ben seni koşarken de seviyorum hüsniye.
devamını gör...

niyet çok güzel , yapılmak istenen harika; ama yarın bir uyuz çıkar siz para toplayıp yiyorsunuz derse beni öldürse daha iyi , oluyor ya,apartman,site yönetiminde adamlar çalışır çabalar yıl sonu aidatını vermemiş biri çıkar hırsızlıkla suçlar, aynı şey yaşanmadan planlanması gerek , bence en güzeli yardım edecek ile ihtiyaç sahibini muhtar aracılığı ile tanıştırmak.
ama fikriniz çok güzel, hem önümüz ramazan ayı iyi olur inşallah.
edit: çalan apt yöneticileri var hepsi melek değil, özelikle lüks sitelerde iyi götürüyorlar, benim kastım orta hal mahallesi,emekli olmuş vakit geçirmek için yöneticilik yapan kişiler.
devamını gör...

evet bazen öyle başlıklara şahit oluyorum ki buz kesiyorum eleştiresim dahi gelmiyor. iş bu sebeple bu bkz. ibaresini amme hizmeti olarak siz sözlükdaşlarıma sunuyorum.
devamını gör...

aynı zamanda ahmed arif'in unutamadığım şiirine misafir olmuş ifadedir.


unutamadığım

açardın,
yalnızlığımda
mavi ve yeşil,
açardın.
tavşan kanı, kınalı - berrak.
yenerdim acıları, kahpelikleri...

gitmek,
gözlerinde gitmek sürgüne.
yatmak,
gözlerinde yatmak zindanı
gözlerin hani?

"to be or not to be" değil.
"cogito ergo sum" hiç değil...
asıl iş, anlamak kaçınılmaz'ı,
durdurulmaz çığı
sonsuz akımı.

içmek,
gözlerinde içmek ayışığını.
varmak,
gözlerinde varmak can tılsımına.
gözlerin hani?

canımın gizlisinde bir can idin ki
kan değil sevdamız akardı geceye,
sıktıkça cellad,
kemendi...

duymak,
gözlerinde duymak üç - ağaçları
susmak,
gözlerinde susmak,
ustura gibi...
gözlerin hani?
devamını gör...

ben de bu konudan rahatsız olanlar kervanına dair betimlemeler yapmak istiyorum. ortaya koyulan sıkıntı, yaş farkı ile ilgili durum olup olmadığını bilmediğim bir görüştür. örneğin kendi açımdan bakarsam, yaşlı biri olarak devamlı siyaset, ekonomi konuşulmasını istemem. elbette devamlı denmemiş, oradaki nüans farkı aslında eleştirinin en can alıcı kısmı.

ancak ne olursa olsun böyle bir sıkıntı varsa ve eğer sözlüğün sahipleri bu konuda bir şey yapmak istiyorsa bu vahşi başlık sistemi ve müdahale edilmiş gündem sisteminde bir şeyler yapmak zorundalar. tabii ki böyle de kalabilir, yani bu haliyle bile çalışan siteler olduğuna göre yapılmasa da çok bir şey değişmez.

eğer yapılırsa sözlük yoğun ilgi gösterilen konuların dışında da insanlara hitap edebilir. yani zaten son tahlilde sosyal medyada devamlı popüler olan konuları konuşmaktan sıkılmadık mı? yani atıyorum açıyoruz twitter'ı aynı muhabbet, aşıyoruz ekşiyi aynı şey. alternatif bir yer yaratılmak isteniyorsa buna bir çözüm bulmak gerekiyor. yoksa böyle gider yani, yapacak bir şey yok. insanlar neye ilgi gösteriyorsa kalanlar da ona muhatap olmak zorunda, çağımız böyle.

bunun için daha önce bahsi geçince bir iki öneri yazmıştım. tekrar yazayım. başlık listelemeleri kişiye özel yapmak ya da bir doz buna uygun hale getirmek mümkün olabilir. kategori sistemi ve beğenilen tanımlara göre bir içerik listelemesi yapılabilinir. bu biraz çetrefil ve emek gerektiren bir şey. hele geriye doğru kategori işleri zor olacağı için en azından başlıklarda hiç ilgi gösterilmemişler de belli bir süre ve oranda başlıkları görünür tutmak mümkün olabilir. hadi bu da zorsa bari en azından "anti-günem" şeklinde bir sekme ekleyip burada son açılan başlıkları en az tıklanan ve yazılandan en çoğa göre dizdirmek mümkün olabilir. yani bunlar sesli düşünülmüş şeyler. elbette daha iyi çözümler üretilebilir. yeter ki ortada bir sorun olduğu kabul edilsin.
devamını gör...

kripto dünyasının mihenk taşları, 1 ve 2 numaralı para birimleridir.

eğer 10 yıllık bir yatırım planınız varsa bu iki yatırım aracı tam size göre.

uzun dönem yatırım daima kazandırır.
devamını gör...

arkadaş ne 28 şubatmış yahu !
devamını gör...

bir ara nefret ettiğim fizik öğretmeni...
devamını gör...

kürt bedo öldü!
faris sarıyayla öldü!
demir görkemli öldü!
freud fethi öldü!
cerrahpaşalı halit öldü!

işte ben! patagonyalı! karşındayım...
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bakınırsın öyle bomboş, kendinden bir haber, sonra uyursun işte öyle, yalnızım dostlar yalnız...iyi geceler ben der ve uyumaya gidersin.
devamını gör...

böyle olmazsam deliririm yahu.
devamını gör...

bir hayvan seçecek olsam koala olmak isterdim. ağaca sarılmış dünya umrunda değil.
cansız bir varlık olsam hızla akan bir nehirde su damlası olmak isterdim.
olmak istediğim iki şeye baktığımda bile birbiriyle ne kadar zıt olduğunu fark edip kendimle yüzleşmeme neden olan başlık.
devamını gör...

çingeneler zamanı adlı çok başarılı filmiyle tanıdığım,filmlerinin çoğunun müziğini goran bregoviç'in yaptığı çingenelerle arası pek bi iyi olan yönetmen. johnny depp'in oynadığı arizona dream de apayrı çok güzel bir filmidir.
fakat black cat white cat ve bana söz ver adlı filmleriyle nedense (belki de tekrar tekrar izlememdendir) artık sıkmış, kendini tekrarladığını düşünmeme sebep olmuştur.
devamını gör...

sol frame sürekli ''bir şeylerden anlayan kadın'' başlıklarıyla dolunca benim pek de anlamadığımı düşündüğüm cins.
devamını gör...

gürültü.

21:30 da yattım.*
aniden sıçradım,evde birisi bağırıyor ama ne ses.dedim ahanda ölüyoruz.neyse fırladım bir baktım sadece annemin telefonunda para yokmuş, kardeşimle onu konuşuyorlar(!) uyuyoruz be! ne kadarsa vereyim susun.*

bir de gereksiz bir sinek var başımda*, bu mevsimde.., senin kanat rüzgarından üşümek zorunda mıyım? yallah sıcak bölgelere.

iki saat oldu uyuyamıyorum.
devamını gör...

bakın burası çokomelli, şurası da çokomelli. en çokomelli burası diye diye ortaya çıkabilen durumdur. sinir bozucudur.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

doğma büyüme istanbul'luyum. her gün dışarı çıktığımda kendime acıyorum, zavallı gibi bu şehirde yaşadığım aklıma geliyor. bir an önce terk etmek istiyorum bu keşmekeşi. yaşanacak bir yer değil yeminle.
devamını gör...

evvel mahsus selam eder gözlerinizden öperim değerli kardeşim. malumunuz olduğu üzere uzun bir süredir sözlüğe girmiyordum. dönüşümle birlikte gördüm ki, yokluğumda bir davette bulunmuşsunuz. farkında olmasak dahi icabet etmiş bulunduk.* fakat görüyorum ki; şimdi de siz ortalarda yoksunuz. yani varsınız da yazmıyorsunuz gibi duruyor. bu durumda bir davette benden gelsin madem * yoksa durumunuz fena halde attila ilhan'ın sultan galiyev için yaptığı nitelemeye dönecek; ''avrasya'da dolaşan hayalet'' değil de ''normal sözlükte dolaşan anormal hayalet'' benzetmelerine maruz kalacaksınız. casper diyen bile çıkabilir ki, ben şimdiden uyarayım da üzerimdeki mesuliyeti atayım.

ez cümle; biz buralarda çok fazla özgün yazım tarzı ve farklı konulara değinen arkadaş görmüyoruz. varlar ama sayıları iyice azaldı. dinozordan hallice bir kaderi var bu tarz arkadaşların. azaldıkça azalıyorlar. o sebeple türü kurtarmak adına doğal habitatınız olan bilgi kategorisine bekleniyorsunuz. az okunsa da öz okunur. en temizi de odur. hatırlatmış olayım dedim. haydi bana eyvallah!
devamını gör...

irade kavramıyla savaşmaktır çoğu zaman. bu savaşı her tarafta vermek, sancıyı,acıyı yarattığı olumsuz duyguyu ansızın tetikler. cephe savaşı değil bu beynin muhasebesi. beynin her konuya bir eleştiri getirir. ondan kaçamazsın. seni her yerde yakalar, düşünmeden duramazsın. sanırsın bu sızı bir tek sende var. çünkü herkes olması gerektiği gibi sanki proglanmış bir robot. çevrende basit ama olması gerektiği gibi bir gülümseme takınan ya da duygusuz ifadeye bürünmüş varlıklar. hep aynı soruları soran, bilmediğini anlamaya çalışmayan, kendi çatışmana fırsat vermeyenler bunlar. onlara gülemezsinde hem onlara hem kendine acırsın. onların yerinede acı çekersin.

bireysel, toplumsal- yerli beki de yersiz etraflıca düşünmeni gerektirecek bu muhasebe yeteneği sanma sana huzur verecek?
eşsiz olan şey kendinle yapman gereken çatışmalar gerektirecek. sana karmaşık bir duygu, yanılgı, vesvese getirecek. tadı acı çünkü kaybolmayı ve korkmayı getirecek. tüm yansıma ve yanılsamalarına toptan bir ah çekip öfke nöbetine sürükleyecek. bu ve buna benzer bir sürü şey. bilmem tarif edebildim mi?

buraya gelmişken bir sancı bırakayım:
dünya mümkün dünyaların en iyisi, hayat insana hediye ise ıstırap ve acı niye vardır o zaman?

her şey anlaşıldı, nasıl yaşanacağını anlamak dışında.

devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim