aşırı mutluluğun huzursuz edici bir yanı olması
çünkü öyle öğretildik aman çok güldük başımıza bişey gelir tarzında hurafeler beynimizin hep bir tarafında oluyor istemsiz bir şekilde en basiti
devamını gör...
tarihin başlangıcından beri kardan adamların kendilerine bir devlet kuramamış olması
her millet, önce kendi benliğini oturtarak siyasi kişiliğe sahip olabilir. dünyanın bütün "kardan adamlarına", bugün burada, kendilerini "kardan insan" olarak tanımlama çağrısında bulunuyorum. bu seksist tanımlama hiç şüphesiz kardan insanların benliğine gölge düşürmekte, birlik ve beraberliklerine engel teşkil etmektedir. kadın erkek demeden, kucaklayıcı bir ifadeyle birlikte bambaşka yarınlar mümkün.
edit: simitçi kılığındaki kgb ajanı hemen yukarıda daha güzel söylemiş, "kardan birey" diye. bak o da olur. daha mantıklı.
edit: simitçi kılığındaki kgb ajanı hemen yukarıda daha güzel söylemiş, "kardan birey" diye. bak o da olur. daha mantıklı.
devamını gör...
sadece uyumak istemek
şuanda olduğu gibi kendimi her üzgün ve kötü hissettiğimde yaşadığım şey. uyumak, hayattan ve insanlardan kaçmak, hiçbi şey hissetmemek sadece biraz dinlenmek istiyorum ama sınavlar dersler derken ona bile engel olunuyor bazen. hem onlardan daha büyük bi engel çıkıyor karşıma genelde o da çok fazla düşünmek, kafaya takmak. yine de ben şansım olan her fırsatta uyuyorum* hele de kendimi kötü hissediyorsam, bi şeylere üzülmüş kafamı takmışsam ilk aklıma gelen şey uyku oluyor çünkü bana iyi gelebilcek ve düşüncelerimden uzaklaştırabilecek tek şeyin o olduğunu düşünüyorum hep.uyku hayattaki en güzel şeylerden biri değil de ne ya?*
devamını gör...
ptt kargo
sevgili normal sözlük yönetimi kitap gönderme kısmıyla beni benden alması bir yana dursun, çevremdeki birçok insanı da "lan o ne güzel sözlükmüş biz de üye olalım" nidaları atarak sözlüğe çekti, çok hoş bir detay değil mi? ama.... aması ne yazık ki var, bu güzel organizasyonun belki de tek can yakan kısmı ptt kargo ile teslimat sağlanması...
bildiğimiz üzere, türkiye'de işini hakkıyla yapan kargo şirketi yok, daha da kötüsü tüm kargo şirketleri toplanmış, "nasıl en şerefsiz olabiliriz?" mantığı ile çalışıyorlar.
bir hafta kadar önce sözlük kütüphanesinden kitap talep etmiştim, daha o gün içerisinde geri dönüşler sağlandı, birkaç gün sonra da kargo verildi, buraya kadar her şey kusursuz, kitap kısmı sözlük yönetimi elinden çıkıp kargonun elinin altına girince, nasıl değişiyor biliyor musunuz? misal, 2 gün önce, cumartesi sabahı saat 10 civarlarında gelmiş evime?! kargo, gelemeyince de apartmanın dış kapısına bir kağıt bırakıp şubeden almamı istemişler.
saat 8'de uyanmış, kitap okumaya dalmış bir insan evladı olarak, gelen bir kargonun kapıyı çalması veyahut zili çalması gerekmez mi? öyle bir durumda duymamam imkansız çünkü salonda otururken hemen yanı başımda olan kapı sesini duymayı bırakın, dışarıda denizden gelen gemilerin sesini dahi duyuyorum... yemin ediyorum sırf yukarı çıkmaya üşeniyorlar, kaldı ki bana "abi aşağıdayız bi gelsene" diyerek aramış olsa, üşenmem inerim.
üşenmem dedim, hakikaten gideyim alayım şubeden diye düşünüyorum ama bulunduğum yere en uzak ptt şubesinde bekletmişler, hadi ona da laf etmiyorum belki kargo kısımları ayrıdır diye, asıl sorun neresi biliyor musunuz? birkaç hafta önce yurtiçi %50, yurtdışı da %80 civarında zam yapılmış kargo ücretlerine, yani şöyle söyleyeyim kitap olduğu halde 16 lira kargo ücreti tutmuş, normalde kitap olması halinde indirim olması gerekiyor biliyorsunuz böyle bir kampanyaları var, ulan 16 liraya kampanyalı kitap alıyor insan.
şimdi diyeceksiniz ki, "la it, bi hafta sigara içme, alkol içme, git kargonu al da oku."
ben sigara kullanmıyorum, alkolüm de yok, cumaya kadar 42 lira ile idare etmem gerek, çok kızgınım sana ptt kargo, çok çok çok kızgınım.
sözlük yönetimi cansınız, sizin ayaklarınızı gül suyu ile yıkarım.
ptt kargo, senin allah belanı versin.
bildiğimiz üzere, türkiye'de işini hakkıyla yapan kargo şirketi yok, daha da kötüsü tüm kargo şirketleri toplanmış, "nasıl en şerefsiz olabiliriz?" mantığı ile çalışıyorlar.
bir hafta kadar önce sözlük kütüphanesinden kitap talep etmiştim, daha o gün içerisinde geri dönüşler sağlandı, birkaç gün sonra da kargo verildi, buraya kadar her şey kusursuz, kitap kısmı sözlük yönetimi elinden çıkıp kargonun elinin altına girince, nasıl değişiyor biliyor musunuz? misal, 2 gün önce, cumartesi sabahı saat 10 civarlarında gelmiş evime?! kargo, gelemeyince de apartmanın dış kapısına bir kağıt bırakıp şubeden almamı istemişler.
saat 8'de uyanmış, kitap okumaya dalmış bir insan evladı olarak, gelen bir kargonun kapıyı çalması veyahut zili çalması gerekmez mi? öyle bir durumda duymamam imkansız çünkü salonda otururken hemen yanı başımda olan kapı sesini duymayı bırakın, dışarıda denizden gelen gemilerin sesini dahi duyuyorum... yemin ediyorum sırf yukarı çıkmaya üşeniyorlar, kaldı ki bana "abi aşağıdayız bi gelsene" diyerek aramış olsa, üşenmem inerim.
üşenmem dedim, hakikaten gideyim alayım şubeden diye düşünüyorum ama bulunduğum yere en uzak ptt şubesinde bekletmişler, hadi ona da laf etmiyorum belki kargo kısımları ayrıdır diye, asıl sorun neresi biliyor musunuz? birkaç hafta önce yurtiçi %50, yurtdışı da %80 civarında zam yapılmış kargo ücretlerine, yani şöyle söyleyeyim kitap olduğu halde 16 lira kargo ücreti tutmuş, normalde kitap olması halinde indirim olması gerekiyor biliyorsunuz böyle bir kampanyaları var, ulan 16 liraya kampanyalı kitap alıyor insan.
şimdi diyeceksiniz ki, "la it, bi hafta sigara içme, alkol içme, git kargonu al da oku."
ben sigara kullanmıyorum, alkolüm de yok, cumaya kadar 42 lira ile idare etmem gerek, çok kızgınım sana ptt kargo, çok çok çok kızgınım.
sözlük yönetimi cansınız, sizin ayaklarınızı gül suyu ile yıkarım.
ptt kargo, senin allah belanı versin.
devamını gör...
bir babanın çocuğuna verebileceği hayat dersleri
son olarak şu an söylediklerimi anlayacak yaşta olsaydı eğer, ona kısaca, yaşamakta olduğu hayatın yalnızca kendi hayatı olduğunu, yapacağı şeyleri kimsenin kendisi hakkındaki düşüncelerini umursamadan yapmasını; her işitilen sözün doğru olmadığını, küçük şeylerle de mutlu olunabildiğini ve daha birçok şey söylerdim.
devamını gör...
tarlatan
eteğin istediğiniz kabarıklığa ulaşması için halkalarla sertlik verilmiş bir tür kumaş veya tülden etek.
daha çok gelinlik, nişan elbisesi gibi kıyafetlerin altına, duruş güzelliği sağlamak ve eteği istenilen kabarıklığa ulaştırmak-kaldırmak için kullanılır.
resimag.com/p1/e7d769fcdef1.jpeg
daha çok gelinlik, nişan elbisesi gibi kıyafetlerin altına, duruş güzelliği sağlamak ve eteği istenilen kabarıklığa ulaştırmak-kaldırmak için kullanılır.
resimag.com/p1/e7d769fcdef1.jpeg
devamını gör...
greenpeace
çevreye duyarlı insanları pasifleştiren, yaptıkları pasif eylemlerle kapitalistlerin yaptıklarından vazgeçeceğini sananların grubu.
devamını gör...
evli birinin eşinden başka birine aşık olması
aşk gelip geçicidir diye düşünüyorum , her ne kadar üzücü bir durum olsada sağlıklı bir iletisim içinde konuşarak daha az psikolojik hasarla hayata devam edilebilir durum.
devamını gör...
sevilen şiirin en vurucu dizeleri
1972
yalvardım adlarını bilmediğim tanrılarıma
günlerime bir şey yada birini göndersinler diye.
jorge luis borges-
yalvardım adlarını bilmediğim tanrılarıma
günlerime bir şey yada birini göndersinler diye.
jorge luis borges-
devamını gör...
normal sözlük bahar etkinliği
etkileşimi ve sözlüğün kalitesini arttırmaya yönelik düşünülmüş gayet güzel bir etkinlik.
uzun ve içi dolu dolu tanımlar yazmaya çoğunlukla zaman bulamasam da en azından buna zaman ayırabilen sevgili yazarlarımız okuduğumu bilsinler isterim.
okunmak; hediyeler ve karma puandan daha büyük bir motivasyon kaynağı benim için. benim gibi düşünenler de olduğuna eminim. ve benim gibi sessizce okuyanlar olduğuna da eminim.
yazdıkça da okudukça da çoğalır insan.
uzun ve içi dolu dolu tanımlar yazmaya çoğunlukla zaman bulamasam da en azından buna zaman ayırabilen sevgili yazarlarımız okuduğumu bilsinler isterim.
okunmak; hediyeler ve karma puandan daha büyük bir motivasyon kaynağı benim için. benim gibi düşünenler de olduğuna eminim. ve benim gibi sessizce okuyanlar olduğuna da eminim.
yazdıkça da okudukça da çoğalır insan.
devamını gör...
turistin görebileceği herkesi aşılayacağız
şey yapsak oluyormu aşılanmak için turist görsek, böyle yaklaşsak sultahahmette filan, yaklaştık diye hemen aşıyı çaksalar, bizde bu sayede aşı olup geri dönsek eve hahahhha bence mantıklı, beyin bedava ya.
devamını gör...
hdp esenyurt parti binası
yola belediye araçlarıyla mayın döşeyen terör destekçisi partinin şaşırtmayan binasıdır.
devamını gör...
köylü yazardan ironiler
#577876 bu girdi ile beğeniler toplayan yazarımız. sana çok büyük saygı duyuyorum ablacım ellerine, yüreğine, kalbine sağlık.
edit: tam beklediğim gibi beğenimi verdi. ironi hakkında oturup konuşmamız gereken yazar aynı zamanda.
edit: tam beklediğim gibi beğenimi verdi. ironi hakkında oturup konuşmamız gereken yazar aynı zamanda.
devamını gör...
geç yazan kadın
sohbet keyifliyse mesajlar akar zaten. gecikmeye başlamışsa sıkılınmıştır, uzatmaya gerek yoktur. istemiyorsa hiç yazmaz.
devamını gör...
fenike alfabesi
mensubu oldukları yunan alfabesi, arap alfabesi ve ibrani alfabesindeki ilk harfler sırasıyla alfa elif alef başlar.
buradan da etkileşim net olarak görülebilmektedir.
buradan da etkileşim net olarak görülebilmektedir.
devamını gör...
kötülük
ete kemiğe bürünüp ülke alev alev yanarken yoldaşlarıyla kol kola girerek saçını tarayanların ana besini.
devamını gör...


