karşıt olan iki tarafa da onların yanındaymış gibi görünmek anlamında olan bir deyimdir.
devamını gör...

kütüphaneden aldığım ve henüz okumayı bitirmediğim kitabın iade tarihinin gelmiş olması.
-kitabı bitirmek de istemiyorum*
-o yolu da yürümek istemiyorum*


kaç saattir kesik olan elektrik de var!
çıvdıvıcam.
devamını gör...

ayriştirin efendim daha da ayristirin. cunku yetmedi bu kadar gruplasma. hadi bu insanlar sizin tabirinizle buyur, tecrube kazanir ama siz bu on yarginizla hayatiniza nasil devam edeceksiniz merak ediyorum.
devamını gör...

yine kelimelerin tükendiği ve insanın içinin hırs ve öfke ile dolduğu bir an amca dediği yaşamsal formda vicdan olmadığı gibi kıza da saldırması cabası. bu tür yaşamsal formlar heryerdeler ve oksijenimizden çalıyorlar, insan diyemiyorum biz insanlara hakaret olacaği için.
devamını gör...

benimdir.
yazarlığım 8 ay önce onaylandı.
devamını gör...

gençliğini bu kadar sahipsiz bırakan bir ülke elbette beyin göçleri verecek ve yerinde sayacaktır. gençlik yeni kan demektir. biz sürekli kan kaybediyoruz.
devamını gör...

ortadan kaybolmak anlamına gelen deyim.
devamını gör...

sadece akşamüstü, battaniye ve film ile yetindiğimi hatırlatıp üzülmeme sebep olmuş beşlemedir. kahrolsundur.
devamını gör...

huhuuu kırk yama gelmiş, hoş gelmiiiiş
gönüllere şeref vermiş
tam "ciddi olalım böyle de gideriz" derken
yüzümüze bir gülme gelmiş. dan da da dandan dan*
neden böyle ramazan davulcusu ağabeylerim gibi giriş yaptım bilmiyorum. (bu aslında yoktu. öyle bir içimden geldi)*halbuki gittin diye üzülmem gerekiyor. ama hiç bencillik yapmayım şimdi. girift evimiz, kırk yama anamız.* neyseee aykut sensiz de gayet iyiydi cağnım* ama seninle bir başka güzel.* daim olsun beraberliğiniz* vee tabii thedansözkiller bebeğimsin.*

t: aykut ve giriftseverlerin, kırk yama ile kavuşacağı, akabinde gülmekten zor anlar yaşayacağı yayındır. bekliyoruz.*
devamını gör...

hayatı çok da önemsememek.evet tam olarak bu.negatif insanları,yani o enerjimizi sömüren iyi niyet sülüklerini hayatınızdan uzaklaştırarak başlayın.sonra oturun bi düşünün,ya ben neyi yanlış yapıyorum da bu kadar negatif bir durumdayım diye.

ardından bir sıralama yapın ve sırayla hepsinden kurtulun.kurtulduktan sonrada önemsemeyin bu hayatı afedersiniz şeyinize takmayın efendim.azrail kardeşimiz olsa şu şartlarda 75 sne zor yaiarız zaten.bu kadar bi ömür bile yaşayacağım garanti değilken kimsede benim canımı sıkamaz.
devamını gör...

mükemmel ötesi bir playlist. dinleyenler dinlemeyenlere haber versin.
devamını gör...

öğrenilmesi gerekilen ilk şeydir. nasıl öğreneceğini bilmemek, kişiye yanlış bir bilgisel sürece götürebilir.
devamını gör...

akışkan içine kısmen yada tamamen batırılmış cisimlere yer çekimi kuvvetinin zıt yönünde akışkanın uyguladığı kuvvete kaldırma kuvveti denir.
esprisi bile vardır; uyanamayan kişilerin üstüne su atılır ve şu meşhur cümle söylenir "suyun kaldırma kuvveti vardır."
devamını gör...

hüner gerektirir. önemli olan büskiviyi çaya batırdığın kısmının dağılmadan ağıza götürülmesidir. el çabukluğu, senkronizasyon ve inanç.
devamını gör...

kaybetmekten korktugunuz hiç kimse sizi kaybetmekten korkmaz..sizi kaybetmekten korkmayan birini kaybetmekse kayıp mıdır düşünün derim..
devamını gör...

o kadar rektör ne olacak o zaman kardeşim? öğrencilere benim kitabımı almazsan geçirmem diyen öğretim görevlileri ne olacak?
bu ülkenin sırtında ki kanserlerden kurtulmak istiyorsunuz anlıyorum ama bu zihniyetle çok çok zor.
devamını gör...

empati sahibi ve nahif kişilerin yaşadıkları olaydır. bu kişiler, karşısındaki kişiye en başta, insan olduğu için değer verir, kalp kırmanın geri tamir edilmesinin çok zor olduğunu bilir. sırf bu yüzden sözlerini seçerek ve belki de kimi zaman kendinden ödün vererek ve alttan alarak konuşur fakat karşısındaki kişi bu hareketi belki de zayıflık olarak algılar ve kendisine ne kadar düşünceli davranıldıysa o kadar düşüncesiz ve kırıcı bir şekilde konuşur.
devamını gör...

örgün ve açıköğretim arasında tabii ki fark vardır ve bu fark iş alanlarında da bariz ortaya çıkar özellikle iş alımlarında. bırakın açıköğretimi bugün sayılı üniversitelerden mezun insanlar bile işsiz. o yüzden bu ayrıma girmek zaten yanlış. açıköğretimi savunduğum nokta ise şöyle. gençlik döneminde en çok para getiren ya da statüsü yüksek meslekler seçiliyor. doğal olarak aslında hiç istemediğin ve sana uygun olmayan bölümleri zorla okuyorsun.

açıköğretim burada devreye giriyor işte. şu an ki bu gruba ben de dahilim, istediğim ve merak ettiğim bölümleri okuyorum. inanır mısınız bilmem ama kopya da çekmiyorum. kitapları okuyorum araştırmalar yapıyorum çünkü derdim gerçekten merak ettiğim bölümü okumanın verdiği zevki tatmak. o yüzden hiç karşı çıkılacak bir durum yok ortada. kendinizi geliştirip fark yaratırsanız zaten hiç örgün okumamış bir insandan bir adım önde olursunuz zaten. biz de istediğimiz bölüm ya da bölümleri okuyup mutlu olalım.
devamını gör...

iko'nun tatilinin bittiğinin işareti olabilir ya da ben ünvanımı hak ediyorum.
devamını gör...

benim gibi adını arayanların hüsrana uğradığı başlık.

zaten iki tanım var. ah be...
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim