şahsen, "efendim" diye cevap verme isteği uyandıran başlıktır. sorularınız varsa alabilirim.
devamını gör...

biz store'a yükleyene kadar şimdilik, aşağıdaki direktifleri izleyip 20 saniyenizi ayırarak sahip olabileceğimiz uygulamadır.


ios için video linki tıklayıp izleyebilirsiniz.
hate adlı moderatörümüze video için teşekkürler.


android için :

tarayıcımızda sağ üstte kalan alt alta dizilmiş 3 noktaya basıyoruz.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel


sonrasında ise açılan menüde ana ekrana ekle diyoruz. hepsi bu kadar.
telefonunuzun dilediğiniz ekranına sürükleyip bırakabilirsiniz.


kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

iyi ki sözlüğe katılmışım dedirten güzel kampanya.ilk fırsatta destek olacağım.
devamını gör...

temelde söyledikleri yanlış değil, malumunuz bizlerin inanç, kültür ve din anlayışı bağlamında talibanla çift yumurta ikizi kadar yakın olduğumuza inanan harika siyasetçilerimiz var resmî ağızla çok cici ikrarlar yapan.

hatta soydaşlık bağı bile bulmak mümkün diyen maaşı ile içlerine aldıkları şeyin arasında korelasyon bulunan gazeteciler de var. hatta ileri gidip “türkiye’den türkler gitsin amk” diyen dinci ve faydacı dolarla çalışan fırsat fahişeleri var bu memlekette.

özetle kurz çıkmış, “ya bu afganlar homofobik ve genellikle suç oranlarını yükseltiyorlar dolayısıyla istemiyoruz, türkiye gibi komşu ülkelere gitsinler” demesinin arkasında bazı arkadaşların safiyane bir şekilde türkiye komşu mu yieea şeklinde sorması yanlış. adam mal mı bilmeyecek bu detayı allasen. yukarıda izah ettiğim gibi bu ülkeyi yöneten sözde elitlerin ve gazetecilerin bakış açısını ve artık türkiye’nin ab üyeliği yolunda değil kabaca dini rejim inşa sürecinde bir ülke olduğunu onlar da takdir ediyor. türkiye homofobik mi hem de en kralı. türkiye’de suç oranları yüksek mi avrupa’ya göre evet.. ee ne duruyorsun helva yapsana aşamasına gelmiş durumdayız.
devamını gör...

"benide tedavi edersin artık" cümlesidir. ben daha kendimi tedavi edemedim diyerek savuruyorum.
devamını gör...

her su teması sonrası kremlenin .
ben öyle yaşıyorum.
geceleri de zeytin yağına bulanın.
kapı, telefon falan yağlı kalıyor ama napcan işte cilt onlardan daha önemli.
devamını gör...

ismail abi: o duvarlar o kadar üzerime geldi ki boğdu beni, böyle boğdu beni. ben de çıktım dedim bari magazinci olayım.
erdal baggal *: magazinci mi? oğlum sen ne anlarsın magazincilikten ya?
ismail abi: al işte, al işte, şimbillinin ağzından çıkanı kulaklarınıza geldi mi? duydunuz mu acaba şimbillinin ağzından çıkanı?
ya benim halalarım, teyzelerim hep magazinciydi be!

efsane magazinci hala
devamını gör...

dikkat ettiyseniz bu sene iyi rezerv yapti, ekonomi kotuye gittikce yakinda elmas rezervi de buluruz, petrol rezervi de.


sanayi ve teknoloji bakanı mustafa varank, ağrı mollakara'da koza altın tarafından piyasa değeri 1,2 milyar dolar olan 20 ton altın, 2,8 milyon dolar olan 3,5 ton gümüş rezervi tespit edildiğini açıkladı.


haber
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

#1528239

zagros beslemesi terör sevicilerin gelip ağlaştığı "oslondo oylo domok ostomodo" diye viyakladığı başlık.
akp döneminde her anlamda palazlanan bu terör sevicilerinin sesi soluğu arşa çıkmaya başladı.
burada dahi apo denilen şeytanın uşakları cirit atıyor. moderasyon ise "amaaan sözlükte ne yazılırsa yazılsın, ne kadar çok olursa o kadar iyi" mantığını güdüyor.
nefret ettiğiniz insanların kitaplarını okuyun derken şark kurnazı gibi araya atatürk’ü ekliyor.
zamanında devlete isyan eden bu kürtçü teröristlerin kafasına balyoz gibi inen türk yumruğunu unutmamış haspam gelip kin besliyor.
bunlara çiçek, böcek atıp dünyayı versen yine kanlarında olan bozukluktan dolayı teröre devam ederler. açılım süreci adı altında ihanet süreci varken akp'nin don lastiği olanlar bize insanlık dersi vermeye çalışıyor.
el ele hendek kazıp sağa sola bomba döşeyip çoluk çocuk kundaktaki bebeği bile katleden dürzüler insanlık barış vesaire diye viyaklıyor.
daha geçenlerde şehit öğretmenlerimiz konusunu dile getirmiştim. ne hikmetse sözlüğün kadrolu apocuları oraya uğramadı. neden ? çünkü karı koca öğretmen bir de çocukları canice katleden deyyusları alenen savunmak yemedi. hatta öğretmenimizin karnındaki çocuğu bile kesen bu apo'nun kürtçü teröristlerinin bu eylemleri söz konusu olduğunda kafasını kuma gömenler yanlışlıkla yanından sinek uçsa "foşik töce" diye sağa sola saldırmaya başlıyor.

tanım kısmına gelirsek; sezai temelli isimli mahlukat apo denilen teröristin sevicisi ve hayranı olan terör destekçisi bir türk düşmanıdır.
söylediklerinin hükmü de kıymeti de yoktur.
yakalandığı an "benim anam da türk, hizmete hazırım" diye sözde davasını anında satan sümüklü kokainman ve onun sevenleri ise eninde sonunda belalarını bulacaktır.
bundan kaçış asla yoktur ve olmayacaktır.
devamını gör...

katıldığım başlıktır.

adam beğendiğimiz tanımı değiştirip beğenmediğimiz bir şey yazarsa büyük sorun olur.

mesela birisi ay lav yu ıvan yazar gider beğenirim sonra onu düzeltip salak ıvan yazabilir.
devamını gör...

herkesin kendinden bir şey bulacağı, bazen çok can yakan, büyük ev ablukada şarkısı. sözleri:

karanlıkta gürlüyor şelale
bilen bile, bilemez beni
konuşmadıklarınızda gerçek değil mi
ihtimallerin heyecanına üzülüyorum, ihtimallerin..

sırtımı verdim resimlere
anılar telefonda duruyorlar
peşimi bırakmıyor yükselişlerin
her şey benimle ilgili değil ki

ihtimallerin heyecanına üzülüyorum
ihtimallerin heyecanına üzülüyorum, ihtimallerin..

kaybolmak işten değil ellerimde
zeminler kıpırdıyor yerlerinde
kendimce bi olayların içindeyim, içinizde
ve ihtimallerin heyecanına üzülüyorum
ihtimallerin heyecanına üzülüyorum


youtube
devamını gör...

ışığın dalga mı yoksa parçacık mı olduğunu anlama adına yapılan deneylerden birisidir. çift yarıklı bir engele elektron yollanmasıyla yapılan bu deneyde ışık gözlenince parçacık gözlenmeyince dalga gibi davranmıştır.
devamını gör...

ulan sen de benim vergimle yapılan yoldan geçiyorsun demek istediğim tiptir. sanırsın bir tek kendisi vergi veriyor. sorsan bu sene ne kadar vergi verdin diye apışıp kalacaktır. çünkü aslında hiç vermemiştir. hatta eminim kaçırmıştırda.
devamını gör...

kırsal nüfusu eğitmek, cumhuriyet devrimlerini onlara benimsetmek ve minimum masraf ile hızlı bir şekilde öğretmen sayısını artırmak amacı ile kurulmuş enstitülerdir.
devamını gör...

dahil olduğum gruptur. ilmeklerin belirli bir düzende ilerlemesi bana hayatımda her şey yolundaymış hissi veriyor. sonunda ortaya somut bir şey çıkması, insanın kendi emeğinin ürününü giymesi iyi hissetiriyor. ayrıca ortaya çıkan eser biricik, ondan başka kimsede yok, tam bedenine göre.
devamını gör...

odamda biraları yuvarlamak.
devamını gör...

“fikirlere saygı duyulmaz, saygı kişiye duyulur. fikirler tartışılmak içindir. fikirler eleştirmek içindir. bu tartışmada en önemli husus, bilgidir.” diye devam eden bir ioanna kuçuradi sözü vardır. bence bazı şeyleri de açıklar niteliktedir.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

rahmetli dedemin evinde vardı. üzerine çıkar tepinirdik, bana mısın demezdi.

sağlam olurdu bu somyalar.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim