o kadar da önemsenmemesi gereken durum. insanın tercihleri doğrultusunda şekillenmemiştir çünkü. güzel olarak tanımlanan kişiden farklı olmasının sebebi sadece öyle doğmasıdır. ilk izlenim dışında da önem arz etmemektedir. intihar etmek böyle basit bir durum için fazla büyük bir bedel. dış görünüşün psikolojiyi etkilenmesine izin vermemek gerekir.
devamını gör...

ezgi mola erkek zaten , kadın kılığında geziyor.
devamını gör...

içinde olmasam da böyle tatlı jestlere bayılıyorum ya. bi kaç tanıdık sima var, bazıları ne yazık ki artık aramızda değil. biraz buruk bi detay. kalanlar ışıl, ışıl ne güzel.

begasu’nun -ses kaydı at ısrarlarına- inatla karşı çıktım, biraz sesimden çekindiğimden, biraz delisi dışına biri olduğumdan, * biraz da ya gerçek hayattan tanıdığım biri şans eseri yayını dinlerse diye. şans eseri diyorum çünkü araştırmaya inanmayan, keşif sevmeyen akbabalarım var. yine de eserikli hallerimden birine denk gelirsem ilerde bende ses kaydı atabilirim.

uzunca yazıyorum çünkü biraz da karma ihtiyacım var. * malum beklediğim o uzak yollardaki kafa store indirimi günlerine dürbünle bakıyorum. *

evet, konuya döneyim; bir aydır beklenen yayın sonunda bugün gerçekleşicek. heeeyt be! sonundaaaaa. kelimenin tam anlamıyla dört gözle bekliyorum. umarım heyecanını yenmende az da olsa payım olmuştur yeni arkadaşım. başarıların bol, heyecanın az, dinleyenin çok olsun. *
devamını gör...

genelde görüğümüz sakallılara karşı söyleme isteği uyandıran kelime. yıllar içerisinde önemini ne yazık ki kaybetmiş ve ilkokul bebeleri arasında dahi söylenmeye başlanmıştır.
devamını gör...

hayatta tam olarak böyle bence. sürekli ciddi meselelerde konuşanlar çok sevilmez. hareketli, cıvıl cıvıl, neşeli olanlar istedikleri kadar boş konuşsunlar daha çok tutulur ve sevilirler. o yüzden daha kaliteli yazarlar var kısmına katılmıyorum. keşfettikçe takip ediyorum bana neşe katanlarıda, dolu dolu tanım yazanlarıda.
katıldığım nokta vıcık vıcık kısmı. bu yüzden takibi bıraktıklarımda olmuştur hatta. *
sonuç olarak alan razı veren razı engelle geç yazanları bu kadar rahatsız oluyorsan.
devamını gör...

bu akşam ölürüm beni kimse tutamaç
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

anne ve babam istediği şeyi almayınca bana duygu sömürüsü yapar ve asla karşı koyamam
devamını gör...

güzel girdilere imza atan; takibe aldığım yazar arkadaşımızdır kendileri.
devamını gör...

tigem’in arazisinde otladıkları gerekçesiyle gerçekleşen olaydır. haberi gördüğümde koyun diyerek gönderme mi yaptılar acaba diye düşünürken ciddi ciddi bildiğimiz koyunları gözaltına aldıklarını gördüm. şaka gibi bir olay gerçekten. yahu bu koyunlar size ne etti*
devamını gör...

﴾1﴿ asra yemin ederim ki
﴾2﴿ insan gerçekten ziyandadır.
﴾3﴿ ancak iman edip dünya ve âhiret için yararlı işler yapanlar, birbirlerine hakkı tavsiye edenler ve sabrı tavsiye edenler başkadır.

şu cümlelerin ağrılığını, hüznünü insanlar nasıl kavrayamıyor anlamıyorum. imana kavuşmak benim için küfürden sonra nasip oldu. küfr döneminde bile bu tarz surelerde ürperirdim, çünkü doğru olduğunu sanki biliyordum çok derinde.
devamını gör...

"beni bende demen bende değilim
bir ben vardır bende benden içerü"
yunus emre
devamını gör...

kendi kendisinde var olan anlamındaki felsefi kavram. öznede değil, kendinde var olan. bağımsızca kendi içinde var olan.
devamını gör...

kaplumbağa çorbası içmeyiniz, içirmeyiniz! bunun haricinde tavsiye verebilecek yetkinliğe sahip değilim.
devamını gör...

hintçe bir kelimedir.
gökyüzüne bakmak ve hala umudun olduğunu hissedebilmek demektir. aslında hepimizin arada bir durup yapması gereken şeydir.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

o kadar dolu dolu tanımının yanında saçma sapan sebepler yüzünden linçlenen yazar. umarım kafasına takmıyordur.
devamını gör...

türk yazar.
kinyas ve kayra’yı lisede okusaydım daha farklı biri olurdum.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
pulp fiction
devamını gör...

ben sınıfın sessiziydim genelde. köşede oturur kitap okurdum.
ha bide sınıfın resimcisiydim.
gerçi hala böyleyim ama galiba artık sınıfın en çok uyuyan tipiyim.*
devamını gör...

sırbistan'da bulunan bir şehir. birinci murat tarafından 1385'te fethedildikten sonra 1878 93 harbinde sırbistan'a kaybedilene kadar 500 seneye yakın kesintisiz osmanlı egemenliğinde kalmıştır. 1999'da da nato uçakları tarafından ağır hava saldırısına uğramıştır. ayrıca, falih rıfkı atay'ın zeytindağı (kitap) adlı eserinde şöyle acıklı satırların öznesidir:


bizden belgrad’ı aldıkları zaman, düşman delegeleri niş kasabasını da istemişlerdi. osmanlı delegesi ayağa kalkarak:
-ne hacet, dedi, istanbul’u da size verelim.
babalarımız için niş, istanbul’a o kadar yakındı. biz eğer vardar’ı, trablus’u, girid’i ve medine’yi bırakırsak, türk milleti yaşayamaz sanıyorduk. çocuklarımızın avrupa’sı marmara ve meriç’te bitiyor.

devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim