önce prim veriyorsunuz, göklere çıkarıyorsunuz. sonra kadının özgüven ve ego patlamasını görünce de yerin dibine sokuyorsunuz. verme o zaman kardeşim sen de prim.
devamını gör...

#1330356

sataşma var!!!1!1

hayat beni bu yola sürükledi arkadaşım, napayım? jsjjsjsks

edit : cezerye ayarla bana kız.
devamını gör...

başrollerini (bkz: burcu biricik) ile (bkz: uğur yücel)'in üstlendiği türk yapımı tek sezonluk 6 bölümlük netflix dizisi.

konu temelinde kayıp koca zafer'in üzerinde durulsa da deştikçe ve izledikçe bambaşka konulara ve karekterlere değiniyor ve ilk bölümde sizi etkisi altına alıyor.

burcu biricik rolünü çok iyi oynamış ve yansıtmış fakat yukarıdaki yazarların da dediği gibi dizide bazı mantık hataları var. fatma'nın gereksiz bir hızda ortadan kaybolması, kamera kayıtları neden kadını sadece arkası dönükken çekiyor? onca delil vs, kurgu hataları, bazı yan rollerin oynamasaydık da olurmuş tavırları...

diziyi ilk açtığımda evet whis bittin sen,çok ağlayacaksın, ağır drama geçiş yaptın demiştim. fakat milim gözümden yaş gelmedi. bunu dizinin yorumlarını okurken farkettim. herkes ağlamış nedense, bi bana etki etmedi herhalde. neyse arkamdan biri falan itekler susayım en iyisi *

bir daha izleyecek olsam izler miyim? evet hem de sonuna kadar. yukarı da ne anlattın o zaman kızım saatlerce de diyeceksiniz. olumluya olumlu, olumsuza da olumsuz derim ben. sırf burcu biricik'in (fatmanın) oyunculuğu için bile izlenir. izlerken bu kadar da olmaz denilen her şeyin olduğunu göreceksiniz.

dizi de insanın içini sızlatan bazı replikler de var;
günah bende değildi, günah bilipte susandaydı, görüpte ses etmeyendeydi 5.bölüm
en zor olanı ne biliyor musun fatma? insanın kendi hikayesini anlatması.
aslında hikayeler bambaşka olsa da insan, kendini ikna edebilecek kısmı alıyor, onu hatırlıyor 6. bölüm

fatma karakteri için h.g wells'in görünmez adam kitabında geçen şu sözleri söylesek sırıtmaz.
"görünmez biriydim ve görünmezliğin bana verdiği olağanüstü avantajları daha yeni yeni fark etmeye başlıyordum.şimdiden kafamın içi artık özgürce yapabileceğim tüm o çılgınca ve müthiş şeyleri planlarıyla doluydu"
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

akıllı olan yaşayamıyor zaten. napalım bizde delirdik.
devamını gör...

1-2 saat kadar önce anın fotoğrafidir. ski ski ski keyfi

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

genelde samimi olduklarınız için kullanılır. ancak hadi canım cümlesini hiç tanımadığınız birine de söyleyebilirsiniz.
devamını gör...

mutlu eden haberdir. tebrikler efendim.
devamını gör...

eğer resmi nikah yapılmışsa imam nikahına gerek yoktur.ayrıca farz değildir sünnettir.günümüzde amacı dışında kullanıldığından bence önce resmi nikah sonrasında isteğe bağlı imam nikahı yapılabilir.
devamını gör...

özlediğimiz muhabbetle yayında olan radyomuzun yepyeni radyo programı. güzel bir başlangıç olsun dileğiyle dinlemedeyiz. *
devamını gör...

önceki hayatında daktiloydu.
devamını gör...

neden onu susturmaya çalışırsın ki..
bırak içindekileri dışarı çıkarsın, ne olursa olsun hep konuşsun.
asıl susarsa ve kelimlerin gücünün ona bir şey katmadığını, ona söylersen o daha da içine kapanır ve belki de hayatının en büyük hatasını yapar..
içinde karanlıklar ve bitmek bilmeyen çığlıklar biriktir..
kadınlar hep konuşsun asla susamasınlar, sizi seviyorum.
devamını gör...

daha çok, daha fazla, daha daha fazla, böyle her yere yayılım göstermesi gereken tüylü minnoş teröristleri konu alan başlık.

olm kediler olmasa dünya çekilmez lan.

(bkz: ilk taşı günahsız olanınız atsın)
(bkz: hadi bakalım)*
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel


kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

müzik ile uğraşıyorum, beste yapacağım zaman bana en çok ilham kaynağı veren şey bir şekilde besteye başlamak. başlayınca gerisi geliyor cidden.
devamını gör...

sıvıdır. bu canlılar bulundukları kabın şeklini alırlar. daracık yerlerden rahatlıkla geçerler. nasıl esneklik bu! insan şaşırıyor.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

ilkokuldan beri bırakadığım, beni bırakmayan bir karabasan. ilkokul kaçıncı sınıftı tam hatırlamıyorum ama nasıl bu belaya bulaştım hatırlıyorum. komşu kızı fenerbahçeliyim dedi, o zaman ben de fenerbahçeliyim dedim. demez olaydım mınaki. o gün bugün fenerbahçeliyim ben. burdakilerin çoğunun yaşından daha fazla benim fenerbahçe aşkım.

beni bu kadar çok üzen başka bir şey olmadı, ayrılıkları saymazsam. ama bu kadar sevindiren de olmadı, gönül işleri dışında. ne yaparsak yapalım, ne kadar küfür edersek edelim fenerbahçeli olmayı bırakamayız. bugün kederliyiz, sabaha yine her zamanki gibi büyük fenerbahçeliyiz. ama üzmeyin artık beni. ölmeden evvel bir şampiyonluk daha görmek istiyorum ben.
devamını gör...

yeni alınmış kitap kokusu bende mutluluk hormonu salgılıyor yemin ederim, bu mutluluğuma vesile olduğu için bir bilen'e teşekkürlerimi iletiyorum umarım sende hep mutlu olursun hayatının sonuna kadar güzel kafa sözlük yazarı...
devamını gör...

hiç kimse hiç kimseyi bu kadar sevmemeli dediğim başlık. sevginin fazlası da kişinin kendisine zehirdir ne yazık ki.
devamını gör...

whatsapp'tan güncel gelişmeleri içeren gündelik yayınlarını yaptıkları evvel zamanlarından beri takip ediyorum. sonraları -iyi ki de- bir çeşit belgeselciliğe girişerek oldukça kaliteli işler çıkarmaya başladılar. zaman zaman (bir önceki (gbkz: coğrafya kader) videoları gibi) içerikleri yüzünden lince maruz kalsalar da hak ettiklerini düşünmüyorum. zira duyulmayanı duyurmaya çalışmak, olay ve olguları insanların hiç bakmadığı açılardan göstermeye çalışmak çok zor zanaat. içerik tüketicileri olarak; görüşümüz, düşüncemiz, ilgimiz ne kadar farklı olursa olsun, alenen bir propaganda söz konusu olmadığı sürece, kaliteli işlere saygı duymalıyız bana kalırsa.
devamını gör...

napalm bombası 800 ila 1200 derece arası korkunç bir sıcaklık üretiyormuş. hemen ölenler biraz şanslı sayılıyor, çünkü ölmeyenler ağır yanıklar ile uğraşıyor, bu kız gene onlara göre hafif kurtarmış.
a.b.d ordusu vietkong gerillalarını bombalıyoruz diyerek köyleri, ormanları... napalm'la yakıp yıktılar. savaşta kaç vietnam'lı, laos'lu, yada kamboçya'lı öldürüldüğü bilinmiyor.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim