aslında ankaralılar kıyaslamazlar. onlar ankara'ya alışıktırlar, severler gride olsa kuruda olsa bu şehri. esasen bu, ankara'da yaşamak zorunda kalan istanbul'luların yaptığı bir kıyaslamadır. ankara'ya alışamaz, bir türlü sevemezler. hep bok atarlar bu şehre.

ilk koz daima deniz'dir. denizsiz nasıl yaşıyorsunuz bu şehirde, deniz olmadan asla yaşayamam ben derler.
oysa ankara'lı için denizin fazla bir önemi yoktur. çünkü zaten o olmadan yaşamayı bilir. deniz'in olmayışı çok ta etkilemez. ankara'da yaşayıp büyüdüyseniz bu şehrin her yerinde bir anınız vardır mutlaka. küçük olduğu için yapılacak şeylerin, ya da gidilecek mekanların sayısı sınırlıdır. ama neyi nerede bulacağınızı bilmeniz gerek.
insan önemlidir ankara'da. çünkü tek başına sıkıcıdır ankara, birileriyle bir şeyler yapınca tadı çıkar her şeyin. o nedenle ankara insanı istanbul insanından farklıdır biraz. ankara içine kapamaz insanı, bencil yapmaz. bir de aynı kafa yapısındaki insanlar hemen hemen aynı yerlere takıldıkları için, genelde yeni tanıştığınız biri mutlaka bir yerlerden "connected"'dır. birilerinin bir şeyidir. bu anlamda gerçekten küçüktür ankara.
devamını gör...

akşam 19.00 da başlayacak müsabakadır.

beşiktaşlıların kazanmak için ekran başında mücadele edeceği. galatasaray ve fenerbahçelilerin umut fakirin ekmeğidir diyerek puan kaybı bekleyeceği müsabaka olacaktır.

beşiktaş bugün şampiyonluk yolunda son 7 maçta bir kez kaybeden ankaragücü karşısına çıkacak ve zorlu bir mücadele verecek. hem beşiktaşta bulunan eksikler hem de hikmet karaman ve takımının çok formda olması bu maçı beşiktaş için bir tık zorlu yapacaktır.

ben sergen yalçın ve takımının zorlanarak da olsa kazanacağını düşünüyorum.
devamını gör...

biriniz kahvaltı hazırlayın lütfen.
devamını gör...

felsefe yapmadıkları zaman daha çok sevilmeleri.
devamını gör...

insanın zihnini kemiren seslerdir, bitmediği sürece huzur vermez.
insanın aklına bin türlü şey gelir.*
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

papağan - avukat,
karınca - akademisyen,
fil - yönetici,
at - joker,
sürüngen hayvanlar - müteahhitçi.
t: hayvanların mesleği olsaydı kim ne olurdu sorusuna cevap verilen başlık.
devamını gör...

yine enteresan bir olay, yine adana. zabıtaların olayın peşine düşmesi ise çok ayrı bir komedi.


zabıta gizemli yumurtaların peşinde: "15 gündür yumurta yağıyor"

adana'nın kozan ilçesinde, yaklaşık 15 gündür havadan yumurta yağdığı iddia edilen sokakta zabıta ekipleri inceleme yaptı.

arslanpaşa mahallesi aşağı çarşı sokak'ta ciğerci fuat dokuzcu ve esnaf durmuş yılmaz'ın, 15 gündür dükkanlarının yakınına düşen yumurtaların gizeminin çözülmesi için yardım istemesinin ardından kozan belediyesi zabıta ekipleri harekete geçti.

zabıta ekiplerinin görüştüğü esnaf fuat dokuzcu, “15 gün içerinde günlük 6-7 yumurta düşüyor. dün ben yumurta büyüklüğünü göstermek istedim. bunun için elime yumurta aldım hatta. düşen sağlam yumurta yok. yere düşen camlarımıza düşen yumurtaların hepsi kırılıyor. insanlar yanlış anlamasın düşen sağlam yumurta yok. biz araştırdık bulamadık. gündüz de oluyor akşam da oluyor. akşam 19.00 gibi oluyor, dükkanlar boş o saatte kapalı kimse olmuyor. 15 günden beri düşen yumurta tavuk yumurtasına benziyor” dedi.

çatıda yumurta kabukları bulundu
kozan belediyesi zabıta müdürü osman taş ve ekibi çevredeki iş yerlerinin çatılarına ve balkonlarına çıkarak yumurtanın düşebileceği ve atılma ihtimali olan alanlarda inceleme yaptı. çatıda da yumurta kabukları tespit eden ekipler iş yeri sahibi fuat dokuzcu’ya yağmur nedeniyle doğru sonuç alınamayacağını, yumurta düşünce zabıta ekiplerine haber vermesini ve inceleme için ilçe tarım ve orman müdürlüğünden ekiplerle gelip inceleme yapacaklarını söyledi.

sokaktaki esnaf, bu olayın aydınlatılmasını istediklerini belirterek, “50 yıldır esnafız böyle bir şey yaşamadık hiç. merak eden geliyor. ama sadece yumurtaya değil tarihimizi görmeye, ciğer yemeye de gelsinler” dedi.

iş yeri önüne dün akşam da yumurta düştüğünü belirten esnaf, haberin ardından çok sayıda kişinin yumurtayı merak ettiği için geldiğini söyledi.


link
devamını gör...

hakkında bir çok yanlış bilgi mevcut olan hayvanlardır.
bir iki tanesini sıralamak isterim.

öncelikle mikrop saçıp sizi yatağa düşürmezler, hayvanların ağzı insanların ağzından çok daha temizdir.

sokak hayvanları nasıl olsa yiyecek bulur diye bir şey yok, artık bütün çöp konteynırları kapalı. inanın bana yemek onlar için büyük bir sorun. lütfen elinizden geldiğince sizden yardım bekleyen hayvanlara 1 kap yemeği çok görmeyin.

"yaa bunları barınağa alıyorlar, orada rahat ediyor hayvanlar" bakın bu bilgi de çok yanlış. türkiye'de bir çok barınağın durumu cidden kötü. hala ve hala kötü.
devamını gör...

haşmet abi sen ne güzel insansın!
tam "kötü bitecek" diyorum ama öyle bir şey oluyor ki "aa tamam mutlu son" diyorum. bu şekilde filmin sonuna kadar 3-4 kez değişti fikrim.

-ooo haşmet abi geciktin bu akşam.
+rahatsız olmayın rica ederim.
-yahu işe daldım desen o da değil. senin meslek güneşle birlikte bitiyor maalesef.
+niye maalesef?? dünyada çalışmaktan başka yapacak işimiz yok mu be?
devamını gör...

sesine doyum olmaz. endülüs'te raks ve kalbe dolan o ilk bakış'ı dinlemeden geçmeyin.
endülüs'te raks'ın hikayesi de nesrin sipahi'nin ağzından şöyledir: "eski taksim belediye gazinosu'nda zeki müren'in alt kadrosunda çalışmaya başladım. karşısında iş yapan bir rakibi vardı. o yüzden kendisiyle aynı parayı verdirtip, alt kadrosuna aldırmıştı beni. birlikte çalışmaya başladığımız gün, kulise bir liste astı. o listedeki 45 şarkıyı okumamı istemedi. yasaklanınca, ne yapacağımı şaşırdım. çünkü geriye bir şey kalmamıştı. bunun üzerine ben de çıkıp endülüs'te raks'ı söyledim. onun söyleyemediği bir şarkıyı seçmiştim, çok kızmıştı."
devamını gör...

tanımlardan anladığım kadarıyla kadının gerçekten kendini aşkolog sandığını düşünenler var. arkadaşlar son zamanlarda yüzümüzü güldürecek içeriklere ihtiyacımız var, insanlar absürt şeyler yazıyor kıza, kız da ciddi bir şekilde absürt cevaplar veriyor, parodi hesap diyip geçebilirsiniz (bkz: figen merdan) açıkçası ben baya eğleniyorum takip ederken.

" abla kız arkadaşımla günlük kiralığa gittik telefonu wifi'a otomatik bağlandı sence tesadüf müdür?" diye bi soru geldi, kesinlikle tesadüf. telefonunda wifi kırıcı program vardır, ikinci el almıştır eski sahibi bağlanmıştır. aklınıza kötü şeyler getirmeyin diyo xkkdkd az salın kadını eğleniyoruz kabız herifler. cık cık cık.
devamını gör...

karşımda duygusuz, hayatı ciddiye almayan, her şeyi dalgaya alan, ne bileyim işte empatiden zerre nasiplenmemiş, yüreği katılaşmış kişilerle iletişim halindeyken hep aklıma gelendir.
böyle insana neyi anlatsam anca aval aval bakar veya boş boş cevaplar yazar. dolayısıyla böyle insanlarla hemen iletişimi kesmek gerekir.
yengeç sepetindeki hayatlarına karışmamak gerekir.
devamını gör...

tabii ki birçok değerli ressamımız vardır ama hangisi bir picasso kadar ünlü olmuştur ki dediten başlık. picasso'dan daha yetenekli olmasına rağmen hem bizim ilgisizliğimizden hem de pazarlama alanındaki beceriksizliğimizden dolayı en değerli ressamlarımız bile sönük bir yıldız gibi kalmıştır ufuklarda.
bir nedeni de özellikle islamiyet sonrası türk devletlerinde resim, heykel gibi sanatların haram olduğunu öne süren sahte hocalardır.
devamını gör...

çoğu erkekte kekoca duran ama garip bir şekilde bazı erkekler söylediğinde kötü durmayan sözdür benim için bu eski sevgilimdir bazen bana öyle hitap ederdi ve tuhaf bir şekilde güzel gelirdi belki çok sevdiğimdendi bilemiyorum bir keresinde ondan başka bir erkek arkadaşım söylediğinde kızmıştım
devamını gör...

amerikalıların "acıklı filmler" için kullandığı bir tabirdir. filmin sonunda gözyaşlarınız sel olur. mesela love story, mesela babam ve oğlum filmi.
devamını gör...

her türlü et ürünü tedarikçisi .
devamını gör...

yeni bir mevzu değil bu. benim bildiğim en az 20 senedir böyle bir olay var. doğru bir tebliğ yöntemi midir bilemem, tartışmaya açık bir konu ama kendileri oldukça kibar bir üslup kullanıyorlar ve hiç kimse de tepkisel davranmıyor gördüğüm kadarıyla..
devamını gör...

(bkz: seni seçtim pikaçu)
devamını gör...

tanımlarından başka bir kriter yoktur. begeniyorsam yazdıklarını takip ederim. beni takip etmesi karşılığını beklemiyorum. zira ben elmayı beğeniyorum diye elma da beni beğenecek diye bir kaide yok. ama genelde karşılıklı olur.
devamını gör...

benim bildiğim kadarıyla* 4 yaşımdan beri her yaz gittiğim, bütün okul tatillerimin büyük bi kısmını geçirdiğim ilçe. insanlar genelde karabük’ten çok safranboluyu bilirler zaten çünkü kendisi evleriyle, lokum çeşitleriyle, safran çiçeğiyle, son zamanlarda daha da bilinmeye başlayan mükemmel manzarasıyla insanı kendine hayran bırakan ama yüksekliğinden dolayı da biraz korkutan cam terası ve tokatlı kanyonuyla ünlenmiş turistik açıdan önemli bi yerdir. hayatınızda bi kere de olsa 2 günlük minik bi turu hak eden bu tarihi yeri gezmelisiniz bence. etrafında zonguldak,bartın, amasra ve kastamonu gibi yerler olmasından dolayı güzel ve tercih edilen bi uğrak noktasıdır.*
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim