gerçekten çok sayıda yardıma ihtiyacı olan çocuk ve köy okulu var bu çağrıya sessiz kalmayız.

sözlük yönetimi biz her türlü desteğe hazırız.
devamını gör...

salaklıktır. dümdüz salaklıktır.

edit: başlığı açıp köyden oruç arkadaşını görüntülü arayıp bir şeyler yiyen arkadaş tanımını silmiş. başlık başıma kalmış.
devamını gör...

tatlı su kürdüdür.
(ironi)
devamını gör...

çoğunluk gibi benim de sevmediğim bir bildirim. tam yeni bir yazar keşfediyorum ya da uzun zamandır profiline bakamadığım ama sevdiğim bi yazarın tanımlarını oylamaya başlıyorum ki bu bildirim çıkıyor karşıma*. sözlükte yazmaktan çok okumayı sevdiğimi ve diğer insanların yazdıklarını merak ettiğimi daha önceden de söylemiştim ama bu bildirim yüzünden okuduğumu karşımdaki yazara belli edemiyorum ve üzülüyorum gerçekten. umarım yakın bir zamanda tamamen kalkmasa bile oylama ve favorileme sınırını düzeltip daha çok ve sık oylamamıza izin verilir**.
devamını gör...

(bkz: olan var olmayan var)
ağlarım hatırıma geldikçe miyavlaştıklarımız...
devamını gör...

zaman.

şehirdekiler zamanı kaçırıyor, köydekiler ise anı yaşıyor.
devamını gör...

çok doğru bir söz. gelecekteki en zengin kişiler parası çok olanlar değil elinde başkasının kişisel verileri olanlar zengin olacaklar. data savaşları çıkacak. bugün kişisel verilerini facebook la paylaşmayanların whatsapp kullanamayacak olması da bununla ilgili.
bununla ilgili bir video var. izlemek isteyenler için tık
devamını gör...

zamanı geçmiş bir başlıktır. kezban muhabbeti 2000'li yıllarda kalmadı mı artık? insanları gereksiz kategorilere sokmaktan vazgeçin, işinize bakın.
devamını gör...

günaydın ama en normalinden,
içinde ev hali olandan.
iki saattir kızım beni uyandırmamaya çalışıyor, sorsan.
odaya giriyor, balkona giriyor, banyoya giriyor, gardıropu açıyor. *. bende uyur numarası yapıyorum.
sonrası kapı çarpması.
normal normal okula gitti.
birazdan ortanca da kalkar.
seviyorum ben bu okul işini.
evdeki rutüni, okul normalini.
hayatın normalini.
normal hayatı seviyorum.
sevilmez mi?
bu arada, pavlov kardeşin normal ismine ayar olanlara girdiği, cevap videosuna bayıldım. hem işini yapıyor hem komik. *. senin karşılamanda iyiydi kuzguncuk vişnesi. en iyisi tabii ki teoman.
neyyyse, ben de kalkayım, hazırlanayım.
kesin mis gibi bir gün beni bekliyordur.
bir demet tiyatro 'da lütfiye abla gibi hadi size iyi günlerrrr diyorum.
devamını gör...

gecenin karanlığında
tatlı bir ay ışığında
sessiz bir çocuk çığlığında
saklıydı yüreğim.
devamını gör...

deneme bir iki deneme.

kardeşim karşılıklı gt var yazalım biolara olsun bitsin.

ne lan bu takipçi merakı. 1 lira istesen vermezler. bir faydası yok.

edit: kim ulan bunlar 1 lira versinler.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

çok sevdiğim ankara’da her bahar dönümünde beni karşılayan ve yine karşılayacağının umduğum o muhteşem kokunun saklı olduğu ağaçtır. kokusu başka her şeyden farklıdır. sanki ayrıcalıklıdır çiçekleri. sanki iğdenin süper gücü kokusudur.

iğde ağacı öyle bir ağaçtır ki büyümek için toprağın verimini aramaz. ne olursa olsun kendi başının çaresine bakabilir. yeter ki insanları mutlu etmek istesin. asla yerim dar demez. kalenderdir. mutluluk gövdesine kazınmış gibidir ama mülkiyetinde değildir. herkesle paylaşmak ister kendini iğde.

her rengin hakkını verir iğde ağacı. bedenindeki en parlak tondan en pasteline kadar hepsi olması gerektiği kadar, olması gerektiği gibidir. hatta zahmet edip dikkatli bakarsanız belki bob ross’un sevimli derelerini ve yanık siena ve alizarin kırmızıyı bile görebilirsiniz.

yılmaz erdoğan’ın sen hiç ateşböceği gördün mü? isimli oyununda bolca geçer iğde sözcüğü, faydaları anlatmakla bitmez. öyle önemlidir, öyle güzeldir, öyle çok şeydir iğde. iğdeyle kuyu kazıyor gibi oldum bu tanımı yazarken belki ama en sonunda ben de hepiniz gibi iğdeyi kendime çuvaldızı başkasına batırdım.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

'yarım kalan işler daha çok akılda kalır, hatırlanır" mantığına dayanan teori.

dile dolanan şarkılar, yarım ilişkiler, aşklar bundandır biraz da.
devamını gör...

skid row' grubunun en güzel şarkısı, heavy metal e giden yol hard rocktan geçer.

devamını gör...

hayat hikayem
devamını gör...

aşağılık kompleksine sahip olmalarından kaynaklanıyor olabilir.

çok değil bir saat falan önce normal sözlükte kankacılık başlığına bir entry girdim. ne hakaret var ne de küfür, sadece ufak bir eleştiri. fakat gelin görün ki demediklerini bırakmadılar.

bakıyorum da bir saattir kendilerini ispatlama çabası içerisindeler. gülerek okuyorum, çünkü komik.
ilkokulda mısınız? yaşınız kaç?
ufak bir eleştiriye bile tahammülü olmayan insanlarsınız, tabi alışmışsınız sürekli pofpoflanmaya o yüzden garip geldi demi.
üzülüyorum size.
devamını gör...

saadet partisi tarafından yapılan açıklamada, başkanlık divanı’nda bir tane bile kadın olmadığı, kadın kolları sorumlusu’nun da erkek olduğu görüldü.
hepsi bu .
selam ve dua ile.
buradan
devamını gör...

beni gulumseten bir baslik. konusunun eglenceli olmasindan degil ama; su sekilde dusunmelerine hayli acimamdan. kendini yetistirmenin cok kolay oldugu bir donemin icerisinde bu denli sığ dusunup, cahil kalmakta israr etmek hayli zor olsa gerek. yazik...


ilahi adalet midir nedir boyle dusunen kesimin evlilik icin tercih ettigi hanim kizlarin bircogu, kizlik zari diktirme yolunda jinekolog kapisi asindirmisligi oluyor/mus. (kadin forum sitelerindeki yazilanlara bir goz atmalarini tavsiye ederim) ama bu zihniyete oh olsun. boyle cahil cuhela bir adam aptal yerine konulmasin da ne yapilsin dimi?
devamını gör...

the age of innocence filminin protagonisti. 34 yapımı olan filmi izlemedim, yalnızca scorsese'nin filmi üzerine yorum yapabilirim. ayrıyetten kitabı da okumadım.

93 yapımı scorsese filmi tam bir romantik dram. romantik dramların da dolayısıyla vazgeçilmezidir trajedi.

newland archer aşkına ölene dek sadık bir erkektir. onun anısına saygısız etmez. fakat toplum yüzünden bir araya da gelemez aşkı kontes olenska'yla. birbirlerini severler lakin toplum onları ayırmıştır. çaresizdir archer. ve bu sürede nişanlı olduğu kadını da bitirmemek için o'nun peşinden gidemez. çünkü nişanlısı olduğu kadın may welland, archer'a aşıktır. tıpkı archer'ın kontes ellen olenska'ya aşık olduğu gibi. archer aşkı bildiğinden, aşkının peşinden koşamaz. geride acı bırakmak yerine içinde acısını büyütmeyi seçer. bir iyilik abidesi olarak görülebilir bu yüzden.

şahsen böyle bir durumda ben pek uzun süre yaşayamazdım. mutluluğun yalnızca onunla gerçekleşebileceğini bilen bizler için de bu böyle olmalı.

gün doğar. güneş kapanır gecenin üstüne. ve ben beklerim. ta ki yüreğim dayanamayıp çekip gidinceye kadar.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim