lisede bir konserimiz vardı bende orada şarkı söylüyordüm.mikrofonun sesi kısıkmış ilk bir dakika sesim duyulmamış.o mikrofonu ayarlayan arkadaş garezin bana mıydı?
devamını gör...

evet, bu başlığı uzun zamandır açmak istiyordum. çünkü çevremdeki hemcinslerimde bu davranışı ve isteği çok görüyorum. yalan olmasın, ergenlik dönemlerimde benim de hoşuma giden bir düşünceydi. öncelikle gözlemlerime dayanarak bu gibi kızlar için genellemelerde bulunmak istiyorum*: bu gibi kızlar genelde ailevi sorunlar yaşamış olan, psikolojik sorunları da olması muhtemel kızlar olabilirler. çünkü çok acı çekmişlerdir bu yüzden karşısındaki erkekte kendisini görmek ister. kendine yardım edemediği için ona yardım etmek ister. ama istisnalar haricinde* partnerine yardım etmeyi geçtim kendi psikolojisini geri döndürülemez biçimde bozar.çünkü bu gibi kişilerin uzman kişiler tarafından tedavi edilmesi gerekir.

lütfen kızlar bu hatayı yapmayın, siz rehabilitasyon merkezi değilsiniz. ben yapmıştım ve çok zor zamanlar geçirdim. sonradan anladım ki ben bir iyilik meleği ya da rehabilitasyon merkezi değilim, ben kendi kendime bile yardım edemezken hangi kibirle karşımdaki insanın "doktoru" olmaya çalışayım ki? ben zaten uçurumdan düşüyorsam benim gibi düşen birini nasıl kurtarayım? hiçbir sorununuz olmasa bile sizin uzmanlık alanınız psikoloji değil zaten, karşınızdaki erkeğe en fazla destek olup sorunlarını dinleyebilirsiniz. çözüm için mutlaka bir uzmana gitmesi gerekir. lütfen kendinize herkese yardım edemeyeceğinizi sizin de sadece sıradan bir insan olduğunuzu hatırlatın.

edit: evet başlıkta anlatım bozukluğu yapmışım nasıl düzeltilir bilmiyorum.
edit 2: güzel kardeşim dark triad dediğin şeyin tanımına baktım ve bu dediğin şey kesinlikle baskın karakter meselesi değil. bir insanın karakterinde narsisizim, makyavelizm ve psikopati varsa duble sorunludur. bunu romantikleştirmeye çalışmayın lütfen. kimse sizin kafanızda kurduğunuz iğrenç özellikleri çekici falan bulmuyor.
edit 3: allah kahretsin alta kızlar bad boy seviyo ya ühüü diyen konuyla alakasız yorum yapan tipler dolmuş yine. işte böyle yanlış anlaşılacağını bildiğim için başlık açmakta kararsız kalmıştım. pfff ne diyeyim ki?
devamını gör...

resimag.com/p1/4320820d0a98.jpeg

bu arabayı terk edenin allah belasını versin buradan kınıyorum. şu hüzünlü duruşuna bakın.
devamını gör...

bulmacada bir geyik türü olarak sorulur, 3 harfli boşluğa ren yazılır.
devamını gör...

benim hüzünlü orospularım (marquez)
devamını gör...

bu saatten sonra benim için hapishaneden kaşıkla tünel kazıp kaçmaya çalışmaktan farksızdır.

hesaplamalarıma göre bugün başlasam yaklaşık olarak 2026 yılına kadar ancak temize çıkmış oluyorum.

daha kötüsü o zamana kadar tek bir entry bile girmemem lazım girdiğim her entry beni tünelin ucundaki ışıktan biraz daha uzaklaştırıyor.
devamını gör...

orhan veli zamanlarında 49'luk rakı varmış. yani 49 kuruşa satılan rakı. ucuz, az. parasızlıktan o rakının müptelası olan bir çok kişiye lakap olmuş "49'luk" tabiri. biraz üzgün, biraz fakir, biraz ehlikeyf, biraz sınırlı, biraz mecburi... üzerine düşünülüp çok çıkarım yapılabilir.
devamını gör...

1992'den beri verilen, şeklen ilginç, kazanması ise oldukça zor kupa.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel

kupa tek bir tane!
öyle herkese tek tek yaptırılıp verilmiyor bu kupa.
zaten görüldüğü gibi de kocaman.
üzerlerinde, rekor kırmayı başaran isimler var...
her yeni isim, bu alüminyum kupanın üzerine yazılıyor... rekortmenlere de, minyatür bir kupa veriliyor tabii ki.

son olarak 2017 senesinde verildi bu kupa!
o zamandan beri, standartları yerine getiren yok.

nedir mi o standartlar?
dünyanın etrafını, motorsuz bir tekne ile en kısa sürede turlamak!
son olarak 40 gün 23 saat 30 dakika 30 saniye ile francis joyon, rekoru eline geçirdi.
joyon'dan önce 5 farklı isim, toplamda 8 rekora imza atmışlardı.
başarısız denemelerin sayısı ise 30'u buldu bu zamana kadar.
kimi arıza, kimi kaza...
kimi, bu zorlu yolculuğu tamamlıyor ama süresi yeterli değil... onlar da başarısız sayılıyorlar.
kat etmeniz gereken şu mesafeye bir bakar mısınız?
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel

fransa'dan açıl biraz atlas okyanusu'na, sonra güneye doğru dimdik in, afrika kıtası boyunca.
ümit burnu'nu aşabilecek kadar güneye indiğin an doğuya yönel ve rotayı bozmadan, düm düz devam et!
avustralya'nın güneyinden de geçip, arjantin'in en güney noktası olan horn burnu'na kadar, düm düz doğuya devam et... 14-15 gün boyunca!
horn burnu'nu geçtikten sonra, atlantik okyanusu'nda kuzeye doğru yönel ve güney amerika'yı paralel paralel kat edip, sonrasında tekrar fransa'ya ulaşana kadar devam et.
şöyle bir tekne ve yanında yeteri kadar mürettebat ile;
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel

olay bu.
40 günden daha kısa sürede tamamlaman gerekiyor.
40 gün 23 saat de olur.*
devamını gör...

ergen psikolojisini de düşünerek dikkatli davranması gereken babadır. iletişim diline üslubuna her zamankinden daha cok dikkatli olmak zorundadır. çocuğunuza etki edemezsiniz ama çocuğunuzun arkadaşlarına etki edebilirsiniz. konusmak çoğu kapıyı açar.
devamını gör...

tarçın olurdu. tatlı gibi kokuyor ama aslında acıdır. hiç aşık olmamış kişiler ağızlarına bir kaşık tarçın atarak deneyim kazanabilir.
devamını gör...

uzmanlara göre sebebinin "haçan eğrisi" olduğu yönünde iddialar mevcut olan durum.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

nüfus planlamasını zorunlu kılacak günler geliyor. bu kadar tüketen bir dünyada 1 milyar insanı geçmemek lazım diye düşünüyorum. zaten devletler önlem almaz ise kıt kaynaklar sebebiyle insanlar birbirini öldürür ve sonuç yine aynı kapıya çıkar orası ayrı.
devamını gör...

gözlerim sende parmaklarım burda. merak etme annecim.
devamını gör...

hem tanımlarındaki hem de sohbetindeki heyecan ve samimiyetin yayınına da yansıyacağını düşünüyorum, çok hoş bir haber.
devamını gör...

son zamanlarda pek de yanmayan turuncudur. yaz mevsiminden turuncu da payını aldı galiba.
devamını gör...

halimiz itten beter ama keyfimiz de yok sözlük. ya halimiz olsun, ya da keyfimiz. ikisi de yok.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bu zaaf yüzünden nonstop müzik çalıyo evimde. dışarda işim varsa arabada, yürüyüşteysem kulaklığımla dinliyorum. müzik ruhun gıdası ise, ben obezim.

ses tonuna düşüyorum. kendi sesim ise fok gibi af edersin. karşımdaki suskunluğuma aldırmasın, ben dinlemeyi severim.* konuşsun, 5 saat boş yapsın okay’dir bi yere kadar. *
devamını gör...

yapamadığım eylem.

son zamanlarda epey statik elektrik yüklüyüm. neye dokunsam çarpıyorum onu. monitörü öpersem meja şeklinde bir ayaklı lambaya dönüşebilirim.

sanal bile olsa mutluluk bana haram ühüüü...
devamını gör...

(bkz: şam)*

nedenini hepimiz biliyoruz sanırsam.*

tanım: pek de hoş olmayan şeylerdir.

edit: arkadaşlar bu arada sanırım verdiğim örnek çok net olmadı; bu yüzden açıklama gereği duydum. şam derken suriye'nin başkenti şam'dan bahsediyorum. oraya dönmüş durumda izmir şuan. hatta ege bölgesi komple. plajların hâli malum, kordon boyunda yürüyemiyoruz. maymunlar cehennemi gibi ortalık.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
tabii ki kuş,
tabii ki feminen bir kuş olan en azından öyle çağrıştıran kızkuşu
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim