jagermeister
56 farklı bitki özü ve baharat kullanılarak imal edilen %35 alkollü, tadı enfes içecek.
eğlenceli reklamları ile de bilinir.
eğlenceli reklamları ile de bilinir.
devamını gör...
11 eylül 2021 akışın akması
11 eylül olması manidardır. bir de abd ile uğraşmasak bari.
devamını gör...
amerikan film klişeleri
hapishanelerin siyahi dolu olması. bence bu baya ırkçı bir durum.
devamını gör...
üniversitede ilk gün
o kadar heyecanlı ve gergindim ki, insanlardan kaçmak istiyordum. yeni ortam ve yeni insanlara açık değildim. dersliğimi bulmakta zorluk çektim, bir grup kız ile dersliği bulduğumuzda hocamız çoktan derse başlamıştı. göze batmadığını düşündüğüm bir köşeye sıvıştım. yanıma birinin oturmaması için kapı her çaldığında gözlerimi kapıdan kaçırdım. gün bittiğinde liseyi daha da fazla özlediğimi, özleyeceğimi anladım.
devamını gör...
geceye bir söz bırak
bazı şeyleri sana yazdığımı düşünüyorsan, yanılıyorsun.
hepsini sana yazıyorum...
hepsini sana yazıyorum...
devamını gör...
rus askerlerini durdurmak için köprüyü patlatan mühendis
ülkemize doluşan kancık arap erkeksileri duysun da utansın diyeceğim lakin araplarda utanma arlanma ve yiğitlik yoktur.
devamını gör...
takiyüddin'in rasathanesi
"mesleğini dolaylı olarak anlat" tarzı başlıklara "meleklerin bacaklarına bakıyorum." yazmamın yolunu açmış olan talihsiz gözlemevi.
ayrıca (bkz: takiyüddin)
ayrıca (bkz: takiyüddin)
devamını gör...
millet ne artılar almış yaa
portakal'a bakınca söylediğim. 60 artılar,50 artılar falan. ben de kendimi artı alıyor sanıyordum 3,5 artı görünce.
devamını gör...
intihar edeceğim sorumlusu devlettir
asgari ücret alan vatandaşın haklı isyanıdır. isyan ederken gözyaşlarını tutamamış. ekonomi şahane, şahlanıyoruz falan filan dimi erdoğan? yatacak yerin yok valla. neyse…
yol tv'nin gerçekleştirdiği sokak röportajında asgari ücretle geçinmeye çalışan bir yurttaşın isyanı sosyal medyada gündem oldu.
ayda 100 lirayla geçinmeye çalıştığını dile getiren yurttaş, "geceleri ağlayarak uyuyorum. yaşım 35, bu ülkede yaşadığım için canımdan vazgeçtim artık" dedi.
"bunun sorumlusu devlettir"
yurttaş şunları söyledi:
“annem şu an kanser hastası. başımda babam yok tek başıma hayatla mücadele ediyorum. asgari ücret alıyorum. hamallık yapıyorum. bu kadar yorulup emek sarf edip aldığımız para ihtiyacımızı karşılamıyorsa biz ölelim. zengin çocukları gibi hayat yaşamak isterdim. 1500 lira kira veriyorum. çocuğum okula gidiyor. aylık 100 tl ile geçiniyorum. başımı yastığa koyunca gözyaşlarımla yatıyorum. kanser hastası annemi görmeye gidemiyorum. en son intihar edeceğim bunun sorumlusu devlettir. çocuğun canı bir şey istiyor alamıyorsun. o kadar çaldılar çırptılar sonra da allah diyorlar. daha yaşım 35 bu ülkede yaşadığım için canımdan vazgeçtim.”
kaynak; www.cumhuriyet.com.tr/turki...
edit: alttaki şahıs ne saçmalıyor lan? manyak mıdır nedir ya. sanki vatandaşı intihara ben sürüklüyorum dediğine bak hele!
edit 2: tanımını silmiş tipitip… kaçmasaydın iyiydi ya.
yol tv'nin gerçekleştirdiği sokak röportajında asgari ücretle geçinmeye çalışan bir yurttaşın isyanı sosyal medyada gündem oldu.
ayda 100 lirayla geçinmeye çalıştığını dile getiren yurttaş, "geceleri ağlayarak uyuyorum. yaşım 35, bu ülkede yaşadığım için canımdan vazgeçtim artık" dedi.
"bunun sorumlusu devlettir"
yurttaş şunları söyledi:
“annem şu an kanser hastası. başımda babam yok tek başıma hayatla mücadele ediyorum. asgari ücret alıyorum. hamallık yapıyorum. bu kadar yorulup emek sarf edip aldığımız para ihtiyacımızı karşılamıyorsa biz ölelim. zengin çocukları gibi hayat yaşamak isterdim. 1500 lira kira veriyorum. çocuğum okula gidiyor. aylık 100 tl ile geçiniyorum. başımı yastığa koyunca gözyaşlarımla yatıyorum. kanser hastası annemi görmeye gidemiyorum. en son intihar edeceğim bunun sorumlusu devlettir. çocuğun canı bir şey istiyor alamıyorsun. o kadar çaldılar çırptılar sonra da allah diyorlar. daha yaşım 35 bu ülkede yaşadığım için canımdan vazgeçtim.”
kaynak; www.cumhuriyet.com.tr/turki...
edit: alttaki şahıs ne saçmalıyor lan? manyak mıdır nedir ya. sanki vatandaşı intihara ben sürüklüyorum dediğine bak hele!
edit 2: tanımını silmiş tipitip… kaçmasaydın iyiydi ya.
devamını gör...
sevgili bulma yöntemleri
devamını gör...
2000 sonrası doğup ruhu 80’lere ait insan
bilmiyorum şimdi bu yazdıklarımı kendini ne sanıyor diye okuyacak birileri vardır belki ama çok erken büyüdüm ben yaşadıklarımızla. hiçbir zaman çok fazla yaşıtlarımdan arkadaşım olmadı. annem babam yaşında insanlarla sohbet beni daha çok eğlendirirdi.
o yüzden ben de ruhumun o zamanlara ait olduğunu düşünüyorum. şarkıların daha bi yoğun,aşkların daha bi heyecanlı,ailelerin daha bi sıcak olduğu yıllarmış bence. keşke o zamanlar bu dünyayı görme, birine aşık olup şarkılarıyla hayallere dalma imkanım olsaydı .
o yüzden ben de ruhumun o zamanlara ait olduğunu düşünüyorum. şarkıların daha bi yoğun,aşkların daha bi heyecanlı,ailelerin daha bi sıcak olduğu yıllarmış bence. keşke o zamanlar bu dünyayı görme, birine aşık olup şarkılarıyla hayallere dalma imkanım olsaydı .
devamını gör...
bookstagram
kendimi motive etme amacıyla açmıştım 1 senedir kullanıyorum içeriye tanıdıklarımı alıyorum hem okuduğum kitapları görüyorum hem kendimle rekabet halinde oluyorum insanlar takip ettiği için kitap okumadığım gün olmuyor. kendinizi motive etmek için gayet mantıklı bir hamle olabilir açın ister herkese ister kendinize.
devamını gör...
spawn
giflere fısıldayan adam.
devamını gör...
rüyada görülen kıza aşık olmak
alkinoos ioannidis'in oneiro itane'si bu tema üzerine yazılmıştır. keza bunun aynadaki yansıması olarak rüyada görülen adama aşık olmak düşünüldüğünde akla gelen şarkı da sibel alaş'ın adam'ı olur.
devamını gör...
skyler white
kaç yıllık kocamın o kadar değiştiğini görsem ben de ağlar kaçarım. kadın haklı
devamını gör...
sabahın erken saatlerinde duyulan kumru sesi
hâlâ hayattasın cümlesinin kuş dilinde sana aktarılmasıdır.
devamını gör...
kürtaj
kürtajla tuvalete sperm boşaltmanın hiçbir farkı yoktur. eskiden ben de ''günahhh hayırrr katilllerrrrrrr o da birrrr cannnn'' diyerek savunma yapardım şimdi utanıyorum, her neyse. henüz doğmamış bir canlının yaşam hakkından bahsedilemez ''e ama sen ellemesen doğacak o çocuk yani neden engelliyorsun?'' sen prezervatif kullanarak nasıl engelliyorsan o da öyle engelliyor işte. burada ''hahah fetüsleri öldürelim yaşasınn'' gibi bir durum da yok, kadın ekonomik, fiziksel ya da herhangi bir mesele yüzünden hazır olmayabilir ve istenmeyen doğumu engelleme hakkı vardır. bir başkası bunda söz hakkı iddia edemez.
devamını gör...
31 mart trans görünürlük günü
bugünmüş. eski kuşaklardan geliyorum ama hiçbir şeyi reddetmeden, olmaz demeden, önyargısızca anlamaya çalışıyorum.
trans birey olmak yani cinsiyet değiştirmek sanıldığı gibi özenerek, dikkat çekmek için yapılabilecek bir şey değil. okuduklarım ve izlediklerim bunun zor ve acılı bir süreç olduğunu anlatıyor. ayrıca kim dışlanmayı, nefret objesi olmayı, itilip kakılmayı sadece birilerine özenerek yapmak ister ki?
trans bireyler, toplumun bir parçasıdır, vardır. yaşadıkları iç huzursuzluğu bilmeden yargılayanlar için üzülüyorum en çok çünkü kimse sınanmadığı bir günahın masumu değildir. dolayısıyla sadece var olduklarını bilmek ve saygı duymak yeterli.
trans birey olmak yani cinsiyet değiştirmek sanıldığı gibi özenerek, dikkat çekmek için yapılabilecek bir şey değil. okuduklarım ve izlediklerim bunun zor ve acılı bir süreç olduğunu anlatıyor. ayrıca kim dışlanmayı, nefret objesi olmayı, itilip kakılmayı sadece birilerine özenerek yapmak ister ki?
trans bireyler, toplumun bir parçasıdır, vardır. yaşadıkları iç huzursuzluğu bilmeden yargılayanlar için üzülüyorum en çok çünkü kimse sınanmadığı bir günahın masumu değildir. dolayısıyla sadece var olduklarını bilmek ve saygı duymak yeterli.
devamını gör...

