hiç çekinmeden ve mantıklı sebepleri sunarak gerçekleştirebildiğim durumdur. zira o kafaya geldiysem zaten beynimde bitmiştir bazı şeyler. karşıdaki kişiyi oyalamanın da ona haksızlık edip uzatmaları oynamanın da hiçbir mânâsı yok.
devamını gör...

hayatımın 30 yılını bana kazık insanları affederek geçirdim. bu konuda kim daha aptal hiç tartışmayalım arkadaşlar, birinciliği kimselere kaptırmam.
devamını gör...

12 mayıs 2021 kafa sözlükte kiliseye gitmek isteyenlerin ayaklanması sorunsalı
misyonerlik çalışması mı yürütülüyor?
gitmek isteyen gitsin!
bu başlığın amacı nedir?*
devamını gör...

çok önemli bir bilim ile uğraşan insanlardır.

toplum mühendisi olarak da bilinirler.
devamını gör...

tarhana çorbası yaparken önce tarhanayı yıkamıştım. e tabi tarhana eriyince bir şok geçirdim. bir de mercimekle bulgur pilavı yapma deneyimim vardı onu sonradan çorbaya çevirdim de ziyan olmadı
devamını gör...

güzel olan herşey gibi finaliyle bizi derinden sarsan dizi.filmi belki biraz soru işaretlerini giderir diye düşündük ama el camino olmamış bir yapım olarak çıktı karşımıza.şimdilik better call soul iyi gidiyor,umarım hemen bitirmezler de doya doya izleriz daha.
devamını gör...

geçim sıkıntısı, gelecek kaygısı, yaşam şartları ve birrrr çok neden sığdırabiliriz
devamını gör...

böyle bir kadın görürseniz sarılın ona. öpün, koklayın. ağlatmayın bir daha.
devamını gör...

sabahattin ali ~ içimizdeki şeytan
devamını gör...

açıldığı andan beri ah geldi iki gözümün çiçeği şeklinde dinlediğim sözlük radyosu'nda şu an resmen şampiyonlar ligi düzenlenmektedir.

gomercan var.
hoop kort tarikatı şeyhi eyluling var.
heeeey en büyük 2 kurucumuzdan biri benjamin amcamız da var.
e diğer kurucumuz, sırrı abimiz iko abimiz olmadan olmaz.
yetmedi mi? sakinliğiyle nam salan yöneticimiz pavlov'un göbeği de var. e daha kim olsun ama?

bizi epey bi süre sözlük radyosuz bıraktınız ama bu yayın*** ile tüüüm kırgınlıklarımızı aldınız. teşşeeekkürleeer.
devamını gör...

suudi arabistan

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

12 yaşlarındayken teyzemin doğum günü için pasta yapmak istedim. evde de kimse yoktu akşam geleceklerdi. internetten tarife göre malzemeleri koydum fırına verdim ama hamur o kadar çoktu ki kekin üstü pişmişti sadece. sonra o keki çöpte görünce kızmasınlar diye poşete koyup elbise dolabının üstüne koydum, sonra çöpe atarım diye. marketten hazır kek alıp pasta yaptım(çok bir şeye benzememişti) sonra o pişmeyen keki aylarca unutmuşum. bir gün abim elbise dolabının üstünde bir şey ararken tesadüfen keki bulmuş. kokuşmuş çürümüş tabi. annemle gülüp çöpe atmışlar. hala gülerler buna.
devamını gör...

gönlüme bir ateş düştü, yanar ha yanar yanar...
devamını gör...

canı çektiği için değil, evde olması gerekenler arasında olduğu için yöneldi ihtiyar adam domates reyonuna, markette kalan az sayıda kişiden biriydi. lambaların o parlak ve aldatıcı ışıklarının altındaki 7 çeşit domatese baktı, baktı. aralarından eski tadını alabileceğini umduğu bir çeşidine doğru yöneldi, eline bir tane alıp kokladı, yerine koydu, çocukluk gibi kokmasını umduğu bir başkasını kokladı. reyondaki tüm domatesler gibi bol renkli, hiç kokusuz ve olağan sıradanlıktaydı elindeki genetik harikası kırmızılık, söylendi. almadı hiçbir şey, yarı dolu sepetini de oracıkta yere bıraktı, dışarı çıktı, o bilmese bile arkasından bakan ve olayı fark eden market görevlisi gülümsedi, "bravo sana ihtiyar" diye mutlu oldu, yerine geri dönerken küçük de olsa bir isyanın tanığı olduğu için mutluydu.
devamını gör...

izmir-urla

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

sanatçının çocukluğu toros dağları'nda geçtiği için, kliplerinde anadolu motifleri ve tabiat izdüşümüne yer verir. kısa metraj film tadında kliplerdir.
devamını gör...

var mı ki!?!?
devamını gör...

mayıs'ta programın yıl dönümünde yapmayı düşündüğün 90'lar gecesini yaparsın inş. güzelcim. fazla 90'lar göz çıkartmaz nasılsa. o programa isteyeceğim şarkıyı seçtim bu gece. o isim seçilmemiş bu gece büyük ihtimalle. onsuz 90'lar listesi düşünemiyorum zira.
devamını gör...

çok beğendiğim ve anlamı da güzel olan bir latince cümle bırakmak istiyorum buraya.
ın girum imus nocte et consimur igni "
anlamı ise şu: geceleri bir daire çizeriz ve ateş tarafından tüketiliriz..
devamını gör...

gelinlik..
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim