hayatımda ne varsa reklamlarda o var. aratmam bile gerekmiyor. konuşmak hatta bazen düşünmem bile yetiyor.*
devamını gör...

serçe parmağı.

bir elin en güzel parmağıdır; tutabilene.
devamını gör...

sevgi arsızlarının asla ama asla dayanamayacağı durum. yazıktır günahtır insanları sürüncemede bırakmayın.
devamını gör...

evde nedense bunu açınca kendimi çok farklı bir yerde hayal ediyorum umarım sizde uzun bir gezintiye çıkarsınız. keyifli dinlemeler.

cem karaca- bu son olsun

devamını gör...

bunu söyleyenlerin yasaklanması gereken başlıktır. başkalarının fikirlerini görmek istemiyorsan engelle geç, burada olmasının size ne zararı olduğunu anlamıyorum.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
4 aydır seramik beğenemiyorum, 3 ayda 4 kere dolap rengi değiştirip 5.de karar kıldım, ne evlenmesi?
devamını gör...

"cevap, ihtimaller arasında gezinen sinsi bir tilkidir."

birkaç sene önce okuduğum doğu ekspresi adlı kitabın unutamadığım bir alıntısını yazmak istedim.
devamını gör...

duygularını küfürsüz bir şekilde ifade etmek isteyenlerin bkz verebileceği başlıktır.
devamını gör...

şaka olmasını umduğum başlıktır. şaka değilse durum vahim çünkü.
devamını gör...

jack aynı zamanda francis ford coppola'nın yönettiği robin williams'ın başrol oynadığı 1996 yapımı bir film ama nasıl bir film?

jack, hücreleri dört kat hızla geliştiği için henüz iki aylıkken doğan bir bebek. film bu bilgiyi kısaca verdikten sonra bizi bu bebeğin 40 yaşında bir yetişkin gibi göründüğü 10 yaşına götürüyor. bedeni duygularından, düşüncelerinden dört kat hızla büyüyen bir çocuk. bu rolü robin williams dışında yakıştırabileceğim kimse yok. belki izlemeden önce yetişkin gibi görünen bir çocuk olsaydım neler yapardım diye bir kendinizi yoklayabilirsiniz.

filmin ana konusundan bağımsız olarak ışıklı ayakkabılar, ağaç evi sohbetleri, kızlara karşı kurulan ittifaklar beni çocukluğuma ışınladı ama aralarında öyle bir şey var ki, bir anda hiç tahmin etmediğim yerden ortaya çıktı. jack'in odasında oturduğu sahnede dayım da bana seslendi:

-nevermore pabucu yarım çık dışarıya oynayalım.

ışıklı ayakkabılarımı kapıp zıplayarak geleceğim bekle beni:)
devamını gör...

haddinden fazla diğer bir deyişle çok üzülmek anlamına gelen bir deyimdir.
devamını gör...

sihirli annem izleyeceğim.
devamını gör...

aslında çok da alıngan olmayan, üşengeç, kendini bilmeye çalışan ve mahlas olarak hindistan’da yapılan bir kebabı seçen yazar.**
devamını gör...

teoman, şebnem ferah, sıla, mabel matiz, yıldız tilbe veya nazan öncel, yaşar veya tan. müziği gerçekten sevenler ve bilenler katılmalı, cover yapa yapa ünlü olanlar değil.
devamını gör...

sadri alışık'ın sözlerini akla getiren insandır; "sokak köpeklerine selam vermeye başladıysan, insan olmaya çeyrek kalmıştır."
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kitaplardan alıntılar bırakarak kendisini tanıma fırsatı sunduğu için teşekkür ettiğim yazar. altını çizdiğimiz cümlelerin düşüncelerimiz ve nihayetinde karakterimiz hakkında da fikir verdiğini düşünüyorum da ben.

bir de beklenen gün geldi, amacıma ulaştım, çok sevgili yazarcığımın 200. takipçisiyim ehehehe. *
devamını gör...

tam olarak 25 gündür kafa sözlükte yazıyorum. gülüyoruz eğleniyoruz gerçekten hoş ve güzel bir platform. ama başlıkta belirttiğim gibi böyle bir güruh mevcut sözlükte.

x kişi deyimlerle alakalı bir şey paylaşır, mevcut güruh hemen orada biter: sözlüğe tdk'ya çevirenler bik bik bik.

y kişisi bilgi içerikli bir şey paylaşır, mevcut güruh: pufff bunları okuyacak olsam wikipedia'ya giderim yeaaaa

format belli küfür yok, hani bunu kabul ederek buraya gelmişsiniz zaten, belli bir çoğunluk ona da karşı çıkıyor. neymiş küfür etmek özgürlükmüş.

benim anlamadığım bundan tam olarak nasıl bir zevk aldıkları. hani bu şekilde doyuma falan mı ulaşıyorlar yoksa, belli bir iktidar problemleri var ve acısını burda çeşitli başlıklara saldırarak mı çıkarıyorlar gerçekten anlamak güç.

son söz: lütfen mutlu olmanın başka yollarını arayın. bu şekilde saldırdığınız insanların canını kısa bir süreliğine sıkabilirsiniz, fakat siz bir ömür mutsuz olursunuz. bir ömür mutsuz olarak hayat geçer mi değerli arkadaşlar?

edit: ha birde uzun uzun bir tanım paylaşıp sözlükte ne olması ve ne olmaması gerektiğini gözlem adı altında yazanlar var birde. onlara da buradan "sizene" diyorum. yani size mi kaldı kardeşim?
devamını gör...

yılda 1 tatile gelir onun dışında avrupa'ya kazığı çakmıştır. temelli dönüş gibi bir niyeti önümüzdeki 20 sene içinde yoktur.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim