201.
yaşına başına bakmadan cincon'a göz kırpan uğursuz. mafyatik adam.
kadının başını yaktı (seçil erzan), kendisine hocam hocam diyenlerin parasını çarptığı sçyleniyor (şuyuu vukundan beter), alelacele yunanistan'a kaçtı. birinci sıradaki panathinaikos'u dördüncü sıraya getirdi. oradan "sen hoca falan değilsin" denilerek çektir edildi. arabistan'a gitti. oradan da üstün başarısı (!) nedeniyle çektiri yedi. şimdi acep cincon bir daha olur mu diye göz kırpıyor.
kadının başını yaktı (seçil erzan), kendisine hocam hocam diyenlerin parasını çarptığı sçyleniyor (şuyuu vukundan beter), alelacele yunanistan'a kaçtı. birinci sıradaki panathinaikos'u dördüncü sıraya getirdi. oradan "sen hoca falan değilsin" denilerek çektir edildi. arabistan'a gitti. oradan da üstün başarısı (!) nedeniyle çektiri yedi. şimdi acep cincon bir daha olur mu diye göz kırpıyor.
devamını gör...
202.
td olduğu zamanlarda fetö sohbetlerine giden oyuncuları (bkz: emre belözoğlu) dövüyordu.
sorsan maklube derler tabi.
sorsan maklube derler tabi.
devamını gör...
203.
birileri hangi çamurlu taşı kaldırsa altından sürekli ismi çıkan, kirli kişidir.
devamını gör...
204.
sportif direktör, futbol şube sorumlusu olarak ekibe katılmalı
devamını gör...
205.
6.terim dönemi is coming
devamını gör...
206.
207.
hazır bu başlık açılmışken ben de imparatordan bir paylaşım yapmazsam olmazdı.
aklima en çok gelen sözü "what can i do sometimes". bir cok insan hata yapacağım korkusuyla tek bir kelime ingilizce konuşamazken fatih terim'in özgüveni kesinlikle takdire şayan.
olay konuşmanın tam metni şöyledir:
"big games easy than the other games. unfortunately. everytime is we have the control the games, under the control the games, during the games. we have the some possibilities, some big chances, some big okazyons, something like that but what can i do, sometimes? and it's the fıdbal, that's the fıdbal. something happened. everything is something happened. but anyway now is in the tabela, we have to seen the situation, now is second position. and one point more. i dont want to see the back, i want to see the front."
çevirisi:
büyük maçlar diğer maçlardan daha kolay. maalesef. her zaman maçların kontrolü bizdeydi, oyun bizim kontrolümüz altındaydı. maç boyunca bazı fırsatlar yakaladık, bazı büyük şanslar bulduk, bazı net pozisyonlar yakaladık, buna benzer şeyler… ama ne yapabilirim ki bazen? işte futbol bu, futbol bu. bazen bir şeyler oluyor. her şey bir anda olup bitiyor.
ama neyse, şu an tablo ortada. duruma bakmamız lazım. şu anda ikinci sıradayız ve bir puan gerideyiz. arkaya bakmak istemiyorum, ileriye bakmak istiyorum.
aklima en çok gelen sözü "what can i do sometimes". bir cok insan hata yapacağım korkusuyla tek bir kelime ingilizce konuşamazken fatih terim'in özgüveni kesinlikle takdire şayan.
olay konuşmanın tam metni şöyledir:
"big games easy than the other games. unfortunately. everytime is we have the control the games, under the control the games, during the games. we have the some possibilities, some big chances, some big okazyons, something like that but what can i do, sometimes? and it's the fıdbal, that's the fıdbal. something happened. everything is something happened. but anyway now is in the tabela, we have to seen the situation, now is second position. and one point more. i dont want to see the back, i want to see the front."
çevirisi:
büyük maçlar diğer maçlardan daha kolay. maalesef. her zaman maçların kontrolü bizdeydi, oyun bizim kontrolümüz altındaydı. maç boyunca bazı fırsatlar yakaladık, bazı büyük şanslar bulduk, bazı net pozisyonlar yakaladık, buna benzer şeyler… ama ne yapabilirim ki bazen? işte futbol bu, futbol bu. bazen bir şeyler oluyor. her şey bir anda olup bitiyor.
ama neyse, şu an tablo ortada. duruma bakmamız lazım. şu anda ikinci sıradayız ve bir puan gerideyiz. arkaya bakmak istemiyorum, ileriye bakmak istiyorum.
devamını gör...
208.
sen daha çok beklersin milli takımın başına geçmeyi...
devamını gör...
209.
x türkiye taymında mütüş görsellerle oluşturulan bir akıma konu olmuş teknik direktör.
x.com/zimbalayici31/status/...
x.com/icardiyologist2/statu...
x.com/BicepsOmaris/status/2...
x.com/nickedliw/status/2042...
x.com/davsanrabbit/status/2...
x.com/mam1cardi/status/2042...
x.com/zimbalayici31/status/...
x.com/icardiyologist2/statu...
x.com/BicepsOmaris/status/2...
x.com/nickedliw/status/2042...
x.com/davsanrabbit/status/2...
x.com/mam1cardi/status/2042...
devamını gör...
210.
akım bünyesinse ismail türüt üstünde alın terim şakası yapılmamış olması beni biraz üzdü. yapın, yürüsün.
devamını gör...
211.
kirli insan.
bir insan mehmet ağar'la samimi olup temiz olabilir mi ya?
var mı öyle bir ihtimal?
bir insan mehmet ağar'la samimi olup temiz olabilir mi ya?
var mı öyle bir ihtimal?
devamını gör...
212.
adı geçenlwrin çoğu ile rakip bile değildir
devamını gör...
213.
youtube kanalı açma furyasına katılmış teknik direktör.
devamını gör...
214.
seveni olmadığı için troll kiralayıp kendi kendine yağcılık ettiren tip.
ben hatırlıyorum bu eren erdem denen yaratıktan ilk ekşi sözlükte haberim olmuştu. aşağı yukarı benzer entryler vardı.
ha keza kılıçdaroğlununda karanlık örgütlerle alakası olduğu ilk günden belliydi. adamın elindeki boş dosyaya bile birileri yalandan aşk ilan ediyodu güya.
fatihin youtube kanalındaki yorumlar gayet kara komedi. hangi karanlık örgütse basmış mamayı reklam şirketlerine ve veya troll şirketine
youtube vidyosunun altında saçma sapan entriler var.
kim bu boş laf ebesine niye yağcılık yapar?
kılıçdaroğlunun yerine yeni kayyum o mu olacak?
gsden uzak dursunda ne yaptığı umrumda değil.
taktik bilmez heriftir. ayrıca oyuncunun biri sakatlanır 89. dakkaya kadar adamı sakat sakat takımı 10 kişi oynatır. oyuncu değiştirmez.
bir kere ağzını açıp azize iki laf çakmışlığı yoktur.
tam fenerbahçelik traktör. fb alsa keşke...
ben hatırlıyorum bu eren erdem denen yaratıktan ilk ekşi sözlükte haberim olmuştu. aşağı yukarı benzer entryler vardı.
ha keza kılıçdaroğlununda karanlık örgütlerle alakası olduğu ilk günden belliydi. adamın elindeki boş dosyaya bile birileri yalandan aşk ilan ediyodu güya.
fatihin youtube kanalındaki yorumlar gayet kara komedi. hangi karanlık örgütse basmış mamayı reklam şirketlerine ve veya troll şirketine
youtube vidyosunun altında saçma sapan entriler var.
kim bu boş laf ebesine niye yağcılık yapar?
kılıçdaroğlunun yerine yeni kayyum o mu olacak?
gsden uzak dursunda ne yaptığı umrumda değil.
taktik bilmez heriftir. ayrıca oyuncunun biri sakatlanır 89. dakkaya kadar adamı sakat sakat takımı 10 kişi oynatır. oyuncu değiştirmez.
bir kere ağzını açıp azize iki laf çakmışlığı yoktur.
tam fenerbahçelik traktör. fb alsa keşke...
devamını gör...
215.
adam diyor ki bir maç kaybettik diye oyuncuların hemen üstüne gitmeyelim, daha turnuva devam ediyor, oynayacakları maçlar var, demoralize edeceğimize motive edelim, şuan sahip çıkalım, illa eleştirecekseniz bari turnuvanın bitmesini bekleyin.
hani bazen maç içinde kendi oyuncusunu ıslıklar taraftar. ulan bunun takıma katkısı ne. maç bitsin o zaman sor hesabını dimi.
işte futbolun içinden gelmeyen, dinlediğini yorumlayacak anlayacak zekası olmayan herifler bunu düşünemeyip adama laf söylemeye çalışıyor.
bilal'e anlatır gibi anlatmak olarak literatüre geçen deyimi güncellemek gerek artık, ibrahim'e anlatır gibi anlatmak olmalı.
hani bazen maç içinde kendi oyuncusunu ıslıklar taraftar. ulan bunun takıma katkısı ne. maç bitsin o zaman sor hesabını dimi.
işte futbolun içinden gelmeyen, dinlediğini yorumlayacak anlayacak zekası olmayan herifler bunu düşünemeyip adama laf söylemeye çalışıyor.
bilal'e anlatır gibi anlatmak olarak literatüre geçen deyimi güncellemek gerek artık, ibrahim'e anlatır gibi anlatmak olmalı.
devamını gör...
216.
tff'ye çökmesi için her türlu şart oluşturuldu.
devamını gör...
217.
hiç sevmem de gaz maz verir en azından şu gruptan çıkarırdı şu milli takımı.
devamını gör...
218.
yarı tanrı gibi geldi, allah kerim fatih terim.
devamını gör...
219.
bu arkadaş gazla mazla bir yere getirirdi diyenler herhalde euro 2016'yı çabuk unuttu. prim kavgası yapıp, adamlık muhabbeti yapanlardan zaten hiçbir şekilde kurtulamıyoruz, bir de bu sığırları geri çağırmayın. bu adam gelirse 48 takımlı turnuvalara bile katılamayız.
devamını gör...
220.
a milli takımın başına hoca yapılacaksa şuanki hocadan, tffnin başına başkan olacaksa şuanki başkandan daha çok yakışacak kişidir.
gelsin hoca olsun, başkan olsun demiyorum. bence kenara çekilsin artık. ama adam montella'nın yaşı kadardır bu sektörde, hatta daha fazla bile olabilir.
ayağını yeşil çimlere basmamış demirören, nihat özdemir, hacıosmanoğlu, ali aydınlar falan başkan olunca sesi çıkmayanlar hepsini fersah fersah gömecek kariyere sahip, türkiye'nin tek avrupa kupalı hocasına gelince ık gık diyor.
diyorlar ki tarafsız olmaz. vay canına! fener başkanlığına aday olup yarışan aydınlar, başkanlık yapan özdemir, bjk başkanlığı yapan demirören tarafsızlığı ile bilinirdi zaten!
umarım fatih hoca herhangi bi şeyin başına geçmez. ama geçerse de kimse bişey diyemez eğer federasyonun başına real'in başkanı, milli takımın başına pep gelmiyorsa.
gelsin hoca olsun, başkan olsun demiyorum. bence kenara çekilsin artık. ama adam montella'nın yaşı kadardır bu sektörde, hatta daha fazla bile olabilir.
ayağını yeşil çimlere basmamış demirören, nihat özdemir, hacıosmanoğlu, ali aydınlar falan başkan olunca sesi çıkmayanlar hepsini fersah fersah gömecek kariyere sahip, türkiye'nin tek avrupa kupalı hocasına gelince ık gık diyor.
diyorlar ki tarafsız olmaz. vay canına! fener başkanlığına aday olup yarışan aydınlar, başkanlık yapan özdemir, bjk başkanlığı yapan demirören tarafsızlığı ile bilinirdi zaten!
umarım fatih hoca herhangi bi şeyin başına geçmez. ama geçerse de kimse bişey diyemez eğer federasyonun başına real'in başkanı, milli takımın başına pep gelmiyorsa.
devamını gör...
