böyle insanların toplumdan uzaklaştırılması ve tedavi edilmesi gerekli. başka çare kalmadı artık.
devamını gör...

kendimden utanmama sebep olan başlıktır.
üç dakikadır falan düşünüyorum ama bir türlü uzmanlık alanımı bulamadım.

neyse kendime yazıklar olsun deyip milletin uzmanlık alanlarını okuyacağım.
devamını gör...

bled gölü slovenya
buradan
devamını gör...

“ben atatürkçüyüm, ben, cumhuriyetçiyim, ben lâikim, ben antiemperyalistim, ben tam bağımsız türkiye'den yanayım, ben insan hakları savunucuyum, ben terörün karşısındayım; ben yobazların, hırsızların, vurguncuların, çıkarcıların düşmanıyım. dün sabaha değin araştırararak yazdığım hiçbir konuyu yalanlayamadınız. öyleyse vurun, parçalayın. her parçamdan benim gibiler beni aşacaklar doğacaktır.”
devamını gör...

başta sevmediğim bir insanla arkadaş olmak. bir kere yaptım bunu sonrasında hayatımda yaşadığım en büyük pişmanlıklardan birini yaşadım.
devamını gör...

"bir romanda okumuştum, buna benzer bir şeyi,
cildi parlak kağıt kaplı, pahalı bir kitaptı.
ne olmuş, nasıl olmuşsa, aşık olmuştu genç kız,
yine böyle bir durumda,
tamirci çırağına..."

efenim, şimdi biz, mini cooperımızla oto sanayiye gittiğimizde, bize aşık olunmuyorsa, bizim gittiğimiz tamirci çıraklarının sapık olmadığını mı anlamalıyız, yoksa güzel olmadığımızı mı? hayır araba seçme aşamasındayız da, pederle ve % 30 engelli (!) bırakmak zorunda kalacak erkek kardeşle uğraşmayalım bir de. değil mi?...*

t: yazarların cem karaca'yı yad ettiği başlık.
devamını gör...


üniversitelerde yüz yüze eğitime ne zaman geçileceği merak konusu olurken yükseköğretim kurulundan (yök) son dakika açıklaması geldi. yök, 2020-2021 bahar döneminde yüz yüze eğitime geçilmesine ilişkin sağlık bakanlığından "acil görüş" bildirilmesini istedi.

kaynak.
devamını gör...

gece yatamadığım
sabah kalkamadığım..
devamını gör...

birilerinin bir şekilde mutlaka telefonumu kurcalayacak olması beni çok rahatsız ediyor.
devamını gör...

kimi seviyorsan acısı sende kalıyor
harflerden bir yalnızlık yolların ucunda*
devamını gör...

psikolojik danışman - boşanma avukatı
aile terapisinde çözemediğim sorunlar eşime, boşanmakta kararlı olmayan çiftler bana. süper ikili.
devamını gör...

benimde yaşadığım durum,bende sadece bende mi oluyor acaba diyordum,güzel tespit.
devamını gör...

yazılmamış ama galip derviş de harikadır. aynı zamanda güldürür.
devamını gör...

kadın düşmanlığı kokan bir başlık. komik!
devamını gör...

yol yol yüreğim
yol benim yüreğim
yol yol yüreğim
yolverin gideyim

hallarım toy ama
sevdadır çiçeğim
açmadım ki daha
kendimden geçeyim.
devamını gör...

bizzat bana kesilmiş racondur.

tekirdağ'da ünlü bir şarap evinde yaşanmıştır. iş için bulunduğum mekanda sergiden şarap beğenip mekan sahibinin kızı ve oğluyla içmiştim. mekandan ayrılırken parasını ödemek istedim mekan sahibinin kızı ''ikramımızdır bizden olsun'' dedi. kabul edemeyeceğimi(sınırlı üretim orta değer bir şaraptı) belirtip ücretini masaya bıraktım. hiç bir şey söylemediler. mahzenden ayrılıp konakladığım otele geldiğimde lobide resepsiyonist tarafından elime bir kutu tutuşturuldu. kutuyu açtığımda beğenip içtiğim şaraptan iki adet ve not vardı. notta şu yazıyordu. ''bizim evimizde bizim dediğimiz olur''

hala tekirdağlı biriyle karşılaştığımda dikkatli davranırım. sözünün eri mert insanlar olurlar.
devamını gör...

bir galatasaray efsanesi olan, türkiye liginin ilk gol kralı ve altı kezle en çok gol kralı olan taçsız kral metin oktay’a ait olan bir sözdür.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
metin oktay bu sözü fenerbahçe ikinci başkanı olan müslüm bağcılar’a söylemiştir. 1957 yılında müslüm bağcılar’la bir gazinoda görüşen metin oktay’a ikinci başkan boş bir çek uzatır ve istediği rakamı yazmasını söyler. başkan “ yeter ki fenerbahçe forması giy” der.

metin oktay bu teklifi kabul etmez. ama nezaketini de elden bırakmaz ve başlıktaki cümleyi kurar. taçsız kral onu sevenlere ihanet etmez ve sevgisini para karşılığı satmaz.

ancak başkanın isteği 12 yıl sonra metin oktay’ın jübile maçında gerçek olur. eşref ruşen’in “ fenerbahçe taraftarı sana her zaman hayrandı, fenerbahçe forması giyer misin?” ricasına “ (bkz: şeref duyarım)” cevabını veren metin oktay, büyük futbolcu ve büyük karakter sinyor lakaplı can bartu ile on dakikalığına forma değiştirir.

her fırsatta endüstriyel futbola atıp tutanların tribünlerde rakip taraftar ve futbolculara küfrederken düştükleri çelişkinin farkına varmaları açısından bu dostluk ve nezaket önemlidir bence.
devamını gör...

kitap ve hediyeler.
devamını gör...

susmak, kesinlikle susmak.
ne kadar rahatsız edici, zararlı insanlar devamlı kışkırtsa da yine de susmak.
büyüklük yani olgunluk sizde kalsın diye susmak.
yanlış hareket edip seviyeyle oynamamak için susmak.
kendine olan saygıyı büyütmek için susmak.
en güzeli susmaktır.
devamını gör...

kayboldugu ilk andan itibaren ah dedirten, katledilen gencecik kiz cocugu.

bu ulkede, hicbir kadin icin “belki kafasini dinlemek icin cekip gidesi gelmistir” cumlesi kurulamiyor artik. haber alinamayan her kadin olduruluyor.
her kayip ilani dusen kadinin, isin sonunda fotografini siyah beyaz yapip #xxolumsuzdur hashtagi atmaktan biktim, tukendim, imdat ya.

aklimi kaciracagim.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim