yazılarını keyifle takip ettiğim, çoğu zaman yeni bir şeyler öğrendiğim başarılı bir yazar. uzun uzun tanimlarıyla kıskandırıyor, helal olsun dedirtiyor efenim.. kalemi daim olsun, hep yazsın..
kendisini sevgiyle kucaklıyor, güzel yanaklarından öpüyorum.
devamını gör...

pazartesi sabah içtimalarında konuşmasını bilmeyen tabur komutanı binbaşıdır.
bir konu daha var diyerek lafı uzatınca off diyen askerlere derhal "tabur çök,kalk" cezasını vermiştir.
devamını gör...

bizzat ptt'ye gidip hesabıma sanil (bilmeyenler için para sanalika'nın para birimi) yatırmışlığım bile vardı sonra gidip o sanillerin tamamıyla süreli yiyecek/içecek almıştım. vizyonsuzluğum sanal oyunda bile peşimi bırakmıyordu, küçük bir çocukken bile.
devamını gör...

saat 03.00'te gelen "ne yapıyorsun" mesajının yerini tutmaz.
devamını gör...

yapılan güncelleştirmelerin yönetim tarafından listeleneceği başlıktır.

24 ocak itibarı ile;

spoiler butonu geliştirilmiş olup yayına alınmıştır.

alıntı butonu daha işlevsel bir hale dönüştürülmüş olup, copy paste içerikler için kullanımı zorunlu hale getirilmiştir.
moderasyonun yazarların tanımlarına müdahil olma yetkisi yoktur, lakin alıntı olarak belirtilmeyen içerikleri düzenlemeyip, alıntı içerisine alma yetkisi 24 ocak 2021 itibarı ile kendilerine verilmiştir.
bilindiği üzere karma puan sisteminde uzun tanımlar avantaj sağlamaktadır. ancak kopyala yapıştır içeriklerin karma puana katkısı yoktur.

soru : bir tanımın özgün olup olmadığını nasıl anlarız ?
cevap : özgünlük testi kapsamında onlarca site bulunmakta, bu siteleri kullanabilirsiniz.
aynı zamanda tanımın bir kısmını kopyalayıp google'da aratabilirsiniz.
bizlerin de arka planda özgünlük algılayıcı bir programı mevcuttur.
devamını gör...

''siz, ipe değil yıldızlara çekilmiş onurumuzsunuz.
siz, bizim rüyalarımızı gören gündüz düşçüleriydiniz.
kaç bin kadın, kaç bin erkek, kaç bin çocuk, muradından doğurdu sizi.
bütün bir ülke, 49 yıldır o ipte sallanıyor.''
şükrü erbaş

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

dünya edebiyatından stefan zweig, walter benjamin, ernest hemingway, virginia woolf, anne sexton, sylvia plath, viladimir mayakovski, sergey yasenin, cesare pavese, yukio mişima, jack london, gerard de nerval.

bizde de beşir fuat, sadullah paşa, şakir efendi, nilgün marmara, ilhami çiçek, sosyal ekinci, metin kaçan gibi yazar ve şairler.
devamını gör...

iç acıtır.
devamını gör...

(bkz: uzak durulması gereken insanlar).
devamını gör...

kendisiyle aramızda kısa bir muhabbet geçmiştir. kibarlığı, üslubu ile içinde bulunduğum karamsar ruh halimden çıkıp, anında pozitif olmaya,hayatı sevmeye, dünyaya kucak açmaya başlamıştım.
emin olun psikoloğa gidip içimi döksem bu kadar rahatlamaz ,içim huzurla dolmazdı.
çoğu moderatörü sayar severim ama uykusuz kahve 'nin yeri benim için çok ayrıdır. şahsen insanlar üzerinde ki bu pozitif enerjisi sayesinde sözlüğün pollyannası moderatördür. iyi ki vardır.
devamını gör...

güzel ülkem, gaddar ağaya gelin gitmiş köyün en güzel kızı gibisin. *
gün gelir de mutlu olur mu çocukların?
toprağına şehitler değil de şen kahkahalar saçılır mı?
umudu biten gidiyor uzaklara... kızamıyorum onlara, haklılar. keşke böyle olmasaydı.*
devamını gör...

kısa yol, uzun yol farketmeksizin, oturarak veya ayakta her şartta yapabildiğim eylem. sadece aşırı stresli olduğum anlarda okuyamam, düşüncelerimden arınıp kafamı veremem.
devamını gör...

sanırım bu. bir arkadaşımın abisi tarafından kadraja alınan bu klozetin tam olarak amacı nedir çözebilmiş değilim sayın yazarlar

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

olmayan eyleminden sorumlu tutulmak istenen çocuktur, evet çocuk. öğretmenin; "derse girmemişti, koridorda aylak aylak dolaşıyordu, bende cani ruhlu birisi olduğum için karşımda bir çocuk yokta sanki bir yetişkin varmış gibi döne döne vurdum, ama öyle böyle değil tokat manyağı yaptım çocuğu" demesini beklemiyor dunuz herhalde?

edit: bu arada şiddete maruz kalan çocuk olduğu için çocuğun beyanı esas alınmalıdır. velev ki çocuk küfretmiş olsun. verirsin disipline, atarsın okuldan.
devamını gör...

daha daha nasılsınız?
güzel sorudur? deneyin
devamını gör...

benden de bir gün batımı fotoğrafı
galata köprüsünden.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

yiyen kişinin dişiyle aşk yaşayıp ayrılamayan sebze.
devamını gör...

ortaokul zamanında bir gün.

haftasonu okulda ders olurdu.
sonbahar zamanları babamın diktiği deri gibi,siyah bir mont kullanıyordum.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
kısmen şöyle.

fermuarı 2 taneydi,yani hem alttan hem üstten açılabiliyordu.ben de bunları ortada buluşturdum.tek düğmeli gibi oldu.
tabi o zamanlar başörtü kullanmıyorum.
saçlar da uzun..
rüzgarda savruluyor..
içimde havalı bir müzik çalıyor.
007'nin kız kardeşiyim.*

o an.
hey gidi zalım zaman.
devamını gör...

bahattin abi tam ölmüş mü?.
devamını gör...

bu aralar ben de kafayı yemekte çok haklıyım ve tabii ki mutlu değilim. ya ne olacağıdı?

hala mod olan ve sevdiğimiz yazar. böyle böyle sözlüğü üstüne yaparlar ha benden demesi.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim