geri döneceğini umut ettiğim yazar arkadaşımız. eğer ki kepenkleri kilitleyip bir daha geri gelmemek üzere gittiyse böyle bir yazarı çok arayacağız. sözlüğün ağır, oturaklı ve kıdemli yazarları arasında bir kafa izni modası baş göstermeye başladı. umarım bu furya haline dönüşmez.
devamını gör...

gece uzun, gençliğimiz var *
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

her yıl bir milyondan fazla insanın* nüfusa katıldığı türkiye'yi düşündüğümüzde çok da endişe verici gibi durmayan olaydır. insanlar nelerle dertleniyor yahu.
devamını gör...

yani bir tek hangi gazeteyi okuyup okumayacağımıza karışmadığın kalmıştı reis. sayende 2021'in ilk gününde de tc simülasyonu tüm hızıyla devam ediyor. minnet borçluyuz, teşekkürler. *
devamını gör...

(bkz: insanların gerçekten küfürsüz konuşamıyor olması) ilgili başlığa gereken açıklama yapıldı.#463950

bu düşüncedeki insanların kulakları çınlıyor olmalı.
devamını gör...

‘bir şeyi kafaya takıp onunla zihninin içine küçük bir delik açıyor, sonra kurcalaya kurcalaya o deliği bütün bir aklı yutacak kadar büyütüyordur’
mahir ünsal eriş / olduğu kadar güzeldik
devamını gör...

okunmaya değer kaliteli ve güzel paylaşımları ile kendini belli eden değerli bir yazardır. güzel kafa sözlük ailemize hoş gelmiş. keyifli yazmaları olsun.
devamını gör...

bulgur pilavını ekmekle yerim.
devamını gör...

sol framede gördüğüm iki muhabbet yüzünden açmak ihtiyacı duyduğum başlıktır.

biri diyor "z kuşağı sözlükten uzaklaştırılsın" diğeri diyor "x kuşağının her şeyi ben biliyorum tavrı."

kardeşimmmmm! işiniz gücünüz mü yok? manyak mısınız yahu! salsanıza birbirinizi, abi/abla kardeş geçinin işte. herkes bir hayat yaşıyor ve herkes belli yaşlardan geçiyor. bu ne bir özellik ne de övünç kaynağı, cidden tam bir zekasızlık örneği ya. kimler içinde ne yapıyoruz allah aşkına. çok rica ediyorum kafanızı kullanın.
devamını gör...

türk kadınının portresidir. yıllar sonra bir röportajda sorulan "böyle sevilmek nasıl bir duygu?" sorusuna "bilmem, hiç sevilmedim ki" diye cevap vermiştir. oysa ahmed, ona mektup göndermek için 5 kuruşluk posta puluna 1 gün hamallık yapmıştı diyarbakır otogarında. bu sevgi değil de nedir? sevgi, emek değilse nedir?
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kaç gündür hasretinle alevlenirken düşünceler,
ben çılgın ben yine gözlerinin hapsindeyim.
devamını gör...

her yere yalnız giriyorum zaten .pek bi farkı yok benim için.
devamını gör...

bir çeşit isteksizlik halidir. hiçbir şeyden keyif almadan zorunluluk dahilinde bir şeyler yapmaktır.
devamını gör...

üzeri tamamen bulaşıklarla dolu bir mutfak tezgahı ve lavabosunun önü..

bazı tencere ve tabakların içinde bozulmadan dolayı ağımsı şeyler görmenizde olası.
devamını gör...

çünkü dünya, bildiğimiz kadarıyla, gördüğümüz kadarıyla, bir tek son sunar: ölüm, çözülme, parçalanma ve sevdiğimiz biçimlerin kayboluşuyla kalbimizin çarmıha gerilmesi. (bkz: kahramanın sonsuz yolculuğu)
devamını gör...

eğer muhabbet açmadıysa o değil de deyip konu değiştirilip daha can çekici bir hale dönüştürmeye yarayan hede.
devamını gör...

insaniyeti korumak.
çıldırmadan yaşamak.
devamını gör...

zamlar.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim