kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

babam ne zaman küfür etse allah ona günah yazmasın diye dua ederdim.
devamını gör...

bir müslüman olarak hiç öyle bir düşmanlık beslemedim kimseye karşı. karşılıklı saygı seviyesini koruyan inançlarımız hakkında konuşurken saygı ve mantık dairesinden ayrılmayan samimi arkadaşlarımız da var çevremde. sürekli aşağılayıcı kendini ataist, deist ya da farklı bir inanca sahip diye herkesten akıllı zanneden adamların inançlarına değil kişiliklerine tavır sergilenmiştir. aksi halde islam da kendinden olmayanı düşman olarak görmek diye bir şey yoktur zaten.
devamını gör...

dün itibariyle izlemeye başladığım sanatsal yapımlardan hoşlananlar için tavsiye edeceğim 10 bölümlük dizidir.
on emir üzerine kurulu olan dizide her bölümde bir emir işleniyor.
devamını gör...

2 haftada 14-20 kg verdirmeyi amaçlayan bir diyet, 6-14 gün uygulanmaktadır. iskandinav ülkelerin obezite oranını düşürmeyi hedeflemesi üzerine çıkardıkları beslenme şekline dayanır. sonuca her ne kadar hızlı ulaşılsa da diyabet ve kardiyovasküler sistem hastalığı olanlar için önerilmemektedir. ayrıca uygulayanlarda b vitamini eksiklikleri de görülmektedir
devamını gör...

desireless-voyage.
devamını gör...

yaşadığım semtte bolca var bu arkadaşlardan. fink atıyorlar adeta. yasak falan da etkilemiyor pek. gezin anam gezin benim yerime de gezin.

pastirmalicorek'in ağzının suyu aktı şuan. bi tanesini tenhada kıstırmayı düşünmüyorsa ben de salata değilim! *
devamını gör...

tanımlarımı okumadan oyladığınız zaman üzülüyorum. bi' okuyun severseniz oylayın.
devamını gör...

hepimizin mi başına geliyor..
herifin biri tanışmak istedi bir ısrar.. bir ısrar.. insanciliz ya.. başta da söyledim bir ilişkim var bana abuk sabuk muhabbet için geldiysen gelme..
elbette onun için gelmiş.. haa bu başıma gelen en talihsiz olay değildi ama en aleni olandı..
mümkünse erekte seyinize bizleri alet etmeyin..
hayır her yazana bir müddet sonra sapik muamelesi yapicam..
aslında erkek yazarlar bu sapıklar yüzünden harcaniyorsunuz..
bir de mahlası çok bilinen trollerimiz siz nurla yıkanmışsiniz..
devamını gör...

pandemide ne yapmasını bekliyorsunuz anlamadım dışarı çıkıp otobüs demiri mi yalasın.(bkz: swh)
devamını gör...

poster, ama benimki daha cok koleksiyonumsu.
devamını gör...

bütün şairler erkektir diyorlar ya gülüyorum. acının cinsiyeti olmaz.şiir arıyorsanız bir kadının gözyaşlarını okuyun.hepiniz lafa gelince darbeli matkap, icraata gelince yıldızlı tornavidasınız..
beynimden yüreğime sızan acı sözler....
devamını gör...

her yaşın ayrı bir güzelliği var.
buradan
devamını gör...

kelime içindeki sessiz harflerden ikisinin yerlerinin değişmesiyle ortaya çıkan ses hatası olayı.
örnek olarak, yalnız-yanlız, kibrit-kirbit, risk-riks vb...
devamını gör...

akşama yemekte sarma var.
devamını gör...

buradan güzel kıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. acın acımızdır.

öncelikle kendini güzel buluyor bak nasıl yol yapıyor diye düşünecekler için söylüyorum, gay ya da translar hakkında yazınca bunu kendinizden mi bilip yazıyorsunuz? bakın gerildim görüyorsunuz. hiç yoktan aramız bozuldu. keşke böyle düşünmeseydiniz.

kısa çoğu erkek ondan daha uzun boylu bir kadınla beraber olmanın son derece gurur vereceğini iddia eder ancak o kadınların yanında yaklaşık 5 cm falan daha kısalır. kendine güvenmediği için duruş bozukluğu oluşur çoğunda. ancak sorsan yine uzun kadın tercih edeceğini iddia eder, yiğitliğe herhangi bir madde sürmez.

aynı şey güzel kadınlar ile beraber olmakla ilgili yine vardır. erkeğe göre bu gurur verici bir durumdur. bunu iddia eder.

ancak sonra sokağa çıkarlar. kadın sahiden güzelse çoğu erkeğin sevgilisine baktığını görür. adamlar ile kıyaslar kendini, ondan daha yakışıklı ya da daha uzun o erkekler ile. sonra karşıdan karşıya geçmek isterler, o güne kadar hep kaldırım kenarında dakikalarca beklemiş çirkin erkeğimiz yeni bir şey fark eder. sevgilisi kaldırım kenarında durduğu an araba yol vermek için nefessiz durmuştur. sevgilisi ise duran o arabanın içindeki kişilere baş ile teşekkür etmiştir. ne oluyordur?

o an kadının kıyafetlerine bakar. eteği mi kısadır sanki? vücut hatları bellidir, evet, çok bariz şekilde. bu nedenle dikkat çekiyordur. oooo ne biçim kıvırtırıyordur ayrıca.

sonra toplu taşımaya binerler ve sevgilisi adımını attığı at iki erkek aynı anda kalkıp yer vermek ister.
tanıyor mudur acaba sevgilisi bu abazanları? kesin tanıyordur çünkü o zaman neden onu görür görmez ayağa fırlasınlardır?

sonra zaman geçer, bir bakar taksici dikiz aynasindan izliyor. bir bakar yanında sevgilisine laf atıldı. bir başka zaman duyar ofise isimsiz çiçekler gelmiş. az zaman sonra kız arkadaşı beni akşamları biri takip ediyor der, çok korkuyorum.

ve sonra kopuş gerçekleşir. koruma içgüdüsü ile aldatıldığına dair şüpheler çatışmaya başlar. sonra o büyük sevgisi ile aşağılık duygusunun verdiği nefret çarpışır. olan hem ona hem de hayatı dar ettiği sevgilisine olur.

ve oturur düşünür. benim bu kadından üstün olan neyim var? maaşım daha yüksek. o 3 bin alıyor ben 7 bin alıyorum. kadının olduğu her ortamda ezilen erkeğimiz kadına maddi şiddet uygulamaya başlar. benimle param için beraber oluyorsun der ve terk edilir.

canım benim bu nasıl bir bakış açısı, bu nasıl bir genellemedir diyecekler vardır. haklılar. ancak dilerseniz biz bu durumu sahiden güzel kadınlara soralım. çirkin bir erkekle beraber olup bu psikolojik şiddete uğramayan oldu mu? ancak rica ediyorum bu durumu ortalama güzelliğe sahip olup monica bellucci havasına sahip olan kişiler yalanlamasın. müthiş haklı çıkasım var şu an. bu keyfimin elinden alınmasını istemiyorum.

böyle saçını atışı ile milletin aklını alabilecek birkaç güzel kadın tanıyorum, çirkin erkekler tarafından sahiden çok üzüldüler. yakışıklı erkekler üzmedi mi? onlar aldatarak üzdü.

evet şu an erkek düşmani haline geldim yine. erkekler ölsün çığlıkları atarak gidiyorum buradan.
devamını gör...

5000. tanımımı atfetmek istediğim, patagonya'nın bağrından çıkıp gelmiş olan moderatörümüzdür.

halkın içinden halkla birliktedir tıpkı diğer moderatörlerimiz gibi.

saygı ve sevgilerimle.
devamını gör...

'nazire yapmak' gibi bir deyimde de gelen sözcüktür.
devamını gör...

'çaydanlık'

"çaydanlık" kelimesinin kökeni "çay" kelimesidir. fakat bize gelirken baya baya ekler birbirine karıştırılmış.
farsça kökenli "çay"a eklenen "-dan" eki, farsçanın "-lık" ekine karşılık geliyor. yani "çaydan" demek farsça'da "çaylık" demek. benzer şekilde de "şamdan" kelimesi "mumluk" anlamına geliyor.
yani "çaydanlık" dediğimizde farsçadaki 'dan' ve türkçedeki 'lık' eklerinin birleşmesiyle anlam olarak "çaylıklık" oluyor.
aslında çaylık ya da çaydan olması gereken bu kelime günümüzde çaydanlık olarak kullanılıyor.

peki sizin kulağınıza çaylık mı çaydan mı daha hoş geliyor?
devamını gör...

angelina jolie’nin oynadığı 2014 yapımı fantastik film.

fantastik edebiyata nedense mesafeli olsam da fantastik filmlerden izlemediğim yoktur sanırım. atmosferden midir bilmem ama insanı içine çekiyor ve aklın ve hayalin sınırlarının nerelere vardığını gösteriyor. sanki bir rüya gibi . saçma sapan rüyalar gören benim gibi kişiler de , uyanıkken rüya görme imkanı yakalıyorlar böylece.

angelina jolie’yi ancak bu kadar çirkinleştirebilmişler. kadın , her koşulda , kafasında boynuzlarl bile güzel. ama onunla oynayacak küçük çocuklar, ondan korktuğu için, küçük kız rolünü kızı kapmış. anne-kız da için de iyi bir anı olmuştur bu.

malefiz boynuzlu, malefiz farklı,malefiz korkunç. ee bir günde olmadı malefiz böyle. iyi kalpli, yardımsever olunca insanlar bir süre sonra sana değer vermemeye,seni küçük görmeye ve harcamaya meyilli oluyorlar. malefiz de bu kişilerden biri. iyi bir periyi, kötü bir peri yapan insanlar ve aşık olduğu adam. şan şöhret uğruna malefizi harcayınca, intikam almak farz oluyor yani.

uyuyan güzel masalına gönderme dense de benzer yanlarından çok benzemeyen yönü çok. burada başta kötü sandığımız malefiz aslında iyi. bu da kötü cadı , kötü karakter klişesini yıkıyor.

fişmin görselliğine gelirsem, ben masalsı dünyayı ekranda görmeyi seviyorum ve bu konuda da başarılı buldum. masal dünyasına özgü renk geçişleri ve atmosfer iyi yansıtılmış. uzun zaman etkisinde kalınacak bir film değil . zaten bu tür filmlerde amaç daha çok masalsı ve hayal gücünü tatmin eden bir dünya yaratmak. bu konuda da başarılı buldum ben. izleyenlere selam, izlmeyenlere iyi seyirler.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim