üstüne çok düşünmeye gerek yok, larktwain_123_'ün dediği gibi,
o.
devamını gör...

her şeyin daha güzel olacağını umuyorum. bana kattığı her şey için teşekkürler sözlük. birilerinin haksızlığına kırılmamak, hakettiğimizi alamamak gibi gereksiz cümleler düsünmeyin sakın. liyakat esas olsun diye sekiyorum aranızdan. sağlıkla kalın.
devamını gör...

tam bir stres günü. ne yapacağım, yapabilir miyim, anlaşabilir miyim?
inşallah günüm çabuk geçer sıkılmam düşüncelerini önceden yükleme yaptığınız için heyecandan bunalacağınız herkesinde size tuhaf tuhaf bakacağı gündür .aaa yeni mi başladı diye size değil yanınızdakilere soru sormaları da aynı sinir bozucu durum.
devamını gör...

su götürmeyeceğini düşündüğüm gerçek.
çocukların okulda gereksiz diplomasilerle, klişe hareketlerle zamanını harcaması yerine kendilerine zaman ayırmalarını, ellerine kitap almalarını sağladı uzaktan öğretim. artık daha fazla pratik yapabiliyor öğrenciler. öyle duruşlarıyla, görünüşleriyle yargılanma dertleri de yok. travmasız ve verimli.
hem canlı dersleri kontrol etmek daha da kolay, sınıf ortamındaki gereksiz hareketler yapılamıyor canlı derste.
tek sorun herkesin online eğitime katılabilecek cihazı olmaması.

edit: yazarlarımızın tanımlarını okuyunca hak verdim kendilerine, evet.
devamını gör...

günün kahreden haberi. çok üzgünüm. siniriliyim. ölmemiştir. resmen öldürülmüştür.
devamını gör...

ilkinde bir paranız on türk parası eder, ikincisinde bir türk paranız hiç para eder.

ilkinde yasaklardan muaf gününüzü gün edersiniz, ikincide 2+1 apartman dairesinde devlet desteksiz 17 gün çürürsün.

ilkinde ege, akdeniz, koylar müzeler gezersin, ikincide kendi ülkeni gezmeye paran olmaz...
devamını gör...

sessizce izlemek istiyorum atışmayı
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
buradan
devamını gör...

beynimi yakan başlık.
devamını gör...

üyelerin sosyal ve ekonomik çıkarlarını korumak amacıyla kurulan tüzel kişiliğe sahip örgüttür.
devamını gör...

sanatla ilgilenmenin, sorgulamanın, kitap okumanın yasak olduğu bir distopyada, itfaiyecilerin söndürmekle değil, yakmakla görevli olduğu bir dünyada; kitap okuyan muhalif bir kadına aşık olan montag adında bir itfaiyecinin veya kendi devrimini yazmanın öyküsüdür.

ray bradbury'nin yakma zevki isminde bu evrende geçen farklı öyküleri de bulunmaktadır.
devamını gör...

büyük olmak için, hiç kimseye iltifat etmeyeceksin. hiç kimseyi aldatmayacaksın. ülke için gerçek amaç ne ise, onu görecek, o hedefe yürüyeceksin.

“herkes senin aleyhinde bulunacaktır. herkes seni yolundan çevirmeye çalışacaktır. fakat sen, buna karşı direneceksin. önüne sonsuz engeller yığacaklardır. kendini büyük değil küçük, zayıf, araçsız, hiç sayarak, kimseden yardım gelmeyeceğine inanarak, bu engelleri aşacaksın.

bundan sonra da sana büyük derlerse, bunu söyleyenlere güleceksin.”
devamını gör...

birisi kendini övüp durup, ego patlaması yaşıyorsa... anında yüzüm gözüm ekşir zaten. asla kimsenin hakkını yemem ama bazıları çok üstten bakıyor.
(bkz: yapman etmen guzum)
devamını gör...

(bkz: güney sudan)
(bkz: batı sahra)
devamını gör...

ilk göz ağrım görsel genel kültür ansiklopedisi. seksenli yılların yayınıydı. ondan sonraki ansiklopedi maceramız doksanlı yıllarda kuponla ansiklopedi furyasına girmekle devam etti ve bu furyayla son buldu.
devamını gör...

yine 250 lira gitti e mi? kitaplar çok pahalı dostlar, sanki diğer şeyler ucuzmuş gibi...
devamını gör...

davet etmediğin birini yanında getirmesi kadar sinir bozucu bir davranış daha var mı bilmiyorum.
devamını gör...

"bazı" içi kokuşmuş, kansız sünnilerin, alevilere atmış olduğu iğrenç iftiralardan biridir. araştırmayıp, körü körüne bu iftiraya inanan insan, katıksız cahildir ve o kansızlardan bir farkı yoktur. bu da böyle biline.
devamını gör...

sözlüğün en sevdiğim yazarlarından 4'ü biraraya gelmiş ve program yapıyorlar, benim için rüya gibi..

merakla ve heyecanla bekliyorum:))))

ekleme: 21.00 yemek yemek için geç bi vakit, o yüzden çayımı çorbamı alıp izleyeceğim.

ekleme: en son apartman boşluğu yayınında birmingham'a teleskopik vinç taşımıştım, bu yayının şerefine de birmingham'dan prag'a bir yolculuk yapacağım. ön konsola sevdiğimin fotoğrafı, viteste tespihim, tavanda türk bayrağı her şey yerli yerinde. saat 21.00'da prag'a doğru yola çıkıyorum, kulağımda sevgili dostlarımın sesi..

ekleme: acaba programa musallat olabiliyor muyuz mesaj kutularından ya da buradan?

ekleme: şimdilik musallat olamıyormuşuz, belki ilerde..
devamını gör...

benimdir. dini nedenli felan değil. doğru kişi elbet gelecektir.

tabii ki platonik olarak sevdiğim kızlar oldu ama nasip değilmiş.
devamını gör...


şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler

haydi içelim.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim