temiz, münezzeh, yabancı şeylerden arınmış, katışıksız, saf.

ayrıca bir hayvan.
devamını gör...

neyse ki öyle bi derdimiz yok. biz günde 234454 entry giren yazarlar olarak özel mesajda fingirdemek yerine akışı akıtmayı tercih ediyoruz. açık ve net, evet.
devamını gör...

arkadaşlar selam. naber? özlediniz mi çınn sesini? günlerden pazar, günlerden zippo. yine ince konulara temas ettiğim, psikolojik durumumuzu sorguladığım, müzikli, filmli, şakalı makalı sohbet muhabbet tarzlı yayınıma hepinizi bekliyorum. yayın saatini biliyorsunuz akşam 9.00 da görüşürüzzz.
devamını gör...

daha 17 yıl var bu yaşa ermeme.umarım bu yaşa geldiğimde kendim ve ülkem ve dünya adına güzel işlere imza atmış olabilirim.çalışmalarım o yönde.
devamını gör...

alnı olsa da öpsem başlığı.
instagram zaten bu işlevi görüyo meraklı olanlar gidebilir. tamam sözlük diye illa ki tanım girecek değilsiniz ama bi gün göz bi gün saç bi gün kaş görmek zorunda mıyım ben ? istemiyosan başlığa girme falan da demeyin. herkes o kadar meraklı ki fotoğraf atmaya başlık gözümün önünden gitmiyo. fotoğraf atmakta ya da bu tür başlıklar açmaktaki temel amaç ne ? övgü almak mı , ilgi alaka mı ya da saçınız başınızla ego tatmini mi ? hiçbiri değilse ne gerek var buna ? kullanıcı isminizden tutun da birçok tanımınıza kadar anonim takılıp fotoğraf atılacak başlığa balıklama atlamanız neden ? umarım bu durum böyle devam etmez çünkü can sıkıcı olmaya başladı. saçınızı başınızı gözünüzü mümkünse gözümüze sokmayın.
devamını gör...

dizilerde ya da filmlerde arabaların nasıl hep temiz kaldığı. hep temiz olmaları hiç gerçekçi değil.
bu gün arabayı yıkatıyorum yarın araba tozlanıyor.
devamını gör...

nucleus caudatus ve singulat girus bilateral lezyonlarında istemli hareket, konuşma ve emosyonel ifadelerin ortadan kalktığı, hastanın uyanık ve gözlerinin açık olduğu tabloya verilen isimdir.
devamını gör...

mutfak tezgahına ya da musluğun üzerine astığınızda "işlem tamamlandı, temizlik bitti" mesajı verir.
devamını gör...

"büyük olmak için kimseye iltifat etmeyeceksin, hiç kimseyi aldatmayacaksın, ülke için gerçek amaç ne ise onu görecek ve o hedefe yürüyeceksin. herkes senin aleyhinde bulunacaktır, herkes seni yolundan çevirmeye çalışacaktır. fakat sen buna karşı direneceksin, önüne sonsuz engeller de yığacaklardır; kendini büyük değil küçük, zayıf, araçsız, hiç sayarak, kimseden yardım gelmeyeceğine inanarak bu engelleri aşacaksın. bundan sonra da sana büyük derlerse, bunu söyleyenlere güleceksin."

hayatımın merkezindeki yüce insan.
ruhun şad olsun.
devamını gör...

hani hanii nerde keşkee???küçükken en yetenekli olduğum oyundu. çamlak çömlek patlatmaktan tut ,, hızlı koşarak ebe sobe yapmaya.. şimdi de olsa oynasak keşke. *
devamını gör...

hayvan sevgisi aşırı olan bir insan olarak beni bitiren sonunda hüngür hüngür ağladığım bir film oldu. köpeklerin sevgisi bu dünyanın üzerinde bambaşka gerçekten.
devamını gör...

daha kesinleşmeden sağda solda muhabbeti yapılan iş elinde patlar
devamını gör...

çok beğendiğim bir kelimedir, dini şartları hayatına entegre ederek yaşayan demektir. namaz, hac ya da oruç değil yalnızca, dürüstlük, hak yememek, gıybet etmemek gibi 5 farzın dışında kalan ama onlar kadar gerekli olan kaideleri de uygulayandır.
devamını gör...

an itibariyle cümbür cemaat kulağımızın pasını silmek üzre beklemedeyiz anacığım.

nice güzel bayramlarımız olsun..
devamını gör...

devamını gör...

bir takım tuhaf ihtiyaçlarımdır. o kadar ihtiyacım var ki bazen gözlerimden yaşlar boşanmasına engel olamıyorum işte.
devamını gör...

türkiye'de insan gibi yaşamak.
devamını gör...

tipik klavye delikanlısı işte. tankı da egzosuna bez tıkayarak durdurduklarini zannediyor bu gerizekalilar. ulan o tank istese dümdüz ederdi alayınızı da konu başka yerlere gidiyor, susuyorum. önünde klavyeyi gören, ıspanak yiyen temel reis zannediyor kendini. böyle sikko tiplere cevap bile vermeyiniz.hoşt deyiniz, giderler.
devamını gör...

herkes gibi ben de kendisini okumayı çok seviyorum. bazen ofiste okuyorum biriktirip entrylerini. bazen bir gece yarısı. ama ekseriyetle biriktirerek. çünkü ben sevdiği şeylerin tükenmesiyle baş etme sorunları yaşayan, belki anksiyetik değil ama kaybetmeyle problemi olan biriyim. tek bir entry okuyup yetinemem diye düşünüyorum galiba istemsizce. o yüzden kendisinin profiline her ziyaretim güneşle oturup bir kahve içmişim gibi hissettiriyor bana. hoşşikler koşturuyor etrafımızda cıvıl cıvıl. bulutlu bile olsak o esnada, gülümsüyoruz bakışıp. o anlatıyor ben dinliyorum. ben konuşuyorum o duyuyor. bir tuhaf his...

hepimiz cevaplar buluyoruz entrylerinde ya malumunuz. neden diye düşündünüz mü? ben düşündüm. yani.

aslında bir problem/tehlike var; olur da güneş bir gün buradan gitmeye karar verirse, burada kendisini okumayı sevdiğim birkaç yazardan birini kaybetmiş olmam sadece. ciddi ciddi üzülürüm. mesele falan ederim kendime bunu. buyur buradan yak. durduk yere tasa. yok ya durduk yere değil. güneş bu. üzülünür yani. buna da kimse itiraz edemez herhalde. sorun bende değil sende güneş. bu kadar doğal/içten olman sorun. ve güzel. ve. ve. ve.

ne güzel bencil bencil psikolojik baskı yaptım di' mi? gider de haber vermezse arar/bulur saçını falan çekerim kıyabilirsem. neys.
devamını gör...

birbiriyle taban tabana zıt kavramları yan yana getirmeye denir. yuvarlak üçgen, siyah kar, soğuk güneş gibi.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim