hard rock cafe
ıstanbuldaki şubesi yanılmıyorsam 3 yıl gibi kısa bi sürede kapandı.galatasaray lisesinin karşısında çok çeşitli menüleri olan güzel mekandı yalnız fiyatları o zamana göre baya pahalıydı.
devamını gör...
argüman
görüş: bir kimsenin herhangi bir durum, olay veya nesne ile ilgili henüz kanıtlanmamış yargılardır. ( bakış açısı )
bireyin yaşı, cinsiyeti, eğitimi, hayat tecrübesi, yaşadığı toplumun kültürü vb. kişilerin görüşlerini etkiler. bu nedenle görüşler özneldir. ayrıca filozofların özgün ( kendine has ) farklı, kendi içinde tutarlı, sistematik görüşleri vardır.
argüman: bir iddiayı desteklemek için öne sürülen haklı gerekçe ( neden ) 'dir.
görüşlerimizi savunurken ya da başka bir görüşü eleştirirken akla uygun sebepler ile açıklamaktır.
felsefede argümanlar çok önemlidir.
3 tür argüman vardır.
analitik ( mantıksal ): tümevarım ve tümdengelim ile yapılır.
retorik argüman: inandırıcı, etkileyici konuşarak ikna edilir.
diyalektik argüman: karşılıklı tartışmada her birey kendi görüşü için argümanlarını ortaya koyar.
akıl yürütme biçimleri
tümevarım - tümdengelim - analoji
tümevarım: özelden genele akıl yürütmedir. tek tek olgularından genel yargılara ulaşmaktır. bilimde, felsefede ve günlük hayatta kullandığımız bir akıl yürütmedir.
tümdengelim: genelden özele, bütünden parçaya doğru akıl yürütmedir. en fazla matematik ve mantık biliminde kullanılır. matematik formülleri, geneli ifade eder.
- bütün canlılar ölümlüdür. insan canlıdır. o halde insan ölümlüdür.
analoji: benzerliklerden yola çıkarak iki olay - nesne - varlık arasında akıl yürütmedir. özelden özele yapılır. bilinenden yola çıkarak bilinmeyen hakkında akıl yürütülür.
- mersin, akdeniz kıyısında ve sıcaktır. antalya da akdeniz kıyısındadır. o halde antalya da sıcaktır.
tutarlılık: bir felsefi görüşün kendi içinde çelişki taşımaması ve uyumlu olmasıdır. savunulan görüşün argümanları uyumlu olmalıdır.
felsefede temellendirme
bir düşünceyi, görüşü veya iddiayı gerekçeleri ile akla mantığa uygun açıklama yöntemidir.
temellendirme yapılırken tümevarım, tümdengelim ve analoji akıl yürütmeleri kullanılır.
savunulan ya da eleştirilen görüşün sebeplerini açıklamak günlük hayatta da aktif kullanılır.
bireyin yaşı, cinsiyeti, eğitimi, hayat tecrübesi, yaşadığı toplumun kültürü vb. kişilerin görüşlerini etkiler. bu nedenle görüşler özneldir. ayrıca filozofların özgün ( kendine has ) farklı, kendi içinde tutarlı, sistematik görüşleri vardır.
argüman: bir iddiayı desteklemek için öne sürülen haklı gerekçe ( neden ) 'dir.
görüşlerimizi savunurken ya da başka bir görüşü eleştirirken akla uygun sebepler ile açıklamaktır.
felsefede argümanlar çok önemlidir.
3 tür argüman vardır.
analitik ( mantıksal ): tümevarım ve tümdengelim ile yapılır.
retorik argüman: inandırıcı, etkileyici konuşarak ikna edilir.
diyalektik argüman: karşılıklı tartışmada her birey kendi görüşü için argümanlarını ortaya koyar.
akıl yürütme biçimleri
tümevarım - tümdengelim - analoji
tümevarım: özelden genele akıl yürütmedir. tek tek olgularından genel yargılara ulaşmaktır. bilimde, felsefede ve günlük hayatta kullandığımız bir akıl yürütmedir.
tümdengelim: genelden özele, bütünden parçaya doğru akıl yürütmedir. en fazla matematik ve mantık biliminde kullanılır. matematik formülleri, geneli ifade eder.
- bütün canlılar ölümlüdür. insan canlıdır. o halde insan ölümlüdür.
analoji: benzerliklerden yola çıkarak iki olay - nesne - varlık arasında akıl yürütmedir. özelden özele yapılır. bilinenden yola çıkarak bilinmeyen hakkında akıl yürütülür.
- mersin, akdeniz kıyısında ve sıcaktır. antalya da akdeniz kıyısındadır. o halde antalya da sıcaktır.
tutarlılık: bir felsefi görüşün kendi içinde çelişki taşımaması ve uyumlu olmasıdır. savunulan görüşün argümanları uyumlu olmalıdır.
felsefede temellendirme
bir düşünceyi, görüşü veya iddiayı gerekçeleri ile akla mantığa uygun açıklama yöntemidir.
temellendirme yapılırken tümevarım, tümdengelim ve analoji akıl yürütmeleri kullanılır.
savunulan ya da eleştirilen görüşün sebeplerini açıklamak günlük hayatta da aktif kullanılır.
devamını gör...
kafa sözlük
son zamanlarda çevremin bana karşı olumsuz hareketleri sonucu kendimi hunharca kitaba verdim. kitaplar benim istediğim beyinsiz yaşama, ya da beynini başkasının kontrol etmesine izin verme hususlarında baya iyiler. üzülmem ya da üzerine düşünmem gereken konularda okumakta olduğum kitaplardan birini açıp dünyadan soyutluyorum kendimi.
şans bu ya ınstagram'da gezerken de kafa sözlük yazarlarına kitap dağıtıyor diye bir reklam gördüm. sorun şu ki ben bir sözlükte yazmayı bir karşılık beklemeden yapmak isterim ama şu yazarlara kitap hediye edilmesi çok naif değil mi ya? ortamı çok güzel. şu küfürlerin %51'i sansürlenecek kısmı daha güzel.
velhasıl efendim; sözlük bayağı güzel. galiba sonunda aradığım kitleyi, aradığım sözlüğü buldum. elveda diğerleri!
şans bu ya ınstagram'da gezerken de kafa sözlük yazarlarına kitap dağıtıyor diye bir reklam gördüm. sorun şu ki ben bir sözlükte yazmayı bir karşılık beklemeden yapmak isterim ama şu yazarlara kitap hediye edilmesi çok naif değil mi ya? ortamı çok güzel. şu küfürlerin %51'i sansürlenecek kısmı daha güzel.
velhasıl efendim; sözlük bayağı güzel. galiba sonunda aradığım kitleyi, aradığım sözlüğü buldum. elveda diğerleri!
devamını gör...
tarih bilmeyen kişilerin özellikleri
tarihe hevesli ama tarihi bilmeyen kişilerin özellikleri.
- taraflı anlatım
bir kişi size herhangi bir olayı xleri yendik yok ettik veya şerefsiz yler bizi şurada yendiler tarzında birşeyler anlatıyorsa bu kişi büyük ihtimalle olayla ilgili pek bir şey bilmiyordur.
- bugünün şartlarıyla olayları yorumlamak
bu ülkemizde sürekli yapılan birşey. adam sırf politik görüşünü kanıtlamak için böyle salakça birşey yapıyor.
- alternatif tarih
yine o kişi size xi kaybetmeseydik kesin şimdi dünyaya hükmediyorduk veya y yöneticisi gitmeseydi kesin çok güçlü olurlardı tarzında bir şeyler söylüyorsa şöyle yüzüne okkalı bi...
neyse ona böyle bir şeyin mümkün olmayacağını söyleyin.
sen tarihçimisinde bunları söylüyorsun deseniz haklısınızdır. ben ne tarih okuyorum* ne de tarihle ilgili bir çalışmaya yapıyorum. ne de birilerine cahil diyecek kadar bilgiliyim. ama aklı var mantık var be kardeşim. masal mı anlatıyorsunuz?
- taraflı anlatım
bir kişi size herhangi bir olayı xleri yendik yok ettik veya şerefsiz yler bizi şurada yendiler tarzında birşeyler anlatıyorsa bu kişi büyük ihtimalle olayla ilgili pek bir şey bilmiyordur.
- bugünün şartlarıyla olayları yorumlamak
bu ülkemizde sürekli yapılan birşey. adam sırf politik görüşünü kanıtlamak için böyle salakça birşey yapıyor.
- alternatif tarih
yine o kişi size xi kaybetmeseydik kesin şimdi dünyaya hükmediyorduk veya y yöneticisi gitmeseydi kesin çok güçlü olurlardı tarzında bir şeyler söylüyorsa şöyle yüzüne okkalı bi...
neyse ona böyle bir şeyin mümkün olmayacağını söyleyin.
sen tarihçimisinde bunları söylüyorsun deseniz haklısınızdır. ben ne tarih okuyorum* ne de tarihle ilgili bir çalışmaya yapıyorum. ne de birilerine cahil diyecek kadar bilgiliyim. ama aklı var mantık var be kardeşim. masal mı anlatıyorsunuz?
devamını gör...
ya normal sözlük ya ben diyen sevgili
devrin skywalker ukdesi.
birinden vazgeçmem gerekirse sevgiliden vazgeçerim.* bilemiyorum çok zor. sevgili, sözlük, sevgili, sözlük,... aman tanrım! bu tıpkı sophie'nin seçimi gibi. ofofofof. ikisini de seviyorum. ikisi de benim bebeklerim. herkes yerini bilse ya. hatta işi abartıp sözlük arası sevgili yapmak istiyorum. en kötü papatya yapraklarını sırayla kopararak tercih yapmaya çalışırım.
birinden vazgeçmem gerekirse sevgiliden vazgeçerim.* bilemiyorum çok zor. sevgili, sözlük, sevgili, sözlük,... aman tanrım! bu tıpkı sophie'nin seçimi gibi. ofofofof. ikisini de seviyorum. ikisi de benim bebeklerim. herkes yerini bilse ya. hatta işi abartıp sözlük arası sevgili yapmak istiyorum. en kötü papatya yapraklarını sırayla kopararak tercih yapmaya çalışırım.
devamını gör...
başörtüsüyle okumak isteyenler arabistan'a gitsin
son 17 yorumun birçoğu rezalet. hadi genel kültür yok, sözlük kültürü de yok bunlarda.
basligi acan arkadas söyledi saniyorlar bu sözü ahdhfhdhah. şaka gibi ya vallahi şaka gibi.
amme hizmeti: bir süleyman demirel söylemi. hi my i run söylemedi yani bu sözü. ona sövmeyin boşa shdhhd.
basligi acan arkadas söyledi saniyorlar bu sözü ahdhfhdhah. şaka gibi ya vallahi şaka gibi.
amme hizmeti: bir süleyman demirel söylemi. hi my i run söylemedi yani bu sözü. ona sövmeyin boşa shdhhd.
devamını gör...
içki sigara zina bağımlısı kadın
cinsiyetçi başlıklarla bi an ekşide hissi yarattır. bildiğim kadarıyla ''zina'' evli olma durumunda eşi aldatma halidir. başlık sahibi arkadaş, kastın zina değildir diye düşünüyorum. kaç yaşındasın sen sorusu ile ozan güven gibi cevap vermek isterdim sana.
devamını gör...
sözlükte hiç arkadaşının olmaması
"acaba sadece benim mi yok" diyen yazarlara bir oh çektiren başlık. ha' sorarsanız, benim de yok.
devamını gör...
wallach ix
dune evreninden bir gezegen. bene gesserit’lerin gezegenidir aynı zamanda. bulunduğu yıldız sisteminin(laoujin) 9. gezegeni olmasından dolayı bu ismi (ix) almıştır fakat ''wallach'' adının nerden geldiği bilinmemekte. en azından ben ulaşamadım araştırmalarım sonucu.
gezegenin bilinen tarihi butleryan cihadına kadar uzanır.
daha sonraları, wallach ix henüz bene gesserit kontrolündeyken etrafı delinemez bir kalkanla çevrelenmiştir. buna müteakip bir lonca gemisinin bu kalkana çarptığı bilinmekte. bu gemiler büyüklükleri ile bilinseler de, çarpışmadan ötürü gezegene herhangi bir zarar gelmemiştir.
atreides hanedanının yükseliş yıllarında, yönetime karşı kurulan komploların yürütüldüğü merkez haline gelmiş, içerden ve dışardan birçok önemli kişinin toplantılarına ev sahipliği yapmıştır.
çok sonraları, tanrı imparator dönemide mentat okulu kurulduğu yönündeki iddialar üzerine, imparator emrindeki bir gula(m)’nın bu gezegene geldiği bilinmekte.
gezegenle ilgili pek fazla coğrafi bilgi olumsuz olmakla beraber, fauna ve flora bilgileri de bilinmemektedir.
konuşulan dil ise, evrenin tamamında da yaygın olarak kullanılan “galach” konuşuluyor. inanç olarak ise bene gesserit öğretilerine inanılmaktadır.
orjinal dune serisinin neredeyse sonuna kadar varlığını sürdürdüğü bilinmektedir.
gezegenin bilinen tarihi butleryan cihadına kadar uzanır.
daha sonraları, wallach ix henüz bene gesserit kontrolündeyken etrafı delinemez bir kalkanla çevrelenmiştir. buna müteakip bir lonca gemisinin bu kalkana çarptığı bilinmekte. bu gemiler büyüklükleri ile bilinseler de, çarpışmadan ötürü gezegene herhangi bir zarar gelmemiştir.
atreides hanedanının yükseliş yıllarında, yönetime karşı kurulan komploların yürütüldüğü merkez haline gelmiş, içerden ve dışardan birçok önemli kişinin toplantılarına ev sahipliği yapmıştır.
çok sonraları, tanrı imparator dönemide mentat okulu kurulduğu yönündeki iddialar üzerine, imparator emrindeki bir gula(m)’nın bu gezegene geldiği bilinmekte.
gezegenle ilgili pek fazla coğrafi bilgi olumsuz olmakla beraber, fauna ve flora bilgileri de bilinmemektedir.
konuşulan dil ise, evrenin tamamında da yaygın olarak kullanılan “galach” konuşuluyor. inanç olarak ise bene gesserit öğretilerine inanılmaktadır.
orjinal dune serisinin neredeyse sonuna kadar varlığını sürdürdüğü bilinmektedir.
devamını gör...
nickaltı
karma puanım, tanım sayım ve sözlükteki genel sıralamama göre epey sakin olan yerdir. neyse en azından polemiklere şahitlik etmemiştir.
devamını gör...
tipitip
sakızdaki karikatür gibi kasketli, gözlüklü ve palto giyen kişilere yapılan benzetme.
devamını gör...
kitaplardaki cümlelerin altını çizmek
asla yapmadığım eylem. benim için anonim kalmak gibi bir şeydir bu.
ayrıca neden ve ne zaman edindiğim bir alışkanlık bilmiyorum ama kitaba canlı muamelesi yapıyorum resmen. 180 derece açamam mesela kitabı. bir ara arkadaşım şömine için kendisine ait eski ve kullanılmayan bir kitabı yakmak istediğinde ufak kalp krizi geçirmişliğim de var.
ayrıca neden ve ne zaman edindiğim bir alışkanlık bilmiyorum ama kitaba canlı muamelesi yapıyorum resmen. 180 derece açamam mesela kitabı. bir ara arkadaşım şömine için kendisine ait eski ve kullanılmayan bir kitabı yakmak istediğinde ufak kalp krizi geçirmişliğim de var.
devamını gör...
yazarların tıka basa tok olsa da hayır diyemeyeceği yemekler
tabi ki yaprak sarma.
devamını gör...
windows 11
dun kurmus oldugum windows'un yeni isletim sistemi. acikcasi benim dibim dustu. sicagi sicagina gozlemledigim bir iki unsuru buraya ilistireyim;
arayuzunun tasarimina ba yil dim! cok daha sade, kullanilan renk tonlari da cok daha goze hos gelecek turde. tasarimin macos'un muadili oldugunu dile getiren kesim fazla, mac kullanmadigim icin benzetme/karsilastirma yapamayacagim. ama gorev cubugundaki baslat menusu olmak uzere, simgelerin yeni surumde ortaya kaydirilmasi denildigi gibi oldugunu gosteriyor. orta kisimda simgelerin bulunmasi, keza baslat menusu panelinin yine orta kisimda acilmasi bende olumsuz bir izlenim yaratmadi. aksine paneldeki program simgelerinin tasarimlari cok sade ve zarif olmus. panel penceresinin koselerinin kavisli olmasini da cok sevdim. ayrica ozellikle baslat menusunun orta kisimda bulunmasi buyuk ekran kullananlar icin buyuk kolaylik. ornegin tv'ye bagladigim bir kasam mevcut, tv ekraniyla solda minicik baslat dugmesine basmak bir eziyet resmen. su anki haliyle eziyet durumu bence ortadan kalkti.
arayuzunun gorumunden cok, beni cezbeden noktasi; bu isletim sisteminin dokunmatik ekran dostu olmasi. tasarimi ve kullanimi touch screen icin cok elverisli. acmasi, kapamasi, suruklemesi, kaydirmasi, buyutmesi, kucultmesi vs cok daha hizli ve akiskan...
sag alt kosedeki gorev simgeleri kucultulmus, goze de cok tatlis geliyorlar.
batarya dostu mudur, degil midir emin degilim ama ben bir sikinti gormedim acikcasi.
yeni sistemde en cok ses getiren ozellik coklu ekran taslagi ozelligi oldu. pencerenin sag ust kosesindeki "buyut" simgesine tiklandigi zaman farkli pencere dizilimleri cikiyor. dusuncesi oldukca guzel, ben kullanir miyim sanmiyorum. bu ozellikle daha cok cift ekran ve birden fazla programi ayni anda kullanacaklara yarayacak gibi gorunuyor.
bu arada widget uygulamasi da degismis. ben begendim acikcasi. ekstra olarak skype artik sistemde halihazirda bulunmuyor. onun yerine "teams" uygulamasi gelmis. oyun severler icin de guzel gelismeler mevcut-mus. auto hdr ozelligiyle oyunlar daha canli gorsel imkani sunacakmis lakin henuz guncellemesi de yapilmamis oyle deniyor. bunun yaninda xbox'a daha uyumlu oldugu soyleniyor vs.
sadede gelecek olursam; gercekten ben cok sevdim. su ana kadar ne bir donma ne bir kasma sikintisi da yasamadim. farkettigim ufak tefek degisiklikler var lakin daha da kesfettikce buraya editler eklemesini yaparim simdilik bu kadar yeter ama.
arayuzunun tasarimina ba yil dim! cok daha sade, kullanilan renk tonlari da cok daha goze hos gelecek turde. tasarimin macos'un muadili oldugunu dile getiren kesim fazla, mac kullanmadigim icin benzetme/karsilastirma yapamayacagim. ama gorev cubugundaki baslat menusu olmak uzere, simgelerin yeni surumde ortaya kaydirilmasi denildigi gibi oldugunu gosteriyor. orta kisimda simgelerin bulunmasi, keza baslat menusu panelinin yine orta kisimda acilmasi bende olumsuz bir izlenim yaratmadi. aksine paneldeki program simgelerinin tasarimlari cok sade ve zarif olmus. panel penceresinin koselerinin kavisli olmasini da cok sevdim. ayrica ozellikle baslat menusunun orta kisimda bulunmasi buyuk ekran kullananlar icin buyuk kolaylik. ornegin tv'ye bagladigim bir kasam mevcut, tv ekraniyla solda minicik baslat dugmesine basmak bir eziyet resmen. su anki haliyle eziyet durumu bence ortadan kalkti.
arayuzunun gorumunden cok, beni cezbeden noktasi; bu isletim sisteminin dokunmatik ekran dostu olmasi. tasarimi ve kullanimi touch screen icin cok elverisli. acmasi, kapamasi, suruklemesi, kaydirmasi, buyutmesi, kucultmesi vs cok daha hizli ve akiskan...
sag alt kosedeki gorev simgeleri kucultulmus, goze de cok tatlis geliyorlar.
batarya dostu mudur, degil midir emin degilim ama ben bir sikinti gormedim acikcasi.
yeni sistemde en cok ses getiren ozellik coklu ekran taslagi ozelligi oldu. pencerenin sag ust kosesindeki "buyut" simgesine tiklandigi zaman farkli pencere dizilimleri cikiyor. dusuncesi oldukca guzel, ben kullanir miyim sanmiyorum. bu ozellikle daha cok cift ekran ve birden fazla programi ayni anda kullanacaklara yarayacak gibi gorunuyor.
bu arada widget uygulamasi da degismis. ben begendim acikcasi. ekstra olarak skype artik sistemde halihazirda bulunmuyor. onun yerine "teams" uygulamasi gelmis. oyun severler icin de guzel gelismeler mevcut-mus. auto hdr ozelligiyle oyunlar daha canli gorsel imkani sunacakmis lakin henuz guncellemesi de yapilmamis oyle deniyor. bunun yaninda xbox'a daha uyumlu oldugu soyleniyor vs.
sadede gelecek olursam; gercekten ben cok sevdim. su ana kadar ne bir donma ne bir kasma sikintisi da yasamadim. farkettigim ufak tefek degisiklikler var lakin daha da kesfettikce buraya editler eklemesini yaparim simdilik bu kadar yeter ama.
devamını gör...
geceye çocukluktan kalan bir ukde bırak
anne sevgisi...
annem hayattaydı ama hiç alakadar olduğunu bilmem. hastane zamanlarımda kardeşlerimi bahane eder günde bir saat de olsa yanıma gelmezdi. bahane çünkü, teyzem bizde kalıyordu istese pek tabii kardeslerimi ona bırakıp, babamla bir saatliğine de olsa gelebilirdi .herkesin annesi yanında olurdu. benim ise babam. o da işten izin alabildiği kadar...
....
-seni çöpün kenarında bulduk! gözlerim doldu, taştı taşacak;
+biliyorum. anneciğim geri atmazsınız degil mi? yüzünde sert bir ifadeyle;
-bilmem, belki atarım. o esnada korkudan yüreğim ağzımda;
+ama beni kopekler, kediler yeeer!
-yerler tabi... titreyen ellerimi karnıma koyup;
+karnımı yerler mi?
-yerler!!! korkuyla kollarima sarilip;
+ellerimi yerler mi?
-ellerini de yerler. ağlayarak ellerimi başıma koyup;
+kafamı bile yerler mi?!
-sorup durma ! her tarafini ,kemiklerini bile yerler! artik hıçkırıklara boğulurum;
-ama o zaman ölürüm ben!
+öööll bana ne? sen benim çocuğum değilsin.
-anneee...
+anne deme bana!
-....
ıkinci sinifa gidinceye kadar ,hastanede degilsem ve annemle evde yalnız kalmışsam her günüm böyle geçermiş. ben aglarken annem de bu duruma çok gülermiş. bunu eski günlerin muhabbeti acildiginda kahkahalarla anlatan annem diyor. aglaya ağlaya üzüntüden şekerim tavan yapar, sonra uyur kalırmışım. (tip 1 diyabetim ) çöpün kenarinda bulduklarindan midir nedir, beni kan çekiyor eski muhitten arkadaşlarımı pek bir özlüyorum. hergün mutlaka bizim çocuklarla buluşup mama su veriyorum...*
annem hayattaydı ama hiç alakadar olduğunu bilmem. hastane zamanlarımda kardeşlerimi bahane eder günde bir saat de olsa yanıma gelmezdi. bahane çünkü, teyzem bizde kalıyordu istese pek tabii kardeslerimi ona bırakıp, babamla bir saatliğine de olsa gelebilirdi .herkesin annesi yanında olurdu. benim ise babam. o da işten izin alabildiği kadar...
....
-seni çöpün kenarında bulduk! gözlerim doldu, taştı taşacak;
+biliyorum. anneciğim geri atmazsınız degil mi? yüzünde sert bir ifadeyle;
-bilmem, belki atarım. o esnada korkudan yüreğim ağzımda;
+ama beni kopekler, kediler yeeer!
-yerler tabi... titreyen ellerimi karnıma koyup;
+karnımı yerler mi?
-yerler!!! korkuyla kollarima sarilip;
+ellerimi yerler mi?
-ellerini de yerler. ağlayarak ellerimi başıma koyup;
+kafamı bile yerler mi?!
-sorup durma ! her tarafini ,kemiklerini bile yerler! artik hıçkırıklara boğulurum;
-ama o zaman ölürüm ben!
+öööll bana ne? sen benim çocuğum değilsin.
-anneee...
+anne deme bana!
-....
ıkinci sinifa gidinceye kadar ,hastanede degilsem ve annemle evde yalnız kalmışsam her günüm böyle geçermiş. ben aglarken annem de bu duruma çok gülermiş. bunu eski günlerin muhabbeti acildiginda kahkahalarla anlatan annem diyor. aglaya ağlaya üzüntüden şekerim tavan yapar, sonra uyur kalırmışım. (tip 1 diyabetim ) çöpün kenarinda bulduklarindan midir nedir, beni kan çekiyor eski muhitten arkadaşlarımı pek bir özlüyorum. hergün mutlaka bizim çocuklarla buluşup mama su veriyorum...*
devamını gör...
do you feel it
devamını gör...
yazar tıkanıklığı
an itibari ile yaşadığım durum, ilham perileri neredesiniz?
devamını gör...
bir bahar akşamı rastladım size
sevgiliye "siz" diye hitap edilen, onu incitmekten çekinen, incelik ve nezaket dolu bir sevgiyi anlatan türk sanat müziği eseri.
zeki müren’den geliyor :
zeki müren’den geliyor :
devamını gör...

