adamı kafa iznine çıkarmışsınız. bence hiç şık olmamış. zira daha kafa kesecekti.* ben bu arkadaşı dürüst buluyorum. en azından niyetini direkt olarak dile getiriyor. ne olduğunu saklamıyor. siz asıl, aranızda tebdili kıyafetle ılımlı ılımlı gezinen, hatta beğenilerinize mazhar olan bukalemunlara dikkat edin. bu tepkileri onlara verebildiğinizde ancak yol kat edebilirsiniz. o satır araları neler barındırıyor da, işte pek okuma huyunuz olmadığı için geçip gidiyorsunuz. *

sinsilik daha tehlikeli bir kavram ve o sinsiler emin olun günü geldiğinde ve fırsatını bulduklarında bu arkadaştan daha fenasını yaparlar size haberiniz olsun. orada palanın nereden ineceğini kestiremezsiniz. sannhetens_vei'de durum belli adam direkt kafamızı alma derdinde. yani adamın niyetini biliyoruz. diğerleri ininize giriyor haberiniz olmuyor *

saatleri ayarlama enstitüsü bültenim bu kadar...
devamını gör...

nedir bu kullanıcı adlarının sizden çektiği.
devamını gör...

kimse beni anlamıyor, kimse benimle ilgilenmiyor diye olur olmadık şeyler yapan;

bunu yaparken de kendi bencilliğinden dolayı başka insanların bu yüzden ne düşüneceğini, ne hissedeceğini zerre umursamayan kanser insan tipidir.

sözlükte gördüğümüz kadarıyla son zamanlarda sivilce misali artmaktadır.
devamını gör...

lisedeyken midye dolma alıyordum düzenli olarak ama annem hiç sevmediği için alacaksan kendi harçlığınla al diyordu 10 lirayı onun için ayırırdım. bir gün yine midye alıcam abi 10 tl lik ver dedim. oradaki bir müşteri 10 tl lik az sen ona 50 tllik koy dedi hesabını da bana gönder. yok abi olmaz bu yeter desemde dinletemedim. eve yüzümde kocaman bir gülümsemeyle dönmüştüm. o günden sonra ne olursa olsun iyi insanların hala var olduğu umudu içimde yaşar
devamını gör...

bugs bunny.
sponge bob.
adventure time.
regular show.

kaç yaşıma gelirsem geleyim bunları izlemekten bıkmayacağım.
devamını gör...

uyku süresi boyunca hiç uyanılmayan uzun uyku.
devamını gör...

bir başkasına ilgili sevgilidir. sizi sepetleyecektir. önce davranıp siz sepetleyin.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

yılbaşı gecesi sözlükte tanım girenler için başlık açanlar ne peki?
devamını gör...

günaydın sevgili proletarya. patron uyur, işçi uyumaz. açtık mı bilgisayarları?
devamını gör...

bekleyin açıklamalar gelecek
geliyor
gel..
geld
gelld...
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

19 yaşında bir kez yapmıştım, sonra bir daha yanaşmadım. ha sorsalar kimseyle tanışmadım hiç derim, unutmak istiyorum çünkü. yok gibi davranıyorum. hiç yaşanmamış gibi. hiç kimsenin anniciği ile tanışmamış gibi.

küçücük bir odanın içinde tüm çakallar toplanmıştı, hiç unutmam. annesi, teyzesi, onun yüzü eriyor gibi görünen acayip kızı, birkaç erkek ve acaba onlar kimdi ya diye düşündüren başka insanlar. 46 kilo zamanlarım, nasıl narin nasıl zarifim. safım bi de. bu aile yapısı hakkında bilgim yok. göçmen çocuğuyum. biz de aşık olursan aile falan uğraşmaz gider kendin evlenirsin. hatta bizim taraf benim mallık seviyemi bildiği için gitme dediler, onlar seni yerler, haberin olmaz. dedim siz karışamazsınız, istediğimi yaparım.

yemin ediyorum 19 yaşımı verseler bana saçını başını acimadan yolarım.

aldılar beni aralarına, nasıl güzel maşallah dediler, en sevdiğimiz gelinimiz diye üstüne basa basa söylediler. en sevdiğimiz gelinimiz. en güzel gelinimiz. en zayıf gelinimiz. en güzel gözlü gelinimiz. yüzümde böyle kocaman gülücükler iltifatları alıyorum. nasıl mesudum.

eve geldim, ne oldu dediler, dedim bana böyle böyle dediler. o zaman öğrendim bizim ailenin yetişkin çakallarından, odanın içinde olan diğer gelin adayından nefret ettikleri için bana o kadar güzel şeyler söylemişler. o söylenen şeylerin aslında benimle ya da onların bana karşı hissettikleri ile alakası yokmuş.

sonra o kıskanırdıkları gelin beni birkaç kez öldürmeye çalışınca anladım ben ailem haklı. o ruh hastası beni her gördüğü yerde uzun dakikalar laf sokup yerin dibine sokup sokup çıkarınca bu işlerin bana göre olmadığını iyice anladım. çünkü ben böyle sabahtan akşama entrika falan uğraşamam firdevs hanım gibi. bihter olsaydım dizinin ilk bölümünde kafama sıkardım.

buradan o aileye sevgi ve saygılarımı iletiyorum. beni her şeyden soğuttular. pislikler.

y a s ı k.
devamını gör...

toplum baskısını kaldıramayan kadınlara yönelik suçlama içeren başlık.
kadınlar biraz dışarı açılıp bunlara pas verse kaşar olurlar, pas vermese kezban olurlar. iki yüzlülük diz boyu.
devamını gör...

aganın pokunun ustune pok olur mu ?
tanım : kibar feyzo filminde geçen şener şen repliği:
devamını gör...

çünkü köşe yastığıyım.
devamını gör...

kendi başına ayakta durmasını öğretmektir. düşmenin, kırılmanın, üzülmenin de tıpkı gülmek, kazanmak gibi normal olduğunu öğrensin. kendi başına durmayı bilsin. gerisi halledebilir.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bir sürü çiçek bir böcek
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

(bkz: ne şiş yansın ne kebap felsefesi)
devamını gör...

"zayıf insanlar intikam alır, güçlü insanlar affeder, zeki insanlar umursamazlar." demiştir konfüçyüs. kendisine sonuna kadar katılıyorum.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim