gökhan türkmen - yan sen.
devamını gör...

bazı bölgelerde haşa peygamber yerine konulan sözde hocalardır.

çoğunlukla insanların saf duygularını sömürürler.
devamını gör...

1-mutlu eder: seks sırasında yüksek miktarda salgılanan ve mutluluk hormonu olarak adlandırılan endorfin sayesinde libidoda artış olur, yani diğer bir deyişle seks insanı mutlu eder. düzenli seks eşlerin mutlu olmalarını sağlamanın yanı sıra birbirlerine karşı aşk, güven ve bağlılık duygularını da artırır ve böylece ilişkide yaşanabilecek sorunların daha kolay üstesinden gelinebilir.

2- uyku sorunlarını giderir: seksten sonra salgılanan hormonlar rahatlama ve gevşemeyi sağlayarak vücudun uykuya geçişi kolaylaştırır. bu sayede de düzenli seks uyku sorunlarının çözülmesine yardımcı olur.

3- stresi azaltır: modern yaşamın getirdiği streslerden kurtulmanın en iyi ve keyifli yolu sekstir. düzenli seks ile günlük koşturma ve yoğunluğunuzun üzerinizde yarattığı baskı ve stresten kurtulabilirsiniz.

4-bağışıklık sistemini güçlendirir:
iyi bir cinsel hayat, fiziksel olarak da güçlenmek anlamına geliyor. öyle ki, haftada bir ya da iki kez seks yapmak vücutta soğuk algınlığı ve diğer enfeksiyonların ortaya çıkmasına neden olan antikorlarla savaşa yardımcı oluyor.
devamını gör...

ben böyle bir şey var sanıyordum.
yok muymuş? üzdü.
oysa ne güzel olurdu yazdıklarımız kitap olarak gelse..
devamını gör...

bol zeytinyağlı bir salata söyleyin ve hızınızı almadan önce bol bol ondan yiyin.
devamını gör...

eve annesinin tanımadığı arkadaşlarıyla giden çocuğun annesinin sorduğu sorudur.
devamını gör...

iki yıl önce ailemle yaptığımız, şimdi yapmış olduğumuz için üzüldüğüm bir şeydir.
keşke bir barınaktan veya sokaktan sahiplenseydik.
yine de hayvan ticaretine kurban gidebilecek bir canı sahiplendiğimiz için mutluyum.
ha, bir daha yapar mıyım? asla.
devamını gör...

çoook sevgili yazarımız geri dönmüüşş*.

dünden beri kendisine de söylüyorum geri geldiği için nası mutlu olduğumu ama yetmedi bi daha söylüyorum, iyi ki gelmiş hoş gelmiş*.
bi daha hiç gitmemesi, bizi tanımlarından ve güzel kalbinden hiç mahrum bırakmamasını diliyorum kendisinden.hem küserim artık ama yaniii*.
devamını gör...

eski düğüncülerden kim kaldı beeee.
devamını gör...

"gömleğin tüm düğmelerini yanlış iliklemek gibidir, bazı insanları sevmek. en başından beri yanlış yaptığını, sonuna gelmeden anlayamıyorsun."
-oğuz atay.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

ekside uzun zamandir yazarim. ancak protesto halinde olduğum icin uzun zamandir siteye girmiyorum bile. yeni bir platformda caylak olarak baslamak inanin bana hic koymuyor. ben dusunduklerimi ozgurce ifade edebildigim surece nickimin onune gelecek yazar veya caylak etiketi umrumda degil. yazdıklarımın okunmasını da cok umursamiyorum acikcasi. eger birileri tarafindan ilginc ve faydali entryler girdigim dusunulur ve takibe alinirsam bu yazar unvanı almaktan daha kiymetlidir benim icin. eksideki caylak zamanlarimi hatirlayarak benim gibi caylak statusundeki arkadaslara diyecegim sudur ki derdiniz unvan olmasin. sizi kucuk gorerek ego masturbasyonu yapanlar olacaktir. bu her zaman olur. derdiniz farkinizi ortaya koymak, kimliğinizi yansitmak, düşüncelerinizi ifade etmek ama bunlari yaparken hiç kimseyi hor gormeden, asagilamadan yapmak olmali.
bu arada söylemeden gecemeyecegim sanirim. caylak olmayi da özlemişim (bkz: swh)

edit: bunu yazdığım esnada yazar oldugumu öğrendim. ne diyeyim hayat sürprizlerle dolu :)
devamını gör...

albert einsteinin sözü "dünyada sadece iki tip insan vardır :iyi ve kötü.
devamını gör...

iki bacağı da kesip atma hissi uyandıran şeydir.
devamını gör...

kendimin ellerinden tutunca
içimden nehirler gibi akmak geliyor
yollara çıkmak
yolculuklara bakmak geliyor
buralardan böyle ceketsiz kaçmak geliyor..
devamını gör...

tatlı dile, güler yüze
doyulur mu, doyulur mu?
aşkınan bakışan göze
doyulur mu, doyulur mu?
ah, doyulur mu, doyulur mu?
canana kıyılır mı?
cananına kıyanlar
hakk'ın kulu sayılır mı?
neşet ertaş.
devamını gör...

kaos harekettir, kaos berekettir, kaos canlılıktır.
devamını gör...

nick yazar uyumu diye buna derim adamım.
devamını gör...

devamını gör...

ne düzelir? kim? bir kağıda imza atmak neyi düzeltebilir??
aynı kağıda boşanmak için imza atınca , her şey yerle bir oluyor ama.
imza aynı, sen aynı, değişen ne?
biriyle sevişmek için nikahlanmak neyi ne kadar değiştirebilir?
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim