zannetmeyenler de vardır.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

valla koltuk boşken bile doları ve enflasyonu düşürecektir, benim oyum koltuğa.
devamını gör...

beğendigimiz rozet gelince alıcaz elbet biraz birikmişimiz var.almışken iyi bir şey olsun istiyoruz yeni gelicek rozetleri merakla bekliyoruz.
devamını gör...

11.sezonu ile ekranlara veda eden bilim kurgu dizisi. piyasaya 2010 yılın da çıkan dizi bu yıl 10.sezonunu yayınladı ve 11.sezon da ekranlara veda edeceğini söyledi.

diziyi izlemeyenler için 3 defa diziyi izleyip bitirdiğimi söylemek istiyorum. bana göre bitmesi gerekli miydi? evet gerekliydi çünkü orta da konu kalmadı ve dizinin iki tane alt dizisi sayesin de ilkine ihtiyaç kalmadı gibi bir şey.

the walking dead; konusu dünya da bilim insanları tarafından bir virüs geliştirilir ve bu virüs insanlar öldükten sonra yeniden canlanıp tamamen insanlıktan arınmış şekilde tabiri caizse zombi olarak geri gelmesi.


fear the walking dead ve the walking dead: world beyond, the walking dead'in alt iki dizisidir.
devamını gör...

cinsel yönelimlerini bir kenara bırakarak şunu söyleyeyim; genellikle topluma hiçbir yararı olmayan, aklı başında olmayan ve popüler kültürün etkisinde kalan üyelerden oluşan topluluktur.
devamını gör...

faşizm konuşma yasağı değil söyleme mecburiyetidir ile omuz omuza giden, karşıdakinin fikrini öğrenmekten çok karşı tarafa istenilen şeyi söyletme çabasının moda olmuş tabiri.

onlara bunları dedin de şunlara niye bunları diyemiyorsun/ peki ya bunlara ne diyeceksin...” örneğinde olduğu gibi.
devamını gör...

elimde şu an 3 tane kadın ve 2 tane erkek yazar mahlası olmak üzere kullanılmamış ve sahibinden sıfır mahlas bulunur. mahlas ya da rumuz arayanlar, kullandığı mahlastan memnun kalmayanlar özelden mesaj atsınlar. itina ile mahlas seçilir.

dipnot: gırgır ve şaka değil, ciddiyim.
devamını gör...

supernatural’da yalansız bir dünya hayal etmişler ve kaos hakim oluyor dünyaya. yani ben söylemesem de birileri mutlaka yalan söylemeli yoksa bu dünya çöker. izleyin güzel bölümdü.
devamını gör...

beğenileriyle"ben burdayım."diyen canım yazar. güzel kalbi bize burada güzel yazılar okutmaktadır. yardımsever, fedakar, tatlı kişiliğini derinden hissettiğim kişidir. iyi ki burdasın. güzellikler, tatlı mı tatlı şekerler gönlünü hiç yalnız bırakmasın. geleceğin ruh doktoru, ruhumuza neşe katacağını bildiğimiz, minik yeğeninin teyzesi.
devamını gör...

beni neden almıyorsunuz dediğim kulüp, çık çık çıkkk. neyse 20 binlere gireriz napalım. gir ordan sadri babadan bu da mı gol değil sahnesini reji.
devamını gör...

bayram temizliği şeysi.
bu temizlik denen şeyin hiç bitmemesi ve sadece adının değişmesi beni sinir ediyor.
efenim bahar gelir, bahar temizliği
kış gelir, kış temizliği
bayram gelir, bayram temizliği.
günlük ve haftalık yapılan temizlik de cabası.
yalnız isminin değişmesinin altındaki nedenin, insanlar sürekli aynı şeyi yaparlarsa sıkılırlar ismi değişirse motivasyon da artıyordur herhalde diye düşünüyorum.*
devamını gör...

ve işte yine bir intiharın eşiğinde seninleyiz
sen gelmesen de ben;
anlamlar aşıp geldim.
tek nefeste tüm renkleri verdim.

ellerini arıyordum bin kaç bin yıldır
dünya bir toz bulutuyken
ve henüz aristo doğmamışken ; ben
tümden geldim sana vardım.

sevinçlerini ve hüzünlerini topladım ardından
güneş’in kaybolunca, senden
kuşlar göçünce, onlarla birlikte gitmedim
üşüdüm ama üzerine titredim.

dış güzelliğinin içini mahvedişini izledim.
doğal seleksiyondan çok daha farklıydı
thebes’in kralı gibi gözlerimi oymak istedim.
ah! bütün gerçeklik, gözlerimin önünde saklıydı.

edit: yazarların yazdığı şiirler mi? hayatımda bundan daha az saçma çok az şey gördüm.
devamını gör...

hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim isimsiz meleklerim.
devamını gör...

petrol istasyonuna gidince "depoyu fulleyelim" demek.
devamını gör...

akp'nin bu ülkenin başına gelmiş geçmiş en kötü şey olduğunun kanıtı nitelikte kongredir. ben anlamıyorum, bu kadar dindar geçinen sizsiniz, bu kadar islamiyet diye ortalığı ayağa kaldıran sizsiniz ama dünyevi makamlar için bütün insanlığı ayaklar altına alan yine sizsiniz. sizin ne insan olduğunuza ne müslüman olduğunuza inanıyorum. inanan da saftır bence. akp bir tümördür ve bu ülkenin damarlarından acil olarak sökülüp atılması gerekiyor. nasıl yapılacak bilmiyorum, tek bildiğim çok acil olduğu.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bırakın denizi, güneşi bir kenara da önce tarihine bakalım diyeceğim amma malesef tarihi çalınmış bir beldedir.

efendim, anne babanın yazlık tercihi didim olunca her yaz hem ziyaret, hem tatil için uzun zamandır gittigim yerdir. bu sene üç beş on kez plan yaptıysamda henüz gidemedim. ancak annem sık sık arıyor ve “ne zaman geleceksin?” diye soruyor. gelde gitme! ancak özel nedenlerden dolayı son yıllarda gitmek istemedim. bu yaz da aileyi iki gün gördükten sonra, göcek istikametine devam edip, tatilimi burada eda etmeyi planlıyorum. *

benim gibi tarih meraklısı biri için öncelik antik kenti gezmektir. didim’e gittigim ilk yıl dedim ki ben şu ören yerlerini gezeyim.

amma velakin...

ana! kent yok. yani bildiğiniz yok. ulen bu kadar çalınır mı ya? ayakta kalan tek yapı apollon tapınağı. antik kent malesef diğer birçok tarihi eserlerimiz gibi yağmalanmış. apollon tapınağını ise büyük cüssesi nedeniyle götürülememiş olabilir. ne acı değil mi? ayrıca tapınağa gelirseniz hemen etrafına bakın evler, cafeler, dükkanlar. sit alanı olması gereken yere, dönemin sit kafalı yöneticileri tarafından imar izni verilmiş. lan oranın altında tarih yatıyor ya.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel

didyma, ikiz veya ikiz tepeler anlamına geliyor. didim adı antik kente benzerlikten dolayı sonradan verilmiştir. apollon tapınağına ise, kehanetler tapınağı denir. tarihi m.ö. 7 yy. kadar uzanır. nedeni ise, tapınak içerisinde din adamlarının gelecek hakkında kehanette bulunmalarıdır. konu hakkında pek bilgi yok. tapınağın yapımı bitirelememiştir. devasa boyutları ile yapı tamamlanmış olsaydı, sanırım dünya harikaları listesine girerdi. o derece görkemli bir yapı. helenistik dönemin en büyük 3 tapınağından biridir. mitolojiye göre müziğin, sanatın ve güneşin tanrısı apollon için yapılmıştır.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel

gelelim medusa hanım kızımıza, ilçenin sembolüdür. apollon tapınağı girişinde heykel ve kabartmaları vardır. sanırım hakkında en çok mit üretilen karakterlerden biridir. ben bilinen iki medusayı yazayım, siz karar verin. ilki bu tarz kabartma ve heykeller, o bölgeyi kötülüklerden korumak için yapılmış olmasıdır. ancak buradan bir hikaye çıkmaz. ikincisi daha esrarengizdir. mitoloji candır ya! gözlerine bakanı taşa çeviren, yılan saçlı bir hatundur medusa. bunlar aslında üç kız kardeşler. gorgon kardeşler denir. insan değil, canavar olarak tanımlanır. içlerinden biri ölümlüdür. tabii ki bu bizim didimli medusadır. insanların kahramanı “perseus” tarafından öldürülür. kelle, bedenden ayrılır. rivayet o ya, medusa öldüğünde hamiledir ve çocuğunun babası denizler ve depremler tanrısı “poseidon”dur. gerçi poseidon medusaya zorla sahip olmuş derler ama artık nabalı günahı onun boynuna.

tüm koylarını bilirim ki, az değil 27 koy vardır. gerçi ben o kadarını sayamadım ama var diyolla! denizi sakin ve sıcaktır. konum olarak ise kuşadası, çeşme ve bodrum’a yaklaşık bir saatlik mesafededir. yani sıkıldın mı? kaç git! benim tercihim genelde bodrum oluyordu. nedense bir türlü sevemedim kuşadası ve çeşmeyi.

başlığa yazan bir arkadaş, didim için kekoların yeri demiş. ulen ülkede aristokrasi var da bizim mi haberimiz yok? elin ingilizi gelmiş yerleşmiş. oksijeni bol diye. ayrıca ben avam olduğum ve herhangi bir hanedan soyundan gelmediğim için sorun yok.

bırakın altınkum plajını, yakın koylara gidin. ege bölgesini iyi bilirim. bir çok yerinden denize çivileme dalmışımdır. ancak didim bu anlamıyla fark yaratır. havuz gibidir denizi. yürü ha yürü boyu aşmıyor ve en önemlisi deniz suyu sıcaktır.

gelelim eğlenmeye. eskiden akşam eğlencesi için iyi mekanlar yoktu. ancak son yıllarda birbirinden güzel cafeler açıldı. ben bu yazıyı yazarken bakmadım ama umarım duruyorlardır. eflatun bar, temmuz bar, rehab barı öneririm. müzik dinlenilecek ve eş, dost varsa sevgili ile gidilecek iyi mekanlardır. ben annemi alır giderim, iki rock şarkı dinleriz artık.

olurda yolunuz düşerse bize uğrayın. ev giderken solda, dönerken solda. biz soldayız yani. çaya bekleriz.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

harika bir komplo teorisyeniyim.
devamını gör...

alarko kombi gerçek kombi gerçek konfor.
devamını gör...

avokado, soğan, biber, kereviz, kale, envai çeşit kaktüs, alabaş kırması, aloavera vs.

ev botanik bahçesine döndü. dayanamıyorum da şu ara yabani çiçeklere merak sardım. toplama artık diyorum dayanamıyorum.

şu ara haftanın 5 günü evden uzağım aklım da kalıyor.

çocuklarım resmen.
devamını gör...

çocuğu hiç dünyaya getirmemek.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim