birini unutmanın en iyi yolu
birini unutmanın en iyi yolu hatırlamaya değer yeni birini bulmaktır.
devamını gör...
gençlerimize 3 mümkünse daha fazla çocuk öneriyoruz
bir çocuğu her anlamda eğitmek, manevî değerlerini güçlendirip topluma kazandırmak bile çok zorken 3 çocuk neyin nesidir?
devamını gör...
yönetim ve moderasyon yokluğunda sözlüğe darbe yapmak
daha önce sözlük mafyası oluşumu vardı bir şafak operasyonuyla dağıldılar diye uyarayım ondan sonra siz yine darbe yapmak isterseniz yapın tabi.
devamını gör...
yazarların aldıkları en unutulmaz mesaj
civciv eve getirdiğin midillinin çalıntı olduğunu söylüyor polis. nerdesin?
telefonu aç. çabuk!
civciv polisler midilliyi alıp götürdü, neden midilliye pırpırlı etek giydirdiniz diye sordular, cevap veremedim. midillinin tırnaklarına sen mi bu kırmızı boyaları sürdün diye sordular bi de. allah'ım çıldıracağım. eşim ruh hastası, hayvanı giydirip boyuyor dedim, hadi oradan dediler. seni içerde çok yaşatmazlar dediler. çok ciddi tehdit altındayım, gelip ojeyi süren benim demeni bekliyorum. acele et.
neredesin, lütfen telefonu aç!!!
mahalleli evi bastı, kapıyı kırmaya çalışıyorlar. sapık dışarı çık diye bağırıyorlar. ne olur gelip bu yanlış anlamayı düzelt civciv. sana yalvarıyorum. gel artık. gel.
telefonu aç. çabuk!
civciv polisler midilliyi alıp götürdü, neden midilliye pırpırlı etek giydirdiniz diye sordular, cevap veremedim. midillinin tırnaklarına sen mi bu kırmızı boyaları sürdün diye sordular bi de. allah'ım çıldıracağım. eşim ruh hastası, hayvanı giydirip boyuyor dedim, hadi oradan dediler. seni içerde çok yaşatmazlar dediler. çok ciddi tehdit altındayım, gelip ojeyi süren benim demeni bekliyorum. acele et.
neredesin, lütfen telefonu aç!!!
mahalleli evi bastı, kapıyı kırmaya çalışıyorlar. sapık dışarı çık diye bağırıyorlar. ne olur gelip bu yanlış anlamayı düzelt civciv. sana yalvarıyorum. gel artık. gel.
devamını gör...
interstellar
christopher nolan'ın yönettiği 2014 yapımı şaheser. müziklerini hans zimmer bestelemiştir. senaryosu oluşturulurken kip thorne'dan yardım alınmıştır. karadelik sahnesi için oluşturdukları simülasyon, birkaç bilimsel makalenin yazılmasına ön ayak olmuştur.
devamını gör...
ak-pandemi
akp’nin lebaleb kongreleri ve haritanın kızıla dönen yüzünü eşleyen 54 saniyede sorum/n/lunun 84 milyondan başka bir yerlerde olduğunu gösteren enfes çalışma.
virüsten ampul logosu ayrıca keyif verdi.
izleyin izlettirin.
virüsten ampul logosu ayrıca keyif verdi.
izleyin izlettirin.
devamını gör...
sait faik abasıyanık
türk edebiyatında denizden bu kadar hoşlanan, doğayı, hayvanları, insanları bu kadar seven ve onlara farklı pencerelerden bakmamıza olanak sağlayan bir yazarımız, sait faik'imiz olduğu için çok şanslıyız.
eğer sait faik'i daha önce hiç okumadıysanız, ilk olarak ''haritada bir nokta'' hikayesini okumanızı öneririm. sait faik, bir aradan sonra yazı dünyasına geri dönmüş ve bu çabasını daha doğrusu dönme nedenini de haritada bir nokta hikayesinde belirtmiştir:
''yazı bile yazmayacaktım. yazı yazmak da bir hırstan başka neydi? burada namuslu insanlar arasında sakin ölümü bekleyecektim. hırs, hiddet neme gerekti? yapamadım. koştum tütüncüye, kalem kâğıt aldım. oturdum. adanın tenha yollarında gezerken canım sıkılırsa küçük değnekler yontmak için cebimde taşıdığım çakımı çıkardım. kalemi yonttum. yonttuktan sonra tuttum öptüm. yazmasam deli olacaktım.''
ayrıca eğer yazar olmak gibi bir hayaliniz varsa, sait faik'in eserlerini muhakkak okumalısınız. özellikle sırayla okumak sait faik'i tanımak için daha yararlı olacaktır çünkü sait faik, son eseri ''alemdağ'da var bir yılan (kitap)''da hastalığının kendisine verdiği olumsuz düşüncelerle daha karamsar yazmıştır. gerçi benim için fazlasıyla kaliteli bir eserdi, sait faik'in karamsarlığı bile insana çok şey katacak cinsten çünkü. sait faik'in hastalığı ve karamsarlığı demişken, agop arad, sait faik ve hastalığı hakkında şunları söylemiştir:
küçük insanların hayatını, mutluluklarını, dertlerini yazan bu büyük deha bilmem herhalde hastanede yatmaktan korkmuştu... ''arad, galiba biz gidiyoruz,'' dedi. teselli ettim, üzülerek hastaneden çıktım. 11 mayıs sabahı büyük yazarı kaybettik. hâlâ yanarım.
eğer sait faik'i daha önce hiç okumadıysanız, ilk olarak ''haritada bir nokta'' hikayesini okumanızı öneririm. sait faik, bir aradan sonra yazı dünyasına geri dönmüş ve bu çabasını daha doğrusu dönme nedenini de haritada bir nokta hikayesinde belirtmiştir:
''yazı bile yazmayacaktım. yazı yazmak da bir hırstan başka neydi? burada namuslu insanlar arasında sakin ölümü bekleyecektim. hırs, hiddet neme gerekti? yapamadım. koştum tütüncüye, kalem kâğıt aldım. oturdum. adanın tenha yollarında gezerken canım sıkılırsa küçük değnekler yontmak için cebimde taşıdığım çakımı çıkardım. kalemi yonttum. yonttuktan sonra tuttum öptüm. yazmasam deli olacaktım.''
ayrıca eğer yazar olmak gibi bir hayaliniz varsa, sait faik'in eserlerini muhakkak okumalısınız. özellikle sırayla okumak sait faik'i tanımak için daha yararlı olacaktır çünkü sait faik, son eseri ''alemdağ'da var bir yılan (kitap)''da hastalığının kendisine verdiği olumsuz düşüncelerle daha karamsar yazmıştır. gerçi benim için fazlasıyla kaliteli bir eserdi, sait faik'in karamsarlığı bile insana çok şey katacak cinsten çünkü. sait faik'in hastalığı ve karamsarlığı demişken, agop arad, sait faik ve hastalığı hakkında şunları söylemiştir:
küçük insanların hayatını, mutluluklarını, dertlerini yazan bu büyük deha bilmem herhalde hastanede yatmaktan korkmuştu... ''arad, galiba biz gidiyoruz,'' dedi. teselli ettim, üzülerek hastaneden çıktım. 11 mayıs sabahı büyük yazarı kaybettik. hâlâ yanarım.
devamını gör...
9 köpeğin diri diri yakılması
bunu yapanlara insan demek, insanlığa hakarettir. aynı acının katmerlisini yaşaman dileğiyle...
devamını gör...
türk milletinin gereksiz kutsallaştırdığı şeyler
(bkz: ekmek) biz küçükken ekmeği yere atma yerde görsen öpüp kenara koy derlerdi ancak kuşlara ekmek atıldığını görünce neden yere atıldığını sorgulardım. yemeleri için atıyoruz derlerdi havaya atın o zaman onlar da martılar gibi havada kapsınlar derdim.
(bkz: camî) mimari sanatsal bir yapıdır, kubbeler allah'a yalvaran elleri minareler onların yükselişini temsil eder. kuran'da şöyle inşa edilmelidir böyle yapılmalıdır diye bir ayet de geçmemektedir. hatta kâbe de küp şeklinde köşeli kenarlıdır kubbesi minaresi yoktur.
bir de son 1 yıldır hayatımıza giren maske, cahil cühela kesim zannediyor ki o maske hastalıklara karşı koruyor, dezenfektan, steril etme özelliği var, antikor ürettiğini falan zannediyorlar heralde ki yakında yerde maske görsen öp sonra da kenara koy diyecekler.
bir de aklıma gelmişken ek: küçükken kuran'ı tvnin altındaki göze koymuştum, oraya konmaz günah demişlerdi. neden? demiştim, kuran belden aşağıya konulmaz demişlerdi, iyi ama siz bizim üst katımızda oturuyorsunuz, o zaman aşağıya inin, bırak belden aşağısını sizin ayaklarınızın altına koyuyoruz demiştim. sivil itaatsizlik, sorgulama, anarşist provakatörlük zannedersem çocukluktan meyilli olduğum duygular.
(bkz: camî) mimari sanatsal bir yapıdır, kubbeler allah'a yalvaran elleri minareler onların yükselişini temsil eder. kuran'da şöyle inşa edilmelidir böyle yapılmalıdır diye bir ayet de geçmemektedir. hatta kâbe de küp şeklinde köşeli kenarlıdır kubbesi minaresi yoktur.
bir de son 1 yıldır hayatımıza giren maske, cahil cühela kesim zannediyor ki o maske hastalıklara karşı koruyor, dezenfektan, steril etme özelliği var, antikor ürettiğini falan zannediyorlar heralde ki yakında yerde maske görsen öp sonra da kenara koy diyecekler.
bir de aklıma gelmişken ek: küçükken kuran'ı tvnin altındaki göze koymuştum, oraya konmaz günah demişlerdi. neden? demiştim, kuran belden aşağıya konulmaz demişlerdi, iyi ama siz bizim üst katımızda oturuyorsunuz, o zaman aşağıya inin, bırak belden aşağısını sizin ayaklarınızın altına koyuyoruz demiştim. sivil itaatsizlik, sorgulama, anarşist provakatörlük zannedersem çocukluktan meyilli olduğum duygular.
devamını gör...
yanlış anlaşılan şarkı sözleri
bir barta kulesi üstünde babamın öldüğü yaştayım.
devamını gör...
türkiye'de çekik gözlü olmak
zor iş hocam çok zor!
korecanlar ve animeciler tarafından fetiş malzemesi haline getirilmeseniz, ülkücülerden çinli diye dayak yeme ihtimaliniz başlıyor; yerden bitme veletler bile sizinle dalga geçiyor ve en kötüsü de fotoğraflarda gözünüz kapalı çıkıyorsunuz.
yeter artık bıktım lann!
korecanlar ve animeciler tarafından fetiş malzemesi haline getirilmeseniz, ülkücülerden çinli diye dayak yeme ihtimaliniz başlıyor; yerden bitme veletler bile sizinle dalga geçiyor ve en kötüsü de fotoğraflarda gözünüz kapalı çıkıyorsunuz.
yeter artık bıktım lann!
devamını gör...
kelenderis (yazar)
her zaman "hodri meydan" a açık yazardır. "dünya" da çürüyen hiç bir şeyim yok. hep yeşertmeye çabalarım, gübrelerim, sularım,
gerekirse gdo bile veririm, değişmeyen hiç bir şeyin olmayacağına inanan tipik bir materyalist ateistim.
gerekirse gdo bile veririm, değişmeyen hiç bir şeyin olmayacağına inanan tipik bir materyalist ateistim.
devamını gör...
normal sözlük ne lan
devamını gör...
yazarların yazarlarla flörtleşmesi
görmeden, duymadan nasıl oluyorsa bazen oluyor işte insan bazen bir utanıyor, kızarıyor, gülümsüyor falan. bak yine oldu...
devamını gör...
feministlerin askerlik konusundaki sessizliği
kadınlar askere gitsin istersiniz ancak kadın uzman çavuş alımı olsun, kadınların astsubay okullara girme hakkı olsun, harp okullarına erkeklerle aynı puanda ve sayıda kadın alınmasını istemezsiniz, siz sadece kendinizi düşünürsünüz çünkü amacınız eşitlik falan değil internette bütün gün feministlere sallayıp en küçük şeyde "feministler hani nerede?" diye ağlarsınız. iki yüzlü iğrenç yaratıklar sizden iğreniyorum.
devamını gör...
29 nisan 17 mayıs arası tam kapanma
lebaleb kongrelerin faturasını kesiyorlar. turizm sezonuna mı hazırlık bu? turizm için eve kapanan insanlar başka yerlerden gelen turistlerden hastalık kapmayacak mı? el insaf!
pandemi var, iş yok. maddi yardım da yapmıyor nasıl geçinecek bu insanlar?
geçinemeyen insan topluma isyan etse kim, ne diyebilir?
pandemi var, iş yok. maddi yardım da yapmıyor nasıl geçinecek bu insanlar?
geçinemeyen insan topluma isyan etse kim, ne diyebilir?
devamını gör...
claranın dağdan aşağı yuvarlanan tekerlekli sandalyesi
çocuğum olsa seveceğim kadar çok sevdiğim yazar.
yukarıdaki kızacaklar listesine beni eklemeyin, ben direkt bitiririm bu kızı üzeni.
yukarıdaki kızacaklar listesine beni eklemeyin, ben direkt bitiririm bu kızı üzeni.
devamını gör...
avustralya
gidip yerleşmek istiyorum ama vahşi hayvanların varlığı beni ürkütüyor. mesela tuvalete giriyorsun köşede bekleyen bir yılan beliriveriyor. yolda giderken önüne kanguru çıkıveriyor.
devamını gör...

