zaman tüneli
kendime saygım var davranışları
(bkz: kedime saygım var davranışları)
gittim buraya yazdım, emek ya bu..
neyse devam...
bu başlığa şunu yazmak istiyorum:
alanını toplamak, temiz tutmak zorundasın. evet bu bir sorumluluk..
kendine biraz olsun saygın varsa, olabildiğince temiz ve düzenli olmak zorundasın. takıntılı biri değilim ama pis ve dağınık insanın; kendisine de, çevresine de saygısı olmadığını düşünüyorum.
istersen profesör ol. bundan bile acizsen saygıyı falan bir geçeceksin. bana geldiler yine. yetişkin için ilkokul kitapları formundan temizlik kitapları hazırlanmalı..
ikinci konu ise kişisel sınırlar.
sınırları olan insanları hep sevmişimdir. alanını koruyan insan; hem kendine saygı duyar hem de çevresi tarafından saygı görür.
önce temel saygı kurallarından bahsedelim istedim..bunları yapamadan diğer saygı albümlerine geçemiyoruz maalesef..
gittim buraya yazdım, emek ya bu..
neyse devam...
bu başlığa şunu yazmak istiyorum:
alanını toplamak, temiz tutmak zorundasın. evet bu bir sorumluluk..
kendine biraz olsun saygın varsa, olabildiğince temiz ve düzenli olmak zorundasın. takıntılı biri değilim ama pis ve dağınık insanın; kendisine de, çevresine de saygısı olmadığını düşünüyorum.
istersen profesör ol. bundan bile acizsen saygıyı falan bir geçeceksin. bana geldiler yine. yetişkin için ilkokul kitapları formundan temizlik kitapları hazırlanmalı..
ikinci konu ise kişisel sınırlar.
sınırları olan insanları hep sevmişimdir. alanını koruyan insan; hem kendine saygı duyar hem de çevresi tarafından saygı görür.
önce temel saygı kurallarından bahsedelim istedim..bunları yapamadan diğer saygı albümlerine geçemiyoruz maalesef..
devamını gör...
sene 2026 olup hala dişçi diyen kesim
ankara’da hemoroid tedavisinde bir marka olan op. dr. mvlt tpbş 30 senedir “gödçü” diye biliniyor, bayağı da meşhur, hiç gıkı çıkıyor mu? elimizde kapı gibi mesleğinin duayeni, mesleğinin aşığı m. hoca olduktan sonra her meslek erbabına her şeyi deriz biz.
devamını gör...
merhaba tatlı kız
bir sözlük kızına yazılırken kullanılmaması gerekir.
sonuçta görmüyorsun abi. görsen ne olacak sanki.
ben smith wesson magnum 500 ürün incelemesi izleyen bi kızım. adam bana "tatlış" diyecek, yok ya...
sonuçta görmüyorsun abi. görsen ne olacak sanki.
ben smith wesson magnum 500 ürün incelemesi izleyen bi kızım. adam bana "tatlış" diyecek, yok ya...
devamını gör...
chp niye akp ile koalisyon kurmuyor sorunsalı
bu kurmamış haliyse, kurmuş halini görmeyi hiç istemeyiz.
devamını gör...
epigram
odi et amo. quare id faciam fortasse requiris.
nescio. sed fieri sentio et excrucior.
seviyor ve nefret ediyorum. neden böyleyim diye sorabilirsin. bilmem. ama içimden öyle geliyor ve acı çekiyorum.
-catullus.
nescio. sed fieri sentio et excrucior.
seviyor ve nefret ediyorum. neden böyleyim diye sorabilirsin. bilmem. ama içimden öyle geliyor ve acı çekiyorum.
-catullus.
devamını gör...
nazi partisi üye arşivinin herkese açılması
adım ifşa olmadığına sevindim, gizlilik yasasına bağlılığın devam edilmesine sevindim.
devamını gör...
yoldaş benjamin franklin
hoş geldin abi. beni vekil tayin edebilirsin. senin yerine ben sözlükle ilgilenirim. ver yetkiyi görüver etkiyi.
devamını gör...
odtü saldırganlarının gözaltına alınması
bu yerde yatan bıyıklı oraların örgütçüsü belli. ta 2013'te öğrenciymiş o zaman da örgüt bağlantısından tutuklanmış hala orada. dayı ortalıkta az görün bari fazla belli ettin.
ikincisi bu iş sağlı sollu kaşındı gibi geliyor bana: daha önce bu tip konserlerde türk bayrağı açıldı, kimse kimseye dalmadı. gelen grup şarkıcı aleyhine slogan atıyor, bira şişesi attı diyen var, küfretti diyen var. yarın şebnem ferah konserinde de yuhlayan grup çıkarsa darp edilme ihtimali büyük, kabul edelim.
neyse burası açık oturum değil, biliyorum en sevilmeyen yazılar da bu tip, siyah beyazı reddeden yazılar oluyor. yine de:
taraf seçeceksiniz dikkatli seçin, zamanında milliyetçi kadrolar da feto tarafından kullanıldı, farketmediler mesela. bunu unutmayın. yalım.
ikincisi bu iş sağlı sollu kaşındı gibi geliyor bana: daha önce bu tip konserlerde türk bayrağı açıldı, kimse kimseye dalmadı. gelen grup şarkıcı aleyhine slogan atıyor, bira şişesi attı diyen var, küfretti diyen var. yarın şebnem ferah konserinde de yuhlayan grup çıkarsa darp edilme ihtimali büyük, kabul edelim.
neyse burası açık oturum değil, biliyorum en sevilmeyen yazılar da bu tip, siyah beyazı reddeden yazılar oluyor. yine de:
taraf seçeceksiniz dikkatli seçin, zamanında milliyetçi kadrolar da feto tarafından kullanıldı, farketmediler mesela. bunu unutmayın. yalım.
devamını gör...
deniz bağdaş
şu aldatma olayına kadar ne stand up sanatçısı olduğu iddia edilen kocasından ne de kendisinin varlığından haberdar değildim. abla galiba bu kez de kocasının eski mesleğine el atıp bir şov hazırlamış. ekşi sözlük'te de gereken yorumları yapmışlar. yalnız bir entryde kendisinin estetiksiz halinin fotoğrafını gördüm ve şok oldum. tipi görseniz ''yarın gel normal sözlük sol framesinde ahmet kaya şarkısı paylaş '' dersiniz. aynı bizim buradaki militancıklara benziyordu.
devamını gör...
yoldaş benjamin franklin
işler yürürken ortada olan işler sarpa sarınca ortadan kaybolan tayyip gibi sözlük sahibi. *
devamını gör...
nazi partisi üye arşivinin herkese açılması
adım neden yok diye üzüldüğüm arşiv. *
devamını gör...
nazi partisi üye arşivinin herkese açılması
adresinde sorgulanabilecek olandır.
abd, ikinci dünya savaşı sonunda nazi partisi nsdap'ın üyelik bilgilerini bir şekilde ele geçirir.
nara a3340 ismiyle yıllardır tutulan bu arşiv gizliyken bir anda herkese açık hale geldi.
gizli olmasının sebebi abd'nin savaş sonrası nazileri her amaç için kullanmasıdır. bu gizli bilgi falan değil bu arada.
iki ihtimal var artık, ya ellerindeki son nazi geberdi gitti
veya bugünlerde unutturmak için savaşı göze aldıkları soykırımcı i*raili gündemden düşürmek amacıyla yaptılar.
sahi bak;
aramızda almanyalıların ülkesinde takılanlar var. tavsiyem patronlarına falan bi bakıversin de önlemini alsınlar. bir sabah sabun olarak uyanmak da var işin ucunda...
sabun oldun sorun değil, beterin beteri var...
insan ne oldum dememeli...
abd, ikinci dünya savaşı sonunda nazi partisi nsdap'ın üyelik bilgilerini bir şekilde ele geçirir.
nara a3340 ismiyle yıllardır tutulan bu arşiv gizliyken bir anda herkese açık hale geldi.
gizli olmasının sebebi abd'nin savaş sonrası nazileri her amaç için kullanmasıdır. bu gizli bilgi falan değil bu arada.
iki ihtimal var artık, ya ellerindeki son nazi geberdi gitti
veya bugünlerde unutturmak için savaşı göze aldıkları soykırımcı i*raili gündemden düşürmek amacıyla yaptılar.
sahi bak;
aramızda almanyalıların ülkesinde takılanlar var. tavsiyem patronlarına falan bi bakıversin de önlemini alsınlar. bir sabah sabun olarak uyanmak da var işin ucunda...
sabun oldun sorun değil, beterin beteri var...
insan ne oldum dememeli...
devamını gör...
odtü saldırganlarının gözaltına alınması
her iki grupta iktidarın ekmeğine kaymak sürüyor bu tartışma yüzünden
o badem bıyıklılar ellerini avuçlayarak pis pis sırıtıyorlardır şu anda..
o badem bıyıklılar ellerini avuçlayarak pis pis sırıtıyorlardır şu anda..
devamını gör...
köpek annesi
bu saçmalık bir türkiye'de bu kadar yayıldı. her ülkede çıkıyor ama cidden bu kadar kitlesel inanmışı bizde.
bunun türkiye'nin doğum hızının düşmesi, dünyanın en hızlı yaşlanan ilk 5 ülkesinden biri olması ile güçlü bağlantısı var.
bu tuhaf tamlamayı kullanan insanların anne olma ihtiyacı duyduğu, bu dürtüyü kendilerine itiraf edemeseler de hissettikleri çok net. bu kadar ölümüne savunmaları da annelik içgüdüsünden.
ha bu ülkede anne olunur mu? devlet okulları bu haldeyken, hastanelerde bebek öldürerek para yapan şebekeler parayı cebine koymuş berrat etmişken, kimse "gık" dememiş bunu bile normal kabul etmişken? sokaklar, okul servisleri, çocuk parkları, okul öncesi... daha kariyer, iş hayatı, eğitim kısmına girmedim. hani suçlamıyorum. böyle bir illüzyonla kendilerini avutmak zorundalar galiba.
ayrıca türk nüfusunu azaltmaya çalışan çevreler de gazlıyor. kendileri 3'er doğurup derneklerde, sosyal medyada "kadın mecbur değil, kedi bakmak da annelik, feminist ideoloji" diye pseudo- entel propaganda yapıyorlar.
bunun türkiye'nin doğum hızının düşmesi, dünyanın en hızlı yaşlanan ilk 5 ülkesinden biri olması ile güçlü bağlantısı var.
bu tuhaf tamlamayı kullanan insanların anne olma ihtiyacı duyduğu, bu dürtüyü kendilerine itiraf edemeseler de hissettikleri çok net. bu kadar ölümüne savunmaları da annelik içgüdüsünden.
ha bu ülkede anne olunur mu? devlet okulları bu haldeyken, hastanelerde bebek öldürerek para yapan şebekeler parayı cebine koymuş berrat etmişken, kimse "gık" dememiş bunu bile normal kabul etmişken? sokaklar, okul servisleri, çocuk parkları, okul öncesi... daha kariyer, iş hayatı, eğitim kısmına girmedim. hani suçlamıyorum. böyle bir illüzyonla kendilerini avutmak zorundalar galiba.
ayrıca türk nüfusunu azaltmaya çalışan çevreler de gazlıyor. kendileri 3'er doğurup derneklerde, sosyal medyada "kadın mecbur değil, kedi bakmak da annelik, feminist ideoloji" diye pseudo- entel propaganda yapıyorlar.
devamını gör...
saçtaki egzama
küçük oğlumda yıllardır olan dert idi. birkaç ay önce bir arkadaşımın tavsiyesi ile aldığım egzama karşıtı şampuan hem kaşıntısını hem de kızarıklıklarını azalttı. neredeyse hiç kaşıntı yok şuan saç dipleri çok rahatladı, reklam gibi olmasın ama biz çok memnun kaldık.
devamını gör...
odtü saldırganlarının gözaltına alınması
umarım saldırdıkları bayrağın direğiyle haşır neşir olacakları bir ceza alırlar.
devamını gör...
sene 2026 olup hala dişçi diyen kesim
bize de güvenlikçi diyorlar. güvenlik görevlisi hazretleri demedikleri için ben de kırgınım ama canları sağolsun.
(bkz: derdini seveyim başlıkları)
(bkz: derdini seveyim başlıkları)
devamını gör...
son beş yılda zengin sayısında inanılmaz artış
fakir sayısındaki inanılmaz artışla kıyaslanamaz bile.
devamını gör...

