edecek biliyorum. *
devamını gör...

insanlar neyi özlediyse ona hucum edecek. ama tabi eskiye nazaran çok daha büyük paralar ödeyecekleri kesin. bu günlerin acısı yine vatandaştan çıkacak.
devamını gör...

bunun için pek zeka gerekmez. duyguların ve analizlerin ehemmiyeti vardır. anlayışlı olunmalı. ayrıca da önemli bir faktörde edinilmiş tecrübelerdir.
devamını gör...

ağlamak
hüzünlü şarkılara sığınmak
arkadaşımı aramak
karikatür okumak
hareketli şarkılara geçiş
dans etmek
yeni hayaller
yeni umutlar
yeni planlar
gerçekleştirilebilir uzun ve kısa vadeli hesaplar
kapanış.
devamını gör...

ne eksik ne fazla birebir aynı mood;

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kendisiyle anım çok.azalınca yan yatırma,şofbendeki tam bitmediğinden söküp mutfağa takma,yılda bir dedantör ve hortumunu değiştirme.pazar günü bir asıl iki yedek de bitince yemekler ocakta kalmıştı.mavi ya da gri renkli olurdu.günümüzde yerini doğalgaz alsa da tontiğin sevimliliği unutulmaz.desenli ve renkli yeni modeller çok hoş.
tüpçünün gaz kaçağını kibrit ya da çakmakla kontrol etmesi başlı başına korku sebebiydi,ayrı bir konu.
beni çok uğraştırsan da hala seni seviyorum tontik.
devamını gör...

tüm zamanların hiperaktifleri listesine bakıldığında ilk 50 sıradaki kişilerin 45 tanesi erkek.
ama en çok zararı verenlerin de erkek olması diye bir gerçekte mevcuttur.
edit: tabi bu durumdan sonuç olarak erkeklerin daha işsiz olması gibi bir sonuç çıkabilir.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bu günde istediğimiz kadar nefret kusalım, haykıralım, bağıralım, çağıralım yine bir şey fark etmez kardeşim. neden mi? ülkemizdeki erkeklerin zihniyeti çok pis, vahşice. genelleme yapmıyorum ama bazıları öyle hakikaten. şimdi kadınlar neden şiddet görüyor, öldürülüyor? ya benimsin ya kara toprağın hareketleri yapan zihniyet yüzünden işte. bir de kadını insan gibi görmeyip köle gibi gören andavallar yüzündendir.

ya kardeşim aslında çözümü basit lakin kimse uygulamıyor bunu. çözüm, bir kadına tokat atan adama hapis cezası vermenizdir. herkes bir tokatı basit bir şey olarak görüyor lakin öyle değil, o tokatın arkası sonradan da geliyor. kadınlara şiddet uygulayan ve kadınları öldüren canilere caydırıcı cezalar vermeniz şart, bunları yapmasanız hiçbir zaman bu tür olayların önüne geçemezsiniz.

bir de, kadın ile erkeğin eşit olduğunu, kimsenin kimseden üstün olmadığı ile ilgili hamleler yapmanız gerekir. gerekirse cahil erilleri eğitin anasını satıyım, pek bi işe yaramaz ama kafalarına vura vura onlara eşitliği öğretin. lan yetti, bu sene öldürülen kadınların olsun, şiddet gören kadınların olsun haddi hesabı yok. ne burası lan? afganistan mı iran mı ya da arabistan mı? türkiye cumhuriyeti laik bir ülke değil mi kardeşim? özgür değil miyiz bu ne lan o zaman?

anlıyorum, ülkeyi araplaştırmaya çalışan, kadınlara değer vermeyen bir yönetim mevcut şu aşamada ama onlara da erkekler olmasa bile kadınlar muhakkak 2023’de gereken cevabı versin. vallahi yeter kardeşim, kadınlara, çocuklara, hayvanlara zarar verenler cezalarını şiddetli şekilde bulsun bıktık, usandık bu ataerkil toplumun düzeninden! bu düzen değişmeli artık, acilen hem de…
devamını gör...

türkiye'de pek mümkün olmayan.
devamını gör...

13 aydır sanaldan tanıştığım birini seviyorum. cidden seviyorum. hiç görüşemedik, görüşünce ne olur bilmiyorum. görüntülü konuştuk ama yüz yüze ayrı tabi. çok heycanlı olacak belki çok güzel bir şey olacak belki de kurduğum sevgiymiş diyeceğim. yüz yüze gördüğüm, yan yana olduğum kişilerden daha çok yanımda oldu. ayrıldık, hiç konuşmadık. o zaman bile beni sevdiğini biliyordum,ben de onu seviyormuşum. hayırlı gönlümüzde olsun değişik bir şey.

bir keresinde dedim ki "kalbin çok güzel." dedi ki "çünkü sen varsın."
uzakta olması sevmeme engel olmadı. en yakın zamanda görüşeceğiz, çok değişik.
sempatik biri.

kalbimde öyle bir yerdeki tarif edemem. seviyorum, der susarım.
devamını gör...

yedinci ev grubunun bir şarkısıdır.

sözleri:
kalbimde dolaşmadan
benim diyemezsin bana
ruhuma karışmadan
canım diyemezsin bana
tabii ki sen bana çok görüyorsun
benden çok biliyorsun ya nasıl sevilir (ay ay ay)
rüyalarla yaşıyorum ben aşkını
ama bak, sen seviliyorsun, bense bekliyorum
elinden geliyorsa
azıcık sevsene beni
içinden geliyorsa
tutup öpsene beni
kalbimde dolaşmadan
benim diyemezsin bana
ruhuma karışmadan
canım diyemezsin bana
tabii ki sen bana çok görüyorsun
benden çok biliyorsun ya nasıl sevilir (ay ay ay)
rüyalarla yaşıyorum ben aşkını
ama bak, sen seviliyorsun, bense bekliyorum
elinden geliyorsa
azıcık sevsene beni
içinden geliyorsa
tutup öpsene beni
elinden geliyorsa
azıcık sevsene beni
içinden geliyorsa
tutup öpsene, tutup öpsene beni
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim