kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

yukarıya sabitlense dediğim başlık.
devamını gör...

yeni doğmuş, daha zor kıpırdayan yavruyu ağzını bir dakika tutsan ölür zaten. bu kadın ya deli yada psikopat manyağın önde gideni galiba, küçücük bebeği bıçaklamış.
devamını gör...

the tomorrow war filminde kendisini vücut çalışmış olarak gördüğümüz aktör. yalan yok, bir anlığına “kim ya bu adam” dedirtti bana.
tabi akıllarda örümcek adam filmindeki o meşhur kahkahası ile kaldığından ötürü başka rollerde çok garipsiyorum.:)

bunun haricinde birçok yapımda seslendirme de yapmakta. bunlardan birkaçı;
kung fu panda 3
zootopia
legend of korra
the invincible

bu sene yayınlanan justice league snyder cut filminde ise james gordon rolünde ufak da olsa görme fırsatı bulduk. çizgi romanlardaki james gordon tiplemesini andırıyordu bana göre tarzı ve hareketleri. zack abimiz dc’den onayı alırsa kendisini daha uzun süre aynı rolde göreceğimize inanıyorum.

spider man filmindeki ikonik rolünden bahsetmiştik. son gelişmelerden sonra spider-verse olayı kesinlemiş gibi. bu olay bugüne kadar izlediğimiz 3 ayrı spider man filminin oyuncularının tek filmde buluşması gibi.
böyle olunca, toby maguire ve simmons’ı yine aynı rollerde göreceğimiz kesinleşti gibi.
umarım tekrar sergiler o kahkahasını:)

kendisi whiplash filmindeki rolüyle de pek beğenilmişti fakat henüz izleme fırsatı bulamadım.

son olarak the invincible animasyon filmindeki “nolan greyson” karakterini canlandırdı sesiyle. ama yok böyle uyuz bir karakter… resmen nefret ettim. tam suratına yumruk çakılası olmuş hatta. bunda simmons abimizin canlandırma performansının da etkisi olmuş diyebilirim.
devamını gör...

2010'da vefat etmiş olan 1938 doğumlu kerküklü ırak türkmeni türk halk müziği sanatçımız. asıl adı abdurrahman ömer ibrahim'dir. ankara devlet konservatuvarı kontrbas bölümünde tahsil görmüştür. daha sonraları bağdat güzel sanatlar akademisi'nde eğitimine devam etmiştir. ud virtüözüdür. kerküklü usta sanatçılardan reşit küle rıza, mustafa kalayı, izzettin nimet, mehmet gülboy ve abdülvahit küzecioğlu'ndan ders almıştır. ayrıca fahri kopuz'dan da türk mûsikisi dersleri almıştır. ankara ve istanbul radyolarında türkü söylemiş, bağdat radyosu türkmence bölümünde ise programlar yapmıştır. yurt içi ve yurt dışı birçok konser vermiştir. 1974'te türk vatandaşı olmuştur. kerkük kızılayı'nda gönüllü çalıştığı için kızılay soyadı önerilmiş o da bu teklifi kabul etmiştir ve kızılay soyadını almıştır. en ünlü eseri olan "altın hızma mülayim" mükemmel bir eserdir. öyle ki spotify'da tekrara alıp yüzlerce kez dinlenmesinde hiçbir beis yoktur. kerkük türkülerini çok güzel bir şekilde icra etmiştir. urfalı türk halk müziği sanatçısı mehmet özbek ile iyi bir ikili olmuşlardır. vefatından önce türkmeneli televizyonunda program yapmakta idi. (bkz: altın hızma mülayim)

altun hızma mülayim/ seni haktan dileyim

yaz günü temmuzda/ sen terle ben sileyim

gün gördüm, günler gördüm/ seni gördüm şad'oldum

altın hızma incidi/ gömleği narıncıdı

benim lal olmuş dilim/ ne dedi yar incidi

gün gördüm, günler gördüm/ seni gördüm şad'oldum

altın hızma gadağa/ yaraşıp alt dudağa

güzel gel görüşelim/ men gidirem ırağa

gün gördüm, günler gördüm/ seni gördüm şad'oldum.
devamını gör...

oğuz atay'ın harika bir eseridir.


” –fakat, allah kahretsin, insan anlatmak istiyor albayım; böyle budalaca bir özleme kapılıyor. bir yandan da hiç konuşmak istemiyor. tıpkı oyunlardaki gibi çelişik duyguların altında eziliyor.fakat benim de sevmeye hakkım yok mu albayım?
–yok.
–peki albayım. ben de susarım o zaman. gecekondumda oturur, anlaşılmayı beklerim. fakat albayım, adresimi bilmeden beni nasıl bulup anlayacaklar? sorarım size: “nasıl?” , kim bilecek benim insanlardan kaçtığımı? ben ölmek istiyorum sayın albayım, ölmek. bir yandan da göz ucuyla ölümümün nasıl karşılanacağını seyretmek istiyorum. tehlikeli oyunlar oynamak istiyor insan, bir yandan da kılına zarar gelsin istemiyor. küçük oyunlar istemiyorum albayım.

kelimeler… kelimeler albayım, bazı anlamlara gelmiyor.”


oğuz atay, tehlikeli oyunlar.
devamını gör...

o da bir nevi temsili yalnızlık oluyor *

ekleme: kendini anlamak meselesi biraz süreç işi sanki, ilerleyen dönemde tutankamonun laneti kalkar belki. meja'nın şımarıklık saptaması da nokta atışı oldu. coldboy keyifli adam bu arada mahlası sıkıntılı acilen estetik ameliyat yaptırması lazım*
devamını gör...

işte o benim, ailemde de içem olmadıgı için kokusunu dahi ev içerisinde hissetmiyoruz.
çevremde bir çok içen arkadasım mevcut fakat, özellikle kıs döneminde üşüme riskini alarak mekanların üstü acık bölümlerine dahi oturmuyorum.
onların keyif sigarası bizim titrememize neden oluyor, içecekse arada bir gidip kendini zehirleyebilir.
nitekim, sigara kırmızı cizgimizdir.:)(kokusu cok kötü be)
devamını gör...

insanlardan uzak durayım derken istemsiz kendini hissettiren über olay. new age guruların ortak buluşma noktası.
devamını gör...

kara simit olarak da bilinir, çıtır çıtır olması ve koyu rengiyle diğerlerinden ayrılır.
devamını gör...

oo istek saati en sevdiğim. aslında yaşar'dan bir şarkı isteyecektir ama sevgili yazarımız hicligindansı yaşar isteği yapınca bende oturdum düşündüm ne istesem diye.

sonra aklıma ilkokul, lise ve üniversite aşklarım geldi * buradan her gördüğümde heyecandan burnumun aktığı dershane platoniğime* üniversitede flörtleştiğim bölüm asistanlarına ve bugün dahi hatırladığımda yüzümü güldüren aşklarıma bir şarkı istiyorum *

sezen aksu-ne kavgam bitti ne sevdam * gelsin mi?
devamını gör...

keyif veren maddeler kullanmak ve paraşütle atlamak. birinde kalp krizinden ölmekten , diğerinde paraşüt açılmadan çakılırım diye yapmaktan çok korkuyorum.
devamını gör...

söz, sohbet etmek manasında, "etmek" fiili ile birlikte kullanılan sözcük.
(bkz: kelam etmek), (bkz: kelam söylemek).
devamını gör...

beni en çok üzen şey olabilir. sürekli bir beklenti içinde olmak ve bunu durduramamak...
devamını gör...

hiçbir şeyden memnun olmayanlar. resmen hayat enerjinizi emerler.
devamını gör...

samandağ'da bulunan milleyha sulakalanı, dünyadaki önemli kuş gözlem alanlarından biridir.
bir karış kalmış sazlığın hali ise içler acıdır.
en son, subaşıkuş kuş ve kelebek gözlem derneği tarafından gözlemlenen kara taşkuşu için, kuşçular akın akın gelmekte. hayal kırıklıkları ise dillerinde.
tüm sivil toplum örgütleri sazlığın kurtarılması için çabalıyor.
umarım, bu güzel mirası gelecek nesillerde görebilir.
ali atahan tarfından kuşun bulunma hikayesi; www.facebook.com/photo/?fbi...
türkiyenin dört bir tarafından gelen kuşçuların hayal kırıklığını anlattıkları video

edit: yotube videsunun yerinde yeller esiyor. şuradan buyurun; www.dailymotion.com/video/x...
devamını gör...

üstteki yazara katılıyorummmmm. bu yayını kaydedip internete yükleyinnn. sonradan dinleyebilelim. iko'yu kaçırdım.*
devamını gör...

sevmek, sevilmek, mutlu olmak bunlar güzel duygular. hele ki türkiyede yaşayan herkesin daha da ihtiyacını hissettiği bir istek.

yüzümüz hiç gülmüyorki, bunda gülsün, üzgün surat.
devamını gör...

bu tür haberleri hiristiyanliga müslümanlığa ya da ateizme mal etmek yanlışın dik alasıdır. bu insan öğretmen doktor ya da çoban olsa yine aynı şeyi yapardı ki yapıyor da. burada insanlıktan nasibini alamama durumu var.
devamını gör...

letgoda,seccade işleyip, satardım
dikiş kursunda fermuar,makas,tela
kur'an kursunda araciydim,babam başörtü dikerdi paralar cebe *
hâlâ fakirim,olmayınca olmuyor.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim